quote:Op zondag 13 februari 2005 22:47 schreef SoA-Holic het volgende:
Buiten de 3 punten om ben ik echt teleurgesteld over de wedstrijd vandaag.
Same here, ik kreeg met moeite een YES over mijn lippen toen Boukhari scoorde
Er werd geen enkele kans gecreeërd, Charisteas die geen moer kan.
Charisteas speelde niet sterk, maar hij kreeg ook geen enkele fatsoenlijke bal. Dus nu afschrijven is overdreven
Dit is echt Ajax-onwaardig wat er nu op het veld staat. Gele kaarten , vele fysieke duels etc.
Het spel is inderdaad Ajax-onwaardig. De tegenstanders zouden 5 gele kaarten moeten krijgen ipv onze verdediging
Kan Koeman Ajax weer laten swingen? Nee
Is deze selectiewel in staat om te swingen? Ja
Joh.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:35 schreef Kang-He het volgende:
Ik denk overigens ook dat we eens voorzichtig rond moeten gaan kijken naar een nieuwe trainer. Koeman is wel onderhand over z'n houdbaarheidsdatum heen.
uit valt dat de laatste jaren wel mee. Afgelopen 4 jaar 3 keer gewonnenquote:Op zondag 13 februari 2005 16:07 schreef methodmich het volgende:
Maar wel een traditionele angstgegner natuurlijk.
daar ben ik blij omquote:Op zondag 13 februari 2005 22:47 schreef SoA-Holic het volgende:
Dit is echt Ajax-onwaardigGele kaarten , vele fysieke duels etc.
altijd? Boukhari speelt, als hij überhaupt speelt, meestal matig. Wat zijn verdienste is, is dat hij voor elke bal nog gaat en het uiterste uit elke actie probeert te halen. Hij scoort dan wel 2 keer, maar verder lig ik er niet van wakker wanneer hij vertrekt.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:08 schreef Kang-He het volgende:
Ondanks dat ik vind dat Boukhari niet de snelheid en voorzet heeft voor de linksbuiten positie, vind ik wel dat hij altijd goed speelt in de combinatie met Maxwell.
Dat duurt onderhand al een seizoen of 4...5? Ik vraag me af of dat sprankelende voetbal ooit wel weer terugkomt.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:08 schreef golfer het volgende:
Eerst maar eens gewoon punten halen en van Auxerre winnen.
Daarna komt het sprankelende voetbal wel weer.
waarom niet?quote:Op maandag 14 februari 2005 03:02 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat duurt onderhand al een seizoen of 4...5? Ik vraag me af of dat sprankelende voetbal ooit wel weer terugkomt.
Hoogmoed komt voor de valquote:3-0. Minstens.
Hoe lang is het geleden dat Ajax structureel sprankelend speelde?quote:Daarna komt het sprankelende voetbal wel weer
Ik vind hem juist vaak wel redelijk spelen, en hij scoort tenminste zowat elke wedsrtijd dat ie speelt of invalt. Boukharie wordt echt te vaak onderschat vind ik.quote:Op maandag 14 februari 2005 02:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
altijd? Boukhari speelt, als hij überhaupt speelt, meestal matig. Wat zijn verdienste is, is dat hij voor elke bal nog gaat en het uiterste uit elke actie probeert te halen. Hij scoort dan wel 2 keer, maar verder lig ik er niet van wakker wanneer hij vertrekt.
quote:Hans Vonk staat week aan de kant
Van onze Telesportredactie
BREDA, maandag
Het is twijfelachtig of Hans Vonk woensdag het doel van Ajax zal verdedigen in het UEFA-Cupduel met Auxerre.
De doelman viel gisteren na één helft tegen NAC uit met een bovenbeenblessure. „Ik hoop er zondag weer bij te zijn. Woensdag zal moeilijk worden”, zei Vonk, die werd vervangen door Maarten Stekelenburg en in het ziekenhuis een mri-scan liet maken om te zien of er niets gescheurd is.
Rafael van der Vaart keert terug op het middenveld, maar Wesley Sneijder zal het volgens Ronald Koeman niet gaan halen. Angelos Charisteas mag niet uitkomen in de Europese competitie. Ook voor de Tsjechen Tomas Galásek en Zdenek Grygera komt het treffen met Auxerre te vroeg.
Je bent daar blij om? Een Ajax-speler moet met een schoon broekie van het veld afstappen met een 5-0 overwinning in de zak. Als je ziet hoeveel technische kwaliteiten de Ajax-selectie bezit in vergelijking met NAC, met alle respect hoor maar dat moet je met 3 a 4-0 winnen. En dus niet gaan strijden, gele kaarten pakken etc want daar liggen onze kwaliteiten niet. NAC kon ook zo maar de 2-1 trappen want Diba was gevaarlijk.quote:
Als het niet lukt moet er met strijd gevoetbald worden, daarvoor hebben we ook een De Jong. Al waren het gister iets te veel gele kaarten. Ten tweede win je niet alles op basis van je technische kwaliteiten. Wanneer NAC strijd levert, dan zullen zij ook hun kansen krijgen. Je hoeft er maar een paar weg te geven en je kan achterstaan.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:07 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Je bent daar blij om? Een Ajax-speler moet met een schoon broekie van het veld afstappen met een 5-0 overwinning in de zak. Als je ziet hoeveel technische kwaliteiten de Ajax-selectie bezit in vergelijking met NAC, met alle respect hoor maar dat moet je met 3 a 4-0 winnen. En dus niet gaan strijden, gele kaarten pakken etc want daar liggen onze kwaliteiten niet. NAC kon ook zo maar de 2-1 trappen want Diba was gevaarlijk.
Escude speelt beter en beter. Gister was zijn passing wel erg slecht, maar hij heeft zich positief ontwikkeld sinds zijn komst en is ook echt beter gaan spelen. Hij is geen Chivu, maar een zeker waardig vervanger.quote:Spelers die van mij echt weg mogen zijn:
- Escude , deze man kan vrij weinig
quote:- Charisteas, ja nu al. Hij heeft alleen 1 x weten te scoren doordat hij zijn kop tegen een voorzet aanplantte. In die andere wedstrijden echt helemaal NIKS van gezien. Ajax onwaardig zon man.
Dood en doodzonde. O'brien was altijd een degelijke speler. Hopelijk komt ie ooit nog op zijn niveau, maar hij zal dit keer geen prestatiecontract meer krijgen zoals dit jaar. Jammer.quote:- O'brien, geblesseerd, geblesseerd, geblesseerd, spelen, geblesseerd, geblesseerd, geblesseerd etc.
Dan word je toch lekker fan van AZ of het Nederlands elftalquote:Ik hou het maar bij drie want ik vergeet er een hoop. Oh ja, nog een puntje van kritiek wij hebben een vreemdelingenlegioen en staan 3e , AZ speelt met NEGEN nederlanders en staan 2e met veel beter voetbal. Wat is dit voort ziekelijk beleid, er wordt structureel niet op de nederlandse velden gekeken. kijk je in de jeugdopleiding en je ziet ook allemaal buitenlanders, en die falen 9 van de 10 keer meestal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |