abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 september 2001 @ 13:07:21 #1
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1771731
Andries

Leeftijd: 24
Burgelijke staat: vrijgezel
Beroep: leraar Nederlands
Trefwoorden: intelligent, muzikaal, ijdel

Amper 23 jaar en Andries geeft al les op een middelbare school. Om niet nu al vast te roesten in het onderwijs, heeft hij zich opgegeven voor Big Brother.

Andries is een nakomertje en gewend te krijgen wat hij wil hebben, de andere bewoners kunnen hun borst dus nat maken. Muziek en vriendschap zijn voor Andries met elkaar verbonden, want samen met zijn vrienden vormt hij een band, waar hij onmetelijk trots op is. Na twee lange relaties is Andries nu single en hij geniet volop van zijn vrijheid. Dat neemt trouwens niet weg dat hij niet open staat voor nieuwe liefdes

Het extreme karakter van Big Brother spreekt Andries zeer aan, want dat past precies bij zijn persoonlijkheid.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 07-10-2001 20:54]

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_1771849
quote:
Het extreme karakter van Big Brother spreekt Andries zeer aan, want dat past precies bij zijn persoonlijkheid.
nou
pi_1781324
het schijnt dat straks andries zijn band gaat optreden in het programma "live and cooking " wat nu te zien is op rtl4
pi_1781980
quote:
Op zondag 30 september 2001 18:08 schreef kavu het volgende:
het schijnt dat straks andries zijn band gaat optreden in het programma "live and cooking " wat nu te zien is op rtl4
Tuurlijk. Verbaast me niets. Die moeten natuurlijk ook even meeliften op het succes van BB.
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_1782707
http://home.hccnet.nl/zippers.mistyk/home.html

Met dank aan Marten; Andries: Muziek en BB

Trifle (weet ff neit hoe een plaatje te plaatsen op het forum)

De Andries site ---> http://home.hccnet.nl/zippers.mistyk
pi_1782977
trifle .. gewoon de url van het plaatje tussen [img] en [/img] zetten dus:

[img]www.blahblah.com/plaatje.jpg[/img]

pi_1784692
Bedankt kavu! Bij deze dan =]

Woopie 1e probeersel, zou het lukken?

pi_1784813
Op dit formaat komt ie wat beter tot z'n recht.

pi_1784889
LOL je hebt gelijk tante Bep, dacht alleen ff laat ik niet zo'n heeeel groot plaatje hier neergooien =]
pi_1788543

Speciaal voor de Andries fans, een fotoreportage van Andries in de sauna. Gezellige natte boel!

http://www.bb3.nu/?p=x&a=archives/00000258.php

pi_1790764
lekker ding mmmmmmmmmmmmmm
pi_1791015
Waar moeten wij vrouwen nat van worden?
Meer dan zijn neus is er niet te zien..
en die zie ik ook als hij niet in de sauna zit..
  maandag 1 oktober 2001 @ 21:26:03 #13
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1791055
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 21:22 schreef cos-micV het volgende:
Waar moeten wij vrouwen nat van worden?
Meer dan zijn neus is er niet te zien..
en die zie ik ook als hij niet in de sauna zit..
Euhhhh... de grote van de neus van een man zegt wat over de grote van zijn.....
pi_1791081
Volgens mij heeft Andries het warm!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1791090
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 21:26 schreef marky het volgende:

[..]

Euhhhh... de grote van de neus van een man zegt wat over de grote van zijn.....

Joh?
Ik ben weg...naar Sexualiteit..
Arme Pineukio..
pi_1801704
quote:
Andries bang voor motie van uitdaging

Andries is geschrokken van de manier waarop de Captain-wisseling in Arm is verlopen. Hij maakt zijn eigen team duidelijk dat hij zo'n gang van zaken niet zal accepteren.

Mirthe Lems 02-10-2001 22:08

Rijk Het team in Rijk heeft zich de maaltijd goed laten smaken. Na het toetje van slagroomijs met vruchtensaus, wil Andries 'ernstig' met zijn teamgenoten praten. Ik heb de gang van zaken tijdens de Captain-wisseling aan de arme kant met verbazing aanschouwt, begint hij zijn verhaal. Ik schrok heel erg van het pleidooi dat Pascal en Coos gaven in hun motie van uitdaging tegen Gert-Jan. Gert-Jan wist totaal niet dat die punten van irritatie bij zijn teamleden speelden. Frank wil hier op reageren, maar Andries maakt hem duidelijk dat hij eerst zijn verhaal wil afmaken. Als jullie het niet met mijn beslissingen eens zijn, dan wil ik dat graag recht in mijn gezicht horen. Jullie mogen natuurlijk op elk gewenst moment een motie van uitdaging indienen, maar kom dan niet met nieuwe argumenten waarvan ik het bestaan niet afwist , vervolgt Andries. Ik vind het vervelend als er achter mijn rug om slechte dingen over mij worden gezegd.

Overleg

Richard denkt dat Andries daar niet bang voor hoeft te zijn. Ik heb het gevoel dat ons team veel hechter is en dat er genoeg overleg wordt gepleegd. Diane is het met hem eens. Ik zou me kapot schamen als ik het op de manier van Pascal had aangepakt. Je kunt het toch ook gewoon tegen iemand zeggen in plaats van gelijk een motie in te dienen. Andries knikt en zegt: Als Frank zegt: 'ik wil ook wel eens Captain worden'; prima. Als hij mensen daarvoor achter zich weet te krijgen, dan zal ik hem daarin steunen. Maar ik wil er wel van op de hoogte worden gehouden. Waarschuwend heft Andries zijn vinger naar Frank op. Frank roept meteen dat hij vrede heeft met de situatie zoals die nu is, maar Andries maant hem weer tot stilte. Ik verplaatste me in Gert-Jan en ik dacht: Jeetje wat krijgt hij allemaal over zich heen. Als jullie zoiets doen dan gooi ik mijn kont tegen de krib!

Kracht

Frank mag eindelijk zeggen wat hij vindt. Ik denk dat een motie van uitdaging niet veel zin heeft bij jou, Andries. Het leuke van jou is, is dat je ons allemaal laat meebeslissen. Dat is jouw kracht als Captain. Diane kan heel goed het standpunt van Andries begrijpen. Als je de Captain niet waarschuwt over bepaalde dingen, dan kan je ook geen motie indienen, want dan sta je heel zwak in je schoenen. Pas als hij een aantal keer je waarschuwing negeert, heb je recht van spreken. Andries zegt daarop dat een motie niet alleen nodig is als een Captain slecht functioneert. Ook als je zelf eens graag Captain wilt worden, kun je een motie indienen. Het kan al een argument zijn dat je denkt meer stemmen van het publiek te zullen krijgen.

Richard vindt het hele Captain-verhaal 'zwaar overtrokken'. Je moet dat Captain-schap niet zo zwaar opnemen. Alsof je kapitein van een groot schip bent , zegt hij spottend. Frank moet hierom lachen en Richard vervolgt: Gert-Jan vindt het volgens mij helemaal niet erg dat hij geen Captain meer is en Pascal en Coos hebben weer wat leven in de brouwerij gebracht. Danielle wijst hem erop dat Andries alleen iets essentieels wil duidelijk maken. Het gaat erom dat je niet achter iemands rug om lelijke dingen zegt. En daarmee komt de discussie tot een eind. bron: de BB site

Dat hij "bang" is zoals BB het in de koptekst doet voorkomen heb ik hier niet uit op kunnen maken, hij zegt gewoon dat hij het niet eens is met de gang van zaken van de Captain overname van GJ.

Ik zie het meer als zijn team even duidelijk maken dat ze dat bij hem niet moeten flikken want dat hij dat niet zo over zijn kant zal laten gaan.

pi_1817621

Andries in 1987

donderdag 4 oktober 2001 @ 23:15:24 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1818580
Waarom heeft Andries gekozen voor Audrey? Volgens mij was Audrey kwa intelligentie de betere... Sandy was sportief de betere keuze geweest. Er zijn meer sportieve battles dan intelligentiebattles, dus de keuze voor Audrey ligt niet echt voor de hand.

Komt het misschien omdat Andries toch een beetje een meidengek is en weet dat hij bij Sandy geen kans maakt omdat ze lesbisch is???

My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 4 oktober 2001 @ 23:24:31 #19
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1818631
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 23:15 schreef scanman01 het volgende:
Waarom heeft Andries gekozen voor Audrey? Volgens mij was Audrey kwa intelligentie de betere... Sandy was sportief de betere keuze geweest. Er zijn meer sportieve battles dan intelligentiebattles, dus de keuze voor Audrey ligt niet echt voor de hand.

Komt het misschien omdat Andries toch een beetje een meidengek is en weet dat hij bij Sandy geen kans maakt omdat ze lesbisch is???

you got it
pi_1818640
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 23:15 schreef scanman01 het volgende:

Helemaal mee eens, denk ik nl ook.
mickel
pi_1818770
Ik ben het er absoluut niet mee eens. Anders heeft een zeer diverse vriendenkring en zal om zo'n reden nooit iemand afwijzen
pi_1818829
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 23:38 schreef Trifle het volgende:
Ik ben het er absoluut niet mee eens. Anders heeft een zeer diverse vriendenkring en zal om zo'n reden nooit iemand afwijzen
Kiezen voor Audrey wil niet zeggen dat hij daarmee Sandy afwijst
mickel
  donderdag 4 oktober 2001 @ 23:48:06 #23
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1818863
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 23:38 schreef Trifle het volgende:
nee precies typische alle-walletjes-eter
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 08:47:20 #24
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1819792
Het team van Andries mist op dat moment een algemeen ontwikkeld persoon. Sportief zat het redelijk goed inelkaar en dan was de keuze voor Audrey verstandig. Hij wist alleen op het moment van de keuze natuurlijk niet dat hij Richard zou gaan verliezen. Nu is er weer een sportieve onbalans in het team.
pi_1819981
maar jehoort m bijna niet over de band.soms hoor je hem wel wat mompelend zingen,maar voor de rest vind ik dat hij wat meer verlegen aan t worden is...of ligt dit aan mij
pi_1822341
ik zou eerder zeggen dat ie ondergesneeuwd gaat worden, vooral door Frank, Diane en nu ook Au3 (lijkt me ook niet op haar mondje gevallen).
En vast!
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 14:24:45 #27
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1822466
Als hij Audrey in het gareel krijgt dan is dat een knappe prestatie. Ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
pi_1823041
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 14:24 schreef marky het volgende:
Als hij Audrey in het gareel krijgt dan is dat een knappe prestatie. Ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
In het gareel?
Klinkt typisch Andries maar wel een afschuwelijk woord zeg.
Hoe ze opkwamen allemaal hand in hand. Het kleuterklasje van dries.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 15:39:39 #29
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1823085
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 15:34 schreef itsme het volgende:

[..]

In het gareel?

Tja.... daarom is Andries nog captain en heeft GJ het loodje als captain al gelegd.
pi_1823141
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 15:39 schreef marky het volgende:

[..]

Tja.... daarom is Andries nog captain en heeft GJ het loodje als captain al gelegd.

Zegt meer over het niveau van de mensen aan zijn kant dan over Dries
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:15:32 #31
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1827531
Wat zet die gozer zichzelf voor lul...

Nu valt hij HELEMAAL 3d door de mand....wat een @#@!

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:17:55 #32
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1827547
HAHA Coos lult dat friese doorlopertje eruit!

Coos: je bent plastic: je bent nep andries

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:23:15 #33
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1827593
HEHE

de loser opmerking van Andries:
" ik voelde me ook goedkoop nadat Kel met Diane ging"

wat krijgt die Andries goed op zn flikker....

hoezo door de mand vallen!

"zoenen is het zelfde als praten met iemand volgens Ansukkel"

Kaffer hem toch asljeblieft in het friese meer ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 06-10-2001 01:39]

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:57:15 #34
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1827877
Deze blindenbegeleider, da's toch hélemaal niet leuk ?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_1827967
Andries is een slettebak!

Nâh... ik val in herhaling

zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:15:07 #36
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1828020
Coos is een loser zelfs van een dronken Andries kon hij het nog niet winnen. Coos kapte snel de discussie af.
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:35:47 #37
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1828163
Ik kan alleen maar zeggen:

"ANDRIES FOR PRESIDENT!!!!!"

Hij flikt waar veel mannen van zullen dromen...in en buiten het bb huis!!

pi_1828599
Andries is gewoon een lekker ding
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 09:46:52 #39
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_1828712
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 15:34 schreef itsme het volgende:

[..]

In het gareel?

Ja ik wilde haast gaan zingen: BRASIIIEEEEEL LALALALLALALALA komen ook altijd zo het veld ,stelletje kleuters dit was natuurlijk een vertoning van saamhorigheid ,die speciaal voor het tea van Gert-Jan was!! Zag die smoel dan van Driesje,toen Richard eruit moest en Team GJ de battle won.Was het vorige week het team van GJ nog ,die net zo blij voor hun waren als zijzelf dat ze eindelijk naar rijk mochten,hij had het fatsoen nog niet om ze een hand te schudden En dan nog maar niet te spreken over zijn belachelijke uitspraak van vorige week toen Nancy eruit moest: blij zijn ,'we moeten blij zijn .het is kut voor hun maar ,maar bij ons hoeft er niemand uit' bah en stond ie daar met een pruillip van hier tot Tokio.Toen had ik echt zoiets van : hahahahahaha loser ,net goed!!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 09:49:36 #40
7393 FarahDibah
pi_1828715
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 15:39 schreef marky het volgende:

[..]

hahahaha...laat me niet lachen,je ziet toch wel dat ondanks dat GJ is afgezet, het team GJ beslist niet minder is geworden wel! En het staat als een paal boven water dat als er een IQ battle zou komen tussen Gert-Jan en Andries ,dat Gert-Jan met 2 vingers in de neus zal winnen
pi_1830771
Andries de Slet
Op mijn site hoor je dan van " ja maar Kelly en Audrey besprongen hem, en hij is een man."
Hij is daar toch zelf bij?
Omdat hij een man is maakt het niet uit?

Hoe hij Kelly heeft behandeld.
Nee hij had er geen spijt van zei hij alsmaar.
en tegen haar dat het hem absoluut niet uitmaakte.
Waarom ontweek hij haar dan continu?

Later zei hij tegen Richard dat als hij het vantevoren had geweten hij het niet gedaan had.

Nu dus weer Audrey.

Wat is het toch een vervlend ventje.
Dat al die mensen hem niet door zien.
zucht
Kan je zien wat een slappeling het toch is.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 17:10:46 #42
11983 bruintjuh
Grote mond :O, klein hartje O+
pi_1830775
Ohhhhhhhhhhhhh, Andries is zoooo lekkerrrrrrrrrrr

Hij lijkt ook echt sprekend op mijn ex-vriendje !!
Zegt mn ex zelf ook !

Sneller dan een mercedes, slaat mijn hart voor jou!!
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 17:12:23 #43
11983 bruintjuh
pi_1830782
Ik volg t niet zo hoor, maar begrijp ik nou goed dat Andries het met Kelly en Audrey heeft gedaan

HIJS VOOR MIJ !!

zaterdag 6 oktober 2001 @ 18:37:39 #44
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1831135
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 17:10 schreef itsme het volgende:
Andries de Slet
Op mijn site hoor je dan van " ja maar Kelly en Audrey besprongen hem, en hij is een man."
Ben ik het niet mee eens! Als er al iemand een slet is (volgens mij bestaat een slet helemaal niet) dan zijn het volgens de definitie Kelly en Audrey denk ik. Beide dames kennen Andries net als ze hem al bespringen. Omdat Andries in het "spel" is meegegaan zou je hem misschien ook een "slet" kunnen noemen, maar het begon met de dames. Andries is niet het type die als eerste begint... Als vrijgezelle man zou je echter knap gestoord zijn om zoiets af te wijzen trouwens... Een beetje vrijen enzo is lekker, dus niet echt een reden om af te kappen. Toen Kelly op Andries ging zitten (over sletterig gedrag gesproken???) en zijn lul in haar stopte, heeft Andries het ook afgekapt!

Maar eigenlijk gaat ook dit gesprek weer nergens over. Mensen die het lekker vinden om zoveel mogelijk andere mensen te neuken vind ik prima... LAAT ZE... Jongens die zich willen laten ombouwen tot meisje... LAAT ZE .... Dus waarom zeuren tegen Andries of tegen Kelly of Audrey omdat ze graag vrijen of sex met iemand hebben... Met hen miljoenen anderen op deze wereld!!!

pi_1831290
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 18:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]
...Als vrijgezelle man zou je echter knap gestoord zijn om zoiets af te wijzen trouwens... Een beetje vrijen enzo is lekker, dus niet echt een reden om af te kappen...

Hmmm, het feit dat het met een omgebouwde travo met overdadige siliconen ballen, en een corpulente blonde negerin in string gebeurt voor de ogen van honderdduizenden kijkers is voor veel mensen toch een reden om het niet te doen denk ik.
quote:
Scanman01 schreef ook het volgende:

[..]
Mensen die het lekker vinden om zoveel mogelijk andere mensen te neuken vind ik prima... LAAT ZE... Jongens die zich willen laten ombouwen tot meisje... LAAT ZE .... Dus waarom zeuren tegen Andries of tegen Kelly of Audrey omdat ze graag vrijen of sex met iemand hebben...

Ja, je moet ze het vooral wel laten doen, maar vervolgens moet je vooral analyseren en bekritiseren of bejubelen. Beetje hakken, spugen en zuigen in een forum als dit, anders heeft BigBrother geen recht van bestaan. (denk ik...)
T®®
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 19:11:40 #46
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1831344
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 19:04 schreef Torro het volgende:

[..]

Hmmm, het feit dat het met een omgebouwde travo met overdadige siliconen ballen, en een corpulente blonde negerin in string gebeurt voor de ogen van honderdduizenden kijkers is voor veel mensen toch een reden om het niet te doen denk ik.

Ik denk dat je "siliconen tieten" bedoelt ipv van ballen (ze heeft geen ballen meer), maar goed (geintje)
Dat corpulente is mij niet opgevallen hoor, toen ze naakt in de douche stond.. In de kleren leek dat eerst wel zo, maar is toch niet zo.
Dat je het hebt over "corpulente negerin" duidt erop dat je zowel iets hebt tegen dikke mensen als tegen negerinnen. Tja.. wat zal ik daar eens op zeggen....
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 19:14:14 #47
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1831360
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 17:10 schreef itsme het volgende:
Andries de Slet

Hoe hij Kelly heeft behandeld.
Nee hij had er geen spijt van zei hij alsmaar.
en tegen haar dat het hem absoluut niet uitmaakte.
Waarom ontweek hij haar dan continu?

Later zei hij tegen Richard dat als hij het vantevoren had geweten hij het niet gedaan had.

Nu dus weer Audrey.

Wat is het toch een vervlend ventje.
Dat al die mensen hem niet door zien.
zucht
Kan je zien wat een slappeling het toch is.

Je moet het juist als een compliment opvatten dat niet veel mensen dat doorzien. Het is juist leuk als mensen het niet -oh-zo-overduidelijke-zien en een handje (rechtvaardigen) dat wel zien!
Hij is net als de massa erg doorsnee en huichelachtig, en tja de massa herkent zichzelf daar graag in.
Verder veel meisjes van 12 tot 18 fans ( de leeftijd waar hij het liefst voor gaat).

Er is niets bijzonders aan hem....of aan welk persoon dan ook in dat huis.

Je moet lekker naar de pijpen dansen van Yorin, doe je dat niet dan ben je de lul (zie coos, bb-site kraken ze hem af. wat ik erg laag vind. Niet dat Coos mij verder boeit <maar wel de rechtvaardiging>)

pi_1831428
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 19:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik denk dat je "siliconen tieten" bedoelt ipv van ballen (ze heeft geen ballen meer), maar goed (geintje)
Dat corpulente is mij niet opgevallen hoor, toen ze naakt in de douche stond.. In de kleren leek dat eerst wel zo, maar is toch niet zo.
Dat je het hebt over "corpulente negerin" duidt erop dat je zowel iets hebt tegen dikke mensen als tegen negerinnen. Tja.. wat zal ik daar eens op zeggen....

Tieten inderdaad Stom van me

Ik heb niks tegen dikke mensen en negerinnen, maar ik denk niet dat veel mensen zich op TV door iemand als Au3 of wie dan ook laten aflebberen.

ps. An3s blijft een slettebakje

T®®
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 19:30:16 #49
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1831492
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 19:22 schreef Torro het volgende:

[..]

ps. An3s blijft een slettebakje

Als iemand die in een maand tijd met drie verschillende personen heeft gezoend (waarvan met 1 zelfs iets meer) een slet is, dan leef ik volgens mij in een land vol slettebakken!!
pi_1832137
Toch vind ik het absurd dat An3s met 3 van de 3 (pff wel heel veel dries) vrijgezelle dames(?) waarmee hij kon zoenen, ook daadwerkelijk gezoend heeft.
T®®
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 21:25:21 #51
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1832196
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 21:17 schreef Torro het volgende:
Toch vind ik het absurd dat An3s met 3 van de 3 (pff wel heel veel dries) vrijgezelle dames(?) waarmee hij kon zoenen, ook daadwerkelijk gezoend heeft.
Ja.... je vraagt er zelf om... ok daar komt die dan....

JE BENT GEWOON JALOERS

pi_1832279
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 21:25 schreef marky het volgende:

[..]

Ja.... je vraagt er zelf om... ok daar komt die dan....

JE BENT GEWOON JALOERS

T®®
pi_1832736
Hoogste tijd dat Andries uit zijn 'funktie' wordt ontheven..

van zijn normen en waarden is helemaal niets meer over, zou best dat gezicht van Pa wel is willen zien..

zaterdag 6 oktober 2001 @ 23:23:10 #54
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1832760
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 23:16 schreef Koos Voos het volgende:
Hoogste tijd dat Andries uit zijn 'funktie' wordt ontheven..

van zijn normen en waarden is helemaal niets meer over, zou best dat gezicht van Pa wel is willen zien..

GO ANDRIES!!1 Op naar nummer 4... OH YESSS!!!!

pi_1833827
Tsja, Andries.

[Dit bericht is gewijzigd door Coos op 07-10-2001 06:03]

maandag 8 oktober 2001 @ 21:27:04 #56
11983 bruintjuh
pi_1848240
Andries heeft iets.. Hij is misschien een hoertje, maar ik zou er nogal wat voor over hebben om een keer met hem het bed te delen..

Ik vind het niet normaal wat ie doet, maar die aantrekkingskracht is er wel.. Hij doet iets met me..

Ik voel vlindertjes als ik hem zie.. Vooral als ie lacht..

GADVER !!! IK VOEL ME NET ZO'N VERLIEFD PUBERMEISJE !!

pi_1848550
Wat grappig
Bij mijis het precies het omgekeerde.
Eerst had ik ook zo iets van, Leuke vent,maar hoe meer ik hem op tv zag hoe meer ik een teiltje nodig had.
Ach ja smaken verschillen.
gelukkig maar
  maandag 8 oktober 2001 @ 22:00:32 #58
11983 bruintjuh
pi_1848579
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 21:57 schreef itsme het volgende:
Wat grappig
Eerst had ik ook zo iets van, Leuke vent,maar hoe meer ik hem op tv zag hoe meer ik een teiltje nodig had.
gelukkig maar
Zou willen dat ik er ook zo over dacht !!

Ik wil er vanaf !! gadver..

Ik zit elke keer te kijken en dan ben ik aan t proberen om zn nadelen op een rijtje te zetten, maar het lukt nie..

Gadverrrrrr

maandag 8 oktober 2001 @ 23:54:11 #59
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_1849891
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 21:27 schreef bruintjuh het volgende:

Andries heeft iets.. Hij is misschien een hoertje, maar ik zou er nogal wat voor over hebben om een keer met hem het
bed te delen..

ROFLOL

[b]I'm #1 so why try harder[/b]
pi_1849975
* medelijden met bruintjuh heeft*
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 00:09:03 #61
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_1850010
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 00:03 schreef fashionably_late het volgende:
* medelijden met bruintjuh heeft*
Bruintjuh, ik hoop dat je er ook snel overheen komt. (dit is niet letterlijk bedoeld hoor)
Want wat heb je in godsnaam aan zo'n knul?
never play games........
pi_1851882
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 21:27 schreef bruintjuh het volgende:
GADVER !!! IK VOEL ME NET ZO'N VERLIEFD PUBERMEISJE !!
Checkt profiel... Hmmm 17 jaar...
JE BENT EEN VERLIEFD PUBERMEISJE !!

Geeft niet, gaat vanzelf over. Dan leer je vanzelf fake van echt te onderscheiden.

dinsdag 9 oktober 2001 @ 10:58:10 #63
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1851917
quote:
Wat grappig
gelukkig maar
Idd. Hij leek leuk maar ik ben totaal op hem afgeknapt, WAT een snol
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 16:09:48 #64
11983 bruintjuh
pi_1855143
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 00:09 schreef femfatale het volgende:

[..]

Bruintjuh, ik hoop dat je er ook snel overheen komt. (dit is niet letterlijk bedoeld hoor)
Want wat heb je in godsnaam aan zo'n knul?

Helemaal nix.. Het is alleen die aantrekkingskracht..
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 16:11:44 #65
11983 bruintjuh
pi_1855165
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 10:50 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Checkt profiel... Hmmm 17 jaar...
JE BENT EEN VERLIEFD PUBERMEISJE !!

Geeft niet, gaat vanzelf over. Dan leer je vanzelf fake van echt te onderscheiden.

Wat een onzin.. Ik ben dan wel 17, maar heb gewoon een vriend waar ik superverliefd op ben. Ik wilde ermee zeggen dat het net lijkt alsof ik zo'n meisje ben die helemaal verliefd is op een bekend en beroemd persoon, maar dat is juist helemaal nie zo.. Verliefd ben ik op mijn vriend, niet op Andries.. Die heeft alleen een aantrekkingskracht wat sex betreft..
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 16:16:32 #66
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_1855208
Ik zag gisteren Willem-Alexander op het journaal, en vond dat die behoorlijk wat weg heeft van Andries
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 16:37:19 #67
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1855434
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 16:11 schreef bruintjuh het volgende:

[..]

Wat een onzin.. Ik ben dan wel 17, maar heb gewoon een vriend waar ik superverliefd op ben. Ik wilde ermee zeggen dat het net lijkt alsof ik zo'n meisje ben die helemaal verliefd is op een bekend en beroemd persoon, maar dat is juist helemaal nie zo.. Verliefd ben ik op mijn vriend, niet op Andries.. Die heeft alleen een aantrekkingskracht wat sex betreft..

Daar schijnen heel wat meer vrouwen/meisjes last van te hebben... vooral in het huis. Dat iemand het voor elkaar krijgt dat in een huis 3 van de 4 vrouwen met je willen zoenen.... dan is er toch wel iets opmerkelijks aan de hand
denk ik. Hoewel ik voor 99% hetero ben, ziet die ene procent wel dat Andries wel wat heeft ja.... kwa uitstraling en uiterlijk. Ik verwacht dat naarmate hij langer in het programma blijft zitten en steeds meer dames toch iets meer moeite met hem gaan krijgen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 oktober 2001 @ 18:24:13 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_1856516
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 10:58 schreef Vivi het volgende:

Idd. Hij leek leuk maar ik ben totaal op hem afgeknapt, WAT een snol

Hier word ik zo kwaad om. Altijd maar weer die vooroordelen.

Als een vrouw met meerdere mannen naar bed gaat is ze stoer, doet een man dit is het gelijk een snol.

Wanneer worden mannen nu eindelijk eens als gelijkwaardig aan vrouwen gezien ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1857302
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 18:24 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hier word ik zo kwaad om. Altijd maar weer die vooroordelen.

Als een vrouw met meerdere mannen naar bed gaat is ze stoer, doet een man dit is het gelijk een snol.

Wanneer worden mannen nu eindelijk eens als gelijkwaardig aan vrouwen gezien ?

LOL
pi_1857347
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 16:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

knip
Ik verwacht dat naarmate hij langer in het programma blijft zitten en steeds meer dames toch iets meer moeite met hem gaan krijgen.

Kijk dat waardeer ik wel in jou scanman, je ziet ook wel de negatieve eigenschappen van hem.
pi_1857407
Tja, dat is een fascinerend iets, wat is precies sexuele aantrekkingskracht? regelmatige gezichtstrekken? geur? Ik weet het niet. Als ik het wist zou ik het in flesjes op de markt brengen Maar inderdaad, ik vind ene Andries ook niet verkeerd om te zien. En dat sletterige juist wel leuk.
pi_1857536
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 20:23 schreef kater het volgende:
Tja, dat is een fascinerend iets, wat is precies sexuele aantrekkingskracht? regelmatige gezichtstrekken? geur? Ik weet het niet. Als ik het wist zou ik het in flesjes op de markt brengen Maar inderdaad, ik vind ene Andries ook niet verkeerd om te zien. En dat sletterige juist wel leuk.
Vrouwen vallen nu eenmaal vaak op 'verkeerde' mannen....dan denken ze stiekem: Bij mij zal hij anders zijn....
pi_1857607
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 23:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

GO ANDRIES!!1 Op naar nummer 4... OH YESSS!!!!

Nog steeds gek van Andries scanman???.
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 20:43:40 #74
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1857656
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 20:38 schreef schatje het volgende:

[..]

Nog steeds gek van Andries scanman???.

Ik vind Andries nog steeds een van de interessantere mensen in het huis ja... Hopelijk komt er weer een nieuwe dame bij donderdag, die ook weer 'slachtoffer' gaat worden van 'onze' gigolo uit Friesland.
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 21:20:15 #75
11983 bruintjuh
pi_1858050
Ik zit me steeds die foto die op zijn site staat van zijn bandje voor te stellen.. Gadver zeg !! Wat een kapsel is dat..

Wordt ie ineens een stuk minder interessant van !!

dinsdag 9 oktober 2001 @ 21:40:57 #76
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1858272
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 21:20 schreef bruintjuh het volgende:
Ik zit me steeds die foto die op zijn site staat van zijn bandje voor te stellen.. Gadver zeg !! Wat een kapsel is dat..

Wordt ie ineens een stuk minder interessant van !!

Dan eentje voor boven je bed

pi_1858341
quote:
Helemaal gek van Andries !! Mèhèèèèèè... Ik wil Andries voor Sinterklaas.... Asje asjeblieieieieieieftttttttttt ----> Ik ben heeel braaf geweest, mag het ? Mag het ? Mag het ? Andries ----> I Loooooooove Ya !!!
Ah niet terug gaan krabbelen nou, we waren net druk bezig om 'm op 5 december bij je af te laten leveren!
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 22:06:47 #78
11983 bruintjuh
pi_1858508
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 21:48 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Ah niet terug gaan krabbelen nou, we waren net druk bezig om 'm op 5 december bij je af te laten leveren!

Kom maar op !!!

dinsdag 9 oktober 2001 @ 22:24:21 #79
7393 FarahDibah
pi_1858660
quote:
Wat grappig
gelukkig maar
Sluit ik me helemaal bij aan In het begin vond ik hem ook wel ok ,maar nu bah wat erger ik me aan die gladjakker
pi_1858825
Goed zo FD je stelt me niet teleur
pi_1859045
Wat ik al eerder duidelijk wilde maken is dat sommige mensen (Andries) een enorme sexuele aantrekkingskracht op anderen uitoefenen. Waar dat precies in zit weet ik niet, maar je hebt het blijkbaar of je hebt het niet. Het ligt aan de persoon in kwestie (andries) hoe je ermee omgaat. Ik hoop dat hij, als leraar zijnde, in het werkelijke leven wat steviger "nee" durft te zeggen dan in het BB huis.
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 23:06:06 #82
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1859092
Ik stel voor om Diane en Audrey er nog maar even in te houden. Misschien wordt het nog neuken.
pi_1859710
Andries..sja, wel een nuchtere fries, op naar het miljoen en verder geen gezeik, dat is het doel..ik ben knap en ik weet wat ik wil..niks mis mee, zou ik zeggen..recht door zee en hollakidee..hoezo gemanipuleer en achterbaks, dat is een friese eigenschap aangeboren, weten wat je kunt en weten hoe je je populair maakt, gooi die nuchtere no-nonsens charme in de strijd en hij is verzekerd van 13-jarige pubermeisjes, die massaal hun ouders foonrekening leegplunderen, door maar die domme foonnummers te bellen..goeie doelgroep, heeft het nuchtere friese jong van te voren goed ingeschat..eerst stage gedaan wat dat betreft, op een middelbare school, kent zn kansen goed, het jong..dat is ook die zelfverzekerheid, die hij uitstraalt, zo van..ik ken mn doelgroep, domme sukkels, ik weet wat voor lui er gaan bellen, ik liep al twee jaar rond op die bakvisseschool en was niet blind voor het oh en ah-geroep, nee joh, mam en pap, ik weet, wat ik doe, ik ga voor het miljoen..IK GA WINNEN, WANT IK BIN IEN OPRJOCHTE FRYSK..IK BIN MIESELFS!!!!

*gniez*

pi_1860830
quote:
Ik vind 't absoluut een lul
Tijdens het eten komen Gert-Jan en de speeltjes van Frank ter sprake. De meningen hierover lopen nogal uiteen.

Nienke Hoek 09-10-2001 21:06

Rijk - Wat was jij vanmiddag fel tegen Gert-Jan, zegt Audrey tegen Andries. Ja, want het is een lul, antwoordt Andries terwijl hij zijn vork naar zijn mond brengt. Ik vind 't absoluut een lul, gaat hij verder. Diane is het niet met hem eens. Maar Andries doet er nog een schepje bovenop. Van alles aan hem krijg ik kippenvel tussen mijn schouders. Vooral tijdens de laatste twee weken.
Diane gaat er niet in mee. Dat is anders wel jouw mening, zegt ze stellig. Dan begint Frank: Kijk, ik vind het ook een lul, maar ik zeg het wel recht in zijn gezicht. Volgens Andries doet hij dat zelf ook. Audrey begrijpt niet helemaal waarom Gert-Jan zo stom is. Dat komt, omdat je hem nog niet kent. Ik zou zo zeggen: Leer hem beter kennen. Het onderwerp wordt afgesloten door Andries die vindt dat de bestellingen belangrijker zijn dan Gert-Jan.
bron: de BB site

† In Memoriam † woensdag 10 oktober 2001 @ 07:33:03 #85
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_1860838
Het mannelijke snoepje van BB1 was Bart
Het mannelijke snoepje van BB2 was Robin

en... het mannelijke snoepje van BB3 is toch gewoon Andries

(met alle drie zou ik wel eens...)

woensdag 10 oktober 2001 @ 11:30:06 #86
15600 BB-King
Long live the King!
pi_1861841
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 07:33 schreef Gboy27 het volgende:

Van teveel snoepen krijg je gaatjes!
In jouw geval zal je dat wel niet erg vinden!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_1862592
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 07:33 schreef Gboy27 het volgende:

BB1 Bart klopt
BB2 was toch Georgie
BB3 moet toch nog komen
mickel
pi_1866182
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 20:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik vind Andries nog steeds een van de interessantere mensen in het huis ja... Hopelijk komt er weer een nieuwe dame bij donderdag, die ook weer 'slachtoffer' gaat worden van 'onze' gigolo uit Friesland.

Die Friese boer een gigolo!!
Wat een giller.Het blijft een watje.
pi_1869677
Ik keek halfslachtig mee toen mijn lief de band van vanavond zat te kijken en zag opeens weer Andreis die met Danielle zat te praten over de motie van Uitdaging.

Andries met een duivelse onderdrukte glimlach: Als dat hier gebeurt zal ik niet zo instorten als GertJan....<veel betekenende stilte en weer die onderdrukte smile> Zo mag ik dat toch wel noemen hè, dat hij instortte?????
Allemaal zó subtiel, hij wilde eigenlijk niet aan de camerá's laten zien dat hij zich zo zat te verkneukelen...niet gelukt dus!!!!

Wat een schijnheil is hij toch!!!!! Het droop gewoon van zijn gezicht af, die zelfingenomenheid....

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 11-10-2001 01:16]

donderdag 11 oktober 2001 @ 01:14:16 #90
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1869698
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 19:51 schreef schatje het volgende:

[..]

Die Friese boer een gigolo!!
Wat een giller.Het blijft een watje.

Maar dan wel een watje waar veel meiden gek op worden
pi_1870047
ik was best wel een fan van andries maar hij heeft zich vanavond zo erg belachelijk gemaakt .. echt zielig gewoon!! hij maakt zichzelf helemaal kapot als hij dronken is!! hij hoeft nog niet direct weg van mij maar hij is zeker niet mijn favoriet meer
  donderdag 11 oktober 2001 @ 02:41:18 #92
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1870277
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 01:58 schreef kavu het volgende:
ik was best wel een fan van andries maar hij heeft zich vanavond zo erg belachelijk gemaakt .. echt zielig gewoon!! hij maakt zichzelf helemaal kapot als hij dronken is!! hij hoeft nog niet direct weg van mij maar hij is zeker niet mijn favoriet meer
Hij was vanavond voor het eerst aandoenlijk.... bijna kwetsbaar. Dat is voor het eerst dat ik dat gezien heb. Mijn favoriet is hij ook niet, maar hij moet zeker nog een tijdje blijven. Als was het maar om te zien hoe Tanja op hem zal reageren, hoewel hij houdt van jongere meiden, niet van oudere!
  donderdag 11 oktober 2001 @ 12:50:53 #93
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1871982
aaaaah!

Ik trek dat Ouwehoeren niet meer!

M'n nekharen gaan daarvan overeind staan.
Ouwehoeren is het standaard woord van Andries wat hij de hele dag door gebruikt maar waar de rest in het huis continue de verkeerde betekenis aan linkt.

Bij ons staat ouwehoeren voor 'praten' of 'slap lullen'.

Ouwehoeren is in Friesland een ander woord voor 'kloten' of 'zieken'. Als Andries zegt 'Zit niet te ouwehoeren' dan bedoeld hij 'Hou eens op met dat gekloot'.

Mega irritant dat langmekaarheengelul.

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
pi_1872777
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 01:58 schreef kavu het volgende:
Omygod jongens, kavu is "om"!
pi_1872795
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 14:24 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Nou Marky nog...
  donderdag 11 oktober 2001 @ 14:40:50 #96
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1872941
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 14:26 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Nou Marky nog...

Dan kan je wachten tot je een ons weegt.
pi_1872956
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 14:24 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

lijkt mij nou niet echt wereldschokkend nieuws!!
  Moderator donderdag 11 oktober 2001 @ 14:45:42 #98
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1872994
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 14:26 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Nou Marky nog...

Marky valt nou eenmaal op dat soort jongetjes, vorig jaar was-ie ook al zo in zijn sas met Fewrwdy.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 11 oktober 2001 @ 14:48:02 #99
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1873020
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 14:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Marky valt nou eenmaal op dat soort jongetjes, vorig jaar was-ie ook al zo in zijn sas met Fewrwdy.

Triest Gert... ik had toch wel iets beters van jouw verwacht.
pi_1873112
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 14:40 schreef marky het volgende:

[..]

Dan kan je wachten tot je een ons weegt.

Huh? Met andere woorden wat Andries ook doet, jij blijft alles goed van hem vinden?
  donderdag 11 oktober 2001 @ 15:02:12 #101
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1873124
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 15:01 schreef itsme het volgende:

[..]

Huh? Met andere woorden wat Andries ook doet, jij blijft alles goed van hem vinden?

Waar staat dat?
pi_1873252

Nou Marky nog...
Markky schreef:Dan kan je wachten tot je een ons weegt.
In mijn ogen houd dit in dat je nu zegt dat jij nooit om zult gaan inzake andries.
M.a.w wat hij ook doet je weet nu al wat hij ook doet, je blijft hem adoreren bijstaan respecteren leuk vinden whatever

donderdag 11 oktober 2001 @ 15:56:41 #103
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1873688
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 15:17 schreef itsme het volgende:
respecteren
Ik sta altijd pal achter mijn keuzes.

Ik ken er hier die waaien met alle winden mee.

pi_1873748
als andries dronken is wordt het echt een vervelend mannetje .. volgens mij komt dan pas zijn ware aard naar boven wat hij in nuchtere toestand nog redelijk weet te verbergen .. ik ben ook wel eens dronken (niet al te vaak)maar dan wordt ik alleen maar liever dan dat ik al ben
  donderdag 11 oktober 2001 @ 16:06:06 #105
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_1873763
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 15:56 schreef marky het volgende:

[..]

Jouw eerste indruk is altijd onfeilbaar

Nuance, flexibiliteit enz. zijn jou vreemd dus?

pi_1873858
quote:

[..]

je mening over iemand kan toch veranderen door de manier waarop iemand zich gedraagd? Het zou inderdaad hypocriet zijn als ik plotseling GJ ga ophemelen maar dat is zeker niet het geval!!
  donderdag 11 oktober 2001 @ 16:19:43 #107
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1873894
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 16:06 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

Waar staat dat?
  donderdag 11 oktober 2001 @ 16:24:37 #108
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_1873953
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 16:19 schreef marky het volgende:

[..]

Waar staat dat?

Als er een vraagteken achter staat is het een vraag.

Ik meende dat op te merken uit je bovenstaande opmerking over 'pal achter je keuze staan'.

pi_1874125
Ik kan het me voorstellen dat er hier bepaalde mensen zijn die het moeilijk te accepteren vinden, dat hun voorheen populairste bewoner (ik noem geen namen), die ze op dit forum de hemel in hebben geprezen, deze mensen nu door middel van zijn/haar gedrag te kijk zetten. (snap u wel)
Anderen daarentegen, b'vo kavu, stappen daar makkelijker overheen...
  Trouwste user 2022 donderdag 11 oktober 2001 @ 16:54:55 #110
7889 tong80
Spleenheup
pi_1874309
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 16:24 schreef zeeuws jongetje het volgende:

Als er een vraagteken achter staat is het een vraag.

Of een mislukte smiley. : ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1874573
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 16:06 vroeg zeeuws jongetje aan marky:

quote:
waarop marky antwoordde- donderdag 11 oktober 2001 16:19

Waar staat dat?

hier:
quote:
Door marky - donderdag 11 oktober 2001 15:56

donderdag 11 oktober 2001 @ 19:51:12 #112
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1876009
Als iemand achter zijn keuze staat dan is het nog niet meteen dat zo iemand niet flexibel of ongenuanceerd is.

Als je achter je keuze blijft staan dan toon je daarmee alleen aan dat je ook op moeilijke momenten je keuze in stand durft te houden.

Zwalken is een typisch nederlands kunstje. Gelukkig heb ik daar geen last van.

Ik schaam me ook niet voor mijn keuze.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 11-10-2001 20:11]

pi_1879510
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 19:51 schreef marky het volgende:
Als iemand achter zijn keuze staat dan is het nog niet meteen dat zo iemand niet flexibel of ongenuanceerd is.

Als je achter je keuze blijft staan dan toon je daarmee alleen aan dat je ook op moeilijke momenten je keuze in stand durft te houden.

Zwalken is een typisch nederlands kunstje. Gelukkig heb ik daar geen last van.

Ik schaam me ook niet voor mijn keuze.

Nee, je moet niet gaan zwalken, je kunt beter met oogkleppen op vanaf dag 1 voor een bepaalde persoon gaan.

Wanneer heb je eigenlijk 'je keuze' gemaakt? Dag 1? week 1? Ik heb nog geen 'keuze' gemaakt, doe ik denk ik pas op het moment dat er gevraagd wordt een winnaar aan te wijzen.

Ik heb al wel een mening, maar die is alweer anders dan vorige week. Ik heb alle bewoners namelijk van steeds meer kanten gezien, en dat zal de komende weken ook zo zijn. Mijn mening kan misschien op basis daarvan weer veranderen en zal in ieder geval steeds meer gegrond zijn.

Maar als je straks een keer vindt dat Andries het nu toch echt te bont maakt, hoef je van mij niet meer achter 'je keuze' te staan hoor. No hard feelings.
(Ik zal je wel een zwalker noemen)

[Frank mode]
Kolere zeg!
[/Frank mode]

pi_1880072
Het is en blijft een lekker ding en dan d'r bij hij blijft maar lekker de populairste
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 10:01:00 #115
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1880308
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 01:14 schreef Yakult het volgende:

[..]

Nee, je moet niet gaan zwalken, je kunt beter met oogkleppen op vanaf dag 1 voor een bepaalde persoon gaan.

Wanneer heb je eigenlijk 'je keuze' gemaakt? Dag 1? week 1? Ik heb nog geen 'keuze' gemaakt, doe ik denk ik pas op het moment dat er gevraagd wordt een winnaar aan te wijzen.

Ik heb al wel een mening, maar die is alweer anders dan vorige week. Ik heb alle bewoners namelijk van steeds meer kanten gezien, en dat zal de komende weken ook zo zijn. Mijn mening kan misschien op basis daarvan weer veranderen en zal in ieder geval steeds meer gegrond zijn.

Maar als je straks een keer vindt dat Andries het nu toch echt te bont maakt, hoef je van mij niet meer achter 'je keuze' te staan hoor. No hard feelings.
(Ik zal je wel een zwalker noemen)

[Frank mode]
Kolere zeg!
[/Frank mode]

Het is echt niet zo dat ik niet zie dat hij dingen niet goed doet of dingen zijn waar ik me aan stoor. Maar die heb ik bij alle bewoners.

Ik vond Andries in eerste instantie helemaal niks. Typisch een leraar. Dacht dat hij voornamelijk voor uiterlijk in het programma was gestopt. In de derde week liet hij meer vanzichzelf zien, al zijn slechte en goede kanten.

Ik heb niks met acteurs als Coos en Kelly. Die een karikatuur spelen.

Andries is een verwende etter soms maar met wel een dosis nuchterheid. Weet redelijk goed dat hij niet onfijlbaar is. Dat heeft hij de afgelopen afleveringen wel duidelijk gemaakt.

Vraag me alleen af waar ik me voor aan het verdedigen ben hier

† In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2001 @ 10:08:20 #116
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1880339
Ik waai alleen met m'n eigen wind mee.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2001 @ 10:09:36 #117
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1880346
Oftewel, ik verander zo nu en dan ook wel eens van mening. Al blijft de eerste indruk meestal toch verassend lang overeind. Ik verdenk mezelf er soms van enige mensenkennis te hebben.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2001 @ 10:10:53 #118
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1880350
En ik vond Andries meteen al een koele, berekenende, ijskouwe, humorloze, eigenwijze, over lijken gaande deelnemer. En dat vind ik nog steeds. Zelfs terwijl bijna niemand anders dat vindt.
pi_1880399
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 16:15 schreef kavu het volgende:

[..]

je mening over iemand kan toch veranderen door de manier waarop iemand zich gedraagd?

Goh...
Sex is like Nokia: Connecting People
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 10:21:03 #120
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1880402
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 10:10 schreef Cynix ® het volgende:
En ik vond Andries meteen al een koele, berekenende, ijskouwe, humorloze, eigenwijze, over lijken gaande deelnemer. En dat vind ik nog steeds. Zelfs terwijl bijna niemand anders dat vindt.
hee dat straalt vanaf hetbegin van zijn gezicht....
en als hij 'tactisch' bezig gaat....(of liegen) dan gaan zn ogen rollen....in combi met z'n voorspellende glimlach.
pi_1880535
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 10:21 schreef Nyrem het volgende:

[..]

hee dat straalt vanaf hetbegin van zijn gezicht....
en als hij 'tactisch' bezig gaat....(of liegen) dan gaan zn ogen rollen....in combi met z'n voorspellende glimlach.

Ja! Hier een voorbeeld van zo'n prachtig moment. Kijk hem denken. Zelfverzekerd als hij is, creatief, tactisch maar vooral strategisch plannetjes beramen!

(Of heb ik nu per ongeluk dat plaatje ingevoegd van dat starende onzekere mannetje die piekert over de dag van gisteren, de gevolgen hiervan, en de afbreuk die het zal doen aan zijn zorgvuldig en weloverwogen opgebouwde kinderdagverblijfleiders imago, sorry)

T®®
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 11:31:25 #122
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1880663
Of een plaatje van iemand met een enorme kater.
pi_1880701
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 11:31 schreef marky het volgende:
Of een plaatje van iemand met een enorme kater.
Dat zeg ik toch?
(oh.. je bedoelt van de alcohol )
T®®
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 12:12:42 #124
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_1880979
Vond het verbazend om gisteravond te zien dat Dries nog steeds de populairste bewoner is! Had verwacht dat zijn vrouwencarrousel hem veel stemmen gekost zou hebben!

Ik vind hem ook niet meer zo tof! Dat je elke vrouw pakt die zich aanbiedt is nog tot daar aan toe, maar om dan te beweren dat je nooit zo snel met iemand het bed induikt komt niet zo heel geloofwaardig over!

Ook zijn schoolmeestercapaciteiten komen steds vaker naar boven!

Uiteindelijk zal hij toch zijn populariteit wel verliezen denk ik!

Back in town
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2001 @ 23:50:32 #125
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1886855
Het grote raadsel. Waarom is Andries toch zo mateloos populair?

Hiervoor zijn verschillende verklaringen te bedenken. Het is gewoon een aardige jongen om te zien en de 'bellende bakvissen' vallen hier wellicht massaal voor. Hun fantasiën over zijn 'friese staartklok' zullen hier ook wel een rolletje bij meespelen.

Een andere optie is dat hij gewoon het lievelingetje van Hummie zélf is. Jong, fris, enthousiast, opgewekt, etc. Het toonbeeld van de eeuwige jeugd, zeker in verhouding met de overige bewoners. Ook hier speelt de 'staartklok' wellicht weer mee.

pi_1886951
quote:

[..]

Andries is van het type die je na een paar weken toch echt door moet krijgen. Mocht je hem in het begin steunen, oke kan ik me nog een beetje voorstellen. Nu heb je geen excuus meer.
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
pi_1887082
Het blijft mij verbazen. Andries blijft, als we Yorin moeten geloven, de populairste bewoner. Welke redenen zouden we kunnen verzinnen?

- De Frieze provincie blijft hem trouw.
- Jonge puper meisjes SMS-en makkelijk en vallen op Andries.

Of zijn er meer redenen te bedenken?

En dan te bedenken dat:
- Andries gelogen heeft over de ware bestemming van de Smart. Terwijl Frenk een emotioneel pleidooi hield voor zijn arme tante. 'Zij kan die auto heel goed gebruiken, ze heeft geen centjes...' Andries negeerde dit argument met een nare glimlach...terwijl zijn ouders geld zat hebben!
- Mr. Perfect speelt maar wel systematisch zijn belangrijkste concurrenten (denkt hij) zwart maakt (GJ en Kelly) bij medebewoners. En dat hij nieuwkomers direct belast met zijn mening over andere bewoners.
- Weer dat nare glimlachje bij het vertrek van Nancy. Ik citeer zijn uitspraak op het blok tegen zijn team: 'Wij moeten blij zijn.' Terwijl iedereen meeleefde met het verdriet van Nancy...
- Nog steeds die leraar wil zijn. Bedtijden, hand in hand, samen eten...etc. Logisch dat 'volwassen' mensen een keer beginnen te muiten.

zaterdag 13 oktober 2001 @ 01:05:16 #128
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1887442
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 00:13 schreef wodka het volgende:
Het blijft mij verbazen. Andries blijft, als we Yorin moeten geloven, de populairste bewoner. Welke redenen zouden we kunnen verzinnen?

En dan te bedenken dat:
- Andries gelogen heeft over de ware bestemming van de Smart. Terwijl Frenk een emotioneel pleidooi hield voor zijn arme tante. 'Zij kan die auto heel goed gebruiken, ze heeft geen centjes...' Andries negeerde dit argument met een nare glimlach...terwijl zijn ouders geld zat hebben!
- Mr. Perfect speelt maar wel systematisch zijn belangrijkste concurrenten (denkt hij) zwart maakt (GJ en Kelly) bij medebewoners. En dat hij nieuwkomers direct belast met zijn mening over andere bewoners.
- Weer dat nare glimlachje bij het vertrek van Nancy. Ik citeer zijn uitspraak op het blok tegen zijn team: 'Wij moeten blij zijn.' Terwijl iedereen meeleefde met het verdriet van Nancy...
- Nog steeds die leraar wil zijn. Bedtijden, hand in hand, samen eten...etc. Logisch dat 'volwassen' mensen een keer beginnen te muiten.

Ik kan me z'n oudere (waarschijnlijk ook VEEL wijzere) broer nog herinneren die iets over anthriex zei. Maar wat hij precies zei weet ik niet meer.......klonk in ieder geval niet positief!
(in ieder geval zei hij niet dat hij een geboren leider was...of toch wel ? LIJER?)
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 01:13:19 #129
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1887487
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 00:01 schreef wodka het volgende:

[..]

Andries is van het type die je na een paar weken toch echt door moet krijgen. Mocht je hem in het begin steunen, oke kan ik me nog een beetje voorstellen. Nu heb je geen excuus meer.

Volgens mij bepaal ik het altijd nog zelf en geeft deze reaktie van jouw alleen maar weer dat je zelf redelijk kortzichtig bent.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 01:18:26 #130
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887508
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 01:13 schreef marky het volgende:

Volgens mij bepaal ik het altijd nog zelf en geeft deze reaktie van jouw alleen maar weer dat je zelf redelijk kortzichtig bent.

Ben het helemaal met je eens... Er lopen er nog altijd een flink aantal rond die ik persoonlijk ook minder leuk vind. Andries en GJ zijn nog steeds de twee meest normale personen in het huis.
Maar dat verschil in mening over personen zal altijd zo blijven... Als een persoon iets opvallends doet, zal iemand die hem niet mag er alles aan doen het zo negatief mogelijk uit te leggen... en iemand die hem wel mag denkt 'waar hebben ze het over'!!! Bij die laatste groep hoor ik (nog steeds)
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 01:30:44 #131
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1887568
Als u het mij toestaat wil ik hier ook nog wel even mijn mening ventileren over A

Ik behoor tot de categorie , die hem eerst nog wel redelijk normaal vond/vind wat mij alleen stoort is zijn zogenaamde hoge morele waarden en normen met tegelijkertijd zijn afgeven naar andere bewoners; met name valt het op dat zodra er een paar bewoners niet meer geheel zijn leadership accepteren dat hij op alle mogelijke manieren de rest manipuleert om de afvalligen ook negatief te zien. Aangezien de leden van zijn team tot nu toe nou niet bepaald overlopen van intelligentie lukt het hem nog ook. Komt nog bij dat ik hem vanaf het begin wel behoorlijk zoet vindt in zijn omgang met mensen , en dat is 2 dagen leuk en netjes , maar daarna begint dat op mijn zenuwen te werken.
Hij klinkt een beetje als zo'n tv dominee; zo van: "doe wat ik zeg maar niet zoals ik doe ".

zaterdag 13 oktober 2001 @ 13:14:49 #132
11983 bruintjuh
pi_1889455
Ik ben echwel afgeknapt op Andries..

Toen Patty vroeg of ie niet liever een vrouwelijke bewoner erbij wilde, zei ie: "ik zeg niks meer.."

Hoe kan iemand zo erg zijn ?

Als hij zich nou normaal gedroeg zou ie perfect zijn geweest ja en wat humor mag ie ook wel hebben, want dat heeft ie dus echt niet.. Maarja, dat zeggen ze over Friesen he..

Hij mag trouwens ook wel es wat aan zn figuur gaan doen, want hij is veel te mager voor mij..

Zo, dat was het.. Nu ga ik mn sign veranderen..

pi_1889765
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 01:13 schreef marky het volgende:

[..]

Grappige reactie. Natuurlijk mag je zelf weten wat je reactie is. Echt waar Marky, dat mag best. Maar dat bedoel ik ook niet.
Jammer dat je meteen in de aanval gaat. Ik ben meteen weer kortzichtig, gelukkig nog wel redelijk kortzichtig. Dat valt dus nog mee.
Maar beste Marky, mijn reactie ging over het feit dat ik mij verbaas over het feit dat ze Andries nog niet door hebben...Slechte mensen herken je meteen, hele slechte mensen pas na een paar weken.
pi_1889839
quote:

En dan te bedenken dat:

Helemaal mee eens.Hij spreekt zichzelf steeds meer tegen.Hij lult en roddel met iedereen mee.Dat laatste was iets dat hij nooit zou doen zei hij nog in het begin.GJ is meer intelligenter wat hij niet kan hebben.En de anderen van zijn team zien nu ook hoe 'irritant' hij wel niet is.Het is een watje.Dat bleek wel toen hij zijn daden in die bewuste nacht met Audrey ging verdedigen.Die opmerking van 'Toen Kelly met Diaaan zoende voelde ik me ook goedkoop, dan moet je daar ook wat van zeggen Pascal' is echt zwak.Sympathie en medelijden verwachten en nog wel bij dat ettertje van Pascal.Yorin is niet objectief, ze zijn gewoon pro-Andrea maar dat was al duidelijk.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 14:37:56 #135
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1889880
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 14:14 schreef wodka het volgende:

[..]

Grappige reactie. Natuurlijk mag je zelf weten wat je reactie is. Echt waar Marky, dat mag best. Maar dat bedoel ik ook niet.
Jammer dat je meteen in de aanval gaat. Ik ben meteen weer kortzichtig, gelukkig nog wel redelijk kortzichtig. Dat valt dus nog mee.
Maar beste Marky, mijn reactie ging over het feit dat ik mij verbaas over het feit dat ze Andries nog niet door hebben...Slechte mensen herken je meteen, hele slechte mensen pas na een paar weken.

idd

iemands gezicht / ogen spreekt boekdelen.....
in combi met gedrag en overdachte uitspraken...
typisch voorbeeld wolf in schaapskleding.....
het omhulsel kan veranderen maar ogen blijven hetzelfde...; gluiperig tollend in zn oogkas

pi_1890154
quote:

En dan te bedenken dat:

kennelijk twijfel je eraan dat andries de auto aan zijn moeder zal geven want ze hebben geld zat hoe weet je dat? bovendien is andries nu werkloos (volgens mij heeft hij in de streams gezegd dat hij zijn werk heeft opgezegd) en heeft frank een baan als netwerkbeheerder (lijkt mij een goedbetaalde baan!!)
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 15:39:26 #137
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1890166
Frank werkt bij Reebok en typt elke dag de eindstand van de kassa over in Excel. Ik betwijfel of dat een goedbetaalde baan is.
pi_1890631
lijkt mij sterk cynix wat reebok is zoals jij ook weet geen winkel maar een grote sportschoenen/kleding fabrikant (kassa ) .. en hij is toch echt netwerkbeheerder want dat heeft hij zelf op de streams verteld!!
pi_1890721
Sorry, ik wilde geen oude koeien uit de sloot halen. Maar die Smart-affaire is naar mijn mening symbolisch voor Andries gedrag. Het was voor mij ook het moment dat ik me realiseerde dat hij niet te vertrouwen is.
We kunnen alles van Frenk zeggen, maar hij speelde in die laatste minuten in Smart open kaart met Andries. Hij beloofde Andries plechtig dat hij de Smart zou schenken aan zijn tante. Frenk vertelde vervolgens dat zijn tante veel had meegemaakt en dat zij nooit een auto zou kunnen betalen. Helaas heeft Yorin dit nooit uit kunnen zenden, logisch want het zou een pijnlijke confrontatie zijn voor de tante van Frenk. Zelf heb ik het op de streams gezien en ik twijfel er niet aan dat vele met mij getuige waren van deze mindere actie van Andries.
Geloof me, dat minachtend glimlachje ten opzichte van Frenk was op dat moment niet prettig. Frenk heeft vervolgens zelf een reden verzonnen waarom hij toch uitstapte, omdat Andries absoluut niet wilde onderhandelen. Daarnaast koos Frenk maar voor de extra punten om eventueel captain te kunnen worden.
Helaas heeft Andries de Smart gekregen en is later nog captain ook geworden.
Ik heb niets tegen die jongen maar het bovenstaande zijn de feiten.
pi_1890732
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 14:30 schreef schatje het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.Hij spreekt zichzelf steeds meer tegen.Hij lult en roddel met iedereen mee.Dat laatste was iets dat hij nooit zou doen zei hij nog in het begin.GJ is meer intelligenter wat hij niet kan hebben.

Sterker nog Hij is juist nu degene die begint met roddelen.
Zijn schijnheilige gedrag in zake Kelly b.v
Nee het kon hem helemaal niet schelen dat zij een man was.
Oke hij negeerde haar, maar tja kan gebeuren .
Nu heeft hij een enorme hekel aan haar vertelde hij anderen.
Maar in haar gezicht is Dries nog steeds poeslief. (kusjes geven door de tralies)
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 19:18:02 #141
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1891065
Het is duidelijk dat het meten met twee maten ook hier op fok weer hoogtij viert dit jaar.

Ik heb Andries nog niet ergere dingen zien doen dan dat andere in het huis hebben gedaan.

Neem bijvoorbeeld GJ heeft het steeds ook erg druk over Andries maar heeft ook nog steeds niet midden in zijn bek gezegd wat hij van hem vind.
Kelly is ook al zo'n geval. Lult over iedereen heeft Andries ook al meererde malen onderuit gehaald voor andere bewoners maar kon het niet laten toen ze afscheid ging nemen om hem zowat door de tralies te trekken. Om haar geroddel over Diane nog maar even niet te noemen.
Coos is ook en roddelnicht heeft vanalles over iedereen. Heeft ook nog nooit de moeite genomen om eens echt met iemand te praten.
Frank draait verhalen van andere en van zichzelf zo dat hij daardoor zichzelf en andere in problemen brengt.
Diane roddeld tegen de klippen op heeft het met iedereen over iedereen.
Pascal lult gewoon al met iedereen mee dus is ook niet te vertrouwen.

Wat het smart incident betreft zullen we afwachten. De tijd zal het leren.

Kortom met jullie heldere en objectieve blik is goed wat mis. Ik twijfel sterk aan jullie vermeende objectivieteit.

pi_1891139
en jij Marky valt op jongetjes met blonde krulletjes..
dat is me wel duidelijk geworden.
was het eerst Ferwdie waar je op het genante af partij voor trok .. is het nu Andriesje..

geeft verder niks hoor..

pi_1891169
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 19:18 schreef marky het volgende:
Het is duidelijk dat het meten met twee maten ook hier op fok weer hoogtij viert dit jaar.

Ik heb Andries nog niet ergere dingen zien doen dan dat andere in het huis hebben gedaan.

Neem bijvoorbeeld GJ heeft het steeds ook erg druk over Andries maar heeft ook nog steeds niet midden in zijn bek gezegd wat hij van hem vind.
Kelly is ook al zo'n geval. Lult over iedereen heeft Andries ook al meererde malen onderuit gehaald voor andere bewoners maar kon het niet laten toen ze afscheid ging nemen om hem zowat door de tralies te trekken. Om haar geroddel over Diane nog maar even niet te noemen.
Coos is ook en roddelnicht heeft vanalles over iedereen. Heeft ook nog nooit de moeite genomen om eens echt met iemand te praten.
Frank draait verhalen van andere en van zichzelf zo dat hij daardoor zichzelf en andere in problemen brengt.
Diane roddeld tegen de klippen op heeft het met iedereen over iedereen.
Pascal lult gewoon al met iedereen mee dus is ook niet te vertrouwen.

Wat het smart incident betreft zullen we afwachten. De tijd zal het leren.

Kortom met jullie heldere en objectieve blik is goed wat mis. Ik twijfel sterk aan jullie vermeende objectivieteit.

Dat moet je dan maar vooral doen.De waarheid kan hard aankomen. Wat toch best wel ernstig had kunnen aflopen door toedoen van Andries was het smijten met die schoen naar Daantje.Zoiets doe je niet.Het arme kind had wel blind kunnen, ik bedoel maar.Gewoon een gevaar voor de samenleving.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 20:37:02 #144
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1891387
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 19:45 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat moet je dan maar vooral doen.De waarheid kan hard aankomen. Wat toch best wel ernstig had kunnen aflopen door toedoen van Andries was het smijten met die schoen naar Daantje.Zoiets doe je niet.Het arme kind had wel blind kunnen, ik bedoel maar.Gewoon een gevaar voor de samenleving.

Dit toont alweer aan dat jij niet eens goed oplet en meteen geloofd wat er wordt gezegd.

Heb je het op band staan misschien?

Kijk dan eens goed.... de schoen komt uit de richting van Diane. Heeft zelf ook aangegeven dat ze het gedaan kan hebben. Maakt allemaal niet uit hoor geloof vooral wat je zelf geloven wil.

zaterdag 13 oktober 2001 @ 20:41:31 #145
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1891416
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 19:34 schreef Koos Voos het volgende:
en jij Marky valt op jongetjes met blonde krulletjes..
dat is me wel duidelijk geworden.
was het eerst Ferwdie waar je op het genante af partij voor trok .. is het nu Andriesje..

geeft verder niks hoor..

En ja hoor daar is die dan..... Ik zat erop te wachten. die hadden we dit jaar nog niet gehad.

tuurlijk joh ik zit me iedere avond af te trekken voor de buis. Ik zit echt te geniet als Andries in zijn shorts voorbij komt. Echt krijg een harde plasser van die jongen.

Beste Koos hou jij je nou lekker bij je fake pics en bemoei je effe lekker met je eigen sexleven.

(overigens voor de goede orde... er zit er maar één in het huis waar ik het bed mee zou willen delen en dat is Damiëlle )

zaterdag 13 oktober 2001 @ 20:42:23 #146
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1891424
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 20:37 schreef marky het volgende:

Dit toont alweer aan dat jij niet eens goed oplet en meteen geloofd wat er wordt gezegd.

Wat ik al eerder gezegd heb: tegenstanders zien wat ze willen zien... Niets aan te doen blijkbaar!
pi_1891547
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 20:37 schreef marky het volgende:

[..]

Heb je het op band staan misschien?

Kijk dan eens goed.... de schoen komt uit de richting van Diane. Heeft zelf ook aangegeven dat ze het gedaan kan hebben. Maakt allemaal niet uit hoor geloof vooral wat je zelf geloven wil.

Toevallig heb ik het inderdaad op band staan, toevallig wel ja.Ik geloof inderdaad wat ik wil, dat doe jij toch ook lieve schat.Andries kwam bezopen binnen en toen begon de ellende.Later werd dit nog besproken door iedereen en de conclusie was dat het toch die Friese boer was.
De manier waarop hij over Kelly praat is echt schandalig, gewoon brutaliteit van de bovenste plank.Hij ging wel helemaal op in afscheid nemen van haar.Ik bedoel hij liet het niet bij een kusje.Als je haar niet meer mag dan laat je het daarbij.
pi_1891568
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 19:18 schreef marky het volgende:
Ik denk dat er niets mis is met mijn objectiviteit.
Dat Andries af en toe de slet uithangt daar kun je hem moeilijk op afrekenen. Die jongen kan en wil zich gewoon niet beheersen op dat gebied. Ik denk dat hij er ook vanuit gaat dat hij genoeg bekendheid heeft gekregen na BB3 om verder te gaan met zijn bandje. Zijn gedrag in het huis is niet echt een goede move voor zijn carriere als leraar, lijkt me. Ik zei het al eerder, hij zou in Starmaker moeten zitten. We kunnen Andries wel kwalijk nemen dat hij niet eerlijk is. Zie mijn eerder genoemde argumenten (het inmiddels beruchte Smart-incident).
Laten we niet in goedkope opmerkingen vervallen. Marky beschuldigen van latente homofiele neigingen gaat mij een beetje te ver.
pi_1891589
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 20:42 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Wat ik al eerder gezegd heb: tegenstanders zien wat ze willen zien... Niets aan te doen blijkbaar!

Wat fijn dat jij dat zo opmerkt.
Dank je lieve schat.
pi_1891591
Andries kwam bezopen binnen, ja..dan heb je ook gezien, dat hij twee schoenen links en rechts ergens neerkwakte..o.a. op het bed van Diane..

Dus dat verhaal van Diane de volgende dag, dat ze misschien in haar slaap, die schoen weggesmeten had, is niet zo ongeloofwaardig..

Voor de rest ben ik niet pro-Andries, maar hij laat tenminste heel duidelijk merken, waarvoor hij erzit..voor dat miljoen dus én de aandacht..

pi_1891612
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 18:02 schreef wodka het volgende:
Sorry, ik wilde geen oude koeien uit de sloot halen. Maar die Smart-affaire is naar mijn mening symbolisch voor Andries gedrag. Het was voor mij ook het moment dat ik me realiseerde dat hij niet te vertrouwen is.
We kunnen alles van Frenk zeggen, maar hij speelde in die laatste minuten in Smart open kaart met Andries. Hij beloofde Andries plechtig dat hij de Smart zou schenken aan zijn tante. Frenk vertelde vervolgens dat zijn tante veel had meegemaakt en dat zij nooit een auto zou kunnen betalen. Helaas heeft Yorin dit nooit uit kunnen zenden, logisch want het zou een pijnlijke confrontatie zijn voor de tante van Frenk. Zelf heb ik het op de streams gezien en ik twijfel er niet aan dat vele met mij getuige waren van deze mindere actie van Andries.
Geloof me, dat minachtend glimlachje ten opzichte van Frenk was op dat moment niet prettig. Frenk heeft vervolgens zelf een reden verzonnen waarom hij toch uitstapte, omdat Andries absoluut niet wilde onderhandelen. Daarnaast koos Frenk maar voor de extra punten om eventueel captain te kunnen worden.
Helaas heeft Andries de Smart gekregen en is later nog captain ook geworden.
Ik heb niets tegen die jongen maar het bovenstaande zijn de feiten.
sorry ik snap het even niet .. wat maakt het uit of je een auto geeft aan je tante (frank) of aan je moeder (andries).. je hebt pas een punt als hij de auto voor zichzelf houd .. jij gaat er kennelijk van uit dat andries niet de waarheid zegt maar dat is puur speculeren!! (komt waarschijnlijk omdat je andries niet mag) .. je kan je toch ook houden aan de feiten zoals die zich voordoen in het huis en daar je mening over vormen .. je weet toch helemaal niet wat andries wel of niet gaat doen in zijn priveleven ?
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 21:10:23 #152
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1891650
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 21:04 schreef schatje het volgende:

[..]

Wat fijn dat jij dat zo opmerkt.
Dank je lieve schat.

Dank je....
pi_1891683
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 21:00 schreef schatje het volgende:

[..]

Toevallig heb ik het inderdaad op band staan, toevallig wel ja.Ik geloof inderdaad wat ik wil, dat doe jij toch ook lieve schat.Andries kwam bezopen binnen en toen begon de ellende.Later werd dit nog besproken door iedereen en de conclusie was dat het toch die Friese boer was.
De manier waarop hij over Kelly praat is echt schandalig, gewoon brutaliteit van de bovenste plank.Hij ging wel helemaal op in afscheid nemen van haar.Ik bedoel hij liet het niet bij een kusje.Als je haar niet meer mag dan laat je het daarbij.

als ik jou was zou ik een nieuwe bril kopen .. ten eerste zie je hem de schoen op diane's bed leggen en bovendien zag je de dat de schoen vanuit die richting naar het bed van danielle en au3 gegooid worden .. andries slaapt notabene aan het voeteneind van het bed van danielle en au3 ... als je echt geloofd dat andries die schoen gegooid heeft dan geloof je zeker ook in de "magic bullit" theorie (moord op J.F Kennedy)
pi_1891755
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 21:13 schreef kavu het volgende:

[..]

als ik jou was zou ik een nieuwe bril kopen .. ten eerste zie je hem de schoen op diane's bed leggen en bovendien zag je de dat de schoen vanuit die richting naar het bed van danielle en au3 gegooid worden .. andries slaapt notabene aan het voeteneind van het bed van danielle en au3 ... als je echt geloofd dat andries die schoen gegooid heeft dan geloof je zeker ook in de "magic bullit" theorie (moord op J.F Kennedy)

Als ik jou was lieve schat zou ik maar niet zo brutaal doen tegen mij.Wat zullen we nu krijgen.Zeggen dat ik een nieuwe bril moet kopen.Ik heb toevallig wel, echt wel, alles op band staan.Ik blijf bij mij standpunt.
En laat J.F. Kennedy erbuiten.
Ik laat 'As The World Turns' er ook buiten, ik bedoel maar.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 21:29:18 #155
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1891833
Het bewijs

Zoals je ziet komt de schoen rechts het beeld binnen over het hoofd van audrey heen om vervolgens op het kussen van Daniëlle te belanden. Andries ligt in het bed wat recht tegenover het bed van Daniëlle en Audrey staat (als je dat niet geloofd heb ik daar ook nog wel een plaatje van) Frank ligt in het bed wat rechts van Audrey en Danielle staat en Diane ligt daar wee tegenover. Aangezien de schoen op rechts het beeld binnen komt kan alleen Diane of Frank het hebben gedaan. Ik zelf verdenk Frank van het delict.

pi_1891841
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 21:07 schreef kavu het volgende:

[..]

sorry ik snap het even niet .. wat maakt het uit of je een auto geeft aan je tante (frank) of aan je moeder (andries).. je hebt pas een punt als hij de auto voor zichzelf houd .. jij gaat er kennelijk van uit dat andries niet de waarheid zegt maar dat is puur speculeren!! (komt waarschijnlijk omdat je andries niet mag) .. je kan je toch ook houden aan de feiten zoals die zich voordoen in het huis en daar je mening over vormen .. je weet toch helemaal niet wat andries wel of niet gaat doen in zijn priveleven ?

Kavu, ik ben blij dat je het zelf al schrijft, je snapt het niet. No problem, leg ik het voor jou nog even uit, kunnen andere mensen stiekum meelezen.
Het gaat om het feit dat Andries onderkoeld reageert op een emotioneel pleidooi van Frenk voor zijn tante. Persoonlijk zou ik meer willen weten over de situatie van die tante, maar Andries negeerde Frenk compleet. Hij wilde de Smart, hij had immers al punten genoeg.
Voor de duidelijkheid ik reageer alleen op zijn rare koele reactie. Dat heeft niets te maken met mijn mening over Andries.
Tenslotte zei Andries later ook nog eens nonchalant dat hij de Smart misschien wel zelf houdt.
Gewoon de feiten Kavu. Heel simpel.
pi_1891870
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 21:29 schreef marky het volgende:
Het bewijs

[afbeelding]

Zoals je ziet komt de schoen rechts het beeld binnen over het hoofd van audrey heen om vervolgens op het kussen van Daniëlle te belanden. Andries ligt in het bed wat recht tegenover het bed van Daniëlle en Audrey staat (als je dat niet geloofd heb ik daar ook nog wel een plaatje van) Frank ligt in het bed wat rechts van Audrey en Danielle staat en Diane ligt daar wee tegenover. Aangezien de schoen op rechts het beeld binnen komt kan alleen Diane of Frank het hebben gedaan. Ik zelf verdenk Frank van het delict.

Lieve schat, doe niet zo eigenwijs.
Natuurlijk geloof ik dit bewijs niet.Het was die Friese boer.En meer wil ik er niet meer over horen.
pi_1891895
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 21:20 schreef schatje het volgende:

[..]

Als ik jou was lieve schat zou ik maar niet zo brutaal doen tegen mij.Wat zullen we nu krijgen.Zeggen dat ik een nieuwe bril moet kopen.Ik heb toevallig wel, echt wel, alles op band staan.Ik blijf bij mij standpunt.
En laat J.F. Kennedy erbuiten.
Ik laat 'As The World Turns' er ook buiten, ik bedoel maar.

wat zeur je nou je ziet hem toch een schoen op het bed van diane leggen en een op heb bed van frank ?? ik zou die band nog maar een keertje nakijken (het zou inderdaad ook kunnen dat frank die schoen gegooid heeft maar diane heeft het in principe al toegegeven) .. wel leuk om te horen dat je mij een lieve schat vind
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 21:39:54 #159
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1891912
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 21:33 schreef schatje het volgende:

[..]

Lieve schat, doe niet zo eigenwijs.
Natuurlijk geloof ik dit bewijs niet.Het was die Friese boer.En meer wil ik er niet meer over horen.

Poeh ben wel blij dat ik jouw in ieder geval niet meer serieus hoef te nemen.
pi_1891940
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 21:30 schreef wodka het volgende:

[..]

Kavu, ik ben blij dat je het zelf al schrijft, je snapt het niet. No problem, leg ik het voor jou nog even uit, kunnen andere mensen stiekum meelezen.
Het gaat om het feit dat Andries onderkoeld reageert op een emotioneel pleidooi van Frenk voor zijn tante. Persoonlijk zou ik meer willen weten over de situatie van die tante, maar Andries negeerde Frenk compleet. Hij wilde de Smart, hij had immers al punten genoeg.
Voor de duidelijkheid ik reageer alleen op zijn rare koele reactie. Dat heeft niets te maken met mijn mening over Andries.
Tenslotte zei Andries later ook nog eens nonchalant dat hij de Smart misschien wel zelf houdt.
Gewoon de feiten Kavu. Heel simpel.

ten eerste hoeft niemand stiekum mee te lezen maar ik heb net als jou de streams ook gezien en ik heb een andere mening dan jij .. andries heeft gezegd dat hij vreselijk veel te danken heeft aan zijn ouders en zodoende iets terug kon doen en dat hij de auto alleen zelf houdt als zijn moeder de auto niet hoeft

ten tweede als frank die auto zo graag wilde hebben voor zijn tante had hij er gewoon langer in moeten zitten .. dat is het spel .. dan moet je daar niet achteraf over gaan zeuren want die frank was er zelf bij

pi_1891985
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 21:39 schreef marky het volgende:

[..]

Poeh ben wel blij dat ik jouw in ieder geval niet meer serieus hoef te nemen.

Ik vind dat geen leuke opmerking als je dat maar weet.
Ik voel me diep beledigd.Ik mag toch zeker wel mijn mening geven.Andries is gewoon een lul.Het onrecht wat hij Kelly heeft aangedaan is gewoon schandalig.
pi_1892049
Oke objectief, heb toevallig net de uitzending met het schoenincident zitten kijken, de schoen kwam absoluut van rechts en daar ligt Frank, kan onmogelijk van Andries af zijn gekomen die was net z'n bed ingedoken en ligt pal tegenover het bed waar Danielle, (toen nog met Audry), in ligt.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 22:01:00 #163
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1892097
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 21:48 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik voel me diep beledigd.Ik mag toch zeker wel mijn mening geven.Andries is gewoon een lul.Het onrecht wat hij Kelly heeft aangedaan is gewoon schandalig.

Kijk dat je dat schandalig vind dat mag altijd want dat is jouw mening. Ik zelf denk er volledig anders over.

Maar dat je daarvoor het schoenincident Andries in de schoenen wil schuiven slaat nergens op. Je krijgt het bewijs in da face en nog ben je van mening dat jij gelijk hebt. Dan kan ik toch niet anders dan jouw niet meer serieus te nemen.

pi_1892098
quote:

[..]

tuurlijk mag je hem een lul vinden!! maar ik reageer altijd als mensen iets zeggen wat niet waar is .. zoals die schoen incident .. die is gewoon niet door andries gegooid dat heeft iedereen kunnen zien!!
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 22:01:41 #165
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1892104
quote:
Het onrecht wat hij Kelly heeft aangedaan is gewoon schandalig.
Dit volg ik even niet, maar dat zal wel weer aan mij liggen!
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 22:01:46 #166
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1892105
quote:

[..]

Trek het je niet zo aan joh.
Andries is een lul punt.nl
Dat er hier mensen zijn die zich indentificeren met een lul....okee dat kan! Waarom stoor je je zo aan deze mensen? Juist.....omdat zij dezelfde waarden&normen hanteren als 'de lul', dus gedragen zij zich ook naar deze.
Je moet die mensen geen voedingsbodem geven; niet op reageren dus (af en toe gewoon ff )

ps: dat er iemand is die Andries en de schoen met JFK affaire vergelijkt.....leeft in zn eigenwereldje en is rijp voor intenstief mentaal onderzoek! (I.M.O.)

pi_1892138
Andries kwam de kamer binnen en gooide 1 schoen op het bed van Diane, en de andere op het bed van Frank. Daarna liep hij naar zijn eigen bed. En aangezien er daarna geen 'loopgeluiden' meer waren moet Frank of Diane het gedaan hebben. Volgens mij was het Frank, want Diane heeft zelf al gezegd dat ze ineens een schoen in der bed vond, en dat ze die eruit heeft geschoven (wat nooit met zo'n zwiep kan zijn dat ie bij Danielle der hoofd terecht komt).
pi_1892196
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:01 schreef marky het volgende:

[..]

Kijk dat je dat schandalig vind dat mag altijd want dat is jouw mening. Ik zelf denk er volledig anders over.

Maar dat je daarvoor het schoenincident Andries in de schoenen wil schuiven slaat nergens op. Je krijgt het bewijs in da face en nog ben je van mening dat jij gelijk hebt. Dan kan ik toch niet anders dan jouw niet meer serieus te nemen.

BRUTALITEIT VAN DE BOVENSTE PLANK, MARKY.
pi_1892262
tja..ook ik heb wat pics van het bewuste schoen incident..

en moet me helaas aansluiten bij Ma... Andries is ONSCHULDIG

ik verdenk Frank ervan.. ( 99.9%)

pi_1892272
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 21:43 schreef kavu het volgende:

[..]

ten eerste hoeft niemand stiekum mee te lezen maar ik heb net als jou de streams ook gezien en ik heb een andere mening dan jij .. andries heeft gezegd dat hij vreselijk veel te danken heeft aan zijn ouders en zodoende iets terug kon doen en dat hij de auto alleen zelf houdt als zijn moeder de auto niet hoeft

ten tweede als frank die auto zo graag wilde hebben voor zijn tante had hij er gewoon langer in moeten zitten .. dat is het spel .. dan moet je daar niet achteraf over gaan zeuren want die frank was er zelf bij

Ok Kavu, mijn laatste opmerking hierover. Het wordt een beetje flauw. Het argument van Andries stond in geen verhouding met die van Frenk, dat zijn de feiten. Maar luister, het gaat me OM DE KOELE REACTIE VAN ANDRIES. Andries zei in de Smart nogmaals dat zijn ouders wel geld hadden voor een tweede auto...Wat wil je nou nog meer horen?
Zijn alle Andries-fans zo koppig? Sorry ik laat me gaan. Ecuus.
Mijn reactie op je tweede punt: het gaat me OM DE KOELE REACTIE VAN ANDRIES. Fuck het spel. Het gaat mij om de emoties van iemand, de reactie van Andries op een oprecht goed argument, namelijk zijn arme tante die veel heeft meegemaakt...Duidelijker kan ik het niet maken, ook niet leuker helaas.
Einde discussie. Zullen we weer over vliegende naaldhakken gaan praten?
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 22:20:08 #171
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1892282
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:12 schreef schatje het volgende:

[..]

BRUTALITEIT VAN DE BOVENSTE PLANK, MARKY.

pi_1892294
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:18 schreef Koos Voos het volgende:
tja..ook ik heb wat pics van het bewuste schoen incident..

en moet me helaas aansluiten bij Ma... Andries is ONSCHULDIG

ik verdenk Frank ervan.. ( 99.9%)

Ik weet het niet. Het zou best kunnen dat een naaldhak een soort boomerang-effect in zich heeft. Zo ja, dan gaat Andries niet vrijuit.
pi_1892303
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:01 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Dat er hier mensen zijn die zich indentificeren met een lul....okee dat kan! Waarom stoor je je zo aan deze mensen? Juist.....omdat zij dezelfde waarden&normen hanteren als 'de lul', dus gedragen zij zich ook naar deze.
Je moet die mensen geen voedingsbodem geven; niet op reageren dus (af en toe gewoon ff )

ps: dat er iemand is die Andries en de schoen met JFK affaire vergelijkt.....leeft in zn eigenwereldje en is rijp voor intenstief mentaal onderzoek! (I.M.O.)

je spreekt jezelf tegen bovendien reageer je best vaak (kennelijk stoort sommige opmerkingen van anderen jou ook) .. jij bent ook altijd zo stellig in je beweringen en je schrijft het zo op dat er in jou ogen geen tegenspraak mogelijk is .. je gooit af en toe een moeilijke term in je posts en daar moet zeker iedereen van onder de indruk raken

en wat betreft de "magic bullit" theorie .. die vergelijking maakte ik alleen omdat het belachelijk is vol te houden dat andries die schoen gegooid zou hebben .. en waarom zou ik dat trouwens niet mogen ? wat een arrogantie zeg (ik heb trouwens een keer vreselijk gelachen om een aflevering van seinfeld waarbij ze de "magic bullit" theorie naspeelde)

jij bent pas rijp voor een intensief mentaal onderzoek als jij denkt dat ik dezelfde normen en waarden hebt als iemand in het BB huis ?? volgens mij neem jij dat hele BB gebeuren veels te serieus .. ga net als mij vanavond gezellig uit en doe even relaxed

[Dit bericht is gewijzigd door kavu op 13-10-2001 22:27]

pi_1892349
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:21 schreef wodka het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Het zou best kunnen dat een naaldhak een soort boomerang-effect in zich heeft. Zo ja, dan gaat Andries niet vrijuit.

Als vrouw zijnde kan ik bevestigen dat een naaldhak een boomerang effect heeft.
Dus Andries blijft schuldig.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 22:26:40 #175
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1892351
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:01 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk nog nergens verteld dat ik mij identivficeer met Andries er zit niemand maar dan ook niemand in dat huis waarmee ik me kan identificeren. Laat dit duidelijk zijn.

Dat ik Andries anders zie dan dat jullie doen dat is aan mij. Dat ik zie dat het een verwent joch is die soms een pak op zijn lazer moet hebben zie ik ook, dat het af en toe het leraartje is zie ik ook. Maar de woorden achterbaks en leugenar en roddeltante gaat voor alle bewoners op. Kortom het komt erop neer dat Andries niet een act loopt op te voeren maar gewoon is zoals die is met al zijn slechte en ook goede kanten. Hij weet iedereen wel in zijn waarde te laten. Zelfs als hij ze niet mag en dat is iets wat weinig andere bewooners in dat huis hebben.

pi_1892381
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:26 schreef schatje het volgende:

[..]

ik heb het net geprobeerd met een schoen van mijn vriendin maar ik heb de techniek nog niet onder de knie
pi_1892388
... "Als vrouw zijnde kan ik bevestigen dat een naaldhak een boomerang effect heeft."

Dat klopt.. een naakte vrouw op naaldhakken heeft een boemerang-effect...althans..bij mij

zaterdag 13 oktober 2001 @ 22:29:37 #178
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1892389
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:26 schreef schatje het volgende:

[..]

Tja net als jouw redeneringen.... die gaan ook in een rondje en krijg je vanzelf terug in je gezicht.
pi_1892431
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:05 schreef SilverStar het volgende:
Andries kwam de kamer binnen en gooide 1 schoen op het bed van Diane, en de andere op het bed van Frank. Daarna liep hij naar zijn eigen bed. En aangezien er daarna geen 'loopgeluiden' meer waren moet Frank of Diane het gedaan hebben. Volgens mij was het Frank, want Diane heeft zelf al gezegd dat ze ineens een schoen in der bed vond, en dat ze die eruit heeft geschoven (wat nooit met zo'n zwiep kan zijn dat ie bij Danielle der hoofd terecht komt).
Audrey heeft zelfs bevestigd dat de schoen die op het bed van Diane lag, naast het bed van D. op de grond was gevallen. Blijft dus over Frank. Hij was ook 'wakker' ten tijde van het schoen-incident en was weer eens behoorlijk aan het zeiken dat ze hem wakker hadden gemaakt, dus een motief had ie ook..
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 22:36:34 #180
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1892455
hahaha jullie zijn voorspelbaar Marky en Kavu.

Ik heb in mn vorige post namelijk geen namen genoemd....

Jullie voelen je kennelijk zo ontzettend aangesproken, dat jullie beide duidelijk in de 'sront' willen trappen!

Ohja en 1 van jullie 2 begint altijd met dezelfde openingszin als hij kritiek heeft gekregen: " je spreekt jezelf tegen...".

(grappig want als je mn signature leest dan ben ik juist de enige die mezelf wil tegenspreken)

oh ja en over dat 'moeilijke woorden' gebruik van mij; voor mij zijn het gewone woorden/termen.
Dus ook hier kan ik alleen maar zeggen dat ik niets aan die boodschap heb.
Het valt in mn ogen wel erg mee.
En misschien had je het niet door maar de meeste termen verzin ook zelf ter plekke!
hier een aantal voorbeelden.
* Intensief mentaal onderzoek= I.M.O. ;
* Mind Fuck overdraagbare aandoening = M.F.O.A. ;
* Hercules Syndroom = ziekelijk bevestiging zoeken van zn mannelijkheid. (ging over Frank)

Dit zijn dus allen gewoon maar hersenspinsels geweest, ik hoop niet dat je dit serieus nam!

ps: ff goeie internetgebruikers samen hoor!

pi_1892488
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:29 schreef marky het volgende:

[..]

Tja net als jouw redeneringen.... die gaan ook in een rondje en krijg je vanzelf terug in je gezicht.

Als je me niet meer serieus wilt nemen moet je ook niet reageren, lieve schat.
Maar ik vergeef het je.Ik heb nog geen redeneringen terug gekregen in mijn gezicht.Alleen een klein puistje en die ga ik zo lekker uitknijpen.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 22:40:54 #182
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1892492
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:19 schreef wodka het volgende:

[..]

Ok Kavu, mijn laatste opmerking hierover. Het wordt een beetje flauw. Het argument van Andries stond in geen verhouding met die van Frenk, dat zijn de feiten. Maar luister, het gaat me OM DE KOELE REACTIE VAN ANDRIES. Andries zei in de Smart nogmaals dat zijn ouders wel geld hadden voor een tweede auto...Wat wil je nou nog meer horen?
Zijn alle Andries-fans zo koppig? Sorry ik laat me gaan. Ecuus.
Mijn reactie op je tweede punt: het gaat me OM DE KOELE REACTIE VAN ANDRIES. Fuck het spel. Het gaat mij om de emoties van iemand, de reactie van Andries op een oprecht goed argument, namelijk zijn arme tante die veel heeft meegemaakt...Duidelijker kan ik het niet maken, ook niet leuker helaas.
Einde discussie. Zullen we weer over vliegende naaldhakken gaan praten?

Snik snik ik moet haast huilen van dit bijzonder droevige relaas. Denk je niet dat Frank zijn verhaal een beetje aangedikt heeft om zo Andries uit die auto te krijgen.
Ik heb zijn "arme" tante naast hem zien zitten tijdens die introductie filmpjes. Hollands welvaren zullen we maar zeggen. Als ze zo graag een auto wil had ze misschien wat minder glimmertjes moeten kopen.

Ik vind het volledige onzin dat iemand die geld heeft geen auto zou mogen winnen. Overigens is de vader van Andries een gepensioneerde leraar. Ik geloof niet dat die het nou allemaal echt vreselijk breed hebben. En kom nu niet weer met die mercedes 200 serie want die moet minstens 5 jaar oud zijn, die worden namelijk al een hele tijd niet meer gemaakt (daar is namelijk de E klasse voor in de plaats gekomen) en die koop je hier in Den Haag met een 150.000 kliometer voor nog geen 20.000 gulden.

zaterdag 13 oktober 2001 @ 22:46:43 #183
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1892554
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:36 schreef Nyrem het volgende:
hahaha jullie zijn voorspelbaar Marky en Kavu.

Ik heb in mn vorige post namelijk geen namen genoemd....

Jullie voelen je kennelijk zo ontzettend aangesproken, dat jullie beide duidelijk in de 'sront' willen trappen!

Ohja en 1 van jullie 2 begint altijd met dezelfde openingszin als hij kritiek heeft gekregen: " je spreekt jezelf tegen...".

(grappig want als je mn signature leest dan ben ik juist de enige die mezelf wil tegenspreken)

oh ja en over dat 'moeilijke woorden' gebruik van mij; voor mij zijn het gewone woorden/termen.
Dus ook hier kan ik alleen maar zeggen dat ik niets aan die boodschap heb.
Het valt in mn ogen wel erg mee.
En misschien had je het niet door maar de meeste termen verzin ook zelf ter plekke!
hier een aantal voorbeelden.
* Intensief mentaal onderzoek= I.M.O. ;
* Mind Fuck overdraagbare aandoening = M.F.O.A. ;
* Hercules Syndroom = ziekelijk bevestiging zoeken van zn mannelijkheid. (ging over Frank)

Dit zijn dus allen gewoon maar hersenspinsels geweest, ik hoop niet dat je dit serieus nam!

ps: ff goeie internetgebruikers samen hoor!

En jij dacht dat ik dat niet door had. Ik twijfelde namelijk of ik wel zou reageren. Vond het uiteindelijk een mooie aanleiding om effe het één en ander duidelijk te maken en zat dan ook al te wachten op deze reaktie van jouw.
pi_1892595
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:29 schreef kavu het volgende:

[..]

ik heb het net geprobeerd met een schoen van mijn vriendin maar ik heb de techniek nog niet onder de knie

Probeer het eerst met een klomp lieve schat.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 22:51:20 #185
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1892616
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:46 schreef marky het volgende:

[..]

En jij dacht dat ik dat niet door had. Ik twijfelde namelijk of ik wel zou reageren. Vond het uiteindelijk een mooie aanleiding om effe het één en ander duidelijk te maken en zat dan ook al te wachten op deze rekatie van jouw.

Wat ben ik ook stout he!? Hoe kan ik dat nou maken?! Iemand zo verleiden tot "zo'n" reactie.

"sterke" redenatie; gewoon argumenten van de ander gebruiken!

ps: het 1 en ander duidelijk maken!? que?

pi_1892669
Tjonge wat een gepijpzeik zeg, ik geloof dat iedereen z'n punt nu wel duidelijk heeft gemaakt mensen.
pi_1892683
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:40 schreef marky het volgende:

[..]

Snik snik ik moet haast huilen van dit bijzonder droevige relaas. Denk je niet dat Frank zijn verhaal een beetje aangedikt heeft om zo Andries uit die auto te krijgen.
Ik heb zijn "arme" tante naast hem zien zitten tijdens die introductie filmpjes. Hollands welvaren zullen we maar zeggen. Als ze zo graag een auto wil had ze misschien wat minder glimmertjes moeten kopen.

Ik vind het volledige onzin dat iemand die geld heeft geen auto zou mogen winnen. Overigens is de vader van Andries een gepensioneerde leraar. Ik geloof niet dat die het nou allemaal echt vreselijk breed hebben. En kom nu niet weer met die mercedes 200 serie want die moet minstens 5 jaar oud zijn, die worden namelijk al een hele tijd niet meer gemaakt (daar is namelijk de E klasse voor in de plaats gekomen) en die koop je hier in Den Haag met een 150.000 kliometer voor nog geen 20.000 gulden.

Jammer Marky dat ook jij steeds op iets ingaat waar ik het niet over heb. Ik heb het alleen over de koelbloedige reactie van Andries. En wat denk je...gaat Marky weer eens van alles uitleggen. Vriend lees nou eens goed waar het om gaat. Als iemand (Frenk) met een dergelijk verhaal komt dan reageer je toch niet zoals Andries dat deed. Ik zou er meer van willen weten. Andries niet, hij is erg met zichzelf bezig. (Frenk ook, ik hoor het je denken, tuurlijk. Maar ik heb nu over Andries)
Ik zou stoppen Marky, over dit onderwerp. Je maakt jezelf belachelijk.

Dus:
1. Het gaat niet over het aandikken van Frenk, zou best kunnen, is alleen niet relevant.
2. Het gaat niet over het feit of de tante van Frenk echt arm is.
3. Iemand met geld mag ook best een auto winnen.
4. Ik kom niet met een Mercedes ofzo. Heeft er niets mee te maken.

Het gaat dus om de onderkoelde reactie van Andries op een verhaal van Frenk.

Sorry, ik kom misschien een beetje als een leraar over. Maar ik ben bang dat jullie alleen naar een leraar luisteren.

pi_1892703
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:56 schreef Tante Bep het volgende:
Tjonge wat een gepijpzeik zeg, ik geloof dat iedereen z'n punt nu wel duidelijk heeft gemaakt mensen.
Daar sluit ik me helemaal bij aan.
Weltrusten lieve mensen.Ik ga slaapjes doen.Ik trek het niet om uit te gaan.:*
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 23:20:00 #189
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1892882
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:58 schreef wodka het volgende:

[..]

Jammer Marky dat ook jij steeds op iets ingaat waar ik het niet over heb. Ik heb het alleen over de koelbloedige reactie van Andries. En wat denk je...gaat Marky weer eens van alles uitleggen. Vriend lees nou eens goed waar het om gaat. Als iemand (Frenk) met een dergelijk verhaal komt dan reageer je toch niet zoals Andries dat deed. Ik zou er meer van willen weten. Andries niet, hij is erg met zichzelf bezig. (Frenk ook, ik hoor het je denken, tuurlijk. Maar ik heb nu over Andries)
Ik zou stoppen Marky, over dit onderwerp. Je maakt jezelf belachelijk.

Dus:
1. Het gaat niet over het aandikken van Frenk, zou best kunnen, is alleen niet relevant.
2. Het gaat niet over het feit of de tante van Frenk echt arm is.
3. Iemand met geld mag ook best een auto winnen.
4. Ik kom niet met een Mercedes ofzo. Heeft er niets mee te maken.

Het gaat dus om de onderkoelde reactie van Andries op een verhaal van Frenk.

Sorry, ik kom misschien een beetje als een leraar over. Maar ik ben bang dat jullie alleen naar een leraar luisteren.

Deze is te makkelijk. Ik kan deze namelijk gewoon in je gezicht terug werpen maar zal het niet doen.

<hummie modus aan>
Het is een battle, een keiharde strijd, het is ieder voor zich maar ook voor het team. Het is niet meer leuk en gezellig. Je moet koelbloedig zijn maar ook teamspirit en de geen die dit allemaal doorstaat kan aan het einde de 1.000.000 winnen.
<hummie modus uit>

Andries was bikkel hard, koel en zelfverzekerd. Hij had in die 4 uur tijd bedacht dat hij die auto wilde winnen. Hij had zelfs berekend dat het voor het puntentotaal niet uitmaakte. Hij wilde nu die auto winnen. Zijn moeder moest nu samen met zijn vader een auto delen. Ze hadden al zijn dure studies betaald en hem geholpen te komen waar hij nu is. Deze auto geef ik aan mij moeder wat er ook gebeurd.

Dus Andries was koel naar Frank toe en speelde poker. Wat is nu het probleem. Het is een spel. jij wil waarschijnlijk een groots gebaar van Andries zien. Hij had moeten uitstappen om Frank de auto te gunnen... zo speel je geen poker. Je gaat om te winnen en Andries had voor zichzelf een legitieme reden om te winnen. En hoe hij dat uiteindelijk gespeeld heeft is dan doeltreffend geweest.

Waarschijnlijk had hij ook niet goed gedaan als hij wel was uitgestapt. Waarschijnlijk hadden ze het dan weer schijnheilig gevonden omdat hij was uitgestapt voor Fank zijn tante maar ondertussen wel de punten voor de captainsbattle gepakt. En dat is nu jammer dat we dat nooit te weten komen.

pi_1892988
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 23:20 schreef marky het volgende:

[..]

Deze is te makkelijk. Ik kan deze namelijk gewoon in je gezicht terug werpen maar zal het niet doen...

Niet overtuigend Marky. Zwake opening, zie quote hierboven: 'maar ik zal het niet doen' Tja, ik zal er geen woorden aan vuil maken.
Andries had juist het spel beter gespeeld wanneer hij gevoel toonde voor de situatie van Frenk. Ik heb het over zijn reactie, ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Dat rare glimlachje van Andries wanneer Frenk het verhaal verteld over zijn tante. Dat lachje heeft niets met poker te maken.

Het was voor mij in ieder geval een eye-opener ten opzichte van Andries.

zaterdag 13 oktober 2001 @ 23:49:25 #191
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1893144
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 23:30 schreef wodka het volgende:

[..]

Niet overtuigend Marky. Zwake opening, zie quote hierboven: 'maar ik zal het niet doen' Tja, ik zal er geen woorden aan vuil maken.
Andries had juist het spel beter gespeeld wanneer hij gevoel toonde voor de situatie van Frenk. Ik heb het over zijn reactie, ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Dat rare glimlachje van Andries wanneer Frenk het verhaal verteld over zijn tante. Dat lachje heeft niets met poker te maken.

Het was voor mij in ieder geval een eye-opener ten opzichte van Andries.

Kijk en daar hebben we het. We hebben een verschil van mening over een lachje en over het vervolg van het spel.
Het had jouw dus wat geleken als hij was uitgestapt. Het was misschien ook beter geweest gezien het gevolg hier op het forum maar ik had dat juist zwak gevonden. Heeft hij eerst een heel relaas gehouden over het waarom van het willen winnen van de auto om dan vervolgens zwak uit te stappen. Maargoed dat is verschil van inzicht.

Dan nu het lachje van Andries.
Dit is een regelmatig terug komend iets. Het was ook al aanwezig bij het afscheid van Nancy. Ook daar hoorde je iedereen over het lachje.

Let eens op. Als Andries in een moeilijke of onhandige situatie komt dan komt dat lachje naar boven (zie captainswissel) .Ook als mensen iets heel persoonlijks tegen hem zeggen heeft hij het lachje (zie Kelly's bekentenis). Het is een duidelijk teken van iemand die zich op veel punten geen houding weet te geven. Hoe zelfverzekerd hij ook vaak overkomt en op veel punten misschien wel is is hij toch nog steeds maar een knul van 23 jaar die weinig tot geen levenservaring heeft. Bij mij komt dat lachje dus over uit verlegenheid en geen houding weten te geven.

De tijd zal het leren wie er gelijk heeft.

pi_1893342
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 23:49 schreef marky het volgende:

[..]

Kijk en daar hebben we het. We hebben een verschil van mening over een lachje en over het vervolg van het spel.
Het had jouw dus wat geleken als hij was uitgestapt. Het was misschien ook beter geweest gezien het gevolg hier op het forum maar ik had dat juist zwak gevonden. Heeft hij eerst een heel relaas gehouden over het waarom van het willen winnen van de auto om dan vervolgens zwak uit te stappen. Maargoed dat is verschil van inzicht.

Dan nu het lachje van Andries.
Dit is een regelmatig terug komend iets. Het was ook al aanwezig bij het afscheid van Nancy. Ook daar hoorde je iedereen over het lachje.

Let eens op. Als Andries in een moeilijke of onhandige situatie komt dan komt dat lachje naar boven (zie captainswissel) .Ook als mensen iets heel persoonlijks tegen hem zeggen heeft hij het lachje (zie Kelly's bekentenis). Het is een duidelijk teken van iemand die zich op veel punten geen houding weet te geven. Hoe zelfverzekerd hij ook vaak overkomt en op veel punten misschien wel is is hij toch nog steeds maar een knul van 23 jaar die weinig tot geen levenservaring heeft. Bij mij komt dat lachje dus over uit verlegenheid en geen houding weten te geven.

De tijd zal het leren wie er gelijk heeft.

Ok Marky.
Ik irriteer mij aan dat lachje, jij niet. Duidelijk. Het komt niet leuk over op iemand. Tenminste, ik denk dat de meeste mensen (99,9%) het niet leuk vinden als ze serieus tegen iemand zijn en dat degene vervolgens begint te glimlachen...
Maar oke, Andries heeft die handicap. Ik kan me wel een beetje in je verklaring vinden, maar ik moet jouw gezicht nog zien wanneer Andries je serieuze verhaal 'weg-glimlacht'.
Nee, ik geef hem niet het voordeel van de twijfel. Het glimlachje wordt namelijk vaak onderstreept met een bepaalde uitspraak. Enkele voorbeelden uitspraken + glimlachje:
'Ja, dat is jouw mening.'
'Wat zeg je?' 'Ja, dat is 2 keer'
'Wij moeten blij zijn!' (bij vertrek Nancy)
'Shit shit shit' (bij vertrek Audrey)
'Ja oke Frenk, dat is jouw reden.' (Smart-incident)

etc.

zondag 14 oktober 2001 @ 00:20:23 #193
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1893372
[quote]Op zaterdag 13 oktober 2001 22:56 schreef Tante Bep het volgende:

[quote}
pi_1893384
In deze ga ik volledig met Marky mee..het lachen is een houding..verlegenheid..

(maar dat het jong doelbewust bezig is, kun je niet ontkennen, vind ik)

zondag 14 oktober 2001 @ 00:59:31 #195
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1893628
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 00:22 schreef fokstier het volgende:
(maar dat het jong doelbewust bezig is, kun je niet ontkennen, vind ik)
Dat is het overgrote deel van de groep. Daar zit ik verder ook niet mee.
  zondag 14 oktober 2001 @ 01:03:48 #196
16339 Klep
Pardon lul
pi_1893650
Nou ... verlegenheid, geen houding weten geven gaat me wat te ver. Ik denk dat Andries heel doelbewust met het spel bezig is. Op zich is daar niks mis mee. Sterker nog: daardoor wordt het juist leuk! Maar ik vind wel dat Andries het wat 'sneaky' doet. Een beetje vanuit een misplaatst superioriteitsgevoel. Hij heeft in zijn introfilmpje al duidelijk aangegeven dat hij houdt van discussiëren en maar door blijft gaan totdat hij wint. Dat zie je 'live' ook heel duidelijk in BB. Hij voelt zich qua intelligentie duidelijk boven de groep staan, in ieder geval zijn eigen team. En dat is waarschijnlijk ook zo. Het is ook geen wonder dat hij GJ en Kelly in het andere team verafschuwt. GJ kan hij verstandelijk niet de baas, en bij Kel krijgt hij geen poot aan de grond omdat ze zich van geen enkele autoriteit iets aantrekt. Het is zelfs aannemelijk dat hij zich ook figuurlijk door Kelly 'gepakt' voelt, wat hij als een belediging/vernedering voor zijn eigen intelligentie zou kunnen ervaren. Dit laatste is echter een subjectieve gedachte van mijzelf, weet ik. Daar zijn geen bewijzen voor.
Als je de 'most sneaky persons' in real life soaps moet benoemen, dan denk ik dat dat Willem (BB1) en Koen (De Bus 2) zijn. Koen speelde zijn spel heel hard, eerlijk en (voor de kijker) in alle openheid. Willem stak zijn maatje geniepig een mes in de rug.
Als je die twee personen bekijkt, denk ik dat Andries meer naar Willem neigt dan naar Koen. Meer dat geniepige, zonder dat het echt leuk is. En ik ben, nogmaals, van mening dat dit te maken heeft met zijn gevoel van superioriteit. Een gevoel dat overigens sterk gevoed wordt door het voetstuk waarop hij door zijn eigen teamleden wordt geplaatst.

Dat is eigenlijk wat ik tegen heb op Andries. Neemt niet weg dat ook ik vind dat hij onmogelijk voor het schoen-incident verantwoordelijk kan worden gesteld.

Ik zeg hier met die stok Lamzak!
  zondag 14 oktober 2001 @ 01:04:27 #197
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1893653
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 00:16 schreef wodka het volgende:

[..]

Ok Marky.
Ik irriteer mij aan dat lachje, jij niet. Duidelijk. Het komt niet leuk over op iemand. Tenminste, ik denk dat de meeste mensen (99,9%) het niet leuk vinden als ze serieus tegen iemand zijn en dat degene vervolgens begint te glimlachen...
Maar oke, Andries heeft die handicap. Ik kan me wel een beetje in je verklaring vinden, maar ik moet jouw gezicht nog zien wanneer Andries je serieuze verhaal 'weg-glimlacht'.
Nee, ik geef hem niet het voordeel van de twijfel. Het glimlachje wordt namelijk vaak onderstreept met een bepaalde uitspraak. Enkele voorbeelden uitspraken + glimlachje:

etc.

quote:
1 is houding probleem
2 gewoon sarre en dat is niet gek ten opzichte van wat Coos zei
3 Houding en het op peppen van Frank die er helemaal doorheen zat
4 vond hij echt niet leuk en houding
5 houding later kwam er nog en vettere lach toen hij Frank de auto uit had dat was triompf
  zondag 14 oktober 2001 @ 01:17:31 #198
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1893709
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 01:03 schreef Klep het volgende:
Nou ... verlegenheid, geen houding weten geven gaat me wat te ver. Ik denk dat Andries heel doelbewust met het spel bezig is. Op zich is daar niks mis mee. Sterker nog: daardoor wordt het juist leuk! Maar ik vind wel dat Andries het wat 'sneaky' doet. Een beetje vanuit een misplaatst superioriteitsgevoel. Hij heeft in zijn introfilmpje al duidelijk aangegeven dat hij houdt van discussiëren en maar door blijft gaan totdat hij wint. Dat zie je 'live' ook heel duidelijk in BB. Hij voelt zich qua intelligentie duidelijk boven de groep staan, in ieder geval zijn eigen team. En dat is waarschijnlijk ook zo. Het is ook geen wonder dat hij GJ en Kelly in het andere team verafschuwt. GJ kan hij verstandelijk niet de baas, en bij Kel krijgt hij geen poot aan de grond omdat ze zich van geen enkele autoriteit iets aantrekt. Het is zelfs aannemelijk dat hij zich ook figuurlijk door Kelly 'gepakt' voelt, wat hij als een belediging/vernedering voor zijn eigen intelligentie zou kunnen ervaren. Dit laatste is echter een subjectieve gedachte van mijzelf, weet ik. Daar zijn geen bewijzen voor.
Als je de 'most sneaky persons' in real life soaps moet benoemen, dan denk ik dat dat Willem (BB1) en Koen (De Bus 2) zijn. Koen speelde zijn spel heel hard, eerlijk en (voor de kijker) in alle openheid. Willem stak zijn maatje geniepig een mes in de rug.
Als je die twee personen bekijkt, denk ik dat Andries meer naar Willem neigt dan naar Koen. Meer dat geniepige, zonder dat het echt leuk is. En ik ben, nogmaals, van mening dat dit te maken heeft met zijn gevoel van superioriteit. Een gevoel dat overigens sterk gevoed wordt door het voetstuk waarop hij door zijn eigen teamleden wordt geplaatst.

Dat is eigenlijk wat ik tegen heb op Andries. Neemt niet weg dat ook ik vind dat hij onmogelijk voor het schoen-incident verantwoordelijk kan worden gesteld.

Ik denk eerder dat zijn superioriteitsgevoel meeneemt uit zijn lerarenopleiding. Het op en voetstuk plaatsen gebeurd voornamelijk door Frank en Daniëlle valt verder wel mee. Juist en type als Audrey wilde hij heel graag behouden ondanks dat hij wist dat zij op vele fronten sterker was en hij daar wel tegen wilde vechten.

Zijn problemen met GJ liggen bij het smart incident en het zandloper debacle. Hij voelde zich daar ontzettend door in zijn eer aangetast. Zijn probleem met Kelly ligt in het feit dat Kelly even fijn uit de doeken heeft gedaan wat zij allemaal met Andries gedaan heeft. Het feit dat Audrey het formaat wist van het gereedschap van Andries kwam van Kelly. Hij voelde zich door Kelly behoorlijk in de zeik gedrukt.

Ik denk niet dat een Willem dichter bij hem ligt. Andries is daarvoor toch iets te open. Willem had bijvoorbeld nooit het gebeuren wat Andries nu met Frank heeft gehad openlijk met een tegenstander bestreden. Frank weet nu dat hij het behoorlijk verbruid heeft bij Andries en Andries heeft ook aangegeven dat het nog wel een tijdje gaat duren voordat het over is.

Ik denk wel dat we met een nieuw soort geslepen poker speler te maken hebben hier. Hij laat alleen jammer genoeg nog te vaak wat steekjes vallen. Zijn sexapades zij in ieder geval wel haast te vergelijken met die van Koen.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 14-10-2001 01:19]

zondag 14 oktober 2001 @ 01:18:07 #199
16339 Klep
Pardon lul
pi_1893711
Reactie op Marky: zie mijn vorige post.
  zondag 14 oktober 2001 @ 01:20:41 #200
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_1893722
"sexapades"

Briljant,taalkunstenaar!

zondag 14 oktober 2001 @ 01:32:40 #201
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1893752
Het is wel weer een hele discussie aan het worden in dit topic... terwijl het absoluut zinloos is.
Laat twee mensen naar een gebeurtenis kijken waar een bekende van hun bij betrokken is en je krijgt twee verschillende verslagen. Op voorhand is duidelijk dat je naar aller waarschijnlijkheid geen objectieve verslagen zult krijgen, omdat beide 'verslaggevers' al een mening hebben over die persoon. Iemand die de persoon in kwestie niet mag zal een negatieve invalshoek weten te vinden.... en andersom. De waarheid zal dus wel ergens in het midden liggen.

Feit is wel dat door sommigen Andries zo berekenend, duivelsachtig en emotieloos wordt afgeschilderd, dat hij wel een bijzonder slecht persoon moet wezen, wat natuurlijk de grootste kolder is die je maar kunt bedenken.

zondag 14 oktober 2001 @ 01:38:08 #202
16339 Klep
Pardon lul
pi_1893766
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 01:17 schreef marky het volgende:

Juist een type als Audrey wilde hij heel graag behouden ondanks dat hij wist dat zij op vele fronten sterker was en hij daar wel tegen wilde vechten.

Waar leid jij dat uit af? Audrey was de eerste die de knuppel in het captains-hoenderhok gooide (jammer dat ze eruit is...). Voorzover ik mij kan herinneren was Andries hier niet zo blij mee, zeker niet omdat dit de ogen van zijn teamleden opende en feitelijk de inleiding was voor de huidige captains discussie. Hij deed wel enigszins vrolijk, maar was beslist niet blij! Dus graag bewijzen voor deze stelling.
quote:
Zijn problemen met GJ liggen bij het smart incident en het zandloper debacle. Hij voelde zich daar ontzettend door in zijn eer aangetast.
Dat bedoel ik: hij was GJ verstandelijk dus niet de baas.
quote:
Zijn probleem met Kelly ligt in het feit dat Kelly even fijn uit de doeken heeft gedaan wat zij allemaal met Andries gedaan heeft. Het feit dat Audrey het formaat wist van het gereedschap van Andries kwam van Kelly. Hij voelde zich door Kelly behoorlijk in de zeik gedrukt.
Vooruit, daarin wil ik je gelijk geven. Kelly had dat niet mogen doorkleppen. Maar denk jij ook niet dat Andries zich nu achteraf wat ongemakkelijk voelt dat hij zich zo simpel(in de maling) heeft laten 'nemen'? Een belediging voor zijn intelligentie!
quote:
Ik denk niet dat een Willem dichter bij hem ligt. Andries is daarvoor toch iets te open.
Nee, daarin ben ik het absoluut niet met je eens. Ik vind Andries het tegenovergestelde van 'open': hij is voortdurend met zijn eigen verborgen agenda bezig. Daar is dus niets mis mee, maar niet té sneaky alsjeblieft.
quote:
Zijn sexapades zij in ieder geval wel haast te vergelijken met die van Koen.
Wás het maar zo. Ik heb bij een real life soap nog nooit zo gelachen als tijdens die keer dat Koen beide duimen ophief nadat hij Mariska had 'bekeerd'. Onze blonde Fries is écht niet in Koen's league!

En wat zou Andries eigenlijk over dit topic, deze discussie zeggen? "Jammer."

zondag 14 oktober 2001 @ 01:42:37 #203
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1893783
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 01:38 schreef Klep het volgende:
Onze blonde Fries is écht niet in Koen's league!
Dit klinkt wel heel erg alsof je Koen een goede vent vond. Maar dat lijkt me toch heel sterk... of niet?
  zondag 14 oktober 2001 @ 01:47:13 #204
16339 Klep
Pardon lul
pi_1893806
Doordevil. Ik neem aan dat dit wederom sarcastisch is bedoeld: 'sexapades' en 'woordkunstenaar'. Ik zal het even voor Marky opnemen (wie had dat gedacht?): very funny, maar niet leuk. Volgende alsjeblieft.
  zondag 14 oktober 2001 @ 01:50:49 #205
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1893818
quote:
Waar leid jij dat uit af? Audrey was de eerste die de knuppel in het captains-hoenderhok gooide (jammer dat ze eruit is...). Voorzover ik mij kan herinneren was Andries hier niet zo blij mee, zeker niet omdat dit de ogen van zijn teamleden opende en feitelijk de inleiding was voor de huidige captains discussie. Hij deed wel enigszins vrolijk, maar was beslist niet blij! Dus graag bewijzen voor deze stelling.
[/qoute]

Daar heeft hij het in de tuin met Daniëlle over gehad. Hij verwachte van Au3 nog wel wat meer weerstand maar dat vond hij wel leuk.

[quote]
Dat bedoel ik: hij was GJ verstandelijk dus niet de baas.

Vond in beide gevallen dit niet de twee sterkste optredens van GJ tov Andries
quote:
[quote]
Vooruit, daarin wil ik je gelijk geven. Kelly had dat niet mogen doorkleppen. Maar denk jij ook niet dat Andries zich nu achteraf wat ongemakkelijk voelt dat hij zich zo simpel(in de maling) heeft laten 'nemen'? Een belediging voor zijn intelligentie!
Ik denk niet dat hier zijn intelligentie hem in de steek heeft gelaten. Het is een geil baasje en kreeg haar op een presenteerblaadje aangeboden in een staat van oververmoeidhed en dronkenschap.
quote:
Nee, daarin ben ik het absoluut niet met je eens. Ik vind Andries het tegenovergestelde van 'open': hij is voortdurend met zijn eigen verborgen agenda bezig. Daar is dus niets mis mee, maar niet té sneaky alsjeblieft.
Tja dat is dan een feit.
quote:
Wás het maar zo. Ik heb bij een real life soap nog nooit zo gelachen als tijdens die keer dat Koen beide duimen ophief nadat hij Mariska had 'bekeerd'. Onze blonde Fries is écht niet in Koen's league!
Alles wel naar zijn waardes schatten natuurlijk. De bus was veel ranziger. Bij BB heeft Andries nu een aardige hoeveelheid dames gehad. Vergelijking met BB1 en BB2. Dus een soort BB Koen

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 14-10-2001 01:56]

pi_1893819
Wil de echte Andries nu opstaan???

Ik kom er niet meer uit iig wie in deze discussie Andries het dichts benadert.... wát een gemierenneuk!!!

zondag 14 oktober 2001 @ 01:51:17 #207
16339 Klep
Pardon lul
pi_1893820
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Dit klinkt wel heel erg alsof je Koen een goede vent vond. Maar dat lijkt me toch heel sterk... of niet?
Okee, over zijn morele gehalte valt te twisten, maar als real life soap acteur is hij niet te overtreffen. Zó berekenend, zó sluw doordacht, zó creatief en zó in-en-in slecht voor het oog van de camera's: dit was goud!
  zondag 14 oktober 2001 @ 02:08:52 #208
16339 Klep
Pardon lul
pi_1893885
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 01:50 schreef marky het volgende:
Daar heeft hij het in de tuin met Daniëlle over gehad. Hij verwachte van Au3 nog wel wat meer weerstand maar dat vond hij wel leuk.
Ja, natuurlijk zegt hij dat. Het zou zijn positie verzwakken als hij zou zeggen dat hij het níet leuk vond! Nogal wiedes.
quote:
Ik denk niet dat hier zijn intelligentie hem in de steek heeft gelaten. Het is een geil baasje en kreeg haar op een precenteerblaadje aangeboden in een staat van oververmoeidhed en dronkenschap.
Het gaat om zijn afkeer tegen Kelly achteraf, nu dus, en niet op het moment van de daad. En dát vindt hij, volgens mij, een vernedering.
quote:
Alles wel naar zijn waardes schatten natuurlijk. De bus was veel ranziger. Bij BB heeft Andries nu een aardige hoeveelheid dames gehad. Vergelijking met BB1 en BB2. Dus een soort BB Koen
Nou, dat 'ranziger' van DB2 valt wel mee ten opzichte van BB3. Het verschil is dat Koen 'het' met een expliciet doel deed, en Andries vanuit dronken geiligheid. Is een groot verschil, vind ik.
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 01:51 schreef fashionably_late het volgende:
Ik kom er niet meer uit iig wie in deze discussie Andries het dichts benadert.... wát een gemierenneuk!!!
Geen gemiereneuk, gewoon een respectvolle discussie. Beter dan het gescheld over en weer, vind je niet? Maar okee FL, ik laat het er verder effe bij zitten. Seeya Marky!
pi_1893947
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 00:20 schreef Nyrem het volgende:
[quote]Op zaterdag 13 oktober 2001 22:56 schreef Tante Bep het volgende:
[afbeelding]
[quote}
eej ik is gecensureerd
pi_1893960
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 01:51 schreef fashionably_late het volgende:
Wil de echte Andries nu opstaan???

o jee en de gepijpzeik fake pic is al gecensureerd
pi_1894006
Censuur????

Tjeess Bep, ik wil hem zien!!

† In Memoriam † zondag 14 oktober 2001 @ 03:18:20 #212
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1894080
Ik lees alles morgen wel ff door.
Ik moet nu echt gaan.

Geen ruzie maken hoor.

zondag 14 oktober 2001 @ 03:49:17 #213
15600 BB-King
Long live the King!
pi_1894185
Mja, ik hoop niet dat deze Andries BB3 gaat winnen en!
vind het maar onlogisch dat hij het populairste is! Het is zo ook helemaal niet spannend want altijd heeft die gast de meeste stemmen! Er moet wat gaan gebeuren vind ik!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_1894291
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 02:56 schreef Coos het volgende:
Censuur????

Tjeess Bep, ik wil hem zien!!

ik ook!

Nyrem.... *lief kijkt* ----> edit stuurt 'm ff please!

stuur ik 'm wel naar jou Coos

[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep op 14-10-2001 12:59]

zondag 14 oktober 2001 @ 11:19:49 #215
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1894860
quote:
Ja, natuurlijk zegt hij dat. Het zou zijn positie verzwakken als hij zou zeggen dat hij het níet leuk vond! Nogal wiedes.
Nee hij meende dit volgens mij echt. Hij gaf het later na haar vertrek ook al aan. Hij vond het een topwijf en had graag met haar willen sparren. Ik geloof daar ook wel in omdat hij graag discussies maakt (ik vind dat overigens niet zijn sterkste kant).
quote:
Het gaat om zijn afkeer tegen Kelly achteraf, nu dus, en niet op het moment van de daad. En dát vindt hij, volgens mij, een vernedering.
Euhhh... hadden we dat al niet gehad. Zijn afkeer van Kelly is gekomen na het incident met Au3. Het "ik maak je af" verhaal en al het geleuter en gedraai van Kelly daarna hebben hem afkeerig van haar gemaakt. Tot die bewuste avond hadden ze nog een afspraak staan om na het programma met elkaar af te spreken. Kelly heeft zich na het hele gebeuren nogal een slecht verliezer getoond. Ze hadden de afspraak dat het éénmalig was en Kelly had hem verzekerd dat ze niet verliefd was (wat ze in mijn ogen wel was en nog steeds is). Kelly heeft dan ook volledig ten onrechte een claim op Andries gelegd. Andries heeft het gezoen met Au3 in de zelfde catagorie geplaatst als het gezoen van Kelly en Diane. Het was een lolletje.
quote:
Nou, dat 'ranziger' van DB2 valt wel mee ten opzichte van BB3. Het verschil is dat Koen 'het' met een expliciet doel deed, en Andries vanuit dronken geiligheid. Is een groot verschil, vind ik.
Het ranzigheids gehalte van de Bus was toch echt hoger. Niet zo zeer door Koen maar meer misschien wel Bart en Zöe.
pi_1895144
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 11:19 schreef marky het volgende:

Euhhh... hadden we dat al niet gehad.

Euhhh... ja, zo'n keertje of 30...
  † In Memoriam † zondag 14 oktober 2001 @ 12:47:14 #217
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1895461
Op zondag 14 oktober 2001 12:10 schreef schatje het volgende:
Andries profileerde zichzelf zo mooi bij betreding van het BB huis met zijn normen en waarden.Een daarvan was dat hij niet graag roddelt.Dat hij een discussie zo kan draaien dat hij uiteindelijk toch gelijk zou krijgen.Bij GJ lukte dat toch echt niet.Natuurlijk hebben alle bewoners hun gebreken.Het is bij Andries wel heel erg duidelijk dat hij toch wel anders in elkaar zit.Hij waait momenteel met zo'n beetje iedereen mee.Van een potje roddelen blijkt hij toch ook niet vies te zijn.De anderen als 'kleuters' behandelen.De rest van zijn team begint het ook al op te breken.De regel die hij van de week voorstelde om op tijd naar bed te gaan was terecht een lachtertje voor het team van Pascal.Als er immers een bestelling moet worden gedaan om 11.00 is er altijd nog een wekker.En het mooie was nog dat meneer zelf totaal bezopen nog in het bubbelbad zat terwijl de anderen op tijd in bed lagen.Rtl-boulevard in de vorm van Albert Verlinden bracht het bericht dat Andries geflipt zou zijn in die bewuste nacht.Andries zou met een pump ingeslagen hebben op Daan.Dat nogal, wel leuk, overdreven, toch zat er enige vorm van waarheid in.
En waarom jezelf gaan verdedigen over wat hij met AU3 deed in een andere geladen nacht tegenover die ettertjes van Pascal en Coos.Die opmerking van 'Toen Kelly met Diaaan zoende voelde ik me ook goedkoop, dan moet je daar ook wat van zeggen Pascal' was toch wel heel triest.Sympathie en goedkeuring zoeken bij het team van Pascal.En als hij Kelly niet meer mag waarom laat hij het dan niet bij een zoen toen ze afscheid moesten nemen afgelopen donderdag.Het waren toch zeker vier lieve kusjes op de mond.
Andries kan je vergelijken met iemand die voor het eerst in A'dam komt en die allerlei verleidingen krijgt aangereikt.Dat laatste maakt het voor het publiek 'leuk'.Andries kan hun gestolen worden.Was hij het niet dan was er wel een andere stumper.En Yorin is natuurlijk pro Andries.Objectief zijn ze zeker niet.En toch denk ik dat die Friese boer niet gaat winnen.
pi_1895472
Volgens mij de reden van de koffieboonactie:
quote:
Andries afgeknapt op Frank

Het eten aan de Arme kant pruttelt op de kachel. Andries en Danielle hebben zich terug getrokken in de slaapkamer. Ze roddelen over hun teamgenoten.

Arm - Andries vertelt Danielle dat hij nog geen hoogte kan krijgen van de nieuwe Huisgenoot Leo. Elk stap die hij wil zetten, moet ik hem sturen. Danielle knikt. Ik heb niet zoveel geduld met hem, maar dat komt denk ik ook door Spanje. De mensen zijn hier ook heel anders dan in Spanje. Behalve Coos, die vind ik nog steeds een wereldgozer.
De blonde Fries zit met het Captain-gebeuren in zijn maag. Ik weet zelf niet precies wat ik ermee aan moet , bekent hij. Ik heb geroepen dat de mensen zelf een motie moeten in dienen. Dat heb ik ook tegen Leo gezegd, maar daar kom ik nu op terug. Danielle geeft eerlijk toe dat zij Leo en Frank niet zo graag als Captain wil hebben. Ik ga voor Diaan. Andries: Ja, dat begrijp ik, maar ze heeft de ambitie daarvoor niet. Jij zou het anders goed kunnen. Het antwoord van Danielle is heel duidelijk. Het is absoluut niet iets voor haar. Ik zou het ook niet kunnen.

Sinds gistermiddag ben ik echt op hem afgeknapt , vertrouwt Andries Danielle toe. Hij heeft het over Frank, die gisteren tijdens de Battle het liet afweten op het moment dat ze achter stonden. Hij is gewoon diep gevallen bij mij , gaat de Captain verder. Hij bedoelt het niet slecht , zegt Danielle, maar hij heeft niet door wat sommige opmerkingen bij anderen kunnen doen. Dat neemt hij niet waar. Hij zou nooit mijn beste vriend worden, maar hier kan ik niet om hem heen. De Captain zegt Frank soms reageert als een klein kind. Hij is bijvoorbeeld heel jaloers en dat vind ik typisch iets kinderlijks. Maar ik heb er geen zin in om hier nu verder over te speculeren. Laten we het hier leefbaar voor iedereen. Danielle kan zich hiermee vinden. De twee sluiten hun ogen en wachten op het seintje dat het eten klaar is.
bron: de BB site

zondag 14 oktober 2001 @ 12:51:48 #219
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1895485
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 04:45 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

ik ook!

Nyrem.... *lief kijkt* ----> [e-mail adres verwijderd]
stuurt 'm ff please!

stuur ik 'm wel naar jou Coos

was een geintje!!!!

(het was al laat etc etc)

en mn tenen stonden beetje krom van dat gelik hier!
(niet van jou hoor) (ohjee nu lik ik zelf)

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 14-10-2001 13:05]

pi_1895547
Marky schreef:Euhhh... hadden we dat al niet gehad. Zijn afkeer van Kelly is gekomen na het incident met Au3. Het "ik maak je af" verhaal en al het geleuter en gedraai van Kelly daarna hebben hem afkeerig van haar gemaakt. Tot die bewuste avond hadden ze nog een afspraak staan om na het programma met elkaar af te spreken. Kelly heeft zich na het hele gebeuren nogal een slecht verliezer getoond. Ze hadden de afspraak dat het éénmalig was en Kelly had hem verzekerd dat ze niet verliefd was (wat ze in mijn ogen wel was en nog steeds is). Kelly heeft dan ook volledig ten onrechte een claim op Andries gelegd. Andries heeft het gezoen met Au3 in de zelfde catagorie geplaatst als het gezoen van Kelly en Diane. Het was een lolletje.

Hier ben ik het niet mee eens.
Andries was al voor dit incident afgeknapt Op kelly
(volgens mij al gelijk na de onthulling al deed hij net alsof hjet hem helemaal niets uitmaakte)
Maar ik heb hem meerdere malen horen zeggen dat hij niemand zag zitten van het andere team alleen Pascal en dit was dus nog voor Audrey er in kwam.

zondag 14 oktober 2001 @ 13:50:37 #221
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1895849
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 13:04 schreef itsme het volgende:
Hier ben ik het niet mee eens.
Andries was al voor dit incident afgeknapt Op kelly
(volgens mij al gelijk na de onthulling al deed hij net alsof hjet hem helemaal niets uitmaakte)
Maar ik heb hem meerdere malen horen zeggen dat hij niemand zag zitten van het andere team alleen Pascal en dit was dus nog voor Audrey er in kwam.
Dan blijven we het in dit geval met elkaar oneens.
pi_1933254
Gatverdamme, ik lees net over Andries in de streamverslagen dat hij nogal trots is op het feit dat leerlingen regelmatig jankend bij hem uit de klas lopen:

Streamverslagen woensdag 17 oktober 2001

22:00u streamer is Prediker

woensdag 17 oktober 2001 @ 22:24:13 #223
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1933286
Bep, dat zet ik zojuist ook in commentaren op de streamverslagen. Wat een dweil zeg! Ik mag lije dat ze dit uitzenden. Braak.
Ben te zaai voor een signature
  woensdag 17 oktober 2001 @ 22:26:45 #224
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1933309
Nu maar hopen dat hij straks geen captain meer is. Ik wil dit wel eens zien. Laat de etter in hem naar boven komen. Heerlijk kom maar op.
pi_1933325
Ja maar ik verwacht van niet.
pi_1933341
Ik bedoelde dat ik niet verwacht dat ze het uitzenden
  woensdag 17 oktober 2001 @ 22:32:28 #227
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1933373
Ik vraag me af wat hem ervan weerhoudt nu niet de 'KillerAndries' te zijn die hij eigenlijk wíl zijn, of die we wíllen zien. In het huis, prima, gelijkwaardige zielen. Maar komop, in een leraar-leerlingrelatie liggen de verhoudingen toch net een beetje anders.

Andries zou de mijne zijn als mijn oudste weggepest werd door hem in zijn leraar-rol.

woensdag 17 oktober 2001 @ 22:33:00 #228
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1933378
Okee, ik héb geen kinderen, maar toch!
pi_1933496
Nou ik wel en ik ben even kotsziek van hem bah.
Dus kom niet weer met hem verdedigen want...grrrrrr
  woensdag 17 oktober 2001 @ 22:45:10 #230
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1933519
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 22:43 schreef itsme het volgende:
Nou ik wel en ik ben even kotsziek van hem bah.
Dus kom niet weer met hem verdedigen want...grrrrrr
Kom kom Itsme dat ben je steeds. Dus nu niet net doen of dat alleen nu is.
  woensdag 17 oktober 2001 @ 22:45:18 #231
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1933522
....want? Dan haal je je kotsicoontje weer van zolder?!
(Vond die eigenlijk vééél leuker dan deze, waarissie??)

Ik hoop van harte dat ze dit uitzenden, niet om Andries in een kwaad licht te zetten, maar euh ehmm om de meningsvorming omtrent het zieltje wat minder gekleurd te laten verlopen.

Serieus, zoals ze het allemaal uitzenden lijkt iedereen welhaast heilig, terwijl er toch heus wel wat gekonkel en gezeik aan te pas komt. Voorgaande jaren waren ze mijns inziens toch beter in het gekleurd neerzetten van bewoners. Nu zenden ze bepaalde mensen helemaal niet uit en laten ze de rest als een naaikransje zien. Andries incluis. Toch?

woensdag 17 oktober 2001 @ 22:48:55 #232
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1933564
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 22:32 schreef Roache_ het volgende:
Ik vraag me af wat hem ervan weerhoudt nu niet de 'KillerAndries' te zijn die hij eigenlijk wíl zijn, of die we wíllen zien. In het huis, prima, gelijkwaardige zielen. Maar komop, in een leraar-leerlingrelatie liggen de verhoudingen toch net een beetje anders.

Andries zou de mijne zijn als mijn oudste weggepest werd door hem in zijn leraar-rol.

IK had vroeger ook zo'n leraar economie. Als je bijvoorbeeld een boek vergeten was dan negeerde die je gewoon een hele les vreselijk was dat. En dacht je dan aan het einde van de les gewoon weg te kunnen gaan dan naam die een sprint naar de deur en pakte die je bij je arm en sleurde je zo de klas weer in.

Overigens wel knap dat een leraar van 23 jaar zo de baas kan zijn in een klas. Dat maak je toch niet vaak mee. Meestal lopen de leerlingen over zo'n broekie heen.

woensdag 17 oktober 2001 @ 22:51:08 #233
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1933583
Oefening baart kunst Marky. Als hij al mensen zover kon krijgen dat ze niet meer naar school durven, dan moet een klasje met onnozele Friese kinderen natuurlijk geen probleem zijn.
pi_1933606
Tuurlijk Marky blijf hem maar bewonderen
  woensdag 17 oktober 2001 @ 22:59:08 #235
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1933647
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 22:51 schreef Roache_ het volgende:
Oefening baart kunst Marky. Als hij al mensen zover kon krijgen dat ze niet meer naar school durven, dan moet een klasje met onnozele Friese kinderen natuurlijk geen probleem zijn.
Oeps kijk uit wat je zegt.

Hij was zelf toch ook zo'n onozel fries joch neem ik aan. Samen met vriendjes een beetje pesten. Tja ik denk dat er op dit forum wel meer van dat soort lui te vinden zijn die dat vroeger ook deden. Er is een hele grote groep kinderen die worden gepest maar de groep pesters is nog groter.

woensdag 17 oktober 2001 @ 23:00:57 #236
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1933660
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 22:54 schreef itsme het volgende:
Tuurlijk Marky blijf hem maar bewonderen
Gelukkig maar, anders zou er niets anders overblijven om het jaknikkend met elkander eens te zijn.

Marky valt overigens wel op blonde krullenbollen qua favoriet... Er zit een patroontje in!

pi_1933676
ik heb voetbal gekeken dus ik heb het niet op de streams gezien!! heeft iemand anders dan prediker dit ook gehoord?
ik zie het morgen wel op tv
  woensdag 17 oktober 2001 @ 23:08:05 #238
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1933709
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 22:59 schreef marky het volgende:

[..]

Oeps kijk uit wat je zegt.

Je hebt gelijk.

Natuurlijk is de groep pesters groter dan de gepestten, anders was het wel andersom geweest. (Huh? Klopt dit? Volgens mij wel.)
Ik denk niet dat Andries zo onnozel is. Meer geslepen. Beetje opportunistisch. Geraffineerd. Als een vos. Geniepig.

In een spel als BB is dat prachtig! Maar ik blijf erbij, voor de klas...Nee, is niet zuiver.

In een pestgroepje heb je vast en zeker ook een leider. Ik betwijfel of hij dat in eerste instantie is geweest. Beetje meeklieren, beetje zeggen dat 'je dit en dat moet doen om flink te zieken' en dan, als het slachtoffer al gevallen is eens even flink van de toren blazen, als de voorhoede het vuile werk al heeft opgeknapt. Hij heeft namelijk de ballen niet om zich als waar leider op te stellen. Moet zich eerst gesterkt voelen door de warme omhelzing van medestanders, die hij eerst zorgvuldig om zich heenverzamelt.

Kijk hier, zowaar een daderprofiel, en dat alles na een maand Big Brother the Battle. Klopt geen hol van, maar een kerntje van waarheidje zit er misschientje wel in.

pi_1933718
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 23:03 schreef kavu het volgende:
ik heb voetbal gekeken dus ik heb het niet op de streams gezien!! heeft iemand anders dan prediker dit ook gehoord?
ik zie het morgen wel op tv
Ik hb net nog op mw gekeken maar dar werd op dat moment niet gestreamed
pi_1933740
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 23:08 schreef Roache_ het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.

Natuurlijk is de groep pesters groter dan de gepestten, anders was het wel andersom geweest. (Huh? Klopt dit? Volgens mij wel.)
Ik denk niet dat Andries zo onnozel is. Meer geslepen. Beetje opportunistisch. Geraffineerd. Als een vos. Geniepig.

In een spel als BB is dat prachtig! Maar ik blijf erbij, voor de klas...Nee, is niet zuiver.

In een pestgroepje heb je vast en zeker ook een leider. Ik betwijfel of hij dat in eerste instantie is geweest. Beetje meeklieren, beetje zeggen dat 'je dit en dat moet doen om flink te zieken' en dan, als het slachtoffer al gevallen is eens even flink van de toren blazen, als de voorhoede het vuile werk al heeft opgeknapt. Hij heeft namelijk de ballen niet om zich als waar leider op te stellen. Moet zich eerst gesterkt voelen door de warme omhelzing van medestanders, die hij eerst zorgvuldig om zich heenverzamelt.

Kijk hier, zowaar een daderprofiel, en dat alles na een maand Big Brother the Battle. Klopt geen hol van, maar een kerntje van waarheidje zit er misschientje wel in.

Het is me al eerder opgevalen dat Andries vooral durft als hij met meer is (zingen in bad gj is een lul en ook gisteren was het Andries die begon met het mooie lied " Pascal is een lul )
dus je theorie over zijn jeugd zou best eens kunnen kloppen
  woensdag 17 oktober 2001 @ 23:15:18 #241
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1933777
Ach kom op mensen , denken jullie nou echt dat die grootspraak van Andries waar is?
Zo,n lulletje rozenwater die ongeveer bij alles wat ie doet gaat stotteren en continu over z'n gezicht gaat zitten wrijven als hij weer eens aan het liegen is??????

In het meest positief dus negatieve geval heeft hij op 3 meter afstand achter de rug van een grote Frieze bully geroepen dat hij de gepeste persoon in kwestie ook zo,n stommerd vond.

De enige reden dat hij nou zo aan het pochen is op al die vermeende wandaden, is dat hij denkt dat daarmee z,n stoerheid bewezen wordt.( nou dacht het effe niet dus)

Wat ik wel geloof van al dat gelul van hem is, dat hij als leraar van groep 3 ( kinderen van 5/6 jaar )de kinderen aan het huilen maakt; niet vanwege het feit dat hij ze pest, nee gewoon door AANWEZIG te zijn.

Overigens denk ik dat hij vroeger als klein kind heel veel in zijn broek heeft geplast van enge nachtmerries en dat dat dus ook tegelijk de reden is waarom hij nu niet of nauwelijks zegt te kunnen slapen (n.l. de angst dat hij dat nu weer zal doen als hij z'n ogen dicht heeft.)

BB was hier natuurlijk van op de hoogte en heeft hem gedurende de eerste dagen een steuntje in de rug gegeven door een zogenaamde Battle waarbij hij niet hoefde te slapen.

Tot slot hoop ik dat als hij zo graag een beetje stoerder imago wil dat BB hem die kans ook geeft door speciaal voor hem zo'n "K1 toernooi" te organiseren, waarbij als hoogtepunt de winnaar van het soepie tegen bijv: P.Aerts( beter bekend als "the lumberjack") mag uitkomen.

Genoeg geluld weer het was me een waar genoegen.

Edit: Op verzoek van de poster aangepast.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 18-10-2001 02:33]

woensdag 17 oktober 2001 @ 23:19:13 #242
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1933804
of tegen

Terrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrribleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

BOB

SCHREIBER!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 18-10-2001 02:32]

pi_1933818
wie is dat? ik ken ene bob schreiber vandaar
pi_1933852
heeft iemand anders dan prediker dit ook gezien op de streams? ik heb op andere BB sites gekeken bij streamverslagen en daar staat dit voorval niet beschreven .. ik vraag dit omdat andries een populaire leraar is dus vind dit een vreemd verhaal
  woensdag 17 oktober 2001 @ 23:30:07 #245
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1933908
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 23:23 schreef kavu het volgende:
heeft iemand anders dan prediker dit ook gezien op de streams? ik heb op andere BB sites gekeken bij streamverslagen en daar staat dit voorval niet beschreven .. ik vraag dit omdat andries een populaire leraar is dus vind dit een vreemd verhaal
Het zal allemaal wel weer meevallen en zoals gewoonlijk zo negatief mogelijk uitgelegd worden. Je weet hoe dat gaat in deze topic. Als Andries een kind zou redden uit het water, dan zou hij dat volgens velen hier alleen gedaan hebben omdat hij dan als held zou worden gezien.
  woensdag 17 oktober 2001 @ 23:31:45 #246
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1933914
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 23:21 schreef itsme het volgende:
wie is dat? ik ken ene bob schreiber vandaar
een freefighter

zie link: http://www.2h2h.nl/

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 17-10-2001 23:33]

woensdag 17 oktober 2001 @ 23:32:40 #247
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1933918
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 23:30 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het zal allemaal wel weer meevallen en zoals gewoonlijk zo negatief mogelijk uitgelegd worden. Je weet hoe dat gaat in deze topic. Als Andries een kind zou redden uit het water, dan zou hij dat volgens velen hier alleen gedaan hebben omdat hij dan als held zou worden gezien.

Maaaarrrrrr, ik ga er eigenlijk een beetje van uit dat streamverslagen objectief- en naar waarheid- geschreven worden. We zullen het wel zien morgen, of overmorgen. Of niet, dan zullen we het nooit weten.
  woensdag 17 oktober 2001 @ 23:33:53 #248
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1933929
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 23:15 schreef Jappie het volgende:
dat hij als leraar van groep 3
Foutje..... Ten eerste heb ik nog nooit van een 'leraar' gehoord die les geeft aan groep drie.... en ten tweede wordt er door 1 bepaalde 'leraar' geen Nederlands gegeven aan groep 3 voor zover ik weet.
pi_1933934
maar iemand anders moet het toch wel gezien hebben? het is behoorlijk serieus wat prediker zegt (ik ben er behoorlijk van geschokken)
pi_1933965
groep 3
  woensdag 17 oktober 2001 @ 23:37:19 #251
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1933970
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 23:30 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Met het schaamrood op mijn kaken moet ik kleur bekennen.
Ook als "prediker" niet de streams had verslagen had ik mijn stukje vandaag of morgen neergezet. Ik kan er niets aan doen het is sterker dan ik. Verlies mezelf elke keer weer als ik "DIE STOMME OETLUL MET Z'N SCHIJNHEILIGE POFFERTJESPORUM" in beeld zie verschijnen of iets over hem hoor.

Om met Kelly's woorden af te sluiten " het spijt me zo , ik meen het echt ik heb er zo'n spijt van bbbooeeehhhhhoooooeee
snik snotter sniff.

pi_1933998
wat bedoel je jappie ? heeft andries wel of niet datgene verteld wat prediker beweert?
pi_1934034
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 23:15 schreef Jappie het volgende:
Ach kom op mensen , denken jullie nou echt dat die grootspraak van Andries waar is?
Zo,n lulletje rozenwater die ongeveer bij alles wat ie doet gaat stotteren en continu over z'n gezicht gaat zitten wrijven als hij weer eens aan het liegen is??????
Het was onlangs nog in de uitzending te zien: Andries die zonder blikken of blozen, zonder een spier te vertrekken glashard tegen Frenk stond te liegen ivm het koffiebonengebeuren. Als Coos niet had opgebiecht, dan had Andries dit nog lang vol gehouden. Ik houd niet van mensen die met een stalen gezicht kunnen staan liegen. Ik zie liever mensen die als ze liegen over hun gezicht gaan zitten wrijven. Andries behoort zeker niet tot die laatste categorie.
quote:
De enige reden dat hij nou zo aan het pochen is op al die vermeende wandaden, is dat hij denkt dat daarmee z,n stoerheid bewezen wordt.( nou dacht het effe niet dus)
Wellicht is de enige reden dat Andries gewoon Andries is.
quote:
Wat ik wel geloof van al dat gelul van hem is, dat hij als leraar van groep 3 ( kinderen van 5/6 jaar )de kinderen aan het huilen maakt; niet vanwege het feit dat hij ze pest, nee gewoon door AANWEZIG te zijn.
In groep 3 leren de kinderen het eerst A B en C. Docenten Nederlands kun je terugvinden in het vervolgonderwijs (na het afronden van groep 8 is dat dus) Andries geeft les op een Middelbare School en gelukkig maar, want zo'n galbak zou ik niet in de buurt van mijn 6 jarige willen zien.
quote:
Wordt tijd misschien , om hem op zomerkamp in de bergen van Afghanistan te sturen; kijken of er dan nog iets van het lulletje Rozenwater overblijft.
Pffffffffffff! Wat is dit voor een "Bil Naden" mentaliteit?!

<knip> wegens nonsens.

woensdag 17 oktober 2001 @ 23:47:06 #254
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1934040
Kavu , zoals ik zonet al gepost had is dat voor mij niet relevant. Mijn mening over Andries stond zo'n beetje vanaf dag 1 al vast.

En wat betreft zowel jouw als Scanmans vraagteken bij een leraar voor groep 3 , in ieder geval hier in a,dam. Dit is n.l. de groep die voorheen Klas 1 werd genoemd ( net boven de kleuterklas dus)alhoewel ik Scan wel gelijk moet geven dat die dan weer niet specifiek Nederlands geeft.

capice?????

pi_1934059
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 23:47 schreef Jappie het volgende:
Kavu , zoals ik zonet al gepost had is dat voor mij niet relevant. Mijn mening over Andries stond zo'n beetje vanaf dag 1 al vast.

En wat betreft zowel jouw als Scanmans vraagteken bij een leraar voor groep 3 , in ieder geval hier in a,dam. Dit is n.l. de groep die voorheen Klas 1 werd genoemd ( net boven de kleuterklas dus)alhoewel ik Scan wel gelijk moet geven dat die dan weer niet specifiek Nederlands geeft.

capice?????

ik vraag alleen of je ook de streams gevolgd hebt en of andries daadwerkelijk gezegd heeft wat prediker beweert .. ik ben er namelijk zeer van geschokken!! zo raar is het toch niet? tot nu toe heeft alleen prediker dit gezien wat ik raar vind!! ik vind het prima dat je hem een lul vind daar gaat het helemaal niet om
  woensdag 17 oktober 2001 @ 23:50:15 #256
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1934061
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 23:47 schreef Jappie het volgende:

Ik weet toevallig dat Andries les geeft aan een middelbare school, dus waar je die onzin vandaan haalt is mij een raadsel.... of het moet zijn om hem weer als een sulletje neer te willen zetten ofzo.
Probeer trouwens maar eens les te geven aan een klas vol middelbare scholieren.... Heel veel wannabe leraren zijn daardoor afgehaakt!
  donderdag 18 oktober 2001 @ 00:03:17 #257
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1934137
Mijn laatste reactie speciaal voor de SCAN:

Wat ik bedoel te zeggen is dat er inderdaad geen nederlandse les gegeven kan worden aan kinderen van groep 3 en dat dat dus automatisch betekent dat ik in mijn eerste commentaar mezelf enige vrijheden heb veroorloofd om Andries te beschrijven zoals ik hem beleef.
De enige plek waar ik de beelden probeer objectief neer te zetten is in het streamverslagen topic.

conclusie: was mijn commentaar waarheidsgetrouw ? neh
Vind ik Andries een Uilebal ? Jaaah

voor "Bjank" Afgahnistan wordt geedited.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')