't Is jouw leven. Mij interesseert het geen ene moerquote:Op maandag 14 februari 2005 04:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zullen we het op onzijdig houden?
Hehe, vooral als je rechtop achter een lichtgevend scherm blijft zittenquote:Op maandag 14 februari 2005 04:12 schreef mother-mother het volgende:
slapen is moeilijk
quote:Op maandag 14 februari 2005 04:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zijn er hier nog engeltjes?
Wil eerst je fotoboek zien, want volgens mij ben jij bekender dan ik denk, en wanneer ik je toevoeg weet je mijn naam. Dus kom maar op met je linkquote:
in mn slaapzakquote:Op maandag 14 februari 2005 04:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehe, vooral als je rechtop achter een lichtgevend scherm blijft zitten
quote:Op maandag 14 februari 2005 04:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zijn er hier nog engeltjes?
quote:Op maandag 14 februari 2005 04:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
En ik maar wachten op paddo...
Serieus de link die ik gaf is goed, er is alleen geen fotoboek geactiveerd.quote:Op maandag 14 februari 2005 04:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Wil eerst je fotoboek zien, want volgens mij ben jij bekender dan ik denk, en wanneer ik je toevoeg weet je mijn naam. Dus kom maar op met je link![]()
En ik maar wachten op een linkquote:Op maandag 14 februari 2005 04:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
En ik maar wachten op paddo...
Ik ben geen kloon, ik ben een bekende nederlander, ik heb geen fotoboek...quote:Op maandag 14 februari 2005 04:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Wil eerst je fotoboek zien, want volgens mij ben jij bekender dan ik denk, en wanneer ik je toevoeg weet je mijn naam. Dus kom maar op met je link![]()
Ow, dan is het dus een kloonquote:Op maandag 14 februari 2005 04:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Serieus de link die ik gaf is goed, er is alleen geen fotoboek geactiveerd.
ook goed:quote:Op maandag 14 februari 2005 04:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ook mooi, maar paddo drinkt liever wortelsap...
Wie is het??quote:Op maandag 14 februari 2005 04:17 schreef paddy het volgende:
Ow, dan is het dus een kloon![]()
Haha en dan weet ik al wie![]()
Nou, het user nummer is echt heel laag, 36559, dus dat is dan een kloon van een ontzettende oldbiequote:Op maandag 14 februari 2005 04:17 schreef paddy het volgende:
[..]
ehm...quote:Op maandag 14 februari 2005 04:16 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ja vertel daar eens over, Q'tje
Nee!quote:Op maandag 14 februari 2005 04:17 schreef paddy het volgende:
[..]
lijkt wel csi hier joh, weten jullie alles?quote:Op maandag 14 februari 2005 04:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, het user nummer is echt heel laag, 36559, dus dat is dan een kloon van een ontzettende oldbie
Euh ik moet even nadenken.quote:
kloon met 17000 posts??quote:Op maandag 14 februari 2005 04:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, het user nummer is echt heel laag, 36559, dus dat is dan een kloon van een ontzettende oldbie
Nee!quote:Op maandag 14 februari 2005 04:19 schreef paddy het volgende:
[..]
Euh ik moet even nadenken.
Waar begint jouw echte naam mee, en heb ik je wel eens op cam gehad?
En heb ik een foto van je ?
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 04:19 schreef mother-mother het volgende:
[..]
lijkt wel csi hier joh, weten jullie alles?
![]()
quote:
best leukquote:
stil maar...quote:Op maandag 14 februari 2005 04:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zit ik hier een beetje te wachten...
Paddo is een beetje wantrouwig met het geven van d'r MSN. Als je effe naar www.essel.nl gaat, daar staat ze ook geregistreerd. Daar is een intern berichtensysteem, waar je je naam kan achterlaten. Als er dan geen vuiltje aan de lucht is, komt alles goedquote:Op maandag 14 februari 2005 04:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
en paddo doet helemaal niks...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |