Ik vind dat het mijn stem is en als ik die wil laten horen doe ik dat ook. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat je bijvoorbeeld een geldboete kan krijgen voor het niet laten horen van je stem.
Dat soort politikussen die dat zeggen voelen zich zelf gewoon in de zak gescheten, omdat hun partijaanhangers niet op hun heeft gestemd.
Twee na laatste post onderaan.
Nou daahaaaag lieverd!
quote:Claudia_x ,ik had ook 'in de Qoute' wat antwoorden op je vragen gegeven ,misschien heb je dat niet gezien .
Op donderdag 04 oktober 2001 09:59 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Eenpartijstelsel is overduidelijk ironisch bedoeld. Ik geloof inderdaad in eens 'geenpartijenstelsel', maar niet in die zin dat de meerderheid alsnog middels bijvoorbeeld een referendum kan beslissen over de minderheid.
quote:O ja ? En wie dan wel ?
Op zaterdag 29 september 2001 18:29 schreef Mike het volgende:[..]
Wat zijn we weer generaliserend bezig... Alsof iedereen daar alleen maar bezig is om de kiezers dwars te zitten. Er zijn er heus een heleboel die daar zitten met het idee op te komen voor hun achterban...
quote:Pim weet tenminste waar het op staat in dit land.
Op zaterdag 29 september 2001 16:27 schreef Invincible het volgende:
Voor alle fokkers onder ons. Ga jij dadelijk stemmen tijdens de landelijke parlements verkiezingen?Op wie of welke partij ga je dan stemmen? Ik denk dat ik voor Prof. Dr. Pim Fortuyn ga, maarrrrr eerst even zijn volledige verkiezings programma afwachten.
quote:Pim is een opgeblazen zak hooi die nooit fouten maakt, het ligt altijd aan iemand anders. Als die dweil karakter zou hebben zou hij gewoon toegeven dat de klotezooi bij de informatiebeheergroep ook zijn schuld is, aangezien hij een van de eerste directeuren was. Maar nee, daar flink omheen lullen, de aandacht daarvan afhouden, goedkoop scoren.
Op zondag 07 oktober 2001 16:22 schreef Luis het volgende:[..]
Pim weet tenminste waar het op staat in dit land.
Kun je van die andere leuteraars niet zeggen.
Je kunt net zo goed een geit verkiesbaar stellen, die blaat nog minder dan Pim Fortuyn.
Heel lang ben ik al bezig met piekeren waarop ik moet gaan stemmen! In de huidige partijen kan ik mij niet vinden.
Wel is het natuurlijk van groot belang om eerst eens hun verkiezingsprogramma af te wachten!!!
- LN : Meneer Fortuin doet het best leuk, maar heeft het kunstje afgekeken van dhr. Bolkestein. Deze staat ook bekend om zijn radicale doch genuanceerde uitspraken tegenover hete hangijzers zoals migratiebeleid e.d.
Tevens zou het best een zo kunnen zijn, dat hij zelf zo populair is JUIST omdat hij homoseksueel is! Dus zijn uithalen naar positieve discriminatie vindt ik twijfelachtig.
- SP : Mijnheer Marijnissen en kornuiten kunnen me niet boeien met hun zweverige behoorlijk radicaal linkse programma. Maar ze zijn wel goed voor de balans in de tweede kamer. SP moet zeker blijven, maar niet in het kabinet. Ze zijn ook niet gevaarlijk gelukkig!
- GL : Als ik onze lieve frontman zie met zijn linkse praat kan ik me het beeld van zijn villa in Zeist, zijn jacht en zijn prive-vliegtuig en zijn stinkend rijke familie nooit uit mijn hoofd bannen...
- CDA : Zooitje ongeregeld op dit moment. Zie ik de komende 10 jaar nog niet terug in het kabinet... Zeker niet met die engerd van een Balkenende.. Nee, liever dan nog meneer De Hoop Scheffer!
- VVD: Op dit moment de sterkste partij met de sterkste politici! Mijn favoriet (stem al jaren VVD). Mensen zoals Terpstra zijn onbetaalbaar! En Bolkie vindt ik helemaal het einde!
-PvdA: Zonder Kok verliest in mijn ogen deze partij zijn gehele ruggegraat. Gestructureerde partij, met sterk programma en sterke politici. Alleen niet geheel mijn programma.
-GPV/SGP/RPF e.d. ![]()
Ben benieuwd naar reacties!
Jompels,
Slaapmeisje
quote:Pffff. Die Balkende Bolkenstein mag zijn schoenen nog niet eens poetsen. Pim is jonger en staat qua debatkunst ver boven de blatende Bolkenstein. En gelukkig heeft Pim al 10 jaar dezelfde mening ten aanzien van het buitenlandbeleid. Lees eerst zijn stukken eens en bekijk zijn videos op het Pim Fortuyn Forum voordat je zomaar je mening hier neerkalkt.
LN : Meneer Fortuin doet het best leuk, maar heeft het kunstje afgekeken van dhr. Bolkestein. Deze staat ook bekend om zijn radicale doch genuanceerde uitspraken tegenover hete hangijzers zoals migratiebeleid e.d.
Tevens zou het best een zo kunnen zijn, dat hij zelf zo populair is JUIST omdat hij homoseksueel is! Dus zijn uithalen naar positieve discriminatie vindt ik twijfelachtig.
quote:Net zoals iedere politicus dus?
Op maandag 08 oktober 2001 09:48 schreef links234 het volgende:[..]
Pim is een opgeblazen zak hooi die nooit fouten maakt, het ligt altijd aan iemand anders
quote:nee, hij heeft vanavond door zijn sublieme optreden bewezen absoluut niet serieus genomen te kunnen worden. Wat een loser! Gelukkig staat Ferry Mingelen intellectueel ver boven hem.
Op vrijdag 19 oktober 2001 22:23 schreef ODOL het volgende:[..]
Net zoals iedere politicus dus?
quote:ja namelijk dat ie het zo zielig voor zichzelf vindt dat ie niet genoeg aandacht krijgt
Op vrijdag 19 oktober 2001 22:31 schreef 2Wild het volgende:
Ik ga zeker wel voor Pim Fortuyn, eindelijk iemand die zegt waar het op staat.
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 09:48 schreef links234 het volgende:[..]
Pim is een opgeblazen zak hooi die nooit fouten maakt, het ligt altijd aan iemand anders.[/b]
Laat ie daar nu eens helemaal gelijk in hebben.
Of vind jij dat Pim verantwoordelijk is voor deze linkse puinhoopmaatschappij ?Als die dweil karakter zou hebben zou hij gewoon toegeven dat de klotezooi bij de informatiebeheergroep ook zijn schuld is, aangezien hij een van de eerste directeuren was. Maar nee, daar flink omheen lullen, de aandacht daarvan afhouden, goedkoop scoren.
Informatiebeheergroep ? Is dat een landsbelang ? Ik denk dat er wel belangrijkere zaken in dit land aan de orde zijn.......
Je kunt net zo goed een geit verkiesbaar stellen, die blaat nog minder dan Pim Fortuyn.
Dat valt wel mee als ik jouw "literaire bijdragen" aan dit forum zo lees. Maar ok, jij bent dan ook geen Prof.
Overigens is het héél makkelijk om te blèren. Met argumenten ligt dat iets moeilijker.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |