Hoest?quote:Op maandag 14 februari 2005 02:40 schreef greedkillingz het volgende:
vind post
Valt er iets te lachen?quote:
quote:
ziek iddquote:
Welke was hetquote:Op maandag 14 februari 2005 02:42 schreef livEliveD het volgende:
Fok is wel lekker snel trouwens
En de whisk(e)y slaat in![]()
Is dat nou lekker zo'n VEEN LIJKquote:Op maandag 14 februari 2005 02:41 schreef cerror het volgende:
Ik heb bier op....
een veenlijk ook....
Maar anders dan een gentleman
sta ik eerst even in de rook....
* cerror rookt een peuk
quote:
quote:Maar verder gaat het wel ok![]()
Beetje ver heen enzoquote:EN met u![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 02:44 schreef BFQRS68 het volgende:
Moet je niet slapen livEliveD???
Fok is altijd snel!quote:Op maandag 14 februari 2005 02:42 schreef livEliveD het volgende:
Fok is wel lekker snel trouwens
En de whisk(e)y slaat in![]()
Ik klok net 34.3 op de thermometerquote:
Geen ideequote:
quote:
Oeh das wel balen!quote:Op maandag 14 februari 2005 02:46 schreef greedkillingz het volgende:
Ik klok net 34.3 op de thermometer![]()
quote:
Veel plezier in uw dilerium hedennachtquote:Op maandag 14 februari 2005 02:46 schreef cerror het volgende:
Een goede nacht of beter nog een slechte.
Zo'n nacht waarin veel valt te hechten....
Maar bloed of niet een spanning meer of min,
alles is beter dan verkracht te worden door een zeemeermin....trusten bier 14.gif!
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 02:46 schreef petre86 het volgende:
ik gaat zo slapen.. moe.. gewerkt..moe..trusten..
Vergeten te startenquote:Op maandag 14 februari 2005 02:48 schreef BFQRS68 het volgende:
Waarom ben je weg op irc?
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 02:46 schreef petre86 het volgende:
ik gaat zo slapen.. moe.. gewerkt..moe..trusten..
Wenst cerror goedenachtquote:Op maandag 14 februari 2005 02:46 schreef cerror het volgende:
Een goede nacht of beter nog een slechte.
Zo'n nacht waarin veel valt te hechten....
Maar bloed of niet een spanning meer of min,
alles is beter dan verkracht te worden door een zeemeermin....trusten bier 14.gif!
Dan was het whiskyquote:Op maandag 14 februari 2005 02:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Geen idee
Ik gok Famous Grouse of hoe je het ook schrijft
Heb je geen vakantie en zo?quote:
Weer wat geleerdquote:
Nope. Dinsdag belangrijke deadlinequote:
Hai lieve Greedquote:
zoals wat?quote:Op maandag 14 februari 2005 02:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zou er haast wat van gaan denken...
![]()
![]()
Jij kunt niet eens een trouwerij voor elkaar krijgen!quote:
Gelukkig, was al bang dat je me alleen lietquote:Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoi fen, mijn msn gaat ook ineens herinstalleren, ben d'r zo weer
Ik wel. Drie uur, mooie tijd voor een zondag. Krijg belangrijke telefoon morgen i.v.m. met m'n werk enzoquote:Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Hai lieve Greed![]()
Gaat iedereen nu naar bed?
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 02:52 schreef livEliveD het volgende:
Jij kunt niet eens een trouwerij voor elkaar krijgen!
Ik tief je door een bushokjequote:
Ik denk dat ze het spontaan Koud hebben van mijn thermometer ofzoquote:Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Hai lieve Greed![]()
Gaat iedereen nu naar bed?
![]()
Uhuhquote:
Doet me aan iemand denken die smileyquote:
Ha, stille op msnquote:Op maandag 14 februari 2005 02:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wel. Drie uur, mooie tijd voor een zondag. Krijg belangrijke telefoon morgen i.v.m. met m'n werk enzo
Aan wie?quote:Op maandag 14 februari 2005 02:55 schreef greedkillingz het volgende:
Doet me aan iemand denken die smiley![]()
Die ging toch via irc gedaan worden??quote:Op maandag 14 februari 2005 02:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jij kunt niet eens een trouwerij voor elkaar krijgen!
Niet aan jou hoor lieverd!quote:
je caps staat aanquote:Op maandag 14 februari 2005 02:58 schreef dolle_gek het volgende:
WAT MOET JE NOU GEK?
mooi niet dus schelequote:Op maandag 14 februari 2005 02:58 schreef qu63 het volgende:
3 op rij!
Heej jou ken ik nog nietquote:
Hoi Jorisquote:Op maandag 14 februari 2005 02:58 schreef dolle_gek het volgende:
WAT MOET JE NOU GEK?
ben z'n naam ff kwijt maar er was iemand die bijna iedere post die smiley neerzettequote:
tyf op, newbiequote:
rukquote:Op maandag 14 februari 2005 02:58 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
ben z'n naam ff kwijt maar er was iemand die bijna iedere post die smiley neerzette![]()
liever een newbie dan een lowbie pffffffffffffffffffffff gedissed !!!!!!quote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 03:01 schreef dolle_gek het volgende:
[..]
liever een newbie dan een lowbie pffffffffffffffffffffff gedissed !!!!!!
als je met quote zie je het al, kneus.. valt me mee dat je weet te quotenquote:ff een newbie vraag dan hoe doe je die smiley met dat handje, die past hier perfect bij....
Hij heeft al verschillende stop-pogingen ondernomen, weet jij misschien of het hem al gelukt is?quote:
Too mutch infoquote:
nopequote:Op maandag 14 februari 2005 03:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hij heeft al verschillende stop-pogingen ondernomen, weet jij misschien of het hem al gelukt is?
zie je diequote:Op maandag 14 februari 2005 03:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
[..]
als je met quote zie je het al, kneus.. valt me mee dat je weet te quoten
Go Joris! Ey trouwens, waarom heb je dAt niet gedaan in mijn gb he???quote:Op maandag 14 februari 2005 03:04 schreef dolle_gek het volgende:
zie je dieniet...... tssssss dacht je dat ik dat meende van die vraag?
jezus dan ben je echt dom en heel erg laag, vaag, ik maak je af met een zaag!
ff opwarmen![]()
muchquote:
hoe je bek, stomme snol.quote:Op maandag 14 februari 2005 03:04 schreef dolle_gek het volgende:
[..]
zie je dieniet...... tssssss dacht je dat ik dat meende van die vraag?
jezus dan ben je echt dom en heel erg laag, vaag, ik maak je af met een zaag!
ff opwarmen![]()
qu63 houd toch godverdomme asjeblieft ff je mond, want ik zal je zeggen: je lult alleen maar strontquote:Op maandag 14 februari 2005 03:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
hoe je bek, stomme snol.
of ik stop een ****, in je hol
die slappe rhymes.
zijn nog slechter dan windows chimes'
ga nu naar bed
voordat ik je plet
Ik wil je...quote:Op maandag 14 februari 2005 03:13 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Jong genoeg om je te mogen worden genoemd
LOLMAOROFquote:Op maandag 14 februari 2005 03:11 schreef dolle_gek het volgende:
qu63 houd toch godverdomme asjeblieft ff je mond, want ik zal je zeggen: je lult alleen maar stront
wat denk je er nou wel niet mee te bereiken? of moet dat zich nog aan jou laten blijken?
wil je nog dat ik doorga met deze rap diss, of heb je liever dat ik over je heen pis ?
welke van de 2 je ook kiest, bij beiden ben je zuur, dus ram die rotkop van je maar tegen de muur !
dus allen volg mij en gooi die handjes in de lucht, schiet qu63 voor ze flikker en begraaf um in een gehucht, want al zijn praatjes zijn niets meer dan lucht, dus qu63 laat maar alvast een diepe zucht.
en we gaan je allemaal keihard pakken, naaien, je hele imago die je toch al niet had gaat naar de haaien.
heb je nu al genoeg gehad of moet ik nog even doorgaan? of zal ik je maar meteen helemaal in elkaar slaan?
dolle_gek,quote:Op maandag 14 februari 2005 03:11 schreef dolle_gek het volgende:
[..]
qu63 houd toch godverdomme asjeblieft ff je mond, want ik zal je zeggen: je lult alleen maar stront
wat denk je er nou wel niet mee te bereiken? of moet dat zich nog aan jou laten blijken?
wil je nog dat ik doorga met deze rap diss, of heb je liever dat ik over je heen pis ?
welke van de 2 je ook kiest, bij beiden ben je zuur, dus ram die rotkop van je maar tegen de muur !
dus allen volg mij en gooi die handjes in de lucht, schiet qu63 voor ze flikker en begraaf um in een gehucht, want al zijn praatjes zijn niets meer dan lucht, dus qu63 laat maar alvast een diepe zucht.
en we gaan je allemaal keihard pakken, naaien, je hele imago die je toch al niet had gaat naar de haaien.
heb je nu al genoeg gehad of moet ik nog even doorgaan? of zal ik je maar meteen helemaal in elkaar slaan?
Je, mag ik U vragen hoe oud U bent?quote:Op maandag 14 februari 2005 03:13 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Jong genoeg om je te mogen worden genoemd
quote:Op maandag 14 februari 2005 03:16 schreef kneusje12 het volgende:
Je, mag ik U vragen hoe oud U bent?
24...quote:Op maandag 14 februari 2005 03:16 schreef kneusje12 het volgende:
[..]
Je, mag ik U vragen hoe oud U bent?
2 vrouwenquote:Op maandag 14 februari 2005 03:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Barbamama, ik wil je...
Wat krijg ik ervoor in return? Een oude ongewassen zak zeker...quote:Op maandag 14 februari 2005 03:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Barbamama, ik wil je...
Een auto naar keuze...quote:Op maandag 14 februari 2005 03:18 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Wat krijg ik ervoor in return? Een oude ongewassen zak zeker...
Hey dat mag niet zonder toestemming van de auteur!quote:Op maandag 14 februari 2005 03:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Holes in me
als je toch iets quote.. quote dan ook © Amy Brightquote:Op maandag 14 februari 2005 03:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
-knip-
Ja Joris zingen... Dat MOET je een keer meegemaakt hebben in je leven... ZIjn repertoire beperkt zich wel tot FC Den Bosch en Frans Bauer, maar dat nemen we maar voor lief.......quote:Op maandag 14 februari 2005 03:25 schreef dolle_gek het volgende:
We hebben de L
We hebben de A
LALALALALALALALA LALALALALALALALALALA LALALALALALALALALA LALALALA LALA LAAAAAAAAAAAAAA
eigenlijk moet je dat horen, dan lig je gegarandeerd in een deuk.
wat zeg ik???? in een deuk ja........
vooral als je dan een joint rookt, en lekker stoned bent, en een lachkick krijgt !!! hahaha moet je voorstellen, dan ga je zohard lachen dat je buikje pijn gaat doen.
Stoer woord hoor dat "copyright", verder nog iets?quote:Op maandag 14 februari 2005 03:26 schreef qu63 het volgende:
ilona-scuderia, zou je je post willen wijzigen? dr staat copyright opdank je
Ben jij de autoeter dan?quote:Op maandag 14 februari 2005 03:21 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hey dat mag niet zonder toestemming van de auteur!
stuur maar een mail naar AmyBright[at]goodism[dod]nu en je zult het wel zienquote:
Ja studiebol!quote:Op maandag 14 februari 2005 03:27 schreef dolle_gek het volgende:
Hallo ik kan ook carnavalskrakers
en rap
en ik kan hardcore nadoen, dat is niet zo moeilijk
BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BAM BAM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BAM BAM
etcetera!
quote:Op maandag 14 februari 2005 03:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Stelletje miereneukers...
Ja dag, stuur zelf maar een meeltje...quote:Op maandag 14 februari 2005 03:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
stuur maar een mail naar AmyBright[at]goodism[dod]nu en je zult het wel zien
Waarom ben jij niet op irc?quote:Op maandag 14 februari 2005 03:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe vaak mail jij met jezelf?quote:Op maandag 14 februari 2005 03:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja dag, stuur zelf maar een meeltje...
Dat schijnt leuk te zijn hoor. Een mooie kaart uitzoeken en die dan opsturen naar jezelf. Ga ik maar ook eens doen. Heb dit jaar weer niets gekregen met Valentijn....quote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 03:39 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Dat schijnt leuk te zijn hoor. Een mooie kaart uitzoeken en die dan opsturen naar jezelf. Ga ik maar ook eens doen. Heb dit jaar weer niets gekregen met Valentijn....
Baas boven baasquote:Op maandag 14 februari 2005 03:41 schreef dolle_gek het volgende:
Hey barbamama kan je niet ff veranderen in een raket die zichzelf naar de zon schiet?
wat doe je nou stoer met je rijmen, ze zijn goed, dadelijk vinden ze die van mij niks meer![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 03:43 schreef dolle_gek het volgende:
.:..:...::::.:..:..::.:...:.
wie dit kan lezen is blind
LOL die is goedquote:Op maandag 14 februari 2005 03:43 schreef dolle_gek het volgende:
.:..:...::::.:..:..::.:...:.
wie dit kan lezen is blind
Kijk dit zou nu een mooi moment voor een slotje zijnquote:
Ja doe maar niet zo zielig jongen ik heb je allang doorquote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 03:52 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ja doe maar niet zo zielig jongen ik heb je allang door
Je bent een zielige gast, je komt met smoezen aan een stuk door
Die valentijnskaart kan je intussen wel in je reet stoppen
Dat krijg je ervan als je je vriendin probeert te foppen
Met kaartjes en bloemetjes redt je het vandaag niet meer
Wat ik wil is een ECHTE ke-rel
Een die van tevoren denkt aan de belangrijke dagen van het jaar
Eentje die onthoudt dat het allemaal draait om haar
En nu ga ik even van het toetsenbord wegstappen
Dan kan ik jou uitdelen een fiks aantal rake klappen
Dus lurkers als jullie zo niks meer van Q'tje horen
Is dat omdat hij hier over de grond ligt te rollen
En te kermen van ach en weee ik heb zo'n pijn
Maar dat is enkel hoe het hoorrt te zijn
Want over mijn teder hart durft hij te walsen
Met een dozijn slechte KUTsmoezen en als-en
Nu zal hij ervan leren mijn gevoel te besmuiken!
Ik zal hem eens een poepie laten ruiken!
Yeah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |