abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 mei 2005 @ 13:42:21 #121
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_26911880
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef pfaf het volgende:

[..]

Hoe hij reageert is nu door advocaat en aanklachten gekomen.
Nou en? Hij heeft toch ook nog gewoon gezond verstand in zijn harses? Als zo'n advocaat zegt dat je dat moet zeggen, dan doe je dat toch niet?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 11 mei 2005 @ 13:45:28 #122
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_26912010
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 13:42 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nou en? Hij heeft toch ook nog gewoon gezond verstand in zijn harses? Als zo'n advocaat zegt dat je dat moet zeggen, dan doe je dat toch niet?
True, maarja je ziet het wel vaker..... Trabelsi werd zo ook gek gemaakt, voor een smak geld waarschijnlijk. Rachid's advocaat zal ook wel gezegd hebben dat die aanklacht hem een flinke smak geld zal kosten. En wat mensen voor geld allemaal niet doen...
Zet alleen de tv maar eens op een willekeurige commerciele zender.
pi_26915552
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 10:14 schreef kultivate het volgende:
Hij wordt hoofdzakelijk uitgekotst om hoe hij nu reageert niet zozeer om de tackle, al vind ik niet dat je die kan vergelijken met andere tackles. Deze was toch wel een stuk harder en totaal en alleen op de man gericht. Maar ja dat is nog tot daar aan toe. Zijn reactie is wat hem echt een idioot maakt
Hij werd sowieso wel uitgekotst. En de meningen van hem die nu circuleren, zullen -de media kennende- wel anders zijn gezegd/bedoeld.
  zondag 15 mei 2005 @ 15:05:34 #124
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_27026724
Ik hoopte nog even dat hij in zou vallen tegen Heracles. Toen ik daar over nadacht, realiseerde ik me dat hij eigenlijk niet meer terug kan komen. Zijn reputatie bestaat enkel en alleen uit De Overtreding op dit moment. Overtredingen horen bij het spel, maar hij mag er eigenlijk nooit meer eentje maken. Dan kun je niet meer voetballen bij een profclub volgens mij.
pi_27026770
quote:
Op zondag 15 mei 2005 15:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik hoopte nog even dat hij in zou vallen tegen Heracles. Toen ik daar over nadacht, realiseerde ik me dat hij eigenlijk niet meer terug kan komen. Zijn reputatie bestaat enkel en alleen uit De Overtreding op dit moment. Overtredingen horen bij het spel, maar hij mag er eigenlijk nooit meer eentje maken. Dan kun je niet meer voetballen bij een profclub volgens mij.
Volgend seizoen op nieuw beginnen. Ik gun die jongen het beste.
  zondag 15 mei 2005 @ 15:08:00 #126
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_27026810
Tijd heelt veel wonden, maar een zomer is te kort denk ik. Ik ben benieuwd, maar ik denk toch dat het gebeurd is. Ook omdat hij niet bovenmatig getalenteerd is trouwens.
pi_27027108
Grappig hoe men zware mishandeling door voetballers onderling ziet als iets wat vergeven moet worden en waarbij je na je straf met een schone lei kunt beginnen terwijl het meestal diezelfde mensen zijn die vinden dat echte misdadigers (wat Bouaouzan net zo goed is) nooit vergeven moet worden of zelfs aan de hoogste boom moet worden opgeknoopt. Men is op het voetbalveld de binding met de realiteit verloren.
  zondag 15 mei 2005 @ 15:24:23 #128
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_27027300
Wat betreft de schone lei: de meningen zijn daarover verdeeld. Bouaouzan is natuurlijk geen misdadiger!
pi_27027363
quote:
Op zondag 15 mei 2005 15:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat betreft de schone lei: de meningen zijn daarover verdeeld. Bouaouzan is natuurlijk geen misdadiger!
Wat maakt het anders dan een mishandeling op straat?
pi_27027374
quote:
Op zondag 15 mei 2005 15:17 schreef Steijn het volgende:
Grappig hoe men zware mishandeling door voetballers onderling ziet als iets wat vergeven moet worden en waarbij je na je straf met een schone lei kunt beginnen terwijl het meestal diezelfde mensen zijn die vinden dat echte misdadigers (wat Bouaouzan net zo goed is) nooit vergeven moet worden of zelfs aan de hoogste boom moet worden opgeknoopt. Men is op het voetbalveld de binding met de realiteit verloren.
Als er sprake zou zijn van zware mishandeling dan zou ik die mening zijn toegedaan inderdaad. Maar ik vind het bizar om te stellen dat B. een 'echte misdadiger is'. Over het verliezen van binding met de realiteit gesproken
pi_27027404
quote:
Op zondag 15 mei 2005 15:27 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik vind het nogal een verschil hoor.
Wat mij betreft begint 'ie, ergens anders, opnieuw.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 15 mei 2005 @ 15:45:23 #132
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_27027907
quote:
Op zondag 15 mei 2005 15:27 schreef Steijn het volgende:

[..]

Op straat heb je normaal gesproken geen lichamelijk contact met elkaar om een lederen speeltuig te veroveren.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:18:16 #133
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_27527333
Gele kaart voor Bouaouzan in de wedstrijd Graafschap - Sparta met scheidsrechter Temmink uit Deventer als leidsman. De uitzending is me net even te laat, maar ik ben erg nieuwsgierig.
pi_27527383
Hoe laat komt uitzending?
pi_27527498
Geel voor een schwalbe toch?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27527610
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geel voor een schwalbe toch?
klopt

Een schwalbe die hij nooit meer had mogen maken
pi_27527711
Je zou toch haast denken dat er tijdens de oefencampagne van Sparta wel een goedwillende amateur is die zijn knie in vier stukken schopt?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:52:43 #138
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_27528549
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je zou toch haast denken dat er tijdens de oefencampagne van Sparta wel een goedwillende amateur is die zijn knie in vier stukken schopt?
1. Onzin opmerking. Dat zou puur met opzet zijn, ik ben er nog altijd van overtuigd dat RB het niet met opzet deed.
2. RB zou in mijn ogen dit seizoen niet meer mogen voetballen, maar de huidige en technische staf van vorige week denken daar blijkbaar anders over. De schorsing zit erop, en hij speelt goed.
3. Hij speelt nu 2 en een halve wedstrijd zonder iemand door midden te schoppen (en daarvoor ook al zijn hele jeugd plus prille profcarriere), dus hem als een barbaarse slachter neerzetten is onzin.
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gele kaart voor Bouaouzan in de wedstrijd Graafschap - Sparta met scheidsrechter Temmink uit Deventer als leidsman.
4. Radio Rijnmond (hoe objectief............:{ ) sprak over een overtreding op RB, maar goed, regionale zender zegt niet zoveel.
5. Voor de duidelijkheid, nee ik vind niet dat RB dit seizoen nog in actie moet komen.
6. Volgend seizoen is wat mij betreft prima, iedereen verdient een 2e kans. Zie Keane, Wouters, De Bilde etc. etc. etc.
7. Ja zijn advocaat is gek.

Zo, alle reacties en wederreacties gepareerd hoop ik.
pi_27528663
1.Die tackle werd met opzet ingezet, die tackle was ook gewoon lomp. Het was geen normale tackle die net even verkeerd uitviel. Zo'n tackle zet je alleen in als je bewust iemand uit de wedstrijd wil schoppen.

2. Zijn schorsing zit erop, dan stelt de trainer hem weer op als hij hem nodig heeft. Is verder de keuze van Sparta geweest om hem niet te ontslaan.

3. Een keer iemand zijn loopbaan naar de tering helpen lijkt me wel voldoende.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:58:56 #140
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_27528762
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:52 schreef Stpan het volgende:

[..]

1. Onzin opmerking. Dat zou puur met opzet zijn, ik ben er nog altijd van overtuigd dat RB het niet met opzet deed.
Dat meen je toch niet?!?!?!?!
De bal was op de grond, Bouaouzan zijn voet op kniehoogte en toch was het geen opzet zeg je???

Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  dinsdag 31 mei 2005 @ 23:03:57 #141
73305 Stpan
pi_27528942
Die discussie is hier al zo vaak gevoerd, maar ik vermoed van niet. Maar aangezien niemand in zijn hoofd kan kijken, zal niemand dat met zekerheid kunnen zeggen.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 23:33:39 #142
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_27529859
En t was nog een pingel ook.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  dinsdag 31 mei 2005 @ 23:45:49 #143
8369 speknek
Another day another slay
pi_27530284
Hij verdient op zich een tweede kans, maar niet bij Sparta. Hij heeft, en is nog altijd bezig, Sparta's naam door het slijk gehaald. Wat mij betreft bonjouren ze hem eruit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_27530299
Die keuze is aan Sparta...
  dinsdag 31 mei 2005 @ 23:49:25 #145
8369 speknek
Another day another slay
pi_27530388
Yep.
Zou de hoofdsponsor er een zegje in hebben? Dan kan ik aankloppen bij m'n directeur .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_27530435
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 23:49 schreef speknek het volgende:
Yep.
Zou de hoofdsponsor er een zegje in hebben? Dan kan ik aankloppen bij m'n directeur .
Ik zou als sponsor niet geassocieerd willen worden met dit soort beulen, sponsor kan er best wel wat van zeggen op zich toch?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 23:57:57 #147
73305 Stpan
pi_27530643
Ik geloof dat ondernemingen in de rij staan om op het shirt van Roy Keane te mogen prijken. Sparta heeft ervoor gekozen hem in dienst te houden en een tweede kans te geven.

Maar goed, niets van een schwalbe of pingel gezien op SMS6. Misschien morgen op TVR.
pi_27597365
Van www.nu.nl
quote:
Advocaat Kokmeijer: overtreding Bouaouzan over de grens

Uitgegeven: 2 juni 2005 22:21
Laatst gewijzigd: 2 juni 2005 22:47
ZEIST - Voor Niels Kokmeijer en zijn raadsman is er geen twijfel mogelijk. Spartaan Rachid Bouaouzan maakte door een ontoelaatbare actie op het Rotterdamse Kasteel een einde aan de voetballoopbaan van de Go Ahead Eagles-speler.

Het kamp-Kokmeijer eiste donderdag voor de arbitragecommissie van de KNVB dat zowel Bouaouzan als werkgever Sparta aansprakelijk wordt gesteld voor alle schade.

Beenbreuk

Wanneer er een uitspraak komt, is nog onduidelijk. De kans bestaat dat de raadsman van Kokmeijer nog getuigen wil oproepen. Door onbesuisd inkomen van Bouaouzan liep Kokmeijer (27) in het laatste duel voor de winterstop een open dubbele beenbreuk (met complicaties) op.

Het is nog maar de vraag of hij ooit nog normaal kan lopen. Voor advocaat mr. Dekker staat vast dat de Spartaan roekeloos en onbehoorlijk heeft gehandeld. Zijn gelijk zou door scheidsrechter Koopman ("gewelddadige actie") zijn versterkt.

Aanslag

De advocaat citeerde tijdens de zitting uit het rapport van de arbiter, die de overtreding van Bouaouzan bestrafte met een rode kaart. "Koopman had het over een gewelddadige actie, een aanslag. De speler kwam als een scheermes in op Kokmeijer. Hij had in het betaald voetbal nooit eerder zo'n overtreding meegemaakt", aldus Dekker.

Aansprakelijk

Het Openbaar Ministerie zag in de actie van Bouaouzan een reden om de speler ook strafrechtelijk te vervolgen. Die zaak dient binnenkort. Dat sterkte Dekker donderdagavond in zijn mening dat op die voetbalavond in Rotterdam de grens van het toelaatbare was overschreden. Dus moet de arbitragecommissie Bouaouzan en Sparta aansprakelijk stellen, pleitte hij.

Schuldig

De raadsman van de Spartaan, die voor zijn overtreding voor tien duels werd geschorst, bestreed dat er opzet in het spel was. "Rachid accepteerde de straf uit respect voor Niels, maar niet omdat hij zich schuldig voelde."

Benefietwedstrijd

Sparta verdedigde het standpunt dat de club in materiële zin geen partij is. Tijdens de zitting bleek ook dat Bouaouzan en Sparta niet verzekerd zijn voor dit soort zaken. Sparta zou hebben voorgesteld een benefietwedstrijd voor Kokmeijer te organiseren, maar enthousiasme daarvoor bij de tegenpartij ontbrak.
Dat Sparta snapt het ook niet helemaal. Dat is wel de laatste die ik een benefietwedstrijd zou laten organiseren...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:54:47 #149
73305 Stpan
pi_27601036
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 07:46 schreef Werewolf het volgende:
Dat Sparta snapt het ook niet helemaal. Dat is wel de laatste die ik een benefietwedstrijd zou laten organiseren...
Waarom?

Overigens ben ik na het weer eens zien van de beelden weer wat minder overtuigd van een ongeluk. Ik geef RB nog steeds het voordeel van de twijfel, maar wat dat been zo belachelijk hoog deed.

[ Bericht 22% gewijzigd door Stpan op 03-06-2005 11:00:10 ]
pi_27601404
Bouaouzan heeft sowieso tot nu toe flink mazzel gehad. Bij menig andere club was de tyfus uitgebroken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')