Taylor is in een league of his own. Die verliest in principe alleen als hij zelf echt zwak gooit en de tegenstander erg sterk.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:06 schreef Linz het volgende:
er zijn vier toppers bij bdo: hankey, king, van barneveld, fordham
bij pdc heb je taylor igg, over part hoor ik sterke verhalen. de rest ken ik wat minder
maar hankey en king zijn hele sterke darters, ik vind ze zelf wat meer talent voor het spelletje hebben dan barney en zoveel beter is barney niet, vind hem zelfs bijna gelijkwaardig aan hun.
Nadat hij naar de andere bond was gegaan heeft hij een flinke terugval gekregen.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:15 schreef Linz het volgende:
'wat is er eigenlijk met ronnie baxter gebeurd, hij speelde een geweldige finale tegen barneveld toentertijd, vond hem erg sterk m'n z'n check-outs.
Het niveau van Taylor ligt idd hoger, niet de gehele PDC.quote:Op zondag 13 februari 2005 21:39 schreef RijstNatie het volgende:
Wat ik al dacht blijkt dus waar te zijn.
Het niveau van de PDC darters ligt volgens mij veel hoger....
Op de masters of darts tournooi, hebben de embassy en winmau darters niks in te brengen tegen de echte top PDC (phil taylor)
Want die gozer doet toch niet mee met Embassy enzo?
Tell me if i'm wrong
Barney wint de Embassy ook als hij in goede doen is. Als hij niet wint, dan gooit hij echt heel zwak. Fordham wordt ook gewoon weggevaagd door Taylor, terwijl het in de league van de PDC echt niet elke week van die slachtpartijen zijn.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:12 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Taylor is in een league of his own. Die verliest in principe alleen als hij zelf echt zwak gooit en de tegenstander erg sterk.
Daaronder heb je dan Van Barneveld, Hankey, Fordham, King, Part, Lloyd, Mardle, Dudbridge, Painter en die zijn redelijk gewaagd aan elkaar.
Ach ja, daaruit blijkt ook maar weer waarop de OP gebaseerd isquote:Op zondag 13 februari 2005 22:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is niet de Embassy, maar de BDO.
Dat is net als de PDC de Bet365.com darters noemen en de BDO de lakeside darters
Helaas klopt er niet veel van.quote:Op zondag 13 februari 2005 21:39 schreef RijstNatie het volgende:
Op de masters of darts tournooi, hebben de embassy en winmau darters niks in te brengen tegen de echte top PDC (phil taylor)
Want die gozer doet toch niet mee met Embassy enzo?
Tell me if i'm wrong
Logisch als je elkaar elke week tegenkomt, dan heb je veel vaker dat de een een slechte of goede week heeft.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Barney wint de Embassy ook als hij in goede doen is. Als hij niet wint, dan gooit hij echt heel zwak. Fordham wordt ook gewoon weggevaagd door Taylor, terwijl het in de league van de PDC echt niet elke week van die slachtpartijen zijn.
Alleen omdat Taylor dik wint? Wat een onzin.quote:Op zondag 13 februari 2005 21:39 schreef RijstNatie het volgende:
Van Barneveld is toch lang niet zo overheersend in de BDO als dat Taylor in de PDC isquote:Op zondag 13 februari 2005 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Barney wint de Embassy ook als hij in goede doen is. Als hij niet wint, dan gooit hij echt heel zwak. Fordham wordt ook gewoon weggevaagd door Taylor, terwijl het in de league van de PDC echt niet elke week van die slachtpartijen zijn.
De enige slachtpartij was de 10-2 tegen Scholten, verder was het allemaal een stuk spannender dan de partijen tegen Barney en Fordham.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Logisch als je elkaar elke week tegenkomt, dan heb je veel vaker dat de een een slechte of goede week heeft.
Ja, bij de PDC.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:06 schreef twente het volgende:
en priestly ofzo speelt die ook nog??
Nog nooit van Fitton gehoord om er maar eens 1 te noemen.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:06 schreef Linz het volgende:
er zijn vier toppers bij bdo: hankey, king, van barneveld, fordham
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |