Als je Stormwind uitloopt kom je Goldshire ed, daar kun je nog aardig wat quests doen die gemakkelijk zijn als je lvl 13 bent.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:57 schreef Black-Hole het volgende:
Net voor het eerst naar Stormwind geweest, volgens mij heb ik daar als level 13 dwarf nog niet veel te zoeken.
Eerst maar eens Loch Modan helemaal uitkammen, al is de oostkant nog niet te doen (leven 18+) tegenstanders. Iemand nog goede ideeen om te doen als low level character?
1.9 GhZ dus.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:45 schreef Killjoy het volgende:
Legolas, ik neem mijn pet af voor jouw.
Dat je met een 1.9MhZ processor zelfs windows kan draaien BRAVO
*klap klap klap*
Elwynn Forestquote:Op maandag 14 februari 2005 21:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, dat probleem heb ik ook. Intussen alle quests in Goldshire gedaan maar Westfall is nog wat moeilijk. Zijn er intussen nog andere opties voor een level 11 rogue?
level 22quote:Op maandag 14 februari 2005 20:08 schreef Flowce het volgende:
Is er al iemand voorbij lvl 30???
valt wel mee hoor, hoe moeilijk westfall is. Je kan natuurlijk ook naar Ironforge gaan,quote:Op maandag 14 februari 2005 21:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, dat probleem heb ik ook. Intussen alle quests in Goldshire gedaan maar Westfall is nog wat moeilijk. Zijn er intussen nog andere opties voor een level 11 rogue?
Tussen het Horde killing door (jezus, echt bijna alleen maar vandaag) heb ik 't nog ff tot lvl 23 geschopt, net over de helft voor lvl 24.quote:
ik ben iets rustiger gaan questen dan begin van het weekend , morgen hoop ik het naar level 23 te schuppen, maar dan moet ik echt dik gaan questenquote:Op maandag 14 februari 2005 23:35 schreef Migwi het volgende:
[..]
Tussen het Horde killing door (jezus, echt bijna alleen maar vandaag) heb ik 't nog ff tot lvl 23 geschopt, net over de helft voor lvl 24.
Dus morgen haal ik hopelijk de 25![]()
Enne, heeft er een Alliance Fokker op Bloodscalp toevallig 2x Spider Silk? Dat heb ik nodig namelijk
Leatherworking skill is 135 en kan mooie gloves craften als ik die Spider Silk heb.
Als er iemand trouwens leather armor nodig heeft, ik kan dus best al wel wat leuke dingen maken. Ook medium armor kits van +16 armor voor op pants, chest, gloves en boots.
Maak 't gratis als ik de resources krijg
Als het zo door gaat met hun CC# en gamecard problemen ga ik mijn copie verkopen! Damn, het begint wel ernstig te worden! vraag me af of ze uberhaubt wat gaan veranderen voor 4 maart, wanneer de game cards te koop zijn.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Op maandag 14 februari 2005 17:11 schreef rihago het volgende:
Let op! Het spel is niet meer leverbaar voor enkele maanden gezien de maximale servercapaciteit bereikt is! 1 juni is GEEN definitieve releasedate maar een grove indicatie.
Wat een onzin. Alleen de PvP servers raken een beetje vol.
Als je nog niet genoeg handtekeningen hebt, ik zit in een Nederlandse horde guild op skull crusher. Stuur maar een whisper naar me (Naraya) en ik zal wel even kijken of je in de guild kan komen.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:55 schreef Tedkees het volgende:
Speel nu als UD rogue op skullcrusher. Ik zoek nog mensen om m'n guild charter te tekenen, /whisper Nerrick
Ben een herbalist/alchemist btw.
Welke guild zit je?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:46 schreef kipknots het volgende:
[..]
Als je nog niet genoeg handtekeningen hebt, ik zit in een Nederlandse horde guild op skull crusher. Stuur maar een whisper naar me (Naraya) en ik zal wel even kijken of je in de guild kan komen.
En hier mijn interface dankzij cosmos:
[afbeelding]
En het cosmos setup scherm:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |