quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:23 schreef jessie het volgende:
Volgens mij hebben al die meiden dat. Rene van moussy ook toch? Bo ook, best extreem! Alle leuke meiden hebben dat gewoon
Hier gaat alles lekker zijn gangetje, en ik kan niet anders zeggen dat ik dit een heeeeeeeeeerlijke tijd vind. Sven is zo gezellig, heel de dag door aan het kletsen, en het word zowaar nog verstaanbaar ook. Niet te geloven hoe snel hij woordjes oppakt de laatste wekenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:51 schreef melonovy het volgende:
Hoe is het met jullie dreumesjes en peuters?
Tssssquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:11 schreef easy-going het volgende:
en mama wilde alleen maar een foto van zijn mooie nieuwe jas maken![]()
Ik hoop zo dat het helptquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:29 schreef Lois het volgende:
Jeroen is vrijdag met haar naar de KNO arts geweest en die zag het ook gelijk. De buisjes zijn wel weer nodig dus ze wordt over ong. 3 weken opgeroepen voor de 5e keer buisjes.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:44 schreef jessie het volgende:
Echt leuk al die verhaaltjes!!! En Sven wat kan jij boos kijkenWel aandoenlijk
Belana en Et voor je t weet lopen ze de godsganse dag achter je aan. Tot je niet eens rustig op de wc kan zitten..... dus geniet er nog maar even van
Ik heb het pakket toen gekocht, vond het er heel leuk uitzien. Ik heb het toevallig van de week zitten bekijken, want het zit nog in de doos. Ik vind Sven er nog steeds iets te jong voor, maar ik denk/hoop dat hij over een half jaar/jaar er veel plezier aan kan hebben.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:31 schreef Ladybos het volgende:
Hallo allemaal,
Ik weet niet zo goed waar deze vraag thuishoort maar ik denk dat ik hier de meeste kans maak op een antwoordIk heb van de week een mevrouw op visite gehad van de Felicitas voor de babydoos. Ze hebben een systeem met koffertjes voor kindjes (het heet Kid-do) om te leren tellen, kleuren etc. Zijn er hier moeders die dat toen ook gedaan hebben en ervaringen hebben ermee ? Is het het geld waard ? Vinden de kinderen het leuk ?
Cas loopt ook nietquote:Op zondag 20 maart 2005 20:01 schreef livelink het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met het lopen van Cas? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Job loopt nog totaal niet. Hij is kennelijk nog niet gefrustreerd genoeg, hoewel hij de laatste tijd wel vaak een gefrustreerde indruk maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |