Opa opa opaquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:26 schreef hejho het volgende:
lol
na 2x kan ik echt niet meer
ff pauze van 2-3 uur denk ik voordat die weer wil
en ik ben pas 24![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 13:00 schreef MacKniver het volgende:
Normaal kom ik echt nooit op dit soort fora maar nu ik dit zag moest het ff kwijt.
Voor de bikkels het wereldrecord komen staat op 36x in 24 uur. En mocht je dit record verbreken dan kun je $10.000 winnen. Dussss......
zo! die moet wel een enorme rauwe lul hebben gehad.quote:Op zondag 10 december 2006 13:00 schreef MacKniver het volgende:
Normaal kom ik echt nooit op dit soort fora maar nu ik dit zag moest het ff kwijt.
Voor de bikkels het wereldrecord komen staat op 36x in 24 uur. En mocht je dit record verbreken dan kun je $10.000 winnen. Dussss......
En dat was mét zaad?quote:Op zondag 10 december 2006 13:00 schreef MacKniver het volgende:
drupje, als bewijs van klaarkomen.quote:
Toe maar, toe maarquote:Op woensdag 20 december 2006 13:55 schreef bigore het volgende:
Ten eerste voorop gesteld,ik moet echt elke dag klaarkomen, anders word ik niet vrolijk.
Maar 7 x is de max geweest. en dat nog in ik meen iets van 5 uur of zo, daarna moesten we nog stappen, weet nog dat ze vroegen waarom ik erbij liep alsof ik een hernia had.
Toen was ik 19, nu 27, ben overigens nog steeds gek op sex, en heb soms dagen ertussen zitten dat ik echt 4 keer moet klaarkomen omdat ik anders niet van me geilheid afkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |