abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 februari 2005 @ 22:01:27 #1
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25090999
Het Speeltuinbankje, waar je 'alles' kwijt kan wat niet ergens anders kan of past.

Mag hier dan alles?
Nee, hier mag niet alles.
Het is niet de bedoeling dat we topics vol krijgen met 1 of 2-mans gesprekken, ook geen hele goedemorgen-welterusten reeksen. Voor dat soort dingen hebben we mail, msn en soms Onzin

Ja, maar...
Lekke band? Ja hoor, kan je hier best posten.
Teen gestoten? Ook dat kan...
En ook het nieuwe behangetje, de nieuwe auto, de verbouwing, de verhuizing, nieuwe kleren, vakantie etc. etc.

Ja, maar...
Ik heb zo'n lekker kipgerecht gegeten! Iemand het recept hebben? Ik heb het in CUL geplaatst. Dit is het linkje...
Kl*te computer... Hij doet het niet! Ik baal! Ik ga in DIG eens kijken of iemand me kan helpen.
Kijk, hier is een foto'tje van mijn nieuwe poesje... De rest staat in Flora & Fauna. graag daar reageren
Ik ben 4 kilo afgevallen!!!!!!!! Ik hou een heel verslag bij in LIF. Ja, ook door sporten ja, dat schema staat daar ook.
Ja, maar......
Ik post dingen over mijn kinderen liever hier want dat kletst veel leuker. Die posts worden verwijderd, die horen in de kindertopics

Ja, maar... Eigenlijk is de rest van Fok ook best leuk en interessant.

Het duurde even maar hier zij we weer

[ Bericht 86% gewijzigd door Karin op 14-02-2005 22:13:17 ]
  maandag 14 februari 2005 @ 22:04:52 #2
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25091043
Mijn laatste post:

Haha een echt huis, tuin en keukentrui

terwijl ik denk dat die kleur je fantastich zal staan
pi_25091647
Zowee, wat doe je op een dag als vandaag:

*beetje opruimen
*beetje genieten van je jochie
*beetje rommelen
*beetje nadenken over het avond eten
*je gaat naar de prenatal voor zo een zwemband voor centerparc
*en je gaat even keukens kijken omdat je over een poosje een nieuwe keuken wilt gaan zetten en daar begint het gedonder:
Ja deze vind ik leuk... Nee dat is niets want die neemt loze ruimte in en dat is zonde..Jammaar dat kun je weg halen en dan zoiets voor in de plaats nemen. (dat was keukenopstelling 1)
Ow wow deze is gaaf zeg helemaal van deze tijd...Helaas is alleen te groot voor bij ons

En zo gaat het maar door conclusie we worden het weer eens niet eens, en zo gaat het hier met alles wat we willen halen voor in huis, zo zijn we ook opzoek naar een andere kapstok vandaag ook gelijk maar blik opgeworpen en ook dat is nog geen succes geworden.

Gelukkig hebben we nog tijd en een andere keuken/kapstok en badkamer komen er echt wel alleen zal het passen en meten worden met smaak.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 14 februari 2005 @ 22:43:27 #4
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_25091650
Zometeen op Nederland 1: (23.04 - 23.44 uur)
De mantel der liefde, deze keer over een moeder die voor haar meervoudig gehandicapte zoontje zorgt.
Herhaling: dinsdag 15 februari 13.51 - 14.31 uur
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  maandag 14 februari 2005 @ 22:48:31 #5
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25091723
quote:
Op maandag 14 februari 2005 22:04 schreef Rottdog het volgende:
Mijn laatste post:

Haha een echt huis, tuin en keukentrui

terwijl ik denk dat die kleur je fantastich zal staan
Pas op he
pi_25095862
Gaat niet echt hard meer he dat speeltuinbankje nieuwe stijl
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 februari 2005 @ 08:13:00 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25095868
Misschien omdat Fok! zelf ook niet zo hard gaat Vanmorgen vroeg deed ie het voor de verandering weer eens niet.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 15 februari 2005 @ 08:58:05 #8
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_25096152
@Bar_en_mar

Hee nieuwe keuken leuk hoor.

Maar even een tip. Meet de ruimte waar je de keuken wilt op en maak een kleine situatie-schets en neem die mee naar keukencentra. Schrijf ook op wat er absoluut in de keuken moet zitten dan ben je al wat meer gericht bezig.

Hebben daan en ik ook gedaan en je weet hoeveel ruimte wij hebben in huis aangezienwe toch wel verplicht zijn een open keuken te nemen.
Ik wil je anders wel even een mailtje sturen van de fotos hoe de keuken is geworden. Hij is iig helemaal naar onze wens.
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
pi_25096387
Bar dingen uitzoeken is hier soms ook een crime. Gelukkig word het tegenwoordig beter Succes ermee iig!!
  dinsdag 15 februari 2005 @ 11:26:18 #10
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25097857
Martineke Martineke - dinsdag 15 februari 2005 @ 11:23
Me is MaMa!

pff valentijn

goedemorgen overigens

ik had een chocotelegram besteld met leuke tekst erop, op tijd besteld en betaald en al, niet bezorgd gisteren schiet niet echt op dus...
zou eigenlijk een verrassing moeten zijn voor rob, maar die had zelf al de bevestiging uit me la gevist, dus hij wist dat hij wat kreeg....
wat doet rob, die koopt gelijk maar een duur dkny horloge voor mij bij de juwelier voor valentijn stond gisteren na het eten ineens op tafel heel erg lief, maar lekker lullig dat mijn chocotelegram er niet was voel me gelijk lullig met me chocotelegram..... bedoel een kaarttje of zo was ook wel goed geweest van hem, gewoon het idee dat hij eraan gedacht had dan.... dus gewoon dus ...

ff gecopied van ander topic, was vreselijk off topic aant gaan geloof ik
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 februari 2005 @ 11:29:24 #11
13151 crew  Rewimo
pi_25097892
Ook balen dat jouw cadeautje er niet was Wat een tegenvaller zeg... Helemaal als je dan nog een mooi horloge krijgt ook. Foto?

Miss-D, lekker gesteengrilld gisteren?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 15 februari 2005 @ 11:44:57 #12
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25098110
ach ik had ook iets bestelt en dat was er ook niet had gelijk een mailtje geschreven en ze vertelde me dat het zondag voor 6 uur op de post was gegaan en ze hopen dat het vandaag aankomt ja is ook wel leuk maar dan nog het is niet hetzelfde
  † In Memoriam † dinsdag 15 februari 2005 @ 11:48:00 #13
43556 miss_dynastie
pi_25098149
Wat vervelend dat die cadeaus niet op tijd zijn zeg Ook al is het vandaag ook leuk, gisteren was het iets specialer geweest

Rewimo, het was heeeeerlijk! Alleen weer veel te veel gehaald , dus vandaag nog een keer
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:07:33 #14
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25098369
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 11:29 schreef Rewimo het volgende:
Ook balen dat jouw cadeautje er niet was Wat een tegenvaller zeg... Helemaal als je dan nog een mooi horloge krijgt ook. Foto?
bij deze
het ligt eraan hoe je het horloge houd, beetje blauwig/parelmoerachtige kleur erin.
  FOK!fossiel dinsdag 15 februari 2005 @ 12:12:11 #15
2628 Karin
pi_25098438
Wouw wat een prachtig horloge!!
Ik ga van mijn verjaardagsgeld ook een horloge kopen dus ik was al een beetje aan het struinen wat ik nu precies wil enzo. Maar dit is het wel denk ik!! Prachtig zeg!
  † In Memoriam † dinsdag 15 februari 2005 @ 12:16:45 #16
43556 miss_dynastie
pi_25098503
Oh, wauw, dat is wel heeeeeeeeel mooi zeg
pi_25098586
Wat een leuk horloge Martineke! Leuk kado!
pi_25098610
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:12 schreef Karin het volgende:
Ik ga van mijn verjaardagsgeld ook een horloge kopen dus ik was al een beetje aan het struinen wat ik nu precies wil enzo. Maar dit is het wel denk ik!! Prachtig zeg!
Ik heb al jaren een ringhorloge! Het is apart en ik vind het heel handig!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 februari 2005 @ 12:51:27 #19
13151 crew  Rewimo
pi_25099043
Hij is mooi, Martineke!
pi_25099292
Mooi horloge Martineke!!!!
Hier was mijn kadootje wel op tijd Je kon de voorkant van een veronicagids zelf maken en dan kreeg je dus gister de veronica gids van volgende week met de foto erop en de tekst erop die je wou. Ik heb dus een foto van Djulian er op gezet waar hij heel vragend op kijkt en de tekste die er onder stond was:
Lieve papa, wil jij met mama trouwen?
En het antwoord is ja, dus nu even veel gaan puzzelen ivm een boel dingen waar we rekening mee moeten houden. Dus het kan nog wel even duren, maar trouwen gaan we!!!!!
ohja van hem had ik een heel mooi boeket gehad met een heel lief kaartje
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 februari 2005 @ 13:13:55 #21
13151 crew  Rewimo
pi_25099351
Wat een gaaf idee, Anitra! Enne, gefeliciteerd vast
  dinsdag 15 februari 2005 @ 13:14:10 #22
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_25099355
Anitra wat gaaf en gefeliciteerd natuurlijk.
Leuk hoor en dat jij en je vriendje maar een hele leuke en mooie dag krijgen als het zover is*O*
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
pi_25099375
Wat ontzettend leuk Anitra! Gefeliciteerd met het voornemen om te gaan trouwen!
  FOK!fossiel dinsdag 15 februari 2005 @ 13:30:17 #24
2628 Karin
pi_25099590
Anitra gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk

Morgen komt als alles goedgaat natuurlijk hier eindelijk de wasmachinemonteur Ding is donderdag 3 weken stuk, mag wel eens tijd worden vind ik.
  † In Memoriam † dinsdag 15 februari 2005 @ 13:35:26 #25
43556 miss_dynastie
pi_25099675
Anitra Woooooooooooooooooooooooooooooow, gefeliciteerd

Karin, fijn! Dat gesleep heen en weer lijkt me helemaal niets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')