abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25071134
Ik heb dit laatst meegemaakt:

ik slaap op zolder, en heb sinds 3 weken nieuwe buren. Ik lag nog ff tv te kijken en toen ik wilde slapen hoorde ik gewoon mijn buurvrouw (jaar of 30) lachen/gillen (1x) en vrij hard. Dus ik luisteren en ja hoor, na 5 minuten kon ik ze gewoon horen sexen

Omdat het maar niet echt snel ophield, radio aan gezet en gaan slapen......

Nu was mijn vraag, hebben jullie wel eens mensen (buren bijvoorbeeld) zien of horen sexen zonder dat zij het door hadden (en zij dus gewoon rustig doorgingen)
Haleloeja
pi_25071199
Mijn boven buren hoor ik ook altijd..maar gelukkig alleen in het weekend
Better Halfway Then Noway
  zondag 13 februari 2005 @ 13:06:53 #3
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25071249
met buren gaat het nogal makkelijk, boeit me eigenlijk ook geen flikker hoe, wat en hoe lang ze het doen.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 13 februari 2005 @ 13:12:59 #4
88651 Lybo
Fryslân Boppe!
pi_25071347
Wat een onderwerp!
Hewt is net of het over mijn buren gaat, mijn buuf gilt net zo hard dan de zusjes Williams die aan het tennissen zijn.
Het is net of ik dan live bij Wimbledon zit.Echt vreselijk irri, en dan doen ze het het liefst om 4 iuur 's morgens.
Ikke op die muur omrammen maar ze gaan veheugd door.....
pi_25071730
quote:
Op zondag 13 februari 2005 13:03 schreef switchblade het volgende:
Mijn boven buren hoor ik ook altijd..maar gelukkig alleen in het weekend
Weekend nuekers
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  zondag 13 februari 2005 @ 13:50:30 #6
113733 Boooringgg
Just what I am.
pi_25071842
Dan zou mijn vriendin, en ik juist boven het gebonk uit komen, ben je lekker aan sexen doe je moeite gaat iemand verstoren!
Ken ik jou niet ergens van ?? - Never seen before~
--------------------------------------------------------------
Eindelijk heeft FOK! mij...
_____________Tsjah..Interessant, Tov~_________
pi_25072010
Wil ik naar bed gaan, hoor ik m'n buurvrouw opeens roepen 'lik me!'.

Buurvrouw was ook in andere opzichten nogal, erm, vocaal. Wat alleen wat minder was dat ze een bijbaantje had als barjuf, en dat ze dus wel eens om drie uur 's nachts kriksessies had van drie kwartier...
pi_25072073
Ach ik maak het wel eens mee, en dan wil ik niet zeggen dat hun plezier de meine is maar ach zolang ze plezier hebben en ik er niet echt veel last van heb... go on!.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_25072536
quote:
Op zondag 13 februari 2005 13:12 schreef Lybo het volgende:
Wat een onderwerp!
Hewt is net of het over mijn buren gaat, mijn buuf gilt net zo hard dan de zusjes Williams die aan het tennissen zijn.
en hoe oud zijn de buurvrouwen waar het om gaat? Ik bedoel, is je buurvrouwtje een mokkeltje van 20-25 lijkt me het nog wel ok, maar mijn buurvrouw is ergens tussen de 45-50 en dan is dat idee, toch wat minder lekker
Haleloeja
pi_25072683
Mijn buurvrouw was een studente van 25. Waar ik de dag daarna gezellig mee in de keuken kon gaan staan kletsen.
  zondag 13 februari 2005 @ 15:10:10 #11
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25072980
Ik hoor mijn onderburen regelmatig.
En zij ons ook.
So what?
  zondag 13 februari 2005 @ 15:43:19 #12
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_25073391
Sjaa, in 4 studentenhuizen gewoond. Dan heb je mazzel als het een keer een nacht stil is.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_25074752
Nee, nog nooit mijn buren gehoort, zij ons wel
Ze hebben weleens op de muur gebonkt, dat is een genant moment, vooral de volgende dag als je naar buiten moet en ziet dat de buren buiten staan, goedemorgen buurvrouw, buurvrouw heel stuurs kijken
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  † In Memoriam † zondag 13 februari 2005 @ 19:49:28 #14
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_25074804
toen ik een jaar of 10 was deed ik de deur van mijn oudere zus haar kamer open voor een cd ofzo. zag ik haar met haar 3 jaar oudere vriend in bed was nogal schokkend.
:')
pi_25075302
quote:
Op zondag 13 februari 2005 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
toen ik een jaar of 10 was deed ik de deur van mijn oudere zus haar kamer open voor een cd ofzo. zag ik haar met haar 3 jaar oudere vriend in bed was nogal schokkend.
ja oke, maar dan weet zij ook dat je daarbinnen bent....in dit topic is de vraag of je mensen wel eens gezien/gehoord hebt zonder dat DIEGENE dat ook wist....(dus dat je door glazen raam je zus zag sexen, zonder dat ze jouw zag/hoorde)
Haleloeja
pi_25075378
Ik hoor mijn buren regelmatig ruziemaken. Ik zou ze liever horen neuken!
pi_25075502
Mijn broertje en zijn (toenmalige) vlam. Wat kan dat meid een lawaai produceren zeg! Ben blij dat hij haar weer gedumpt heeft. Kan ik tenminste weer slapen.
Don't hurry, be crappy!
pi_25075684
Heb wel eens aantal jaar terug het bed van mn zus 'verdacht' horen kraken toen haar vriend bleef slapen..

En van mn andere zus ook wel eens wat geluiden opgevangen
pi_25075771
Toen ik nog in een studentenhuis woonde heeft er een tijdje een dame boven mij gewoond die niet alleen luidruchtig was, maar bovendien graag met meerdere het bed deelde. Ik kon er altijd wel om lachen. Enne, goed voorbeeld doet goed volgen. Dus als mijn vriendin en ik haar weer hoorde dan kregen wij vanzelf zin om ook even er tegenaan te gaan...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 13 februari 2005 @ 21:59:33 #20
109978 Okkie_
chop chop flats
pi_25076655
Dikke vadsige bovenbuurvrouw die ik regematig hoor ketsen met haar schapenslachter
Ook het onzinnige kan zinnig zijn!
pi_25076961
Ik sliep bij mijn vriendin worden we 's morgens wakker van een gehijg en een gebonk ik de kamer naast ons. Dus wij kijken elkaar al zo eens aan van: Ja ja. Komt me daar een paar tellen later toch in één keer een kreun van achter die muur vandaan zetten.

Wij maar naar beneden. Half uur later komt haar zusje met der vriend helemaal verwilderd naar beneden zetten. Nee ze moesten snel naar de wc en douchen.
pi_25077381
quote:
Op zondag 13 februari 2005 14:35 schreef Gelderland het volgende:

[..]

en hoe oud zijn de buurvrouwen waar het om gaat? Ik bedoel, is je buurvrouwtje een mokkeltje van 20-25 lijkt me het nog wel ok, maar mijn buurvrouw is ergens tussen de 45-50 en dan is dat idee, toch wat minder lekker
Waarom? Of denk je zelf op die leeftijd alleen mens-erger-je-niet te spelen?

Jij mag het geluid misschien wat minder lekker vinden, een buurvrouwtje van 20-25 maakt uiteindelijk ook geen geluid voor jou.
pi_25077526
Ja die twee boven mij doen alleen: vechten/ruzien en snachts voor 23:00 of
tegen 1:30 dingesen..
pi_25077627
Het buurmeisje van mijn ex had geen leven als ik daar op bezoek was. Dan hoorde je ineens de stereo van stand 2 naar 8 gaan aan de andere kant van de muur, whehehe

Mijn huidige studentenflat is vrij goed geïsoleerd dus tegenwoordig valt het wel mee.
pi_25081314
Kon de bovenburen altijd vrij goed horen, altijd rond een uur of 1 of 2 's nachts. Begon met een zacht gekreun van de bovenbuurvrouw en het werd steeds luider en luider! Soms duurde het wel meer dan een uur aan een stuk, niet normaal meer hoe iemand meer dan een uur lang zo hard kan kreunen de hele tijd. En dat dan een keer of 5 / 6 per week.. Laatste tijd hoor ik niks meer, misschien is het uit?
pi_25081325
Ik heb de buren nog nooit gehoord, maar ben ervan overtuigd dat ze mij wel eens hebben gehoord. Kan niet anders
pi_25081348
toen ik een jaar of 14 was en de boel bij ons thuis verbouwd werd, moesten mn ouders een paar weken bij mij op de slaapkamer vertoeven.
Nou op gegeven moment werd ik 's nachts wakker van een raar soort gepuf van mn ma en van een jaaaaaajaaaaaaaajaaaaaaaaaa geroep van mn vader met een boel gepiep en gekraak van hun bed..
Kan me nog herinneren dat ik een kussen op mn kop deed en hoopte dat t heel snel over ging.

vreselijk, nog een trauma van
enjoy life!
pi_25081372
quote:
Op maandag 14 februari 2005 02:48 schreef Bemiddelaar het volgende:
toen ik een jaar of 14 was en de boel bij ons thuis verbouwd werd, moesten mn ouders een paar weken bij mij op de slaapkamer vertoeven.
Nou op gegeven moment werd ik 's nachts wakker van een raar soort gepuf van mn ma en van een jaaaaaajaaaaaaaajaaaaaaaaaa geroep van mn vader met een boel gepiep en gekraak van hun bed..
Kan me nog herinneren dat ik een kussen op mn kop deed en hoopte dat t heel snel over ging.

vreselijk, nog een trauma van
He gatsie. Gelukkig zijn mijn ouders gestopt met seks toen ze vier kinderen hadden en gezegend waren
pi_25081397
mjah dat dacht ik ook tot dat moment

t blijven toch mensen he..
enjoy life!
pi_25081409
quote:
Op maandag 14 februari 2005 02:52 schreef Bemiddelaar het volgende:
mjah dat dacht ik ook tot dat moment

t blijven toch mensen he..
Mijn ouders zijn uitsluitend ouders
pi_25081434
doe mij zulke ouders
enjoy life!
pi_25081540
quote:
Op maandag 14 februari 2005 02:45 schreef Xennia het volgende:
Ik heb de buren nog nooit gehoord, maar ben ervan overtuigd dat ze mij wel eens hebben gehoord. Kan niet anders
Mwooah, zo luidruchtig ben je nou ook weer niet hoor .

Heb weleens een wijf gehad waar ik qua geluidproductie echt van onder de indruk was;
Kermis die avond, meisje tegenkomen, even zo'n 50 meter lopen richting een schoolgebouw en daar gaan liggen.
Net bezig, begint dat mens toch te krijsen, ik schrok me de tering en vroeg haar of ze zich een beetje in wilde houden aangezien ik geen zin had in bezorgde mensen die dachten dat er iemand verkracht werd.
Naja, kennelijk was dat onmogelijk want ze bleef maar gillen.
Dus hup, broek weer aan, 2 hekken overklimmen zodat we achter die school kwamen en daar maar verder gaan.
Naja, daar alles maar even snel afgerond, kom ik terug op het terras en het eerste wat m'n kameraden vragen "Kollere Kasta, was je een kip aan het slachten ofzo...." .

Heb trouwens ook regelmatig een wijf geneukt buiten een discotheek, terwijl m'n kameraad 5 meter verder met zijn vriendin bezig was.
Komt ie op een gegeven moment naast me staan terwijl ik stevig aan het pompen ben, "Euuh Kasta, ben je nog lang bezig, anders ga ik vast weer naar binnen."
I was an atheist until I realized I was God
pi_25081559
quote:
Op maandag 14 februari 2005 03:19 schreef kastanova het volgende:

[..]

Mwooah, zo luidruchtig ben je nou ook weer niet hoor .
In de zomer staat het slaapkamerraam open en de slaapkamer ligt aan de galerij
pi_25081621
Was bij een vriend aan het internetten, toen sochtends 4 uur op een maandag..
Die gast sliep al maar ik was nog druk met websurfen,
Toen hoorde ik gekreun. deed de deur naar gallerij open en whuuuut!!
gekreun, dat vergeet ik nooit meer! pal naast! Door de hele gallerij op 4 hoog.
fokking hard! Buurmeisje pal onder háár stond ook boos bij d'r deur, zei "godver"
en ze smeet met de deur dicht !

meine got!

En dat doet ze wel vaker zo rond dat tijdstip, weekend of niet.
Die gast waarbij ik was heeft het nog nooit gehoord zegt ie!
jeeez..
Ook zo erg, om 4 uur sochtends gaat ze keihard de stereo aanzetten alsof ze een
feestje heeft. I Am What I Am is haar favoriet. En meezingen
pi_25081626
quote:
Op maandag 14 februari 2005 03:47 schreef danni het volgende:
Was bij een vriend aan het internetten, toen sochtends 4 uur op een maandag..
Die gast sliep al maar ik was nog druk met websurfen,
Toen hoorde ik gekreun. deed de deur naar gallerij open en whuuuut!!
gekreun, dat vergeet ik nooit meer! pal naast! Door de hele gallerij op 4 hoog.
fokking hard! Buurmeisje pal onder háár stond ook boos bij d'r deur, zei "godver"
en ze smeet met de deur dicht !

meine got!

En dat doet ze wel vaker zo rond dat tijdstip, weekend of niet.
Die gast waarbij ik was heeft het nog nooit gehoord zegt ie!
jeeez..
Ook zo erg, om 4 uur sochtends gaat ze keihard de stereo aanzetten alsof ze een
feestje heeft. I Am What I Am is haar favoriet. En meezingen
Hmm ik woon 3 hoog en vind I am what I am een baggernummer, maar voor de rest
pi_25081636
Ik hoorde de buren ook eens flink bezig gaan. Ik dacht dat het buren waren van boven mij. Dus de volgende dag heel onschuldig aan de buren naast mij op straat gevraagd.... Hebben jullie dat vanacht ook gehoord??? pfffffffff dat ging er heftig aan toe he? Die van boven ons kunnen er wat van.....

Waarop ze allebei een knalrode kop kregen.... en 9 maand later hadden ze een tweeling
pi_25081722
gelukkig hoor ik mn buren nooit maar we hadden vroeger wel een buurvrouw van rond de 50 die in haar string en bh een praatje kwam maken in de zomer... bah wat een los vel allemaal.. geen mooi gezicht.
<hr>
  maandag 14 februari 2005 @ 04:33:44 #38
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_25081772
Wat me opvalt aan alle verhalen in dit topic is dat het voornamelijk vrouwen zijn die tijdens de sex lawaai maken... (zelf ook ervaren bij buren, je hoorde altijd die vrouwen/meiden hysterisch tekeer gaan met hele irritante stemmetjes, maar die mannen/jongens hoorde ik nooit)
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
pi_25081821
Ik en m,n vriendin lagen ook een keer samen op een kamer en de kamer daarnaast waren ze bezig zeg , een hoop gekreun en gezucht .
Je kon zelfs het vocht van de vrouw horen...

Maar ja was ook nier echt vreemd we waren in de Fata (parenclub)
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_25081849
De meest frapante ervaring op dat vlak was toen ik in een goedkoop hotelletje aan de Belgische kust een kamertje had.
Voor de rest ,heel dat hotel bevolkt met midlife crisis waardige Nederlandse koppels.
Ik weet nog altijd niet wat er in het eten of water zat, maar het gekrik kwam van alle kanten, door de dunne muurtjes aanzetten. "bonkebonkebonke, argh argh Johny, wacht nou effe!!!!" was er te veel aan. Een dag later toch maar rustigere oorden gezocht.
Love, nothing more than sugarcoated hate
pi_25082210
Ik maak nooit herrie tijdens de seks en ik heb altijd het idee dat vrouwen die anderhalf uur luidruchtig aan het kreunen en steunen zijn, zich enigzins aanstellen.

Ik hoorde mijn ouders vroeger met enige regelmaat als we met de boot weg waren (zij lagen in een kamertje direct naast het onze). Het gebeurde wel eens dat ik op de muur klopte en vroeg of het wat zachter kon. En nee, daar heb ik geen trauma aan overgehouden. Mijn ouders zijn na dertig jaar nog steeds verliefd op elkaar en dat vind ik helemaal geweldig.
pi_25082467
...vrijwel dagelijks.... woon in een studentenhuis en daar kan je ongeveer alles horen wat zich in de andere kamers afspeelt
pi_25082494
quote:
Op maandag 14 februari 2005 09:14 schreef lucienne2 het volgende:
...vrijwel dagelijks.... woon in een studentenhuis en daar kan je ongeveer alles horen wat zich in de andere kamers afspeelt
Vertel , Vertel , vertel
pi_25082657
Ik ben zelf ooit ook wel eens gespot trouwens. Mijn toenmalige vriendje en ik vonden het wel leuk om het een keer in het bos te doen, ergens in de Ardennen. Toen we bezig waren, hoorden we steeds een tractor ergens dichtbij. Toen we vervolgens hand in hand van die plek wegliepen, kwam er een tractor voorbij en de bestuurder keek naar ons met ogen als schoteltjes.
pi_25082753
Een paar jaar terug was ik even met m'n ouders mee naar het werk, 's ochtends om een uur of elf op het strand. Ik ging zwemmen en toen ik terugkwam stonden er op Palm Beach tientallen mensen te kijken naar het Holiday Inn hotel, alwaar twee showgevoelige Amerikanen op een balkon aan het krikken waren. Het was geloof ik weer snel afgelopen, want ik heb er verder niet zo veel van meegekregen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 14 februari 2005 @ 20:32:34 #46
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_25089974
Nergens last van!
Ook heb ik nog nooit iemand betrapt op wilde sex ergens ofzo.
Ja.......... een keertje bleef ik bij vriend en vriendin slapen.
(Maar die deden het er volgens mij om, wetende dat ik aan de andere kant van de muur lag!)

En mijn cavia's zijn allemaal dames dus van mijn huisgenootjes heb ik ook geen last!

Wolf
pi_25091060
quote:
Op maandag 14 februari 2005 03:52 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hmm ik woon 3 hoog en vind I am what I am een baggernummer, maar voor de rest
4 hoog wast' eigenlijk. 'k was te laat met aanpassen . Soms heb ik het idee dat ik op 3 hoog zit bij
iemand. Terwijl het toch echt 4 hoog is

You Go Girl!

anyway, lekker belangrijk. maar ik denk dus dat jij het niet bent ..:
maaruuuuuh.... jij kan er dus ook wat van ?

[ Bericht 3% gewijzigd door danni op 14-02-2005 22:12:49 ]
pi_25091155
Vroeger woonde er een flikkerstelletje onder me. Die heb ik ook wel eens horen gillen. Gelukkig dat ik die ochtend een kater voor gevorderden had en me zo dus de afgrijselijke voorstellingen bespaard bleven.
The gum you like, is coming back in style.
pi_25091284
quote:
Op maandag 14 februari 2005 09:14 schreef lucienne2 het volgende:
Ben jij dat echt op Die Avatar? wowsa!.. cute..
pi_25135980
quote:
Op maandag 14 februari 2005 22:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Vroeger woonde er een flikkerstelletje onder me. Die heb ik ook wel eens horen gillen. Gelukkig dat ik die ochtend een kater voor gevorderden had en me zo dus de afgrijselijke voorstellingen bespaard bleven.
gatver
Haleloeja
  vrijdag 18 februari 2005 @ 09:18:15 #51
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25140257
quote:
Op zondag 13 februari 2005 12:59 schreef Gelderland het volgende:
Ik heb dit laatst meegemaakt:

ik slaap op zolder, en heb sinds 3 weken nieuwe buren. Ik lag nog ff tv te kijken en toen ik wilde slapen hoorde ik gewoon mijn buurvrouw (jaar of 30) lachen/gillen (1x) en vrij hard. Dus ik luisteren en ja hoor, na 5 minuten kon ik ze gewoon horen sexen
Me vriendin heeft hetzelfde meegemaakt , maar dan d'r ouders
pi_25140323
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 23:36 schreef Gelderland het volgende:
gatver
Ja zeg, homo's die de liefde bedrijven. Bah.

Je weet toch dat homofobe mannen meestal zelf latent homoseksueel zijn, hè?
pi_25140591
sjonge laat die mensen toch gewoon plezier hebben mannen met mannen mannen met vrouwen of andersom .. der is al meer als genoeg ellende in de wereld

dus als mensen ongeacht hun geslacht sex willen hebben , hebben ze mijn zegen
pi_25145025
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 09:18 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Me vriendin heeft hetzelfde meegemaakt , maar dan d'r ouders
ja vet goor was dat
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 14:40:22 #55
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_25145134
quote:
Op maandag 14 februari 2005 22:22 schreef danni het volgende:

[..]

Ben jij dat echt op Die Avatar? wowsa!.. cute..
Ben jij dat echt op jouw avatar??
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
pi_25146210
Helaas heb ik mijn bovenbuurmeisje Sandra al een hele tijd niet meer in actie gehoord. Jullie weten wel, dat hitsige ding die regelmatig met meerdere kerels ligt te rommelen.

Zeer frustrerend maar ook zeer geil om naar te luisteren.

Kom op San, wanneer laat je je weer eens pakken?
Gaap Goals rulezzz!
pi_25146394
En ik heb nu thuis een digitaal opname apparaat liggen met een richtmicrofoon zodat ik het kan opnemen. Als het me lukt stuur ik het naar http://neighborsex.net

En het is echt geil man, je hoort dan het geluid van die groep kerels aanzwellen tot een luid groepsorgasme waarbij die Sandra volgens mij helemaal ondergespoten wordt, DAMN, GEIL MAN!

Ik wil oooooooooooooooooooookkkkkkk!!!!

Gaap Goals rulezzz!
  vrijdag 18 februari 2005 @ 16:46:54 #58
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_25146896
Gewoon aanbellen en vragen wanneer je eens mee mag doen.
pi_25149620
Ja, dat lef heb ik dus niet. Ik heb al eens in de lift een opmerking naar Sandra gemaakt maar ze deed net of haar neus bloedde.

Overigens is die site met die geluidsfragmenten deze: http://www.neighborsex.net/files.cfm
Gaap Goals rulezzz!
pi_25149702
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 19:32 schreef M_Schtoppel het volgende:
Overigens is die site met die geluidsfragmenten deze: http://www.neighborsex.net/files.cfm
meer dan de helft kan je niet meer downloaden (maar een paar) (moet je gelijk weer betalen)
Haleloeja
pi_25149809
Ja wat denk je? Paysites he? Ik ben zo vaak lid van paysites en heb de nodige megabytes gedownload. Ach, je moet er wat voor over hebben he?

Binnenkort word ik lid van deze geile site: http://www.collegefuckfest.com/tour.html
Gaap Goals rulezzz!
pi_25151724
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 19:46 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja wat denk je? Paysites he? Ik ben zo vaak lid van paysites en heb de nodige megabytes gedownload. Ach, je moet er wat voor over hebben he?

Binnenkort word ik lid van deze geile site: http://www.collegefuckfest.com/tour.html
ahum, wel eens gedacht aan een newsserver? Hoef je niet meer naar de videotheek te gaan
  zaterdag 19 februari 2005 @ 00:11:45 #63
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_25154570
Ik had pas wat ergs toen ik 8..oid was
Ik kon niet slapen, was bij iemand anders, ik hoorde ineens ..pfiehaa haaa haa aah..
Mijn god, dacht ik, die vent is ziek! ik bel aan!
Ik uit bed, in me pyama naar de buur...''vrouw''Afijn, gaat de deur open... Zie ik een opgemaakte man, met een scheef pruikje op, en een scheve boxershort aan..Die vraagt, knul wat is er.
Ik ben weggerend in paniek en de hele nacht zitten schudden en trillen in mijn bed, nu is dat grappig, maar toen was dat eng.. echt eng..
pi_25166853
Da-Uumn! Dat is zeker ziek. 8 jaar oud en die zhit gezien?
Ik zou hard wegrennen en nooit meer terrugkomen !

Heb je trouwens al therapie gehad daarvoor?
  zondag 20 februari 2005 @ 22:02:38 #65
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_25184795
Ik hoor regelmatig mijn huisgenoot.. maar dat is over en weer..
Bij hem kan ik altijd schatten wanneer ze weer gaan beginnen..
Bizar.. (bit dyslectische)
pi_25191820
de buren van mijn vriendje moeten ons wel horen, zijn bed maakt echt verschrikkelijk veel lawaai, misschien slapen de benedenburen wel niet in de kamer recht onder zijn kamer. Als dat wel zo is, dan moeten ze wel doof zijn.. hehe.
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_25194514
mijn moeder een aantal keer ja

en de buren hebben nogal eens de neiging op de muur te bonken, aardig overtrokken reactie naar mijn idee, en erg irritant, want zoveel herrie wordt er hier echt niet gemaakt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_25197237
quote:
Op maandag 14 februari 2005 02:50 schreef Xennia het volgende:

[..]

He gatsie. Gelukkig zijn mijn ouders gestopt met seks toen ze vier kinderen hadden en gezegend waren
zón vermoeden heb ik met mij ouders ook........
like mr. Bolkenstein used to say: no comment
pi_25200065
Mijn vriend en ik zijn ook eens gespot. Wij stonden ergens geparkeerd in een heel afgelegen zandpadje. Daar stonden we geregeld. Was mijn vriend een BlowJob aant geven toen een of andere verdwaalde toerist de weg kwam vragen. Nou mijn vriend schrok zo hard dat ik weer bij nul kon beginnen
pi_25200072
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 02:19 schreef Carineke het volgende:
Mijn vriend en ik zijn ook eens gespot. Wij stonden ergens geparkeerd in een heel afgelegen zandpadje. Daar stonden we geregeld. Was mijn vriend een BlowJob aant geven toen een of andere verdwaalde toerist de weg kwam vragen. Nou mijn vriend schrok zo hard dat ik weer bij nul kon beginnen
oh jullie waren dat.. ja ik wist de weg wel, ik wou gewoon meedoen.
<hr>
  Redactie Games dinsdag 22 februari 2005 @ 02:32:01 #71
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_25200171
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 14:34 schreef Talietje het volgende:

[..]

ja vet goor was dat
Ja, zo goor ging het er ook aan toe bij jouw verwekking
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 22 februari 2005 @ 11:06:16 #72
108257 Vla
het lekkerste toetje...
pi_25202462
tvp
Heb vorig weekend een vriend+vriendin erg hard horen hijgen... Maar ja, erg schokkend vond ik het niet...
Gelukkig nog nooit mijn ouders gehoord...
pi_25203395
Ik heb ooit eens meegemaakt dat ik mijn huisgenootje hoorde sexen (woonde vlak boven mij) Een hele hoop gekreun, daarna even een stilte en toen hoorde ik haar opeens heel gepikeerd roepen "Nou en! Ik heb morgen ook spierpijn hoor!"

Hier heb ik haar weken later nog mee kunnen pesten
life's a bitch, then you die.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 10:00:21 #74
115699 radix
world's largest ego
pi_25262664
quote:
Op maandag 14 februari 2005 02:43 schreef Openminded het volgende:
Kon de bovenburen altijd vrij goed horen, altijd rond een uur of 1 of 2 's nachts. Begon met een zacht gekreun van de bovenbuurvrouw en het werd steeds luider en luider! Soms duurde het wel meer dan een uur aan een stuk, niet normaal meer hoe iemand meer dan een uur lang zo hard kan kreunen de hele tijd. En dat dan een keer of 5 / 6 per week.. Laatste tijd hoor ik niks meer, misschien is het uit?
Dat heb ik dus ook met m'n bovenburen. Sinds een half jaar hoor ik niks meer, toevallig ongeveer sinds ze getrouwd zijn. Dus -of- het is waar dat de sex na het trouwen ophoudt, -of- en daar ben ik t meest bang voor, ik ga binnenkort babygekrijs horen van boven (neeeeee).
pi_25263184
Ik kan regelmatig mijn zusje horen keer of 2 per week. Ik geloof niet dat ze er mee zit dat de hele straat kan mee luisteren
pi_25264425
Ik heb me ouders ook regelmatig gehoord.

Op vakantie in Lloret de Mar lagen twee homo's naast onze tent.. in zo'n klein koepeltentje.
Nou ik heb ze daar zien sexen..dat hoef ik noooooit meer te zien!
pi_25264484
Oh, ik zie graag seksende homo's. Als ze een beetje lekker zijn tenminste.
pi_25264542
Nee voor mij hoeft het niet.
pi_25266538
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 12:55 schreef poepsie het volgende:
Nee voor mij hoeft het niet.
Ik pas ook even, .
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25266560
Men vindt het altijd 'vreemd' dat ik het (als vrouw) opwindend vind om twee (mooie) mannen bezig te zien, maar niemand vindt het vreemd dat veel mannen het opwindend vinden om twee vrouwen bezig te zien.

Raar.
pi_25266609
het ergste vond ik nog dat een vriendinnetje van mij na luidruchtige sex keihard riep'"SORRYYYYYYYYY BUURMANNNNN"
pies on joe toe
  zaterdag 26 februari 2005 @ 19:20:35 #82
112288 grindtegel
Wat zei ik nou??
pi_25269228
ik lag van de week ziek op bed en kon wat gegiegel enzo van mijn buurvrouw horen.. niet echt boeiend. kan wel frustrerend zijn als je een tijdje droogstaat trouwens
Niet door bushokjes tiefen aub
pi_25309829
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 15:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Men vindt het altijd 'vreemd' dat ik het (als vrouw) opwindend vind om twee (mooie) mannen bezig te zien, maar niemand vindt het vreemd dat veel mannen het opwindend vinden om twee vrouwen bezig te zien.

Raar.
you are not alone
pi_25311740
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 11:07 schreef Carineke het volgende:
you are not alone
Goddank!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 13:19:18 #85
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25311783
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 15:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Raar.
Een driewerf 'bah' .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_25312639
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:19 schreef Lemmeb het volgende:
Een driewerf 'bah' .
  dinsdag 1 maart 2005 @ 14:34:22 #87
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_25312932
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 13:19 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Een driewerf 'bah' .
idem
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_25313359
Ja ik laatst in Tokyo. Huisgenoot was bezig met zijn japanse vriendinnetje. PETS PETS PETS PETS OOOOOH!!! (stil) KLATS KLATS KLATS KLATS KLATS OOOOOOOOOOOHHH!!! Ik zat in de keuken al te wachten wanneer ze onder de douche zouden gaan, maar dat deden ze niet (viezeriken!)
  dinsdag 1 maart 2005 @ 18:03:40 #89
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_25315855
in het hotel waar ik werk hoor ik wel eens wat
  dinsdag 1 maart 2005 @ 18:10:05 #90
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_25315950
Mijn huisgenootje hoorde me een keer Ze zei die volgende morgen "Mel, was je gister op je bed aan het springen ofzo? " Ik was die nacht beetje dronken enzo.. Dus dacht ze dat ik dr wilde pesten. tot ze die jongen weg zag gaan,,
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
  woensdag 30 maart 2005 @ 15:28:09 #91
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_25856895
Oh mijn vriendin woonde op een afdeling.. en wat daar allemaal niet in de douche gebeurde. Soms had je echt zo iets van "Jeetje lukt dat op 1m2".
Bizar.. (bit dyslectische)
  woensdag 30 maart 2005 @ 15:41:20 #92
112364 Mahonusje
Etterende gleufjes
pi_25857161
Beter je buren dan je ouders
hmm lekker..
pi_25859558
een keer op vakantie met een groepje vrienden, ik sliep samen met een vriendin op een kamer en de kamer naast ons een vriend die zn vriendin had meegenomen dat was dus ook dagenlang slapeloze nachten t ging ook gewoon de hele nacht door. kijk wat gebonk en gekreun ga ik niet over zeiken maar bij dit meisje leek het net alsof ze werd afgeslacht

we hebben wel gelachen de eerste 2 nachten maar na een week werd het toch te veel van 't goeie

[ Bericht 9% gewijzigd door Moja op 30-03-2005 17:22:13 ]
pi_25860374
Mn schoonouders wel eens
http://forum.fok.nl/topic/710677/ -> Klik hier als je de gulden terug wilt!
pi_25863804
Ik vind het best geil om te zien of horen hoe andere mensen sex hebben, zolang het maar niet me ouders ofzo zijn
pi_25863843
elke dag.
Voices tell me I'm the shit.
pi_25864780
afgelopen zaterdag nog..
ik hoorde mn broer zn bed kraken en 5 minuten later hoorde ik zn vriendin half schreeuwend klaar komen
  woensdag 30 maart 2005 @ 22:37:37 #98
105263 Litso
Interlectueel.
pi_25868044
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:41 schreef Mahonusje het volgende:
Beter je buren dan je ouders
Mn moeder en d'r vriend laatst

De tv 2 keer harder gezet, op het laatst maar even in de tuin gaan zitten roken. Gatverdamme.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')