Die backbones kan je verkopen, zie je Zulys met grote stappen groeien.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:11 schreef Paxlie het volgende:
Wat heb je in godsnaam aan backbones DaFan
ik heb gister trouwens samen Dr_Crouton gepartied. Zootje Fighter Leki, Queen Bee's en al die rommel doodgemaakt. Zat op het gegeven moment ook een Muse bij met heal skill en vanaf toen was het helemaal feest.
Party's roelen
Bedoel je de ROSE opstartscherm? Dat heb ik altijd.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:42 schreef Zep_Leddelin het volgende:
Telkens als ik me geregistreerd heb zegt die page cannot be displayed..
Dat houdt een error bij hun in, daar kan jij verder niks aan doen. Kwestie van afwachten totdat ze het weer gemaakt hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:33 schreef Zep_Leddelin het volgende:
Een http 500 internal server error.. Weet iemand wat dat is?
Kan ook nog niet inloggen sinds +/-18 uur toen ik werd uitgegooid tijdens een leuke team-up.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:27 schreef Lord_Palf het volgende:
Waar kun je dan zien dat de servers down zijn?
ik was rond 6 uur even gestopt om te eten en daarna kon ik niet meer inloggen.. krijg een pop up met vage tekens als tekst... kan er niet uit opmaken dat t server probleem is ofzo
Okee, ik ben nu op de bug report scherm, ingelogd en wel.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:34 schreef Zep_Leddelin het volgende:
Nee op de site van het registreren.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om die bug te reporten? want voordat je dat kan doen moet je geregistreerd zijn..![]()
Dan zou het zo verstuurd kunnen worden...quote:Wat voor processor heeft jouw machine waar je je mee geregistreerd hebt en van plan bent om te spelen (merk, snelheid etc.) Ze hebben alleen Pentiums als keuze staan, als je AMD hebt valt dat onder 'etc.'. Soort Operating System (Windows varianten of etc.) Soort videokaart (nVidia, Matrox, ATi, etc.) Other details (example: GeForce2 MX400, RAM etc.) Date of circumstance (ff datum opgeven van wanneer het gebeurde + tijd) Subject Contents
En bedankt.quote:Dan heb ik een etc. (Amd Athlon XP 2000+
Windows XP professional version 2002 service pack 1 Ati Radeon 8500 256 RAM 17 februari, gehele dag. Unable to register When I've filled out the form to register for ROSE I get a "HTTP 500 internal server error", therefore I am unable to play ROSE.
Niet te vroeg bedanken, ik kreeg na het klikken op 'Submit' zelf een error.quote:
quote:Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'
Procedure or function usp_Insert has too many arguments specified.
/Support/BugReport_bug_Reg.asp, line 99
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:25 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Niet te vroeg bedanken, ik kreeg na het klikken op 'Submit' zelf een error.
[..]
Dat was met Firefox.
Met IE krijg ik "HTTP 500 Internal Server Error, Page not found", dezelfde shit als bij jou met registreren.
Kan je overigens gewoon inloggen? Heb je FireFox zodat je het misschien daarmee kan proberen?
Ik mail je even op je hotmailaccount met je eigen Rose account, ik kan nl. wel een nieuwe aanmaken. Waarom ik daar niet eerder aan gedacht had...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:04 schreef Zep_Leddelin het volgende:
Nope..Met firefox werkt het ook niet.. En inloggen kan niet zonder geregistreerd te zijn he.
Oef, lang. ik heb er maar een nachtje over geslapen, om vervolgens na het installeren en voor het eerst opstarten te moeten wachten op updates die bij mij althans retetraag binnenkomen...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:37 schreef GaRleC het volgende:
Kewl, hoe lang duurde het voor jullie om te download?? ik moet zeggen hij gaat niet echt snel......
Same time here. Was net begonnen met een nieuw character om Soldier te laten worden.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:09 schreef Cerbie het volgende:
En weer ligt de server eruit
Ik werd toennet uit channel 2 gegooid (server disconnect), start het spel opnieuw, channel 2 is gewoon van de lijst verdwenen, log in op channel 3 en het spel crasht =/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |