Wat bedoel je? Gewoon wat vriendinnen van haar... weet ik veelquote:Op maandag 14 februari 2005 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hangt er vanaf wat voor "vrienden" ze meeneemt..
Ik ben idd bang dat ze alleen daar op uit is..quote:Op maandag 14 februari 2005 23:24 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
platneucke, en dan kijke wat ze verder wilt
Ja liefst ga ik alleen met haar naar de bios, maja dat durf ik eigenlijk nog niet te vragenquote:Op maandag 14 februari 2005 23:28 schreef Kogando het volgende:
Ze heeft duidelijk interesse in je. Go for it! Het zou trouwens beter zijn alleen met haar af te spreken, dan kan je je toch wat makkelijker profileren en kijken of het klikt.
Suxes!
Ik heb weinig geld momenteel.. en dat weet ze. Toen ik dat zei, zei ze dat zij mijn drankjes wel wilde betalen!quote:Op maandag 14 februari 2005 23:28 schreef BB-King het volgende:
Ze wil je poen... uitkijken zeg ik je!!
Haha, herkenbaar wel. Bios is ok maar ik heb dat niet gedaan. Je zit dan de hele avond naast elkaar een film te kijken maar je leert elkaar er niet echt van kennen. Ik ben daarom gewoon naar een café'tje gegaan. Als je elkaar leuk vindt is toch alles leuk.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:33 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ja liefst ga ik alleen met haar naar de bios, maja dat durf ik eigenlijk nog niet te vragen. K was wel van plan om dat te doen als we weer een keer zolang chatten
.
Maar zij is zo iemand die al 100 vriendjes heeft gehad, wat dat betreft mis ik nog wat ervaring. we zijn beide 19
Okee dan hmm...quote:Op maandag 14 februari 2005 23:36 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Ik heb weinig geld momenteel.. en dat weet ze. Toen ik dat zei, zei ze dat zij mijn drankjes wel wilde betalen!(niet dat ik dat haar laat doen, voor dit soort situaties heb ik altijd geld
)
Ze vroeg me eigenlijk na die verjaardag al mee uit... maar toen was ik zo stom om niet mee te gaan..quote:Op maandag 14 februari 2005 23:41 schreef mechatronics het volgende:
dat ze je voor wil stellen aan haar vrienden / vriendinnen is al n aardige stap, kijk gewoon hoe het vanaf daar ook verder gaat.
Blijf jezelf, ga vooral niet inlikken, daar heb ik zo'n hekel aan.
Hoe merk ik dan of ze verliefd is?quote:Op maandag 14 februari 2005 23:36 schreef Kogando het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar wel. Bios is ok maar ik heb dat niet gedaan. Je zit dan de hele avond naast elkaar een film te kijken maar je leert elkaar er niet echt van kennen. Ik ben daarom gewoon naar een café'tje gegaan. Als je elkaar leuk vindt is toch alles leuk.
Ik zou er verder maar niet te moeilijk over doen wat het uitvragen betreft. Nee heb je, ja kan je krijgen. Je moet niet te min over jezelf denken he. En die ervaring is ook maar betrekkelijk, zij is net zo zenuwachtig als jij als ze echt verliefd is.
Dat zegt iig wat dat ze je mee vraagt..niet zo onzeker zijn hor.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:44 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Ze vroeg me eigenlijk na die verjaardag al mee uit... maar toen was ik zo stom om niet mee te gaan..(en vroeg ze de volgende dag waarom.. "ja uuh
")
[..]
Als ze je graag wil zien en spreken is ze verliefd, of verliefd aan het worden. Klaar.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:44 schreef Beroepsgokker het volgende:
Hoe merk ik dan of ze verliefd is?.
Hehe nou de inhoud van de gesprekken gaan wel "iets" verder dan gemiddeld zegmaar met een meid waarbij het alleen voor de gezelligheid isquote:Op maandag 14 februari 2005 23:48 schreef heiden6 het volgende:
Ze praat met je.Meerdere keren.
![]()
Het is heel duidelijk: ze wil heel lang, en heel hard door je gepaald worden. Zeg: als ze nee schreeuwt, niet stoppen hè?
De charme van een beginnende relatie is juist die onzekerheid over wat de ander voelt. Je zult het vanzelf wel ondervinden of nietquote:Op maandag 14 februari 2005 23:44 schreef Beroepsgokker het volgende:
Hoe merk ik dan of ze verliefd is?.
Waarover dan?quote:Op maandag 14 februari 2005 23:51 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Hehe nou de inhoud van de gesprekken gaan wel "iets" verder dan gemiddeld zegmaar met een meid waarbij het alleen voor de gezelligheid is. Zo weinig ervaring heb ik nou ook weer niet
.
Komt ze eerst 3x achter elkaar online en daarna zegt ze pas wat..quote:Op maandag 14 februari 2005 23:49 schreef Kogando het volgende:
[..]
Als ze je graag wil zien en spreken is ze verliefd, of verliefd aan het worden. Klaar.Aan jou om het zo te houden en het te verhevigen.
Haha nou ik heb toch subtiel maar zeer duidelijk laten merken dat ik haar wel leuk vindt. En ze is zeker geen onzeker typjequote:Op maandag 14 februari 2005 23:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
De charme van een beginnende relatie is juist die onzekerheid over wat de ander voelt. Je zult het vanzelf wel ondervinden of niet
sms haar een valentijns groet!!!! nog minuut!!11!quote:Op maandag 14 februari 2005 23:54 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Komt ze eerst 3x achter elkaar online en daarna zegt ze pas wat..Of dr MSN is stuk of ze wil dat ik haar aansprak. (ik dacht lekker flauw doen en haar het eerste woord geven
).
Zit te denken om nog een smsje te sturen, maar geen idee wat ik erin moet zetten. Dat ik dr mis is nog wat voorbarig lijkt mij!![]()
Allang gedaan man!!quote:Op maandag 14 februari 2005 23:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sms haar een valentijns groet!!!! nog minuut!!11!
Ach, je kan toch zeggen dat je aan haar denkt ofzo. Vindt ze vast lief.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:54 schreef Beroepsgokker het volgende:
Komt ze eerst 3x achter elkaar online en daarna zegt ze pas wat..Of dr MSN is stuk of ze wil dat ik haar aansprak. (ik dacht lekker flauw doen en haar het eerste woord geven
).
Zit te denken om nog een smsje te sturen, maar geen idee wat ik erin moet zetten. Dat ik dr mis is nog wat voorbarig lijkt mij!![]()
Ik gaf mijn nummer, zij wenste mij toen "fijne valentijn".quote:
Ja maar jij bent geen vriendin van haar..dus ik zou er werk van maken als ik jou was.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:07 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Ik gaf mijn nummer, zij wenste mij toen "fijne valentijn".
Direct daarop maar teruggestuurd.
Maar moet ik dat smsje als vriendschappelijk zien of is er al meer??. Ze stuurt namelijk naar zowat al haar vriendinnen zo'n smsje
Dat was ik zoiezo van plan hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:08 schreef westrtp het volgende:
[..]
Ja maar jij bent geen vriendin van haar..dus ik zou er werk van maken als ik jou was.
Ik heb het niet over haar onzekerheid maar over de onzekerheid die er is over haar gevoelens voor jou. Het is juist de spanning van een mogelijke beginnende relatie dat je niet zeker weet of zij hetzelfde voelt voor jou als jij voor haar. Het zou juist jammer zijn die magie in een te vroeg stadium te verbreken.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:58 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Haha nou ik heb toch subtiel maar zeer duidelijk laten merken dat ik haar wel leuk vindt. En ze is zeker geen onzeker typje.
Morgen ochtend stuur ik een smsjequote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb het niet over haar onzekerheid maar over de onzekerheid die er is over haar gevoelens voor jou. Het is juist de spanning van een mogelijke beginnende relatie dat je niet zeker weet of zij hetzelfde voelt voor jou als jij voor haar. Het zou juist jammer zijn die magie in een te vroeg stadium te verbreken.
Pas je wel een beetje op dat je haar niet juist afschrikt door te veel smsjesquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:15 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Morgen ochtend stuur ik een smsje. (als ik het nu doe weet ik zeker dat ik net zolang wakker blijf tot ze terug stuurd en ze zal vast al slapen..
)
Je kan nu toch smsen..hehe..wie weet wat ze terug stuurt.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:15 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Morgen ochtend stuur ik een smsje. (als ik het nu doe weet ik zeker dat ik net zolang wakker blijf tot ze terug stuurd en ze zal vast al slapen..
)
Nog niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:08 schreef westrtp het volgende:
[..]
Ja maar jij bent geen vriendin van haar..dus ik zou er werk van maken als ik jou was.
Aa, wat lief.........nee, meen ik echtquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:15 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
)
Vooral vrij algemeen hehequote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nog niet.
Trouwens, ik ben echt wel benieuwd naar jullie gespreksonderwerpen. Ik mag het dan nogal cru formuleren, het is goed bedoeld, beroepsgokker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |