Dit betekent dus dat het gedoogd wordt om voor de eerste maand als cc nummer xxxxxxx etc. in te voeren en dat je niet gebanned zult wordenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:04 schreef Tain het volgende:
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-tech-support-en&t=370&tmp=1#post370
Kun je uitzetten.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:30 schreef mvt het volgende:ik zat gisteren al met Fliepke gnolls af te slachten.
Wel erg leuk altijd als jet het met bekenden doet. Vooral omdat je dan gewoon Nederlands kan praten. Ookal zijn er een aantal gewone woorden die niet door de censuur heenkomen. "Nee" bijvoorbeeld in de OB.
en hoe kon ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2005 07:00 schreef Tain het volgende:
profanity filter is 1 van de dingen die ik heel snel had uitgezet, gewoon nee zeggen verboden en kunt dus ook
Ik ben die gezellige Omentuva.quote:Op woensdag 16 februari 2005 03:49 schreef MMaRsu het volgende:
Hoi Fliepke en Legolas_Greenleaf
Wat is jouw ingame nick dan Legolas_Greenleaf ?
Zie jullie binnenkort wel weer @ servers, ben net klaar met spelen ofzo
wat is je character name daar? ik zit ook op die serverquote:Op woensdag 16 februari 2005 01:52 schreef The-Sorcerer het volgende:
Opeens 1000'en nederlanders aan de MMORPG nu terwijl ze een bedreigde diersoort zijn in bijv. DAOC
29 Orc Warrior hier op Shattered Hand, samen met al m'n hollandertjes van DAOC.
Het kan wel, maar dan moet je de profanity filter uitzettenquote:Op woensdag 16 februari 2005 08:43 schreef borisz het volgende:
best dom met wow kan je geen NEE zeggen
Ik snap juist helemaal niets van dat antwoord van Blizzard, die Billing service zegt duidelijk dat het niet mag, en dan begint die Blizzard medewerker ineens over hacking...quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:15 schreef Undertow. het volgende:
[..]
Dit betekent dus dat het gedoogd wordt om voor de eerste maand als cc nummer xxxxxxx etc. in te voeren en dat je niet gebanned zult worden
Nou durf ik t eindelijk ook aan om te gaan spelen.
Edit: alleen is er nou weer een of andere storing waardoor je geen account kan aanmaken![]()
Het antwoord van de Billing Service is van de Amerikaanse versiequote:Op woensdag 16 februari 2005 09:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik snap juist helemaal niets van dat antwoord van Blizzard, die Billing service zegt duidelijk dat het niet mag, en dan begint die Blizzard medewerker ineens over hacking...
Anyway, hopelijk ligt ie vanavond op de deurmat op me te wachten....
Karomirquote:Op woensdag 16 februari 2005 03:35 schreef OreO het volgende:
g hunter hoe heet je dan bij tif o_O
Dan heb je 2 opties:quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben nu lvl 9 NE Hunter en zit in Auberdine. Ik kan nu alleen nooit die quests daar doen met allemaal lvl 13 beesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |