Weekend nuekersquote:Op zondag 13 februari 2005 13:03 schreef switchblade het volgende:
Mijn boven buren hoor ik ook altijd..maar gelukkig alleen in het weekend![]()
en hoe oud zijn de buurvrouwen waar het om gaat? Ik bedoel, is je buurvrouwtje een mokkeltje van 20-25 lijkt me het nog wel ok, maar mijn buurvrouw is ergens tussen de 45-50 en dan is dat idee, toch wat minder lekkerquote:Op zondag 13 februari 2005 13:12 schreef Lybo het volgende:
Wat een onderwerp!
Hewt is net of het over mijn buren gaat, mijn buuf gilt net zo hard dan de zusjes Williams die aan het tennissen zijn.
ja oke, maar dan weet zij ook dat je daarbinnen bent....in dit topic is de vraag of je mensen wel eens gezien/gehoord hebt zonder dat DIEGENE dat ook wist....(dus dat je door glazen raam je zus zag sexen, zonder dat ze jouw zag/hoorde)quote:Op zondag 13 februari 2005 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
toen ik een jaar of 10 was deed ik de deur van mijn oudere zus haar kamer open voor een cd ofzo. zag ik haar met haar 3 jaar oudere vriend in bedwas nogal schokkend.
Waarom? Of denk je zelf op die leeftijd alleen mens-erger-je-niet te spelen?quote:Op zondag 13 februari 2005 14:35 schreef Gelderland het volgende:
[..]
en hoe oud zijn de buurvrouwen waar het om gaat? Ik bedoel, is je buurvrouwtje een mokkeltje van 20-25 lijkt me het nog wel ok, maar mijn buurvrouw is ergens tussen de 45-50 en dan is dat idee, toch wat minder lekker![]()
He gatsie. Gelukkig zijn mijn ouders gestopt met seks toen ze vier kinderen hadden en gezegend warenquote:Op maandag 14 februari 2005 02:48 schreef Bemiddelaar het volgende:
toen ik een jaar of 14 was en de boel bij ons thuis verbouwd werd, moesten mn ouders een paar weken bij mij op de slaapkamer vertoeven.
Nou op gegeven moment werd ik 's nachts wakker van een raar soort gepuf van mn ma en van een jaaaaaajaaaaaaaajaaaaaaaaaa geroep van mn vader met een boel gepiep en gekraak van hun bed..
Kan me nog herinneren dat ik een kussen op mn kop deed en hoopte dat t heel snel over ging.
vreselijk, nog een trauma van![]()
Mijn ouders zijn uitsluitend oudersquote:Op maandag 14 februari 2005 02:52 schreef Bemiddelaar het volgende:
mjah dat dacht ik ook tot dat moment![]()
t blijven toch mensen he..
Mwooah, zo luidruchtig ben je nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 14 februari 2005 02:45 schreef Xennia het volgende:
Ik heb de buren nog nooit gehoord, maar ben ervan overtuigd dat ze mij wel eens hebben gehoord. Kan niet anders
In de zomer staat het slaapkamerraam open en de slaapkamer ligt aan de galerijquote:Op maandag 14 februari 2005 03:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwooah, zo luidruchtig ben je nou ook weer niet hoor.
Hmm ik woon 3 hoog en vind I am what I am een baggernummer, maar voor de restquote:Op maandag 14 februari 2005 03:47 schreef danni het volgende:
Was bij een vriend aan het internetten, toen sochtends 4 uur op een maandag..
Die gast sliep al maar ik was nog druk met websurfen,
Toen hoorde ik gekreun. deed de deur naar gallerij open en whuuuut!!
gekreun, dat vergeet ik nooit meer! pal naast! Door de hele gallerij op 4 hoog.
fokking hard! Buurmeisje pal onder háár stond ook boos bij d'r deur, zei "godver"
en ze smeet met de deur dicht !
meine got!![]()
En dat doet ze wel vaker zo rond dat tijdstip, weekend of niet.
Die gast waarbij ik was heeft het nog nooit gehoord zegt ie!
jeeez..
Ook zo erg, om 4 uur sochtends gaat ze keihard de stereo aanzetten alsof ze een
feestje heeft. I Am What I Am is haar favoriet. En meezingen![]()
Vertel , Vertel , vertelquote:Op maandag 14 februari 2005 09:14 schreef lucienne2 het volgende:
...vrijwel dagelijks.... woon in een studentenhuis en daar kan je ongeveer alles horen wat zich in de andere kamers afspeelt
4 hoog wast' eigenlijk. 'k was te laat met aanpassenquote:Op maandag 14 februari 2005 03:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hmm ik woon 3 hoog en vind I am what I am een baggernummer, maar voor de rest![]()
Ben jij dat echt op Die Avatar? wowsa!..quote:Op maandag 14 februari 2005 09:14 schreef lucienne2 het volgende:
...vrijwel dagelijks.... woon in een studentenhuis en daar kan je ongeveer alles horen wat zich in de andere kamers afspeelt
gatverquote:Op maandag 14 februari 2005 22:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Vroeger woonde er een flikkerstelletje onder me. Die heb ik ook wel eens horen gillen. Gelukkig dat ik die ochtend een kater voor gevorderden had en me zo dus de afgrijselijke voorstellingen bespaard bleven.
Me vriendin heeft hetzelfde meegemaaktquote:Op zondag 13 februari 2005 12:59 schreef Gelderland het volgende:
Ik heb dit laatst meegemaakt:
ik slaap op zolder, en heb sinds 3 weken nieuwe buren. Ik lag nog ff tv te kijken en toen ik wilde slapen hoorde ik gewoon mijn buurvrouw (jaar of 30) lachen/gillen (1x) en vrij hard. Dus ik luisteren en ja hoor, na 5 minuten kon ik ze gewoon horen sexen![]()
![]()
Ja zeg, homo's die de liefde bedrijven. Bah.quote:
ja vet goor was datquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Me vriendin heeft hetzelfde meegemaakt, maar dan d'r ouders
Ben jij dat echt op jouw avatar??quote:Op maandag 14 februari 2005 22:22 schreef danni het volgende:
[..]
Ben jij dat echt op Die Avatar? wowsa!..cute..
meer dan de helft kan je niet meer downloaden (maar een paar)quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:32 schreef M_Schtoppel het volgende:
Overigens is die site met die geluidsfragmenten deze: http://www.neighborsex.net/files.cfm
ahum, wel eens gedacht aan een newsserver? Hoef je niet meer naar de videotheek te gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:46 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja wat denk je? Paysites he? Ik ben zo vaak lid van paysites en heb de nodige megabytes gedownload. Ach, je moet er wat voor over hebben he?
Binnenkort word ik lid van deze geile site: http://www.collegefuckfest.com/tour.html
zón vermoeden heb ik met mij ouders ook........quote:Op maandag 14 februari 2005 02:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
He gatsie. Gelukkig zijn mijn ouders gestopt met seks toen ze vier kinderen hadden en gezegend waren
oh jullie waren dat.. ja ik wist de weg wel, ik wou gewoon meedoen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 02:19 schreef Carineke het volgende:
Mijn vriend en ik zijn ook eens gespot. Wij stonden ergens geparkeerd in een heel afgelegen zandpadje. Daar stonden we geregeld. Was mijn vriend een BlowJob aant geven toen een of andere verdwaalde toerist de weg kwam vragen. Nou mijn vriend schrok zo hard dat ik weer bij nul kon beginnen![]()
Ja, zo goor ging het er ook aan toe bij jouw verwekkingquote:
Dat heb ik dus ook met m'n bovenburen. Sinds een half jaar hoor ik niks meer, toevallig ongeveer sinds ze getrouwd zijn. Dus -of- het is waar dat de sex na het trouwen ophoudt, -of- en daar ben ik t meest bang voor, ik ga binnenkort babygekrijs horen van boven (neeeeee).quote:Op maandag 14 februari 2005 02:43 schreef Openminded het volgende:
Kon de bovenburen altijd vrij goed horen, altijd rond een uur of 1 of 2 's nachts. Begon met een zacht gekreun van de bovenbuurvrouw en het werd steeds luider en luider! Soms duurde het wel meer dan een uur aan een stuk, niet normaal meer hoe iemand meer dan een uur lang zo hard kan kreunen de hele tijd. En dat dan een keer of 5 / 6 per week.. Laatste tijd hoor ik niks meer, misschien is het uit?
Ik pas ook even,quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:55 schreef poepsie het volgende:
Nee voor mij hoeft het niet.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Men vindt het altijd 'vreemd' dat ik het (als vrouw) opwindend vind om twee (mooie) mannen bezig te zien, maar niemand vindt het vreemd dat veel mannen het opwindend vinden om twee vrouwen bezig te zien.
Raar.
Een driewerf 'bah'quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Men vindt het altijd 'vreemd' dat ik het (als vrouw) opwindend vind om twee (mooie) mannen bezig te zien, maar niemand vindt het vreemd dat veel mannen het opwindend vinden om twee vrouwen bezig te zien.
Raar.
Mn moeder en d'r vriend laatstquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:41 schreef Mahonusje het volgende:
Beter je buren dan je ouders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |