zo ben nu beetje bij beetje meer aan het bijlezen geslagen na even paar daagjes weggeweest te zijn.
Jolie leuk he spetteren in het water, vind Thijs ook fijn zolang het water maar warm is en niet zo koud als het water in het bad in centerparcs
![]()
want dat was echt niet zo fijn, maar gelukkig heb ik een bikkel van een Thijs
![]()
het badwater is hier tussen de 38 en 40 graden in
oeie ik las dat Kai niet de enige was/is met spetterpoep... alle andere baby's sterkte hoor en dat jullie er maar snel vanaf kunnen zijn ;Y
Kai ik hoop dat jij alweer stukken opgeknapt bent en van je spetterpoep afbent ondertussen
![]()
en suzanna het moederschap/ouderschap is Zwaar/moeilijk/leuk/fantasisch/onzeker/spannend je hebt giga leuke momenten giga kl*te momenten huil momenten geniet momenten, het is zo veelzijdig.
Maar idd bij een eerste kindje sta je wel eens met je handen in het haar van wat moet ik nu... ik heb echt al vanalles geprobeerd en het wilt maar niet lukken/helpen/stoppen. En dan denk je wel es met momenten ben ik wel een goede ouder want als ik het niet niet voorelkaar krijg....
Geniet van de mooiste/ontroerenste/bijzondere momenten want die vergeet je niet en maken een hoop "ellendige'momenten goed.
Ik sla ook nog wel es half in panniek als Thijs ineens wat anders doet als wat ik gewend ben van hem en dan denk ik ook vaak aaaaaargh wat is dit nu en wat kan ik er aan doen.... en als het mij dan niet 1 2 3 wilt lukken staan hier ook wel eens de traantjes in de ogen, maar dan doe ik maar wat of ik leg hem aan, loop rondjes met hem tot ik erbij neer val, of ik geef hem als papa thuis is ff aan papa zodat ik ff bij kan komen en ff tot 10 kan tellen en daarna weer lekker ervoor kan gaan
![]()
En nog steeds is handelen naar eigen gevoel nog heel vaak het beste hoor, want jij ken je kindje als geen ander en jij weet vaak als geen ander hoe jij je kleintje kan troosten, stil kan krijgen enz enz.
en als ik wil spuwen gooi ik lappie aan en ga ik Fok ermee lastig vallen
![]()
en daar zitten er genoeg die je weer ff op kunnen peppen en voorzien van raad kunnen geven.
en zoals er al vele voor mij geopperd hebben na een paar maand gaat het beter, dan krijgt iedereen zijn draai te pakken, voedsel word wat beter verdragen, je begint het huilen goed te onderscheiden.
Meid je bent een toppertje en een moeder van een pracht van een Dochter het komt goed hoor dat kan ik je verzekeren
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...