abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 oktober 2001 @ 10:01:03 #126
12478 Invincible
http://www.arrange-it.nl
pi_1811101
Je hebt daar trouwens wel gelijk in Claudia_x, dat na elke verkiezings ronde het waar ter sprake komen van de verplicht stelling van het stemmen.

Ik vind dat het mijn stem is en als ik die wil laten horen doe ik dat ook. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat je bijvoorbeeld een geldboete kan krijgen voor het niet laten horen van je stem.

Dat soort politikussen die dat zeggen voelen zich zelf gewoon in de zak gescheten, omdat hun partijaanhangers niet op hun heeft gestemd.

Ik ben het goed zat, ik wil miljonair zijn!!!!
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 17:06:24 #127
16928 Fortuyndiscussie
www.fortuyndiscussie.nl
pi_1823877
Nou luitjes, gisteravond heb ik mijn nieuwe forum geopend. Dus breng maar eens een bezoekje.
Ik heb begrepen dat je reclame op Fokforum mag maken, mits je geen commerciele site hebt. Nou, bij deze dus!
Overigens worden ook tegenstanders van Pim Fortuyn op dat forum verwacht om ff lekker tegengas te geven!
Mzzl!
Discusseer over Pim op het geheel vernieuwde [url=http://www.fortuyndiscussie.nl]Pim Fortuyn Forum[/url]. Binnen 10 dagen de grootste politieke site van Nederland!
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 18:42:36 #128
15098 El-Lupe
Sick of you!
pi_1824461
Ow, dolletjes hoor! Zeg darlink, als je Pim zelf toevallig nog spreekt, vraag dan gelijk 'ns waar die lekkere kale knul z'n originele uitspraken toch in Allah's naam vandaan haalt, eh, would you..?

Twee na laatste post onderaan.

Nou daahaaaag lieverd!

Geef mijn taartpunt maar aan Pim!
pi_1833551
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 09:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Eenpartijstelsel is overduidelijk ironisch bedoeld. Ik geloof inderdaad in eens 'geenpartijenstelsel', maar niet in die zin dat de meerderheid alsnog middels bijvoorbeeld een referendum kan beslissen over de minderheid.

Claudia_x ,ik had ook 'in de Qoute' wat antwoorden op je vragen gegeven ,misschien heb je dat niet gezien .
Jesus was a child of God ,Just like everyone
  zondag 7 oktober 2001 @ 16:20:58 #130
16988 Luis
Altijd in de pels ..
pi_1836027
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 18:29 schreef Mike het volgende:

[..]

Wat zijn we weer generaliserend bezig... Alsof iedereen daar alleen maar bezig is om de kiezers dwars te zitten. Er zijn er heus een heleboel die daar zitten met het idee op te komen voor hun achterban...

O ja ? En wie dan wel ?
[b]Andersdenken hoeft niet, zélf denken wél.[/b][url] http://www.democrates.net[/url]
  zondag 7 oktober 2001 @ 16:22:58 #131
16988 Luis
Altijd in de pels ..
pi_1836044
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 16:27 schreef Invincible het volgende:
Voor alle fokkers onder ons. Ga jij dadelijk stemmen tijdens de landelijke parlements verkiezingen?

Op wie of welke partij ga je dan stemmen? Ik denk dat ik voor Prof. Dr. Pim Fortuyn ga, maarrrrr eerst even zijn volledige verkiezings programma afwachten.

Pim weet tenminste waar het op staat in dit land.
Kun je van die andere leuteraars niet zeggen.
[b]Andersdenken hoeft niet, zélf denken wél.[/b][url] http://www.democrates.net[/url]
  zondag 7 oktober 2001 @ 16:37:28 #132
12478 Invincible
http://www.arrange-it.nl
pi_1836215
Ik kan echt niet wachten op de volgende verkiezingsronden volgend jaar. En nu is het helemaal hommels bij de CDA en ik ben ook benieuwd hoe ze dit gaan regelen.
Ik ben het goed zat, ik wil miljonair zijn!!!!
  maandag 8 oktober 2001 @ 09:48:57 #133
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1842506
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 16:22 schreef Luis het volgende:

[..]

Pim weet tenminste waar het op staat in dit land.
Kun je van die andere leuteraars niet zeggen.

Pim is een opgeblazen zak hooi die nooit fouten maakt, het ligt altijd aan iemand anders. Als die dweil karakter zou hebben zou hij gewoon toegeven dat de klotezooi bij de informatiebeheergroep ook zijn schuld is, aangezien hij een van de eerste directeuren was. Maar nee, daar flink omheen lullen, de aandacht daarvan afhouden, goedkoop scoren.

Je kunt net zo goed een geit verkiesbaar stellen, die blaat nog minder dan Pim Fortuyn.

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  maandag 8 oktober 2001 @ 09:52:30 #134
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1842520
om ff terug te komen op de vraag

nee ik ga niet op hem stemmen.

maandag 8 oktober 2001 @ 09:53:23 #135
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1842522
Ik ook niet, btw.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 01:04:03 #136
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_1850445
Ik zou het een verademing vinden wanneer ik straks zou kunnen stemmen op deze meneer.

Heel lang ben ik al bezig met piekeren waarop ik moet gaan stemmen! In de huidige partijen kan ik mij niet vinden.

Wel is het natuurlijk van groot belang om eerst eens hun verkiezingsprogramma af te wachten!!!

pi_1854942
Leuke discussie! Ik zal mijn standpunten tegenover de politieke partijen eens luchten:

- LN : Meneer Fortuin doet het best leuk, maar heeft het kunstje afgekeken van dhr. Bolkestein. Deze staat ook bekend om zijn radicale doch genuanceerde uitspraken tegenover hete hangijzers zoals migratiebeleid e.d.
Tevens zou het best een zo kunnen zijn, dat hij zelf zo populair is JUIST omdat hij homoseksueel is! Dus zijn uithalen naar positieve discriminatie vindt ik twijfelachtig.

- SP : Mijnheer Marijnissen en kornuiten kunnen me niet boeien met hun zweverige behoorlijk radicaal linkse programma. Maar ze zijn wel goed voor de balans in de tweede kamer. SP moet zeker blijven, maar niet in het kabinet. Ze zijn ook niet gevaarlijk gelukkig!

- GL : Als ik onze lieve frontman zie met zijn linkse praat kan ik me het beeld van zijn villa in Zeist, zijn jacht en zijn prive-vliegtuig en zijn stinkend rijke familie nooit uit mijn hoofd bannen...

- CDA : Zooitje ongeregeld op dit moment. Zie ik de komende 10 jaar nog niet terug in het kabinet... Zeker niet met die engerd van een Balkenende.. Nee, liever dan nog meneer De Hoop Scheffer!

- VVD: Op dit moment de sterkste partij met de sterkste politici! Mijn favoriet (stem al jaren VVD). Mensen zoals Terpstra zijn onbetaalbaar! En Bolkie vindt ik helemaal het einde!

-PvdA: Zonder Kok verliest in mijn ogen deze partij zijn gehele ruggegraat. Gestructureerde partij, met sterk programma en sterke politici. Alleen niet geheel mijn programma.

-GPV/SGP/RPF e.d.

Ben benieuwd naar reacties!

<<Hier kan uw advertentie staan>>
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 15:54:07 #138
10152 Buffie
There is only one
pi_1854982
Nooit van mijn leven
Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
  † In Memoriam † dinsdag 9 oktober 2001 @ 16:48:15 #139
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_1855538
Ik ga absoluut op Pim Fortuyn stemmen. Ik ben al 12 jaar stemgerechtigd en hem nog nooit in mijn leven overwogen om te stemmen. Als Pim verkiesbaar is, dan krijgt hij in ieder geval mijn stem.

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 23:25:14 #140
16928 Fortuyndiscussie
www.fortuyndiscussie.nl
pi_1892937
quote:
LN : Meneer Fortuin doet het best leuk, maar heeft het kunstje afgekeken van dhr. Bolkestein. Deze staat ook bekend om zijn radicale doch genuanceerde uitspraken tegenover hete hangijzers zoals migratiebeleid e.d.
Tevens zou het best een zo kunnen zijn, dat hij zelf zo populair is JUIST omdat hij homoseksueel is! Dus zijn uithalen naar positieve discriminatie vindt ik twijfelachtig.
Pffff. Die Balkende Bolkenstein mag zijn schoenen nog niet eens poetsen. Pim is jonger en staat qua debatkunst ver boven de blatende Bolkenstein. En gelukkig heeft Pim al 10 jaar dezelfde mening ten aanzien van het buitenlandbeleid. Lees eerst zijn stukken eens en bekijk zijn videos op het Pim Fortuyn Forum voordat je zomaar je mening hier neerkalkt.
Discusseer over Pim op het geheel vernieuwde [url=http://www.fortuyndiscussie.nl]Pim Fortuyn Forum[/url]. Binnen 10 dagen de grootste politieke site van Nederland!
pi_1900180
Gerrit Zalm is mijn man!
en aan bakboord zwemmen haaien......
  maandag 15 oktober 2001 @ 21:29:06 #142
5260 Stewie
March on down the field !
pi_1910731
rot op met die kale neet, groen links moet je stemmen anders kun je later niet meer met je Range door het bos jagen. en natuur freaks opjagen
pi_1951846
Hij zit nu op Ned3 een beetje zielig te doen omdat die van mening is dat die geen aandacht krijgt.
Hij ziet eruit al een verlopen rockster compleet met zonnebril en arrogante houding.
pi_1951850
Oh, de zonnebril is om een ontstoken oog te verbergen...
pi_1952709
Niet zolang de syfilis niet door m'n kop jaagt.
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 22:23:08 #146
17131 ODOL
's Ochtends op z'n b
pi_1952816
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 09:48 schreef links234 het volgende:

[..]

Pim is een opgeblazen zak hooi die nooit fouten maakt, het ligt altijd aan iemand anders

Net zoals iedere politicus dus?
Stem voor Leefbaar Fok! met als lijsttrekker Witchfynder.
pi_1952853
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 22:23 schreef ODOL het volgende:

[..]

Net zoals iedere politicus dus?

nee, hij heeft vanavond door zijn sublieme optreden bewezen absoluut niet serieus genomen te kunnen worden. Wat een loser! Gelukkig staat Ferry Mingelen intellectueel ver boven hem.
pi_1952921
Ik ga zeker wel voor Pim Fortuyn, eindelijk iemand die zegt waar het op staat.
pi_1952941
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 22:31 schreef 2Wild het volgende:
Ik ga zeker wel voor Pim Fortuyn, eindelijk iemand die zegt waar het op staat.
ja namelijk dat ie het zo zielig voor zichzelf vindt dat ie niet genoeg aandacht krijgt
hij had het op zijn minst nog kunnen verbloemen met zijn woordkeus
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 23:34:14 #150
16988 Luis
Altijd in de pels ..
pi_1953658
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 09:48 schreef links234 het volgende:

[..]

Pim is een opgeblazen zak hooi die nooit fouten maakt, het ligt altijd aan iemand anders.[/b]

Laat ie daar nu eens helemaal gelijk in hebben.
Of vind jij dat Pim verantwoordelijk is voor deze linkse puinhoopmaatschappij ?

Als die dweil karakter zou hebben zou hij gewoon toegeven dat de klotezooi bij de informatiebeheergroep ook zijn schuld is, aangezien hij een van de eerste directeuren was. Maar nee, daar flink omheen lullen, de aandacht daarvan afhouden, goedkoop scoren.

Informatiebeheergroep ? Is dat een landsbelang ? Ik denk dat er wel belangrijkere zaken in dit land aan de orde zijn.......

Je kunt net zo goed een geit verkiesbaar stellen, die blaat nog minder dan Pim Fortuyn.

Dat valt wel mee als ik jouw "literaire bijdragen" aan dit forum zo lees. Maar ok, jij bent dan ook geen Prof.
Overigens is het héél makkelijk om te blèren. Met argumenten ligt dat iets moeilijker.......

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')