Een broodje platgereden konijn/haas/egel/kat *quote:Op maandag 14 februari 2005 18:49 schreef Shreever het volgende:
[..]
Broodje roadkill?
ehm.... lijkt me niet erg smakelijk
* Shreever stelt zich daar iets heel verkeerds bij voor![]()
Hij lust geen bier, Canal+ hebben we niet, maar hij mag wel op de bank in slaap vallen van mijquote:Op maandag 14 februari 2005 18:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mooi. En daarna mag hij de hele avond Canal+ kijken, en haal jij elk half uur een biertje voor hem.![]()
Aaaaaaaaah da's tofquote:Op maandag 14 februari 2005 18:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij lust geen bier, Canal+ hebben we niet, maar hij mag wel op de bank in slaap vallen van mij
quote:Op maandag 14 februari 2005 18:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Een broodje platgereden konijn/haas/egel/kat *
* haal door wat niet van toepassing is
Nou dat vind ik toch al heel vooruitstrevend!! Niet de vrouw die hoofdpijn heeft, maar de man die dat eens mag zeggenquote:Op maandag 14 februari 2005 18:55 schreef es70 het volgende:
Hee IK heb Pat gisteren hoofdpijn gegeven. Bovendien hebben we nog nooit wat aan Valentijsdag gedaan....
een mooie tekening van mijn dochterquote:Op maandag 14 februari 2005 18:56 schreef Sandertje21 het volgende:
hoi.
Heeft iemand nog iets leuks voor valentijn gehad of gegeven vandaag?
Hoofdpijn gegeven? Da's toch het standaard antwoord wat mannen geven als ze even geen zin hebt in al dat gevoos?quote:Op maandag 14 februari 2005 18:55 schreef es70 het volgende:
Hee IK heb Pat gisteren hoofdpijn gegeven. Bovendien hebben we nog nooit wat aan Valentijsdag gedaan....
Tja, dat was dus ook zo'n beetje de strekking van mijn post. En ik hèb niet eens een veldje waarvan het gras van voor m'n voeten weggemaaid kan worden...quote:Op maandag 14 februari 2005 18:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou dat vind ik toch al heel vooruitstrevend!! Niet de vrouw die hoofdpijn heeft, maar de man die dat eens mag zeggen![]()
Snap ik dit nou niet of is het wéér je verliefdheid?quote:
Die van die taalpurist? Dat was meer een reactie op een andere sig.quote:
Hee, zo'n act hadden mijn zus en ik op Like a Virgin van Madonna!quote:Op maandag 14 februari 2005 19:11 schreef ArtyShock het volgende:
Oh, een leuk filmpje wat ik per email toegezonden kreeg:
quote:Op maandag 14 februari 2005 19:09 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Snap ik dit nou niet of is het wéér je verliefdheid?
Je bent weer aardig op dreef hè. Maar volgens mij is de bedoeling van een haiku meer een gevoel of een waarneming vast te leggen. Niet zomaar een gedicht van zeventien lettergrepen zonder rijm.quote:Op maandag 14 februari 2005 19:13 schreef Renesite het volgende:
Later, voor later
Altijd weer hetzelfde liedje
Niet goed voor nu dan?
grappig filmpjequote:Op maandag 14 februari 2005 19:11 schreef ArtyShock het volgende:
Oh, een leuk filmpje wat ik per email toegezonden kreeg:
Maar... die bewegingen passen toch helemaal niet bij de tekst van "Like a Vrigin"?quote:Op maandag 14 februari 2005 19:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Hee, zo'n act hadden mijn zus en ik op Like a Virgin van Madonna!
Ik kreeg vandaag 3 rozen thuis bezorgd...quote:Op maandag 14 februari 2005 17:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb het geloof ik echt niet in me zitten, romantiek![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 19:25 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar... die bewegingen passen toch helemaal niet bij de tekst van "Like a Vrigin"?
Flauw.Ook zo'n humoristische uitvoering? En niet onbelangrijk: zijn er filmpjes van?
quote:Op maandag 14 februari 2005 19:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar volgens mij is de bedoeling van een haiku meer een gevoel of een waarneming vast te leggen. Niet zomaar een gedicht van zeventien lettergrepen zonder rijm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |