abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 maart 2005 @ 23:02:37 #251
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25533225
he wat goed van Bo zeg volgens mij was het allemaal te veel info die ze heeft gekregen maar wel een leuke opmerking ..wel fijn dat ze alle sporten lekker mag doen...
lekker he buiten zijn kyllian heeft vandaag ook lekker achter in de tuin gespeelt en mama geholpen
was de tuin aan het doen was ik aan het vegen veegde hij het met de stoffer weer de andere kant op en maar zegen goed he mama .
ja hoor jongen je kan mama goed helpen je moest dat gezicht eens zien hij glunderde helemaal...
en het gras kapot harken ging ook heel erg goed
maar ja hij was trots dat hij het mocht doen wat kan je daar toch heerlijk van genieten zeg...
hopelijk is het morgen ook dit weer als vandaag dan kan ik weer verder in de tuin en kyllian lekker spelen
  vrijdag 18 maart 2005 @ 21:51:15 #252
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25574801
Hier alles oke met onze dreumes (wanneer worden dreumesjes eigenlijk peuters?)
Het eigen willetje ontwikkelt zich erg goed, en is sterk aanwezig. Onze consequentie wordt sterk op de proef gesteld. Best moeilijk af en toe, en het kan ook zeer vermoeiend zijn, maar vaak lukt het toch goed.

Woensdag met dat mooie weer wilde was Chiara aan het spelen op het balkon, ze ging fietsen, steeds als we gaan fietsen doe ik dr handschoenen aan. Met het mooie weer moest ze ook handschoenen aan, want dat hoort nu eenmaal bij het fietsen Na 2 keer uitgelegd hebben dat dat echt niet nodig is met de zon, hield ik er mee op, goed hoor Chiara hier je handschoenen, doe ze maar lekker warm aan Chiara ook weer tevreden:

Hoe is het met jullie dreumesjes en peuters?
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2005 @ 22:19:09 #253
7074 moussy
kuttekop
pi_25575357
Chiara ben je een beetje dwangmatig meiske?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:21:51 #254
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25575410
Ja, ze heeft echt dwangmatige trekjes... Serieus, ik moet het wel even in de gaten houden, in hoeverre is dat wel of niet onschuldig?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25575463
Hier een jongetje dat eigenlijk zijn sjaal en muts wel om en op wilde hebben

en dat dwangmatige .... ook wel een beetje herkenbaar .....
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_25575465
Volgens mij hebben al die meiden dat. Rene van moussy ook toch? Bo ook, best extreem! Alle leuke meiden hebben dat gewoon
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25575503
O en sommige leuke jongentjes ook !!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:27:27 #258
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25575548
Chiara heeft het met rare dingen, vanmiddag liep ze nog even terug door de centrale hal om nog even over de put te lopen (dat heeft zo'n leuk geluid).
Maar veel dingen doet ze routinematig, gewoon bepaalde handelingen gebeuren nu eenmaal volgens een vast routine die we zelf ook in stand houden. Ik heb geen idee wat normal is, ik vind het zelf nogal onschuldig moet ik zeggen...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2005 @ 22:32:15 #259
7074 moussy
kuttekop
pi_25575663
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:23 schreef jessie het volgende:
Volgens mij hebben al die meiden dat. Rene van moussy ook toch? Bo ook, best extreem! Alle leuke meiden hebben dat gewoon

Ja, René heeft het ook, maar het zakt nu met een razendsnel tempo af!!
pi_25575675
Ik had van de week de bakken speelgoed opgeruimt. Baby lego weg enzo. Dat was t probleem niet. Ze begreep wel dat dat dan weer voor baby's was. Maar dat ik in de vrijgekomen ruimte blokken had gelegd die eerst weer ergens ander lagen. Grote paniek. Gillen bezig alles weer op zijn oude plek te leggen. En dan slaat ze echt door hoor. Dan moet ik best een grote mond opzetten om t te doorbreken. En dan nog is ze erg pissig. een dag later is het weer goed. Dan is dat dus wel weer de vaste plek.
Soms is het wel eens lastig. Op school was ze het ze ook al opgevallen dat ze erg in haar structuurtjes bleef hangen. Ik denk dat het een stukje aanleg is (ik heb t ook) En een stukje houvast.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2005 @ 22:36:33 #261
7074 moussy
kuttekop
pi_25575782
Volgens de school waar René op zit moet je er als ouder toch wel blij mee zijn, omdat ze dan vanaf groep 3 minder problemen hebben met de omschakeling van kleuterklasje naar echt school
pi_25575809
Nou dat is dan maar mijn houvast hahahahahahaha
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2005 @ 22:43:59 #263
7074 moussy
kuttekop
pi_25575934
hou je er maar aan vast tegen die tijd gaat het gezeur met dat dwangmatige ook nog eens afzakken dus je moet nog ff doorbijten
  vrijdag 18 maart 2005 @ 23:03:27 #264
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25576338
Ik haalde van de week Freek op van de psz, het was 18 graden. Het enige jongetje met een muts op was van mij .
Peuters zijn van nature dwangmatig, daarom willen ze ook altijd hetzelfde filmpje, hetzelfde boekje etc.
Gelukkig lees ik van Mouss dat het dus ook ineens weer over is!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_25583997
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 21:51 schreef melonovy het volgende:
Hoe is het met jullie dreumesjes en peuters?
Hier gaat alles lekker zijn gangetje, en ik kan niet anders zeggen dat ik dit een heeeeeeeeeerlijke tijd vind. Sven is zo gezellig, heel de dag door aan het kletsen, en het word zowaar nog verstaanbaar ook. Niet te geloven hoe snel hij woordjes oppakt de laatste weken

Het leukste vind ik wel zijn "bejjenou?" Als hij iets kwijt is, of even niet ziet is het: Doekie "bejjenou?" , Po "bejjenou?" Nijn "bejjenou?" Mamaaa "bejjenou?" en als tie het (of mij ) weer ziet komt er een grote grijns en "O daaar"

Tuurlijk zijn er die dreumesnukken, en wil hij soms onmogelijke dingen, gevolgd door dramatische krijspartijen, maar ik zou ongerust worden als hij die niet had

Voorlopig gaat hier dus alles heerlijk! wel eng hoor, dingen posten als het goed gaat, ik ben altijd bang dat je iets afroept ofzo dan

Oja, en als je onmogelijke dingen wil krijg je dus dit:

en mama wilde alleen maar een foto van zijn mooie nieuwe jas maken
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2005 @ 12:14:09 #266
43556 miss_dynastie
pi_25584056
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 12:11 schreef easy-going het volgende:
en mama wilde alleen maar een foto van zijn mooie nieuwe jas maken
Tssss

Sven
  zaterdag 19 maart 2005 @ 12:19:17 #267
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25584169
Leuk om te lezen Easy! Gaat ook lekker met Sven dus!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 19 maart 2005 @ 12:43:12 #268
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_25584613
Ik wilde ook weer eens een update doen over onze dochter Siënna, we zijn hier al een tijdje niet meer geweest.
Dat komt omdat mijn vriendin Yfke, zwaar depressief is, en van de 2e zwanger.
Ook deze zwangerschap was een totale verassing voor ons, We dachten van nu met een spiraaltje wordt ze niet meer zwanger.
En ja hoor ze werd weer zwanger, we kwamen er pas achter na 11 weken.
Maar ook deze is van harte welkom, we weten ook al wat het wordt, het word een jongetje
Yfke moet bevallen op 10 mei, maar we gaan er van uit dat het weer een keizersnee wordt.
Want Yfke kan opzich een gewone bevalling niet aan, dat zou te zwaar voor haar worden.
Maar we kijken er wel echt na uit
Nu even verder over onze dochter Siënna, Siënna heeft het heel erg na haar zin, ze is nu bijna 16 maanden.
Ze begint nu overal op te klimmen, kon haar vorige week van de eettafel halen, het is dus oppassen waar ze iederekeer uitspookt.
Ik ben echt een trotse vader, ik geniet elke dag weer van mijn dochter, ze gaat je al na praten, dus oppassen met wat je zegt.
Ik ben ook benieuwd hoe Siënna zal reageren op haar broertje straks.
Hier ook even een foto van Onze dochter Siënna.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 13:32:33 #269
24188 Belana
kloon van belana
pi_25585479
En het wordt steeds leuker he easy
Ik vind het ook nog steeds zwaaaaaar genieten!! De krijsbuien zijn ook hier gelukkig aanwezig gisteravond nog toen hij perse een vork wilde hebben die op tafel lag maar dus niet kreeg het houdt vanzelf weer op na een tijdje. Liam lijkt nu terug te zijn naar 1 slaapje per dag, hetgeen dan meteen van half 12 tot 2 uur/half 3 is... het is dan 's middags wel rekken tot ie naar bed gaat, maar op zich is dit prima natuurlijk.

SPIRO, fijn dat alles zo goed gaat met Siënna! En jammer dat het zo slecht gaat met Yfke... ik hoop echt dat dat na de geboorte van jullie zoon beter gaat! Sterkte!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:29:39 #270
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25593346
Heerlijk herkenbaar die dreumestrekjes

Sienna, lekker ding, wat wordt je al groot zeg, maar je blijft een vrolijk poppie!
Spiro, sterkte thuis, geef Yfke een dikke knuffel van me!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 19 maart 2005 @ 20:57:40 #271
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25595742
Hier gaat eigenlijk ook alles wel goed.
Kyllian is lekker eigenwijs en je kunt honderd keer nee tegen hem zeggen maar volgens mij is het een ik doe het lekker toch fase
praten gaat ook heel goed
spelen kan hij ook heel erg goed maar dat zien jullie altijd wel in het foto topic..
hij helpt ook heel erg graag en daar is hij dan trots op.
groeien doet hij ook goed te goed eigenlijk
hij is al 101 cm en weegt 18,5 kilo... hoe doet hij het
ik ben heel erg trots op mijn ventje nu het lekker weer is gaan we er vaak op uit en daar geniet hij heel erg van zelfs van boodschappen doen

en vandaag iets leuks hij heeft een Dora spelletje gekregen ik snapte het niet de spelregels
trekt het kaartje uiit mijn handen en doen net of hij het leest en trekt een gezicht van ja sorry mama maar ik snap het ook niet

wat fijn dat het met de rest van die kindjes ook goed gaat en sienna krijgt een broertje wat leuk.
  Jubileum moderator zaterdag 19 maart 2005 @ 21:29:23 #272
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25596657
Wat heerlijk om te lezen allemaal, ergens is het wel fijn om te weten dat "normale" kindjes ook die dwangmatige dingen kunnen hebben.

Hier gaat alles ook zijn gangetje. Iris gaat geweldig, die klets inmiddels ook de oren van je hoofd en loopt de hele dag heel wat af. Ze is 2 daagjes ziek geweest deze week en toen kwamen we weer eens aan lekker knuffelen toe, iets waar ze niet vaak meer het geduld voor heeft.

Eva heeft erg veel last van haar rechteroor, iets wat zich vooral uit in vreselijke paniek- en driftaanvallen. Die gaan overdag gepaard met veel geschreeuw, gehuil en gesmijt en ze gaan 's nachts ook lekker door.
Jeroen is vrijdag met haar naar de KNO arts geweest en die zag het ook gelijk. De buisjes zijn wel weer nodig dus ze wordt over ong. 3 weken opgeroepen voor de 5e keer buisjes.

Gistermorgen bracht Jeroen de meisjes naar zijn ouders, het was hun oppasvrijdag. Jeroen was Iris uit de auto aan het halen en Eva liep vast naar de voordeur van Oma. Ineens hoorde Jeroen zijn moeder gillen, bleek Eva in de vijver te zijn gelopen. Ze stond tot haar navel in het water en vond het geweldig. Bij oma snel uitgekleed en in bad geweest, gelukkig hebben we standaard schone kleren in een tas mee. Jeroen zei nog tegen zijn moeder dat die vijver er nu wel uit mag want Eva vond het wel erg leuk. Zijn moeder dacht dat Eva het nu nooit meer zou doen maar toen Jeroen ze 's middags weer kwam ophalen en naar buiten met ze liep, liep Eva al te huppelen "water, water!" en kon hij haar nog net grijpen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 19 maart 2005 @ 21:53:05 #273
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25597250
Volgens mij gaan Saskia en Liam zo ongeveer gelijk op
Ook hier de krijsbuien bij 'nee'.. Als opa en oma in de buurt zijn wordt dit nog even aangedikt met grote (krokodillen)tranen "zien jullie wel hoe slecht ik het heb, bij die rotmoeder van mij?"
Om vervolgens 10 minuten later heerlijk bij me weg te kruipen, d'r armpjes om m'n nek te slaan en dan gaat ze heerlijk gedachtenloos met m'n haar friemelen (helaas houdt ze dit meestal maar 2 seconden vol.. daarna moet er weer gespeeld worden)

En ook net als Liam, zijn we hier in de overgangsfase naar 1 slaapje. De middag is wel lang voor haar, maar ik zorg dat we bijtijds eten en daarna gaat ze rechtstreeks naar bed. Vorige week ging ze wel braaf slapen als ik haar om een uur of 10.30 in bed legde, maar 's middags was het vervolgens een drama met slapen.. Dus nu proberen we haar 's morgens langer wakker te houden, ze slaapt dan langer dan dat uurtje van voorheen en dan proberen het einde van de middag door te komen.
Vanmiddag was ze in dat 'moe-uurtje' heel erg geschrokken ergens van (geen idee wat er nou precies was), ik was net bezig met de dvd van de tubbies (die vindt ze op het ogenblik helemaal geweldig.. Tv op zich boeit 'r niet, maar bij de tubbies gaat ze echt zitten en kijken) zodat ik even eten kon klaarmaken toen dat gebeurde. Daarna wilde ze alleen nog maar op schoot tubbies kijken. Helaas moest ik eten maken, dus Swets nam deze taak van me over....

En verder doet ze steeds zo'n 5 stappen los, meer vertikt ze .. en aan 1 hand lopen vindt ze helemaal geweldig! Ik zit echt al weken te wachten tot ze meer dan die 5 stappen los doet en echt los gaat lopen, maar ze lijkt 't wel best te vinden zo..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 23:05:15 #274
24188 Belana
kloon van belana
pi_25599189
Ze gaan echt redelijk gelijk op ET
Sinds wij van de week bij Bix zijn geweest en Liam Piet van kruipen zag opstaan en weglopen, wil hij ook wel lopen. Kbot pakte hem aan zijn handje en voila...
Dus nu zijn we regelmatig aan het oefenen. Achter de blokkenwagen kruipt ie, maar als je hem helpt wil ie wel een paar stapjes doen. Los nog niet maar er zitten vorderingen in
Van Bix hebben we een video van tik tak meegekregen en die vind ie ook wel erg leuk (nog bedankt Bix!)
En verder zijn liedjes zingen geweldig. Hij gaat vaak zelf zingen: tatatata, toi toi toooi, lalala zo schattig
stormy waters...
sailin'
pi_25600331
Echt leuk al die verhaaltjes!!! En Sven wat kan jij boos kijken Wel aandoenlijk

Belana en Et voor je t weet lopen ze de godsganse dag achter je aan. Tot je niet eens rustig op de wc kan zitten..... dus geniet er nog maar even van
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2005 @ 23:56:19 #276
43556 miss_dynastie
pi_25600616
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:29 schreef Lois het volgende:
Jeroen is vrijdag met haar naar de KNO arts geweest en die zag het ook gelijk. De buisjes zijn wel weer nodig dus ze wordt over ong. 3 weken opgeroepen voor de 5e keer buisjes.
Ik hoop zo dat het helpt
En die vijver

ET, wat een prachtige foto
pi_25600712
Ja vergeet ik helemaal op het vijver verhaal te reageren. En dat terwijl ik er zo hard om moest lachen. Eva!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 20 maart 2005 @ 00:08:54 #278
3011 E.T.
pi_25600870
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 23:44 schreef jessie het volgende:
Echt leuk al die verhaaltjes!!! En Sven wat kan jij boos kijken Wel aandoenlijk

Belana en Et voor je t weet lopen ze de godsganse dag achter je aan. Tot je niet eens rustig op de wc kan zitten..... dus geniet er nog maar even van
dat kan nu ook al niet
mevrouw wil kijken wat er gebeurt... en na 't doortrekken wil ze graag met 't water spelen dat in de wc staat en daarna d'r handen aflikken Mooi niet dus!

Eva!!! leuk he zo'n vijver!!! (dit is dus de reden dat mijn schoonouders hun vijver weg hebben gehaald.. voor de kleinkinderen). Wel balen dat je weer nieuwe buisjes moet
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_25615997
Hallo allemaal,

Ik weet niet zo goed waar deze vraag thuishoort maar ik denk dat ik hier de meeste kans maak op een antwoord Ik heb van de week een mevrouw op visite gehad van de Felicitas voor de babydoos. Ze hebben een systeem met koffertjes voor kindjes (het heet Kid-do) om te leren tellen, kleuren etc. Zijn er hier moeders die dat toen ook gedaan hebben en ervaringen hebben ermee ? Is het het geld waard ? Vinden de kinderen het leuk ?
pi_25616534
Geen ervaring, maar ik las ergens dat iemand die veel goedkoper op Marktplaats had gekocht...

Leuk al die verhalen over de wat oudere kinderen hier.
pi_25616680
quote:
Op zondag 20 maart 2005 18:31 schreef Ladybos het volgende:
Hallo allemaal,

Ik weet niet zo goed waar deze vraag thuishoort maar ik denk dat ik hier de meeste kans maak op een antwoord Ik heb van de week een mevrouw op visite gehad van de Felicitas voor de babydoos. Ze hebben een systeem met koffertjes voor kindjes (het heet Kid-do) om te leren tellen, kleuren etc. Zijn er hier moeders die dat toen ook gedaan hebben en ervaringen hebben ermee ? Is het het geld waard ? Vinden de kinderen het leuk ?
Ik heb het pakket toen gekocht, vond het er heel leuk uitzien. Ik heb het toevallig van de week zitten bekijken, want het zit nog in de doos. Ik vind Sven er nog steeds iets te jong voor, maar ik denk/hoop dat hij over een half jaar/jaar er veel plezier aan kan hebben.
Nadeel is dus dat het niet iets voor baby's is, maar je het wel nu aanschaft.
  zondag 20 maart 2005 @ 19:05:35 #282
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25616710
Oh, wat leuk om van jullie van kindertjes te lezen... Lois, wat een schrik zeg, Eva in het water, vooral ook best eng dat ze die vijver zo leuk vindt, voor je het weet stapt ze er weer in...

LadyBos, geen ervaringen met Kid-do.

Liam en Saskia, (bijna) aan het stappen, gaat goed allemaal! Leuk!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 20 maart 2005 @ 20:01:43 #283
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25617965
Hoe gaat het eigenlijk met het lopen van Cas? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Job loopt nog totaal niet. Hij is kennelijk nog niet gefrustreerd genoeg, hoewel hij de laatste tijd wel vaak een gefrustreerde indruk maakt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_25618116
Bedankt voor de marktplaats tip, er staan inderdaad diverse kid-do's te koop, nieuw, voor minder dan de helft van de prijs !! Stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb, ik ben nog wel zo'n marktplaats fan :-)
  zondag 20 maart 2005 @ 22:45:07 #285
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25622297
Zo die eva das even schrikken zeg..
wat fijn om te horen dat het met de rest van de kinderen ook zo goed gaat
die bijna lopen enzo kyllian loopt je ook heel de dag achterna is wel heel erg leuk hoor vind ik..
pi_25623630
ff paar korte reacties van mij (want had al lang weer in bed moeten liggen..) :

ieks wat schrikken Lois!

SPIRO & Yfke wat is die Sienna van jullie een schatje om te zien. sterkte voor Yfke, en leuk dat je al weet dat Sienna een broertje krijgt.

was trouwens super om Liam live te zien van de week, in 't echt is ie nóg leuker. en daarna is bijna-dreumes Dylan ook nog hier geweest, ook al zo'n ontzettend droppie.

met Piet gaat 't wel goed, hij lijkt al weer een stuk meer gewend aan Anna, en is heel lief voor d'r. geeft haar een kusje als hij naar bed gaat, noemt haar naam als we bij ons huis aankomen en ik vraag wie hier allemaal wonen, heel leuk. maakt ook geintjes over haar gehuil hoor. zo zingen we een eigen versie van 'Old McDonalds had a farm' -> 'Boer Piet had een boerderij" (Piet zingt dan "hia hia ho") en op die boerderij had hij een... Anna (bijv.) waarop Piet het geluid 'wèèhwèèh' invult waar nodig.

livelink, Piet begon zoals je weet ook vrij laat pas te lopen. hij blijft ook wat onhandig hoor vind ik, zeker als ik 'm vergelijk met bijv. Tom van Coolbabe (hoe is 't daar eigenlijk mee, coolbabe?) en nu weer met Liam & Dylan, die zijn kruipend al zoveel handiger dan Piet destijds was. maar hij redt zich uiteindelijk prima, al is 't soms met wat meer vallen en opstaan.
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2005 @ 09:08:38 #287
7074 moussy
kuttekop
pi_25628270
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:01 schreef livelink het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met het lopen van Cas? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Job loopt nog totaal niet. Hij is kennelijk nog niet gefrustreerd genoeg, hoewel hij de laatste tijd wel vaak een gefrustreerde indruk maakt.
Cas loopt ook niet
pi_25631477
Dit heb ik weer!!!!

Vanmorgen toen we beneden kwamen was ik zoals normaal even de kamer aan het opruimen. Wilyan loopt altijd direkt naar de keuken om Boizz uit de keuken te laten en laat daarna meestal ook Lycos uit zijn bench. Dat vind hij namelijk helemaal geweldig en hij voelt zich dan ook erg groot.

Stond meneer ineens achter me met een Mars in zijn handen! Dus ik pak 'm die af en zeg "Nee, mamma moet eerst even opruimen en dan gaan we een broodje eten. Heb je Lycos al uit de bench gehaald?" Meneer draait zich om en ik ben in de veronderstelling dat hij Lycos gaat halen.

Komt meneer vlak daarna de kamer weer in : "Maaaaammaaaaaaaa.... " Ik kijk.. Heeft ie wéér een Mars! Dit keer dus zonder verpakking en meneer kijkt zeer voldaan terwijl hij de reep naar binnen werkt..
Tja daar sta je dan.. Met je bek vol tanden...

We hebben in de keuken een koek- en snoepla waar al dat spul in ligt. Tot op heden was dat dus aardig Wilyan-proof. Hij kon het wel uit de la pakken maar kon er verder niks mee want hij krijgt de verpakking er niet om weg.
Tja, nu dus wel..
We gaan maar weer naar een andere oplossing op zoek.
W ~ H ~ T
pi_25631602
Eva....
Jeetje Lois wel eng hoor.

Hia hia ho Piet!
W ~ H ~ T
  maandag 21 maart 2005 @ 20:03:44 #290
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25643162
Wilyan!
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 21 maart 2005 @ 20:32:02 #291
3011 E.T.
pi_25644032
Wilyan, lekker he zo'n mars

Saskia heeft schoenen.. echtese...
Ze had al wel van die 'nepschoenen' (met zo'n stoffen zool met antislip-noppen) maar die werden EN te klein en ze zijn hoognodig aan vervanging toe.. de zool slijt door..
En aangezien ze elk moment 'echt' kan gaan lopen (en dan bedoel ik meer dan 5 stappen los) bedacht ik dat we dan maar beter echte schoenen konden gaan kopen. Maat 20.. Ben bij een echte kinderschoenenwinkel geweest, dus tussen het spelen door voeten opmeten en schoenen passen. Geen enkel probleem, Saskia was lekker aan 't rondlopen en kletsen
Vind alleen dat de kleuren een beetje beperkt zijn in het schoenen-assortiment (ook in andere winkels). Voor meiden heb je roze, lichtroze, fuchsia, wit-met-roze en dat was het zo'n beetje.. Wil je een andere kleur dan is het donkerblauw, beige-met-blauw.. en dat dan in echte jongensmodellen.. O ja.. er is ook nog effen donkerbruin. Ik wilde een beetje stoere meidenschoen, maar 't is dus maar fuchsia geworden. (effen donkerbruin vind ik maar niks, zo met de zomer in aantocht)
En mevrouw stapt er vrolijk op los op d'r nieuwe schoenen, ze krijgt nu alleen wel in de gaten dat ze nu echt d'r voeten op moet tillen.. die rubber zolen glijden niet over het laminaat als je dat niet zo goed doet
  maandag 21 maart 2005 @ 20:38:02 #292
24188 Belana
kloon van belana
pi_25644237
ow ET, die bestaan dus wel in maat 20? Ik moet Liam zijn voeten eens op laten meten, geen flauw idee wat voor maat hij heeft nu eik. Wat leuk zeg! Foto?

Wilyan lekker he? boefje!
stormy waters...
sailin'
  maandag 21 maart 2005 @ 20:46:58 #293
3011 E.T.
pi_25644502
Belana, die eerste schoentjes gaan zelfs al vanaf maatje 17..
Ik heb trouwens niet voor het type 'allereerste-schoentjes' gekozen.. Die hebben een zool die maar deels van rubber is en 't andere deel van leer.. 2x op straat lopen en dat is door..
Dit is gewoon een 'eerste' schoentje met een hele superflexibele zool van rubber..

dit zijn ze:
  Jubileum moderator maandag 21 maart 2005 @ 20:51:22 #294
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25644629
Ahhhhhh ze zijn schattig ET!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fossiel maandag 21 maart 2005 @ 20:56:48 #295
2628 Karin
pi_25644839
Mooie schoenen Saskia
pi_25644845
Ah, ze zijn leuk E.T.!!

Ik vind dat er juist weinig keus in jongensschoenen is
Hier op dorp is trouwens een perfect kinderschoenenwinkeltje, ik ben al 3x geweest voor Sven voor nieuwe schoenen, maar steeds weer weggestuurd omdat hij zijn schoenen nog past Ik vind het zo moeilijk om in te schatten of zijn schoenen nog goed zitten en daar meten ze het steeds even op
  maandag 21 maart 2005 @ 21:02:18 #297
3011 E.T.
pi_25645047
Hier hebben ze nu ook een kaart liggen met daarop de exacte maat van d'r voetje (dat was 19 op een paar mm na) en de maat die je gekocht hebt.. Mag ook altijd tussentijds komen opmeten als ik twijfel enzo..
En hier was ook meer keus in meiden- dan jongensschoenen hoor.. Maar ik vond de scheiding zo typerend.. Het waren echte meisjes-schoenen of echte stoere jongensschoenen (die dus echt neit leuk zouden zijn bij een meisje).. Niemand ooit van stoere meidenschoenen gehoord? Naja, ik kijk de andre kant wel ff op als ze deze schoenen onder d'r combat-broek aanheeft
pi_25645395
O wat schattig ET.
Vraagje gelijk.
Waar heb je ze gekocht?
En was dat een winkel waar ze ook breedte maten hadden?
Voor Bo moeten we schoenen kopen met nogal wat wensen. (harde hiel, breedtemaat ivm platvoetje, en steun ivm platvoetje, geen steunzool maar wel voorgevormd voetbed) Nu had ik een adres van een zaak in barendrecht en schiebroek gekregen. Maar meer winkels maakt de keuze iets groter.
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 21 maart 2005 @ 21:18:28 #299
3011 E.T.
pi_25645614
Jessie, ik heb ze bij Tommies gekocht. Een winkeltje in de Koperwiek in Capelle.
Bel ze anders eens, zou ik zeggen.. weet niet goed of ze ook echt aparte breedtematen hebben. Ze hebben ook een winkel voor 'volwassen' schoenen en daar hebben ze wel zulk soort dingen, het zou me dus niet verbazen als ze dat bij de kinderschoenen ook hebben.. (en ik ben ook niet verder geweest dan het hoekje met 'beginschoentjes)
pi_25645902
Die zijn leuk, ET!
Kinderschoenen kun je in principe ook online kopen maar dan zit je misschien wel met de maat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')