Nee niet als vervanger van Rosales, maar achter Rosales. Rechtshalf dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:53 schreef gras het volgende:
[..]
Als vervanger van Rosales? Wat mij betreft prima, Rosales gaat de laatste tijd ook steeds minder spelen.
Zijn wel verschillende type spelers, maar beide hebben niks te zoeken bij Ajax. Ajax-onwaardig, zo snel mogelijk lozen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Nja, 10x liever Yakubu dan Obodai, hoewel laatst genoemde redelijk speelde woensdag...
Kan ook. Volgens Krol komt hij voor die positie ook in aanmerking. Koeman denkt daar echter anders over...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee niet als vervanger van Rosales, maar achter Rosales. Rechtshalf dus.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:25 schreef gras het volgende:
Ik snap niet hoe Obodai aan zoveel krediet komt. Faalt keer op keer.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaat Koeman nog bijtekenen of niet?
Neeskens of Blind.quote:Zo nee, wie moet de opvolger worden?
2006 pas geloof ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lafbeks contract loopt toch af?
quote:Operatie moet herstel Galásek bevorderen
18/2/2005 23:49
Ajax moet het nog zeker enkele weken doen zonder Tomás Galásek. De Tsjechische middenvelder onderging vrijdag een operatie.
Galásek kampt sinds de winterstop met liesklachten. In 2005 heeft de Tsjech nog niet kunnen uitkomen voor de Amsterdamse formatie. Om het herstel te bevorderen besloot de medische staf van Ajax tot een operatie die vrijdag werd uitgevoerd. De versterking van zijn buikwand moet een positief effect hebben op het herstel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |