abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25148404
Nja, 10x liever Yakubu dan Obodai, hoewel laatst genoemde redelijk speelde woensdag...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_25148431
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 15:53 schreef gras het volgende:

[..]

Als vervanger van Rosales? Wat mij betreft prima, Rosales gaat de laatste tijd ook steeds minder spelen.
Nee niet als vervanger van Rosales, maar achter Rosales. Rechtshalf dus.
pi_25149025
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Nja, 10x liever Yakubu dan Obodai, hoewel laatst genoemde redelijk speelde woensdag...
Zijn wel verschillende type spelers, maar beide hebben niks te zoeken bij Ajax. Ajax-onwaardig, zo snel mogelijk lozen.
pi_25149043
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:18 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nee niet als vervanger van Rosales, maar achter Rosales. Rechtshalf dus.
Kan ook. Volgens Krol komt hij voor die positie ook in aanmerking. Koeman denkt daar echter anders over...
  vrijdag 18 februari 2005 @ 23:29:12 #230
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25153718
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 16:25 schreef gras het volgende:
Ik snap niet hoe Obodai aan zoveel krediet komt. Faalt keer op keer.
Helemaal mee eens.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_25154557
Gaat Koeman nog bijtekenen of niet?

Zo nee, wie moet de opvolger worden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25154654
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaat Koeman nog bijtekenen of niet?
Uhm, hopelijk niet...
quote:
Zo nee, wie moet de opvolger worden?
Neeskens of Blind.
pi_25155302
Neeskens speelt gelukkig het typische Ajax spel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25155816
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:15 schreef Radegast het volgende:

[..]
Neeskens of Blind.
Dit meen je toch niet serieus?
That's all folks!
pi_25155843
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 01:12 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dit meen je toch niet serieus?
Nee, maar zo hou je die Diego ook weer even bezig
pi_25155904
O ja sorry dat ik het verpest. Ik zou dan Ronald Spelbos en Aad de Mos dan wel goede kandidaten vinden.
That's all folks!
pi_25156179
Beenhakker is vrij
pi_25156236
Maar als je toch met die namen bezig bent, echt serieus kandidaten zijn het niet denk ik.

Blind misschien maar die lijkt me niet ervaren genoeg en in Nederland heb je verder alleen Ten Cate, maar die lijkt me niet zo nodig weg te hoeven bij Barcelona en Jol maar die zit vast bij Tottenham.

In Nederland loopt er verder volgens mij niemand rond en een buitenlander zal denk ik zowiezo Nederlands of Engels moeten kunnen en dan blijven er ook erg weinig geschikte namen over.
pi_25156278
Krol lijkt me nog het meest voor de hand te liggen.

Veel ervaring bij Ajax
Grote spelerscariere
Veel coachings ervaring
Heeft ervaring met een nationaal team.

Maa een assistent doorschuiven pakt ook heel vaak verkeerd uit
  zaterdag 19 februari 2005 @ 01:59:55 #240
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25156488
Doe Ten Cate dan maar met als assistent Krol.

Maar het is helaas (nog) niet aan de orde zolang die lafbek Koeman er zit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_25156539
Lafbeks contract loopt toch af?

En ik denk niet dat Ten Cate zit te wachten op Ajax nu
pi_25156716
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 02:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lafbeks contract loopt toch af?
2006 pas geloof ik.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_25156844
Das zuur voor jullie....

Sorry maar ik kan het niet erg vinden
  zaterdag 19 februari 2005 @ 03:20:06 #244
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_25157439
Waar hangen Olsen en Laudrup uit dezer dagen?
pi_25157662
Bondscoach van Denemarken
  zaterdag 19 februari 2005 @ 10:38:18 #246
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_25158401
Mooi artikel over Rosales staat er vandaag in de Volkskrant...
  zaterdag 19 februari 2005 @ 13:28:38 #247
82589 S-Two
barba macacu
pi_25160627
Het gaat dus nog wel een tijdje duren voordat Galásek weer fit is.
quote:
Operatie moet herstel Galásek bevorderen

18/2/2005 23:49

Ajax moet het nog zeker enkele weken doen zonder Tomás Galásek. De Tsjechische middenvelder onderging vrijdag een operatie.
Galásek kampt sinds de winterstop met liesklachten. In 2005 heeft de Tsjech nog niet kunnen uitkomen voor de Amsterdamse formatie. Om het herstel te bevorderen besloot de medische staf van Ajax tot een operatie die vrijdag werd uitgevoerd. De versterking van zijn buikwand moet een positief effect hebben op het herstel.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zaterdag 19 februari 2005 @ 14:41:19 #248
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25161682
Laudrup is trainer van Brondby.
pi_25162635
Kan DiegoArmandoMaradona ook editen :x?
pi_25162660
Nee

Is Laudrup niet meer de (assistent) Bondscoach van Denenmarken?

Ik kan Michael Laudrup niet zo goed beoordelen als trainer maar als speler leek het me nooit een trainer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')