Als ik (mage) jou tegenkom, ren ik niet weg hoorquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:23 schreef Migwi het volgende:
[..]
Zeg, dan ben je mij nog niet tegengekomen.
Welke server speel je? Bloodscalp ook?
Ik zit meerendeel van de tijd in Ashenvale. En idd, weinig Alliance en veel Horde, en die zijn dan allemaal in grote groepen. Behavle de lvl 28 en hoger. Jammer, want zo kill ik er veel te weinig
Wat wel onwijs leuk is, de Rogue, die er altijd wel eentje in de groep van bij is, marken met Hunter's Mark, dan komen ze als een stelletje mongolen achter je aan gerushed, want een lvl 26 NE Hunter alleen tegen een groep lvl 24-26 Horde is natuurlijk easy prey. Dan zet ik mijn Cheetah erop, leg tijdens het rennen een Frost Trap neer, de sprinters rennen erin. Ik draai me om, zwaai, lach en ben er weg van
Ook een hele fijne tactiek bij Shamans, die in Wolf form achter je aan komen.
Maar goed, zie jullie vanavond wel weer in-game
Hebben julle Horde maar 1 q in Ashenvale trouwens?
Lijkt me sterk omdat het er stikt van The Horde.
En 't zijn meestal allemaal mietjes. Ik ben nu lvl 26 en lvl 28 mages proberen al weg te rennen als ik ze mark. En je weet, vluchten is wel 't stomste wat je kan doen als je een Hunter tegenover je hebt. Die moet je head on aanpakken wil je nog een kans hebben. Ach ja, ik vind het best, I like to hunt
Op een RP server moet je een naam kiezen die past binnen World of Warcraft (dus niet L33t K1ll3r of Things that go boom) en je mag in de chat kanalen alleen "in character" praten. Zie ook http://www.worldofwarcraft.com/policy/roleplaying.htmlquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:54 schreef kalli het volgende:
wat is eigenlijk het verschil tussen een PvP/PvE en de RP servers? Vooral gameplay impact uiteraard...
Oe, het is weer tijd voor een "Vergelijk-je-lul" wedstrijdjequote:Op donderdag 17 februari 2005 12:05 schreef Darklight het volgende:
[..]
Als ik (mage) jou tegenkom, ren ik niet weg hoor
Die pet van je sheep ik, is die de volgende 30sec uitgeschakeld
Blink naar je toe, Frosnova, paar keer ArcaneMissiles, en je bent dood![]()
Dat komt nog in een update (waar de VS al sinds de release op zit te wachten terwijl het al lang er in had moeten zitten). Het is gewoon added content, die je mag verwachten van een MMORPG.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:18 schreef Chocobo het volgende:
Wat is dat Battlegrounds waar ze het over de site over hebben.... komt dat nog in een update ofzo of werkt dit al ? Ze hebben het over een portal voor zowel de Hordes als de Alliance en dan komen we in de sneeuw samen voor een groot gevecht waarin je bloed moet verzamelen enzo..... zodat je lokale shaman of priester gigantische beesten kan summonenIk weet het even niet meer
Er is zoveel.... er zijn toch al grote vlaktes waar Battlegrounds gehouden worden ??
Hier wat over de Battlegrounds:
http://www.wow-europe.com/en/pvp/battlegrounds.html
Mocht je het inmiddels niet al gekocht hebben, zou ik zeggen wacht gewoon even. In de US zijn er al Guest accounts beschikbaar las ik ergens, dus het zal een kwestie van tijd zijn dat er hier ook van die trail accounts beschikbaar komen. Nog daarop wachten en dan eens op je gemak uitproberen.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dank voor je antwoord.
Ik moet zeggen dat ik vooral Warcraft fan ben doordat ik Real Time Strategy-freak ben, maar de WC wereld is inderdaad (ook zonder het RTS gebeuren) erg uitgebreid en leuk.
Hmm... ik denk dat ik er nog een paar nachtjes over ga slapen.
bedankt! helaas kom ik hier op mijn werk niet op die site (geblocked, reason: games), dus daar zal ik vanavond even naar moeten kijken.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:05 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Op een RP server moet je een naam kiezen die past binnen World of Warcraft (dus niet L33t K1ll3r of Things that go boom) en je mag in de chat kanalen alleen "in character" praten. Zie ook http://www.worldofwarcraft.com/policy/roleplaying.html
Ik heb m al gekocht, en vind m leuk.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:50 schreef kalli het volgende:
[..]
Mocht je het inmiddels niet al gekocht hebben, zou ik zeggen wacht gewoon even. In de US zijn er al Guest accounts beschikbaar las ik ergens, dus het zal een kwestie van tijd zijn dat er hier ook van die trail accounts beschikbaar komen. Nog daarop wachten en dan eens op je gemak uitproberen.
Ik ben zelf namelijk ook niet echt een RPG dude, maar vind het MMO gedeelte wel leuk. ik speel zelf meer FPS'en namelijk. Ik vind het spel wel leuk en ga er ook nog wel even mee verder, maar zo super enthousiast als iedereen er over is, dat ben ik niet. het blijft vooral quests doen en lvl'en tot je erbij neer valt, zonder enige idee van 'bigger purpose' (tot nu toe nog niet, ben pas lvl 6)
En op papier zien expansions er altijd gaaf uit, maar eerst zien en dan geloven met Battlegrounds
Aan de andere kant, als je voor 40 euro een maand lang fun wilt hebben (eveel speeluren wilt hebben per besteedde euro) dan gewoon al kopen. Voordat je zeker weet dat je het niks aan vind ben je toch al snel een flink aantal uren zoet.
Het is inderdaad de bedoeling dat er iets meer geroleplayed wordt op die servers, maar helaas kom je regelmatig een verdwaalde powergamer tegen die het niet meer trok op de PvP servers en zich hier wil laten gelden met een "coole" naam zoals "Ub3rR0gu3"... Ik ga zelf na het weekend of zo eens een character maken op de RP server.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:56 schreef kalli het volgende:
[..]
bedankt! helaas kom ik hier op mijn werk niet op die site (geblocked, reason: games), dus daar zal ik vanavond even naar moeten kijken.
Lijkt me dat zo'n RP server wat puurder RPG'en is, wat meer echt in die wereld zitten zeg maar. Misschien ga ik dat vanavond eens uitproberen met een Priest of zo. Ik moet toch nog een paar classes uitproberen voordat ik weet met welke ik echt verder wil (mage en hunter wil ik ook nog even testen)
Ah,.. dus dat krijgen wij in de EU ook nog dus. Maar er zijn toch al Battlegrounds tussen de Hordes en de Alliance ? Vandaar deze added content dan ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:43 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Dat komt nog in een update (waar de VS al sinds de release op zit te wachten terwijl het al lang er in had moeten zitten). Het is gewoon added content, die je mag verwachten van een MMORPG.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:18 schreef Killjoy het volgende:
Lees op www.wow-europe.com maar over battlegrounds, is erg interessant (voor mij dan)
Als het goed is moeten x'jes werken bij het invullen van het CC nummer. Een nep CC nummer valt onder fraude en dat doen we hier dus ook niet. Duitse bank ding schijnt ook nog te werkenquote:Op donderdag 17 februari 2005 18:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eindelijk 45 euro bij elkaar weten te spronkelen![]()
Morgen gelijk even halenwaar kan je die fake cc generator vinden aangezien ik via prepaid card wil gaan betalen en dat dat nu nog niet kan maar wil wel van me maand free genieten.
hoeveel Xen heeft een CC?quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Als het goed is moeten x'jes werken bij het invullen van het CC nummer. Een nep CC nummer valt onder fraude en dat doen we hier dus ook niet. Duitse bank ding schijnt ook nog te werken
de CE versie is niet mooi, de game is MOOIquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:53 schreef rihago het volgende:
krijg net de collectors edition binnen
maar die is wel vet mooi
game heb ik al een week... en is inderdaad mooiquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:16 schreef Miiso het volgende:
[..]
de CE versie is niet mooi, de game is MOOIlol eheheh have fun ermee.
Vanavond maar is zorgen dat de guild een tabard krijgt en dan lekker spelen, ik ben morgen vrij van werk en dan kan ik mijn tijd ff steken in WOW
Doe dat eens even lekker 's nachts!quote:Weekly Maintenance on Friday
Ryann, 17/02/2005
All realms will be taken offline tomorrow, from 7:00 to 11:00, for weekly maintenance. This technical maintenance is a regularity which starts every Friday at 7:00 and lasts until 11:00.
Thank you for your understanding.
Ja...maar ik ben morgen vrij.quote:
quote:I have a question. When will we be able to change our method of payment? I have now used the Creditcard of a familymember of mine; yet I do not want to let him take the costs. I wish to switch to the Prepaid Cards.
I am aware that those will be able to be bought later this month or in the beginning of the next month. Yet I do wish to know when I can change, and if it is possible to use them at that time, when they are able to be bought. I wish to do so, because I do wish to go on holiday and yet not 'lose' days of my timecard.
Oeh, dat is geluk voor mij, heb school danquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja...maar ik ben morgen vrij.
En waarom post jij eigenlijk niet meer bij de Gijsjes?![]()
Ik wist niet dat jij WoW ook speelde???quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:22 schreef gieling het volgende:
Oeh, dat is geluk voor mij, heb school danKom wel eens langs
Onee, doe ik ook nog niet, maar zit er over te denken morgen te kopen. Zie leuke aanbieding op marktplaats, even kijken of dat wat kan wordenquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij WoW ook speelde???![]()
je kan dan beter doorlopen naar elwynn forest, neem aan dat je in Dun Morogh begonnen bent?quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:47 schreef Slomy het volgende:
Nog maar een keer mijn vraag: Zijn er veel quests te doen in Ironforge?
Zit nu nog in Brewnall village, maar hier ben ik aan mijn laatste quest bezig.
ow goed dat ik dat weetquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:40 schreef Killjoy het volgende:
Koop WoW niet tweedehands, zie dit artikel
http://ask.slashdot.org/article.pl?sid=05/02/16/1855214&tid=95&tid=209&tid=4
PVP is juist cool , PVE is gayquote:Op donderdag 17 februari 2005 08:40 schreef Tain het volgende:
Waarom denk je dat ik niet op een PVP server speel, dit had je natuurlijk kunnen verwachten
Dat was ik, zoals ik tijdens de Beta al gezegd heb (meen ik) ik kill je..quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:31 schreef WoWFanboy het volgende:
Ik zit net ergens in een grot een quest te doen, kom ik dit tegen..
Zat een beetje te volgen enzo en opeens ontdekte ze me ^^ en maakte me afen toen ging ik weer terug en stonden ze buiten die grot met andere gassies, wie is dat van Fok! ?
Yada yada yada, welk lvl ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:05 schreef Darklight het volgende:
[..]
Als ik (mage) jou tegenkom, ren ik niet weg hoor
Die pet van je sheep ik, is die de volgende 30sec uitgeschakeld
Blink naar je toe, Frosnova, paar keer ArcaneMissiles, en je bent dood![]()
Druid, mage e.d.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
yeah morgen ochtend vroeg rennen naar de winkel en hopenlijk in de middag online en dan 24 gamen![]()
welke clas kan ik het beste nemen als ik een pet wil hebben
Lol sucks huge ass dude!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
Vannacht nog even met mijn paladin spelen. Voordat die aaphonden van Blizzard hem gaan downgraden.
Hij vroeg om een pet...quote:
wil ik ook weten, die cyndane ben ik ook al een aantal keer tegengekomen/afgemaaktquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:31 schreef WoWFanboy het volgende:
Ik zit net ergens in een grot een quest te doen, kom ik dit tegen..
[afbeelding]
Zat een beetje te volgen enzo en opeens ontdekte ze me ^^ en maakte me afen toen ging ik weer terug en stonden ze buiten die grot met andere gassies, wie is dat van Fok! ?
bij mij rende je anders hard weg, (mss heb je xearathos wel es gezien, dat ben ikquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:29 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dat was ik, zoals ik tijdens de Beta al gezegd heb (meen ik) ik kill je..
Bij deze dus
Je vroeg er ook gewoon om.
Als je in Ashenvale komt, kom je in mijn gebied
Daar heeft The Horde niks te zoeken ook al is het contested area
Astranaar is mijn uitvalsbasis en elke Horde die ik tegenkom wordt opgejaagd en afgemaakt. Ook Fokkers dus
behalve als ze met 3 of meer zijn of meer dan 2 lvl's hoger
ashenvile is jusit een super leuk gebied doordat het contested is, ik lvl daat graag, quests doen ezn en odnertussen elke NE mollen die ik er ziequote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
PVP is juist cool , PVE is gay
aleen dat ze van ashenvale Contested area maken is een beetje absurd aangezien beide partijen er quests hebben en beide partijen daardoor niet kunnen questen.
PVP is juist erg vet als je met een knok ploeg een stad inneemt.
als je PVE speelt kan je net zo goed balders gate offline spelen
Dat zal welquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:25 schreef TheGHunter het volgende:
Ben bijna level 20 momenteelLekker rustig aan, lekker wat gebieden bezoeken, een hoop leuke quests gedaan, gaat prima
Overigens heb ik je 2x gepmed voor de Fok guild Engessa, gisteren en vandaag, en je antwoord gewoon niet terug![]()
Dus kzit nu in TiF, erg gezellig
Ik zit op Aggamagan... and btw aspect of the cheetah heb je nix aan als ik je frost shockquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:23 schreef Migwi het volgende:
[..]
Zeg, dan ben je mij nog niet tegengekomen.
Welke server speel je? Bloodscalp ook?
Ik zit meerendeel van de tijd in Ashenvale. En idd, weinig Alliance en veel Horde, en die zijn dan allemaal in grote groepen. Behavle de lvl 28 en hoger. Jammer, want zo kill ik er veel te weinig
Wat wel onwijs leuk is, de Rogue, die er altijd wel eentje in de groep van bij is, marken met Hunter's Mark, dan komen ze als een stelletje mongolen achter je aan gerushed, want een lvl 26 NE Hunter alleen tegen een groep lvl 24-26 Horde is natuurlijk easy prey. Dan zet ik mijn Cheetah erop, leg tijdens het rennen een Frost Trap neer, de sprinters rennen erin. Ik draai me om, zwaai, lach en ben er weg van
Ook een hele fijne tactiek bij Shamans, die in Wolf form achter je aan komen.
Maar goed, zie jullie vanavond wel weer in-game
Hebben julle Horde maar 1 q in Ashenvale trouwens?
Lijkt me sterk omdat het er stikt van The Horde.
En 't zijn meestal allemaal mietjes. Ik ben nu lvl 26 en lvl 28 mages proberen al weg te rennen als ik ze mark. En je weet, vluchten is wel 't stomste wat je kan doen als je een Hunter tegenover je hebt. Die moet je head on aanpakken wil je nog een kans hebben. Ach ja, ik vind het best, I like to hunt
lvl 32quote:Flowce Flowce - donderdag 17 februari 2005 @ 13:07
Is er al iemand lvl 30+?
Omentuva is op dit moment al 38 uur WoW-loos.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 03:07 schreef engessa het volgende:
[..]
Dat zal welHet kan zijn dat ik druk aan het questen was maar over het algemeen reageer ik altijd en erg snel. Je kunt trouwens ook bij Fliepke of Omentuva terecht, die kunnen je ook lid maken van de Guild.
Dit spel kost trouwens te veel tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |