Heunderbosquote:Op maandag 14 februari 2005 23:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Smaak 'Heunderbos' heb ik nu.Maar wel lekker.
Drink het op en dan taai ik ook af.
@ Flash: truste!![]()
Sweet dreams Esquote:Op maandag 14 februari 2005 23:12 schreef es70 het volgende:
Ik kan het toch niet laten. Maar het is nog steeds veel te traag heb ik al in de gaten... Alleen ff melden dat het hier sneeuwt
.
Welterusten allemaal![]()
![]()
Ja ze zullen wel even nukkig doen, maar volgens mij willen alle ouders dat je uiteindelijk een studie afmaakt.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben destijds juist met een studie gestopt. Mijn ouders zien me nu aankomen met zulke ideeen![]()
leeglooptopicquote:Op maandag 14 februari 2005 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn thee is op, en de koek is wat mij betreft ook op voor vandaag!
Truste allemaal!
Sweet dreams Dudequote:Op maandag 14 februari 2005 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn thee is op, en de koek is wat mij betreft ook op voor vandaag!
Truste allemaal!
Weet ik ook niet. Van de Appie.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heunderbos
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
succes ermeequote:Op maandag 14 februari 2005 23:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Van de Appie.
Nu maar kijken of het rustgevend is. Truste!
quote:Op maandag 14 februari 2005 23:20 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen![]()
Welterusten allemaal![]()
![]()
Oeh, leed kan altijd groter.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 07:57 schreef Sjowhan het volgende:
nee, ik was er om 6:35 uit, en zit nu al op me werk
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oeh, leed kan altijd groter.
Nou sterkte dan maar...
De meeste ongelukken gebeuren thuis!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bleken we eigenlijk vanochtend werkoverleg te hebben, belt de baas af.. alhoewel ik het eigenlijk al had verwacht gezien hij vorige week met de verbouwing/verhuizing 1 rib gebroken heeft en 2 gekneust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |