schuif maar doorquote:
mmmm denk hetzelfde hiero. had toen een mega geile vriendin en een saaie camping.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:20 schreef Bloemke het volgende:
Mijn record is 8x in 24 uur. Toen was ik 18, en verveelde me in de vakantieperiode.
dude. doe ff normaal. je hebt geen g-spot. en als je in die tijdspanne zo vaak klaar kan komen, doet dat ook geen goed aan je mannelijkheid.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:03 schreef heiden6 het volgende:
Laatstelijk heb ik mijn PR verbeterd. In een tijdspanne van een uur of twintig, tien keer.
Waar doel je op?quote:
op de restquote:
Wat een onzinnige stelling.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dude. doe ff normaal. je hebt geen g-spot. en als je in die tijdspanne zo vaak klaar kan komen, doet dat ook geen goed aan je mannelijkheid.
straks verschiet je je laatste zaadcel, en dan kunnen ze zich niet meer delen. krijg je nooit meer nieuwequote:
Mijn sperma, wat doe je?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:11 schreef -erwin- het volgende:
[..]
straks verschiet je je laatste zaadcel, en dan kunnen ze zich niet meer delen. krijg je nooit meer nieuwe
Jij hebt er vast nog nooit van gehoord dat zaadcellen zich niet delen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:11 schreef -erwin- het volgende:
[..]
straks verschiet je je laatste zaadcel, en dan kunnen ze zich niet meer delen. krijg je nooit meer nieuwe
Jij hebt vast nog nooit gehoord van sarcasme?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:06 schreef thaMoon het volgende:
[..]
Jij hebt er vast nog nooit van gehoord dat zaadcellen zich niet delen?
Net als eicellen, aangezien dit de enige soort zijn die 23 chromosomen hebben.
In tegenstelling tot een gewone lichaamscel die er 46 heeft
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Keer of 4 a 5
En toen had je een lamme hand?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:46 schreef 911GT2 het volgende:
5 keerop een avond 7 keer met de volgende morgen er bij.
bulgaarse yoghurt en natuurlijk goed het voedsel kauwe...quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:21 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Hangt er ook vanaf hoeveel tijd er tussen zit. Record is 6 x in 1 nacht. Maar dan ben ik in vorm. Het hangt van je voeding e.d af. Wat eten de meeste van jullie zoal? Eten jullie specialer om je vriendin te plezieren?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bulgaarse yoghurt en natuurlijk goed het voedsel kauwe...
ken je zo een vent van drie hoog van zijn hendig sjieke brommert spuiten.
Tja, jij zit nog in de goede fase van je leven... wat rukken betreftquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:56 schreef Woezie het volgende:
in 24 uur zo'n 15x... man, 15 jaar. snap niet dat jullie het maar zo'n 5x lukt![]()
Ik heb het hier dan ook echt over 24 uur, dus dan aan het begin van de 24 uur en het einde.
Er staat toch achter elkaar, volgens mij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:56 schreef Woezie het volgende:
in 24 uur zo'n 15x... man, 15 jaar. snap niet dat jullie het maar zo'n 5x lukt![]()
Ik heb het hier dan ook echt over 24 uur, dus dan aan het begin van de 24 uur en het einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |