als je op DEZE SITE dit bestand ophaalt en thuis uitpakt, kun je hem als desktoppie zetten =)
ik kijk dus gratis nu =)
wees er snel bij, want ik ben bang dat ie niet lang staat daar =)
[Dit bericht is gewijzigd door Dasu op 29-09-2001 12:48]
Je mag het allemaal veranderen natuurlijk als je dat wil.
Het zijn kleine activeX aansturingen, dus ga je gang.
Voor de mensen die niet meerdere mediaplayers open willen gooien leek het me wel handig dit.
anyway.. use if like, don't if you don't..
veel plezier ermee, of niet
hier zijn wat screenshots
grote screenshot (269Kb)
kleine screenshot (105kb)
[Dit bericht is gewijzigd door Dasu op 29-09-2001 13:08]
quote:Bij mij werkt het perfect, nie de bovenste(die is klein) maar de modemstreams aanzetten + geluid.
Op zaterdag 29 september 2001 12:54 schreef juss het volgende:
beetju klein? geen geluid?
thanks Dasu!
quote:tnx hoor!
Op zaterdag 29 september 2001 12:59 schreef Dasu het volgende:
okee, de pagina is nu goed ge-upload, hij werkt.
Om een kakofonie van geluid te voorkomen, staan de streams standaard op mute, behalve de eerste. Je kunt de eerste gebruiken om te kijken welke stream nu inmteressant voor je is.
Je hoeft maar op het speakertje te klikken als je geluid wil bij de streams. En op Play drukken om een stream aan te zetten.
Natturlijk wil je niet meteen je verbinding eruitzien knallen als je de pagina opent, dus daarom staan ze standaard niet op autorun.Je mag het allemaal veranderen natuurlijk als je dat wil.
Het zijn kleine activeX aansturingen, dus ga je gang.Voor de mensen die niet meerdere mediaplayers open willen gooien leek het me wel handig dit.
anyway.. use if like, don't if you don't..
veel plezier ermee, of niet
quote:Je kan hiervoor MediaSpy gebruiken. (het uitgebreide broertje van BBspy!) zie MediaSpy
Op zaterdag 29 september 2001 12:55 schreef scarefreak het volgende:
ik denk dat een programma zoals BBspy veel beter is, de adressen zijn toch gekraakt moet dat toch ook te veranderen zijn
pas na het uitpakken de mediaspy.ini aan met de namen en de stream-urls.
quote:Das een beter idee ja, wordt aan gewerkt...
Op zaterdag 29 september 2001 13:08 schreef Morpheus het volgende:[..]
Je kan hiervoor MediaSpy gebruiken. (het uitgebreide broertje van BBspy!) zie MediaSpy
pas na het uitpakken de mediaspy.ini aan met de namen en de stream-urls.
quote:YO! redder in nood
Op zaterdag 29 september 2001 13:05 schreef Laurens het volgende:
Ok mensen. Ik heb de INI file van de orginele BBSPY even aangepast. De aangepaste versie van BBSPY voor de gekraakte BB3 streams is hier te downloaden:http://www.bbnieuws.net/files/BBspybb3.zip
Bedankt
Nou hopen dat ze de streams niet veranderen
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 12:47 schreef Dasu het volgende:
Hai, ik heb naar aanleiding van een eerder topic eens wat rondgeklooid met die big-brother streams.als je op DEZE SITE dit bestand ophaalt en thuis uitpakt, kun je hem als desktoppie zetten =)
ik kijk dus gratis nu =)wees er snel bij, want ik ben bang dat ie niet lang staat daar =)
Doet het prima!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |