quote:Klopt.
Op zaterdag 29 september 2001 23:22 schreef nipeng het volgende:
The Living End - The Living End
Denk ik, kan geen titel vinden op de cd.
Cd met prisoner of society erop.
np : Queens of the stone age - R.
Punkige liedjes. Beetje gedempte inslag, zowel qua liedjes als qua opnames. Zou leuk zijn als muzak met een twist. Aangenaam voor bij de afwas.
Oké, maar wat vind ik er nou van? KIOT maar.
quote:Oké, het middenste deel van de cd is best goed. Behoorlijke schreeuwende gitaarrock/punk. Niet van die semi-boys-band-achtige-punk, maar gewoon stevige geëngageerde muziek (met nadruk op het hart, niet op de portemonnaie).
Op zondag 30 september 2001 00:22 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Samian - AstrayPunkige liedjes. Beetje gedempte inslag, zowel qua liedjes als qua opnames. Zou leuk zijn als muzak met een twist. Aangenaam voor bij de afwas.
Oké, maar wat vind ik er nou van? KIOT maar.
Maar nu gooi ik er op:
Tupelo Honey - Out of the nursery, into the night.
Begint met het wereldnummer Playground Years.
Zeg Dino, wat is Tupelo Honey. Nou, zoonlief, het is een bijzondere soort honing uit het zuiden van de USA. Het was een gitaarbandje uit Helmond/Deurne, die melancholische dreunende gitaarrock produceerden. Lome muziek met afgenepen zang en drie-noten-solo's. Veel wah-wah en fuzz.
[edit]had ik al geschreven dat het handelsmerk van Tupelo Honey de coole slaggitaar gecombineerd met de vet overstuurde leadgitaar is? Niet?[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Dinosaur_Sr op 30-09-2001 01:23]
Wie postten 't vaakst in de Wat draai je nu topics in Muziek?
Wie postten relatief 't vaakst in de Wat draai je nu topics in Muziek?
quote:Bedankt Arcee, dat is idd heel leuk om te weten!!!
Op zondag 30 september 2001 01:24 schreef Arcee het volgende:
Misschien leuk om te weten:Wie postten 't vaakst in de Wat draai je nu topics in Muziek?
Wie postten relatief 't vaakst in de Wat draai je nu topics in Muziek?
Robbie Williams - Eternity
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |