abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1891612
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 18:02 schreef wodka het volgende:
Sorry, ik wilde geen oude koeien uit de sloot halen. Maar die Smart-affaire is naar mijn mening symbolisch voor Andries gedrag. Het was voor mij ook het moment dat ik me realiseerde dat hij niet te vertrouwen is.
We kunnen alles van Frenk zeggen, maar hij speelde in die laatste minuten in Smart open kaart met Andries. Hij beloofde Andries plechtig dat hij de Smart zou schenken aan zijn tante. Frenk vertelde vervolgens dat zijn tante veel had meegemaakt en dat zij nooit een auto zou kunnen betalen. Helaas heeft Yorin dit nooit uit kunnen zenden, logisch want het zou een pijnlijke confrontatie zijn voor de tante van Frenk. Zelf heb ik het op de streams gezien en ik twijfel er niet aan dat vele met mij getuige waren van deze mindere actie van Andries.
Geloof me, dat minachtend glimlachje ten opzichte van Frenk was op dat moment niet prettig. Frenk heeft vervolgens zelf een reden verzonnen waarom hij toch uitstapte, omdat Andries absoluut niet wilde onderhandelen. Daarnaast koos Frenk maar voor de extra punten om eventueel captain te kunnen worden.
Helaas heeft Andries de Smart gekregen en is later nog captain ook geworden.
Ik heb niets tegen die jongen maar het bovenstaande zijn de feiten.
sorry ik snap het even niet .. wat maakt het uit of je een auto geeft aan je tante (frank) of aan je moeder (andries).. je hebt pas een punt als hij de auto voor zichzelf houd .. jij gaat er kennelijk van uit dat andries niet de waarheid zegt maar dat is puur speculeren!! (komt waarschijnlijk omdat je andries niet mag) .. je kan je toch ook houden aan de feiten zoals die zich voordoen in het huis en daar je mening over vormen .. je weet toch helemaal niet wat andries wel of niet gaat doen in zijn priveleven ?
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 21:10:23 #152
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1891650
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 21:04 schreef schatje het volgende:

[..]

Wat fijn dat jij dat zo opmerkt.
Dank je lieve schat.

Dank je....
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1891683
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 21:00 schreef schatje het volgende:

[..]

Toevallig heb ik het inderdaad op band staan, toevallig wel ja.Ik geloof inderdaad wat ik wil, dat doe jij toch ook lieve schat.Andries kwam bezopen binnen en toen begon de ellende.Later werd dit nog besproken door iedereen en de conclusie was dat het toch die Friese boer was.
De manier waarop hij over Kelly praat is echt schandalig, gewoon brutaliteit van de bovenste plank.Hij ging wel helemaal op in afscheid nemen van haar.Ik bedoel hij liet het niet bij een kusje.Als je haar niet meer mag dan laat je het daarbij.

als ik jou was zou ik een nieuwe bril kopen .. ten eerste zie je hem de schoen op diane's bed leggen en bovendien zag je de dat de schoen vanuit die richting naar het bed van danielle en au3 gegooid worden .. andries slaapt notabene aan het voeteneind van het bed van danielle en au3 ... als je echt geloofd dat andries die schoen gegooid heeft dan geloof je zeker ook in de "magic bullit" theorie (moord op J.F Kennedy)
pi_1891755
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 21:13 schreef kavu het volgende:

[..]

als ik jou was zou ik een nieuwe bril kopen .. ten eerste zie je hem de schoen op diane's bed leggen en bovendien zag je de dat de schoen vanuit die richting naar het bed van danielle en au3 gegooid worden .. andries slaapt notabene aan het voeteneind van het bed van danielle en au3 ... als je echt geloofd dat andries die schoen gegooid heeft dan geloof je zeker ook in de "magic bullit" theorie (moord op J.F Kennedy)

Als ik jou was lieve schat zou ik maar niet zo brutaal doen tegen mij.Wat zullen we nu krijgen.Zeggen dat ik een nieuwe bril moet kopen.Ik heb toevallig wel, echt wel, alles op band staan.Ik blijf bij mij standpunt.
En laat J.F. Kennedy erbuiten.
Ik laat 'As The World Turns' er ook buiten, ik bedoel maar.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 21:29:18 #155
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1891833
Het bewijs

Zoals je ziet komt de schoen rechts het beeld binnen over het hoofd van audrey heen om vervolgens op het kussen van Daniëlle te belanden. Andries ligt in het bed wat recht tegenover het bed van Daniëlle en Audrey staat (als je dat niet geloofd heb ik daar ook nog wel een plaatje van) Frank ligt in het bed wat rechts van Audrey en Danielle staat en Diane ligt daar wee tegenover. Aangezien de schoen op rechts het beeld binnen komt kan alleen Diane of Frank het hebben gedaan. Ik zelf verdenk Frank van het delict.

pi_1891841
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 21:07 schreef kavu het volgende:

[..]

sorry ik snap het even niet .. wat maakt het uit of je een auto geeft aan je tante (frank) of aan je moeder (andries).. je hebt pas een punt als hij de auto voor zichzelf houd .. jij gaat er kennelijk van uit dat andries niet de waarheid zegt maar dat is puur speculeren!! (komt waarschijnlijk omdat je andries niet mag) .. je kan je toch ook houden aan de feiten zoals die zich voordoen in het huis en daar je mening over vormen .. je weet toch helemaal niet wat andries wel of niet gaat doen in zijn priveleven ?

Kavu, ik ben blij dat je het zelf al schrijft, je snapt het niet. No problem, leg ik het voor jou nog even uit, kunnen andere mensen stiekum meelezen.
Het gaat om het feit dat Andries onderkoeld reageert op een emotioneel pleidooi van Frenk voor zijn tante. Persoonlijk zou ik meer willen weten over de situatie van die tante, maar Andries negeerde Frenk compleet. Hij wilde de Smart, hij had immers al punten genoeg.
Voor de duidelijkheid ik reageer alleen op zijn rare koele reactie. Dat heeft niets te maken met mijn mening over Andries.
Tenslotte zei Andries later ook nog eens nonchalant dat hij de Smart misschien wel zelf houdt.
Gewoon de feiten Kavu. Heel simpel.
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
pi_1891870
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 21:29 schreef marky het volgende:
Het bewijs

[afbeelding]

Zoals je ziet komt de schoen rechts het beeld binnen over het hoofd van audrey heen om vervolgens op het kussen van Daniëlle te belanden. Andries ligt in het bed wat recht tegenover het bed van Daniëlle en Audrey staat (als je dat niet geloofd heb ik daar ook nog wel een plaatje van) Frank ligt in het bed wat rechts van Audrey en Danielle staat en Diane ligt daar wee tegenover. Aangezien de schoen op rechts het beeld binnen komt kan alleen Diane of Frank het hebben gedaan. Ik zelf verdenk Frank van het delict.

Lieve schat, doe niet zo eigenwijs.
Natuurlijk geloof ik dit bewijs niet.Het was die Friese boer.En meer wil ik er niet meer over horen.
pi_1891895
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 21:20 schreef schatje het volgende:

[..]

Als ik jou was lieve schat zou ik maar niet zo brutaal doen tegen mij.Wat zullen we nu krijgen.Zeggen dat ik een nieuwe bril moet kopen.Ik heb toevallig wel, echt wel, alles op band staan.Ik blijf bij mij standpunt.
En laat J.F. Kennedy erbuiten.
Ik laat 'As The World Turns' er ook buiten, ik bedoel maar.

wat zeur je nou je ziet hem toch een schoen op het bed van diane leggen en een op heb bed van frank ?? ik zou die band nog maar een keertje nakijken (het zou inderdaad ook kunnen dat frank die schoen gegooid heeft maar diane heeft het in principe al toegegeven) .. wel leuk om te horen dat je mij een lieve schat vind
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 21:39:54 #159
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1891912
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 21:33 schreef schatje het volgende:

[..]

Lieve schat, doe niet zo eigenwijs.
Natuurlijk geloof ik dit bewijs niet.Het was die Friese boer.En meer wil ik er niet meer over horen.

Poeh ben wel blij dat ik jouw in ieder geval niet meer serieus hoef te nemen.
pi_1891940
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 21:30 schreef wodka het volgende:

[..]

Kavu, ik ben blij dat je het zelf al schrijft, je snapt het niet. No problem, leg ik het voor jou nog even uit, kunnen andere mensen stiekum meelezen.
Het gaat om het feit dat Andries onderkoeld reageert op een emotioneel pleidooi van Frenk voor zijn tante. Persoonlijk zou ik meer willen weten over de situatie van die tante, maar Andries negeerde Frenk compleet. Hij wilde de Smart, hij had immers al punten genoeg.
Voor de duidelijkheid ik reageer alleen op zijn rare koele reactie. Dat heeft niets te maken met mijn mening over Andries.
Tenslotte zei Andries later ook nog eens nonchalant dat hij de Smart misschien wel zelf houdt.
Gewoon de feiten Kavu. Heel simpel.

ten eerste hoeft niemand stiekum mee te lezen maar ik heb net als jou de streams ook gezien en ik heb een andere mening dan jij .. andries heeft gezegd dat hij vreselijk veel te danken heeft aan zijn ouders en zodoende iets terug kon doen en dat hij de auto alleen zelf houdt als zijn moeder de auto niet hoeft

ten tweede als frank die auto zo graag wilde hebben voor zijn tante had hij er gewoon langer in moeten zitten .. dat is het spel .. dan moet je daar niet achteraf over gaan zeuren want die frank was er zelf bij

pi_1891985
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 21:39 schreef marky het volgende:

[..]

Poeh ben wel blij dat ik jouw in ieder geval niet meer serieus hoef te nemen.

Ik vind dat geen leuke opmerking als je dat maar weet.
Ik voel me diep beledigd.Ik mag toch zeker wel mijn mening geven.Andries is gewoon een lul.Het onrecht wat hij Kelly heeft aangedaan is gewoon schandalig.
pi_1892049
Oke objectief, heb toevallig net de uitzending met het schoenincident zitten kijken, de schoen kwam absoluut van rechts en daar ligt Frank, kan onmogelijk van Andries af zijn gekomen die was net z'n bed ingedoken en ligt pal tegenover het bed waar Danielle, (toen nog met Audry), in ligt.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 22:01:00 #163
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1892097
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 21:48 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik voel me diep beledigd.Ik mag toch zeker wel mijn mening geven.Andries is gewoon een lul.Het onrecht wat hij Kelly heeft aangedaan is gewoon schandalig.

Kijk dat je dat schandalig vind dat mag altijd want dat is jouw mening. Ik zelf denk er volledig anders over.

Maar dat je daarvoor het schoenincident Andries in de schoenen wil schuiven slaat nergens op. Je krijgt het bewijs in da face en nog ben je van mening dat jij gelijk hebt. Dan kan ik toch niet anders dan jouw niet meer serieus te nemen.

pi_1892098
quote:

[..]

tuurlijk mag je hem een lul vinden!! maar ik reageer altijd als mensen iets zeggen wat niet waar is .. zoals die schoen incident .. die is gewoon niet door andries gegooid dat heeft iedereen kunnen zien!!
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 22:01:41 #165
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1892104
quote:
Het onrecht wat hij Kelly heeft aangedaan is gewoon schandalig.
Dit volg ik even niet, maar dat zal wel weer aan mij liggen!
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 22:01:46 #166
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1892105
quote:

[..]

Trek het je niet zo aan joh.
Andries is een lul punt.nl
Dat er hier mensen zijn die zich indentificeren met een lul....okee dat kan! Waarom stoor je je zo aan deze mensen? Juist.....omdat zij dezelfde waarden&normen hanteren als 'de lul', dus gedragen zij zich ook naar deze.
Je moet die mensen geen voedingsbodem geven; niet op reageren dus (af en toe gewoon ff )

ps: dat er iemand is die Andries en de schoen met JFK affaire vergelijkt.....leeft in zn eigenwereldje en is rijp voor intenstief mentaal onderzoek! (I.M.O.)

pi_1892138
Andries kwam de kamer binnen en gooide 1 schoen op het bed van Diane, en de andere op het bed van Frank. Daarna liep hij naar zijn eigen bed. En aangezien er daarna geen 'loopgeluiden' meer waren moet Frank of Diane het gedaan hebben. Volgens mij was het Frank, want Diane heeft zelf al gezegd dat ze ineens een schoen in der bed vond, en dat ze die eruit heeft geschoven (wat nooit met zo'n zwiep kan zijn dat ie bij Danielle der hoofd terecht komt).
pi_1892196
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:01 schreef marky het volgende:

[..]

Kijk dat je dat schandalig vind dat mag altijd want dat is jouw mening. Ik zelf denk er volledig anders over.

Maar dat je daarvoor het schoenincident Andries in de schoenen wil schuiven slaat nergens op. Je krijgt het bewijs in da face en nog ben je van mening dat jij gelijk hebt. Dan kan ik toch niet anders dan jouw niet meer serieus te nemen.

BRUTALITEIT VAN DE BOVENSTE PLANK, MARKY.
pi_1892262
tja..ook ik heb wat pics van het bewuste schoen incident..

en moet me helaas aansluiten bij Ma... Andries is ONSCHULDIG

ik verdenk Frank ervan.. ( 99.9%)

pi_1892272
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 21:43 schreef kavu het volgende:

[..]

ten eerste hoeft niemand stiekum mee te lezen maar ik heb net als jou de streams ook gezien en ik heb een andere mening dan jij .. andries heeft gezegd dat hij vreselijk veel te danken heeft aan zijn ouders en zodoende iets terug kon doen en dat hij de auto alleen zelf houdt als zijn moeder de auto niet hoeft

ten tweede als frank die auto zo graag wilde hebben voor zijn tante had hij er gewoon langer in moeten zitten .. dat is het spel .. dan moet je daar niet achteraf over gaan zeuren want die frank was er zelf bij

Ok Kavu, mijn laatste opmerking hierover. Het wordt een beetje flauw. Het argument van Andries stond in geen verhouding met die van Frenk, dat zijn de feiten. Maar luister, het gaat me OM DE KOELE REACTIE VAN ANDRIES. Andries zei in de Smart nogmaals dat zijn ouders wel geld hadden voor een tweede auto...Wat wil je nou nog meer horen?
Zijn alle Andries-fans zo koppig? Sorry ik laat me gaan. Ecuus.
Mijn reactie op je tweede punt: het gaat me OM DE KOELE REACTIE VAN ANDRIES. Fuck het spel. Het gaat mij om de emoties van iemand, de reactie van Andries op een oprecht goed argument, namelijk zijn arme tante die veel heeft meegemaakt...Duidelijker kan ik het niet maken, ook niet leuker helaas.
Einde discussie. Zullen we weer over vliegende naaldhakken gaan praten?
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 22:20:08 #171
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1892282
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:12 schreef schatje het volgende:

[..]

BRUTALITEIT VAN DE BOVENSTE PLANK, MARKY.

pi_1892294
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:18 schreef Koos Voos het volgende:
tja..ook ik heb wat pics van het bewuste schoen incident..

en moet me helaas aansluiten bij Ma... Andries is ONSCHULDIG

ik verdenk Frank ervan.. ( 99.9%)

Ik weet het niet. Het zou best kunnen dat een naaldhak een soort boomerang-effect in zich heeft. Zo ja, dan gaat Andries niet vrijuit.
pi_1892303
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:01 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Dat er hier mensen zijn die zich indentificeren met een lul....okee dat kan! Waarom stoor je je zo aan deze mensen? Juist.....omdat zij dezelfde waarden&normen hanteren als 'de lul', dus gedragen zij zich ook naar deze.
Je moet die mensen geen voedingsbodem geven; niet op reageren dus (af en toe gewoon ff )

ps: dat er iemand is die Andries en de schoen met JFK affaire vergelijkt.....leeft in zn eigenwereldje en is rijp voor intenstief mentaal onderzoek! (I.M.O.)

je spreekt jezelf tegen bovendien reageer je best vaak (kennelijk stoort sommige opmerkingen van anderen jou ook) .. jij bent ook altijd zo stellig in je beweringen en je schrijft het zo op dat er in jou ogen geen tegenspraak mogelijk is .. je gooit af en toe een moeilijke term in je posts en daar moet zeker iedereen van onder de indruk raken

en wat betreft de "magic bullit" theorie .. die vergelijking maakte ik alleen omdat het belachelijk is vol te houden dat andries die schoen gegooid zou hebben .. en waarom zou ik dat trouwens niet mogen ? wat een arrogantie zeg (ik heb trouwens een keer vreselijk gelachen om een aflevering van seinfeld waarbij ze de "magic bullit" theorie naspeelde)

jij bent pas rijp voor een intensief mentaal onderzoek als jij denkt dat ik dezelfde normen en waarden hebt als iemand in het BB huis ?? volgens mij neem jij dat hele BB gebeuren veels te serieus .. ga net als mij vanavond gezellig uit en doe even relaxed

[Dit bericht is gewijzigd door kavu op 13-10-2001 22:27]

pi_1892349
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:21 schreef wodka het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Het zou best kunnen dat een naaldhak een soort boomerang-effect in zich heeft. Zo ja, dan gaat Andries niet vrijuit.

Als vrouw zijnde kan ik bevestigen dat een naaldhak een boomerang effect heeft.
Dus Andries blijft schuldig.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 22:26:40 #175
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1892351
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:01 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk nog nergens verteld dat ik mij identivficeer met Andries er zit niemand maar dan ook niemand in dat huis waarmee ik me kan identificeren. Laat dit duidelijk zijn.

Dat ik Andries anders zie dan dat jullie doen dat is aan mij. Dat ik zie dat het een verwent joch is die soms een pak op zijn lazer moet hebben zie ik ook, dat het af en toe het leraartje is zie ik ook. Maar de woorden achterbaks en leugenar en roddeltante gaat voor alle bewoners op. Kortom het komt erop neer dat Andries niet een act loopt op te voeren maar gewoon is zoals die is met al zijn slechte en ook goede kanten. Hij weet iedereen wel in zijn waarde te laten. Zelfs als hij ze niet mag en dat is iets wat weinig andere bewooners in dat huis hebben.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')