je had mijn bod destijds moeten aannemen kerel, had ik het al netjes opgehaald.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:58 schreef _Fonz het volgende:
kick5
Je hebt een andere user zie ik net een aanbod gedaan van 25 euro.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:39 schreef _Fonz het volgende:
35 excl voor alles.
Pu's van 1998 tot laatste met Fifa 06 op de cover. PCZone's (dikke 30) en 60 demo cd's) + game Sacrifice.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:51 schreef Troy het volgende:
mijn verzoek aan de mods, niet closen en geen kicks verwijderen:P dit is gewoon briljant deze vasthoudendheid sinds 13 februari 2005:D
maybe de papierbakquote:Op zondag 1 januari 2006 14:11 schreef _Fonz het volgende:
Zucht .. heb net een nieuwe abbo acceptgiro binnengekregen (te lui om het voortijdig op te zeggen ..) Dus kost me weer een jaartje 38,90 .. Dus mensen tot en met de laatste PU compleet (vanaf 97). Wie maakt me los!
Neequote:Op vrijdag 11 november 2005 15:12 schreef Koewam het volgende:
Kan een admin alle posts van mij uit dit topic verwijderen?![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee
En in antwoord op je aanvullende vraag 'waarom niet': ik verwijder geen posts met als reden 'omdat Koewam het topic niet meer in zn MyAT wil hebben'. Als je een topic niet in je MyAT wilt hebben, moet je er niet in posten.
Raak je ze nog wel kwijt ooit, denk je?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:09 schreef _Fonz het volgende:
kick
omfg je hebt deze ad een jaar staan,word het niet eens tijd op de papierbak op te gaan zoeken man,het is wel duidelijk dat er niemand interesse heeft lijkt me.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:50 schreef _Fonz het volgende:
PU verzameling breidt zich uitEcht van 97 tot en met de allerlaatste/recentste!
V V V V V V V V V V V V Vquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:18 schreef oinkoink12 het volgende:
sorry mister genius, er staat nog steeeeeds geen email adres in uw profiel (of ben ik gek)
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:12 schreef _Fonz het volgende:
Ohw ja, je hebt gelijk. Mocht je ook op mijn aanbieding van PC Games ingaan, kunnen we wel een leuke deal maken.
Mail me anders eventjes op:
Martijn_Wieringa@hotmail.com
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:43 schreef _Fonz het volgende:
@oinkoink .. dan moet ik even naar het postkantoor en vragen wat het verzenden me gaat kosten.
Mail me anders even : Martijn_Wieringa@hotmail.com dan houden we wel contact.
BOH GEK, ach jah, t was ook half 2. (stuurt vanmiddag meel)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |