Toch jammer soms dat je geen andere spelers kan doodmakenquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:52 schreef Dr_Crouton het volgende:
"I'm here for the Woopy King, any1 seen him?"
"Me 2"
"I'M here for the Woopy Kang!"
"Stand in line, n00b"
"I'm no n00b, I have a cart!"
"We don't need your kind here! Go back to Junon!"
"..."
Oh, ik wel hoor. Head on.quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:11 schreef DaFan het volgende:
Ja Woopy King Quest is erg kut. Gelukkig durven low lvls m niet alleen aan te vallen en dan heb je als lvl 50 al snel de eerste hit
Ik ben na een stuk of tien keer opgehouden met tellenquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:24 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Oh, ik wel hoor. Head on.
Vraag maar Cerbie hoevaak m'n lvl 35 Dealer dood is gegaan in gevecht met Captain Moldys.
Als je dood gaat wel, dan gaat er steeds 3% af, of bedoel je dat niet.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:32 schreef Dr_Crouton het volgende:
65%...
62%...
59%...
Hee, hier klopt iets niet?
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:47 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je dood gaat wel, dan gaat er steeds 3% af, of bedoel je dat niet.
Ik moet nu het boek stelen van een NPC voor de Main Quest, maar het zou wel makkelijk zijn als er werd vermeld waar die NPC staat
rot op sletquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:51 schreef Gabez het volgende:
ja of aan jorryt geven die is heel gierig en neemt alles
Damn man,quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:12 schreef jorryt het volgende:
wo00t check dit wapen:
[afbeelding]
Kijk de chat maar ff
[afbeelding]
Hey De Deku Tree uit zelda is er !!!!!!
[afbeelding]
Dat wordt nog een lange avond danquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:00 schreef Gabez het volgende:
ja DaFan 17 keer pijpen dan krijg je het.
Gewoon negeren die gast.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:26 schreef DaFan het volgende:Rakkerzero
Owja en EmperorNapoleon had ik ook in mn friendlist. Volgens mij heb ik m geripped met geld ofzo, maar mn wapen had ik nog iig
Hij is er nu wel uit trouwens, maar hele friendlist ff gecleaned.
Iemand 2 miljoen voor me ik heb vanmiddag mooie boog gezien. Danku.
Je kan het ook gaandeweg leren, want je krijgt tips van de NPCs, in het begin krijg je hulp van een '?' in een blokje vlakbij de chatscherm linksonder en boven het scherm in het midden verschijnt om de zoveel seconden een nieuwe tip. Maar als je nog niet weet of vast zit kan je gewoon met een uitroepteken voor even 'schreeuwen' op de chatscherm en wie weet antwoord iemand terug met het antwoord (maar je krijgt ook wel eens gescheldquote:Op zondag 27 februari 2005 02:18 schreef phunkk het volgende:
Ik wil het ook gaan spelen (ben nu aan het downloaden). Moet je je eerst in allemaal verhalen gaan verdiepen voor je het snapt, of kan je het gewoon opstarten en leer je het gaandeweg?
Terug naar Adventure Plain en bloemen killen, de gewone 'Flame' monsters.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:58 schreef Zep_Leddelin het volgende:
Damn, wat ben ik toch een klootzak. Van die zaadjes verkopen aan muses voor veelste duur en zeggen dat ze flameseeds zijn.
Ben nu lvl 63 en aant lvlen op luna met party:D gaat wel lekker zo..quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:22 schreef Gabez het volgende:
Friktet ga ook eens posten :p
nope.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je bent zeker ook zo'n type dat newbies oplicht in Adventure Plains
je moet de eerste zijn die dat kreng raakt en dan staat er in je scherm dat je iets ontvangen hebt. Het komt dus niet op de grond te liggenquote:Op maandag 7 maart 2005 12:03 schreef Zep_Leddelin het volgende:
Met de mainquest moet ik de woopy king killen, maar als ik dat doe krijg ik niets..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |