abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25076395
Wat ik al dacht blijkt dus waar te zijn.
Het niveau van de PDC darters ligt volgens mij veel hoger....

Op de masters of darts tournooi, hebben de embassy en winmau darters niks in te brengen tegen de echte top PDC (phil taylor)

Want die gozer doet toch niet mee met Embassy enzo?

Tell me if i'm wrong
Nothing to see here, carry on
pi_25076753
Over het algemeen zijn de BDO en de PDC wel redelijk aan elkaar gewaagd, los gezien dan van Phil Taylor, die meestal met kop en schouders boven de rest uitsteekt.
  zondag 13 februari 2005 @ 22:06:43 #3
46511 Linz
held der helden
pi_25076768
er zijn vier toppers bij bdo: hankey, king, van barneveld, fordham

bij pdc heb je taylor igg, over part hoor ik sterke verhalen. de rest ken ik wat minder

maar hankey en king zijn hele sterke darters, ik vind ze zelf wat meer talent voor het spelletje hebben dan barney en zoveel beter is barney niet, vind hem zelfs bijna gelijkwaardig aan hun.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_25076856
nou ik vind barney de laatste jaren het beste van de Embassy hoor. Ted hankey kan goed darten maar is te driftig. King is beter dan Hankey maar toch niet zo goed als barney...
Nothing to see here, carry on
pi_25076863
quote:
Op zondag 13 februari 2005 22:06 schreef Linz het volgende:

bij pdc heb je taylor igg, over part hoor ik sterke verhalen. de rest ken ik wat minder

maar hankey en king zijn hele sterke darters, ik vind ze zelf wat meer talent voor het spelletje hebben dan barney en zoveel beter is barney niet, vind hem zelfs bijna gelijkwaardig aan hun.
Taylor is in een league of his own. Die verliest in principe alleen als hij zelf echt zwak gooit en de tegenstander erg sterk.

Daaronder heb je dan Van Barneveld, Hankey, Fordham, King, Part, Lloyd, Mardle, Dudbridge, Painter en die zijn redelijk gewaagd aan elkaar.
  zondag 13 februari 2005 @ 22:15:08 #6
46511 Linz
held der helden
pi_25076913
'wat is er eigenlijk met ronnie baxter gebeurd, hij speelde een geweldige finale tegen barneveld toentertijd, vond hem erg sterk m'n z'n check-outs.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_25076917
Alleen Taylor steekt er met kop en schouders boven uit.
pi_25076957
quote:
Op zondag 13 februari 2005 22:15 schreef Linz het volgende:
'wat is er eigenlijk met ronnie baxter gebeurd, hij speelde een geweldige finale tegen barneveld toentertijd, vond hem erg sterk m'n z'n check-outs.
Nadat hij naar de andere bond was gegaan heeft hij een flinke terugval gekregen.
  zondag 13 februari 2005 @ 22:18:42 #9
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25076968
quote:
Op zondag 13 februari 2005 21:39 schreef RijstNatie het volgende:

Op de masters of darts tournooi, hebben de embassy en winmau darters niks in te brengen tegen de echte top PDC (phil taylor)

Tell me if i'm wrong
Het niveau van Taylor ligt idd hoger, niet de gehele PDC.
pi_25077272
Het is niet de Embassy, maar de BDO.

Dat is net als de PDC de Bet365.com darters noemen en de BDO de lakeside darters
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_25077295
Het niveau van de BDO ligt hoger dan dat van de PDC, alleen de PDC heeft de beste speler en dat is Taylor.
pi_25077309
quote:
Op zondag 13 februari 2005 22:12 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Taylor is in een league of his own. Die verliest in principe alleen als hij zelf echt zwak gooit en de tegenstander erg sterk.

Daaronder heb je dan Van Barneveld, Hankey, Fordham, King, Part, Lloyd, Mardle, Dudbridge, Painter en die zijn redelijk gewaagd aan elkaar.
Barney wint de Embassy ook als hij in goede doen is. Als hij niet wint, dan gooit hij echt heel zwak. Fordham wordt ook gewoon weggevaagd door Taylor, terwijl het in de league van de PDC echt niet elke week van die slachtpartijen zijn.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 13 februari 2005 @ 22:38:44 #13
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25077323
quote:
Op zondag 13 februari 2005 22:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is niet de Embassy, maar de BDO.

Dat is net als de PDC de Bet365.com darters noemen en de BDO de lakeside darters
Ach ja, daaruit blijkt ook maar weer waarop de OP gebaseerd is
pi_25077340
quote:

Tell me if i'm wrong
Helaas klopt er niet veel van.
Phil Taylor is de beste, dat lijkt me duidelijk.
Daarna lijkt het er op dat de BDO iets beter is dan de PDC. Maar het scheelt niet veel.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  zondag 13 februari 2005 @ 22:41:04 #15
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25077372
quote:
Op zondag 13 februari 2005 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Barney wint de Embassy ook als hij in goede doen is. Als hij niet wint, dan gooit hij echt heel zwak. Fordham wordt ook gewoon weggevaagd door Taylor, terwijl het in de league van de PDC echt niet elke week van die slachtpartijen zijn.
Logisch als je elkaar elke week tegenkomt, dan heb je veel vaker dat de een een slechte of goede week heeft.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 februari 2005 @ 22:42:05 #16
862 Arcee
Look closer
pi_25077392
quote:
Alleen omdat Taylor dik wint? Wat een onzin.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 februari 2005 @ 22:45:27 #17
862 Arcee
Look closer
pi_25077443
Ze moeten die bonden gewoon samenvoegen. Je wilt toch de beste van de wereld zijn en niet alleen van je eigen bond? Lijkt mij tenminste.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_25077485
quote:
Op zondag 13 februari 2005 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Van Barneveld is toch lang niet zo overheersend in de BDO als dat Taylor in de PDC is

Er zijn genoeg spelers in staat om Barney te kloppen, en dan hoeft hij niet eens zwak te spelen. Zie de Embassy Halve Finale vorig jaar, toen Fordham echt een superpartij gooide.

Phil kloppen is toch echt een ander verhaal.
pi_25077656
quote:
Op zondag 13 februari 2005 22:41 schreef Noca het volgende:

[..]

Logisch als je elkaar elke week tegenkomt, dan heb je veel vaker dat de een een slechte of goede week heeft.
De enige slachtpartij was de 10-2 tegen Scholten, verder was het allemaal een stuk spannender dan de partijen tegen Barney en Fordham.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25077689
Leatherface: Barney vind ik vrij overheersend, hij heeft de Embassy toch een aantal malen gewonnen. Taylor heeft de PDC vaker gewonnen, maar Taylor is ook de betere darter. Barney kan bij lange na niet aan hem tippen dus omdat Taylor altijd wint is de PDC nog niet slecht qua niveau.
pi_25077811
en priestly ofzo speelt die ook nog??
pi_25077890
quote:
Op zondag 13 februari 2005 23:06 schreef twente het volgende:
en priestly ofzo speelt die ook nog??
Ja, bij de PDC.

Is inmiddels met all respect een oudje, alhoewel hij op het laatste WK een vrij aardige pot speelde tegen Taylor.
pi_25077990
Priestley is toch een beetje de Raymond Poulidor van de PDC?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 februari 2005 @ 23:19:09 #24
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25078048
quote:
Op zondag 13 februari 2005 22:06 schreef Linz het volgende:
Nog nooit van Fitton gehoord om er maar eens 1 te noemen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 14 februari 2005 @ 00:21:24 #25
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25079101
bij beide bonden heb een absolute nummer 1, Taylor en van BArneveld en daaronder krijg je een groep van een darten of 6 die onderling van elkaar kunnen winnen en ongeveer even goed zijn als hun buren bij de andere bond.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')