abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25071134
Ik heb dit laatst meegemaakt:

ik slaap op zolder, en heb sinds 3 weken nieuwe buren. Ik lag nog ff tv te kijken en toen ik wilde slapen hoorde ik gewoon mijn buurvrouw (jaar of 30) lachen/gillen (1x) en vrij hard. Dus ik luisteren en ja hoor, na 5 minuten kon ik ze gewoon horen sexen

Omdat het maar niet echt snel ophield, radio aan gezet en gaan slapen......

Nu was mijn vraag, hebben jullie wel eens mensen (buren bijvoorbeeld) zien of horen sexen zonder dat zij het door hadden (en zij dus gewoon rustig doorgingen)
Haleloeja
pi_25071199
Mijn boven buren hoor ik ook altijd..maar gelukkig alleen in het weekend
Better Halfway Then Noway
  zondag 13 februari 2005 @ 13:06:53 #3
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25071249
met buren gaat het nogal makkelijk, boeit me eigenlijk ook geen flikker hoe, wat en hoe lang ze het doen.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 13 februari 2005 @ 13:12:59 #4
88651 Lybo
Fryslân Boppe!
pi_25071347
Wat een onderwerp!
Hewt is net of het over mijn buren gaat, mijn buuf gilt net zo hard dan de zusjes Williams die aan het tennissen zijn.
Het is net of ik dan live bij Wimbledon zit.Echt vreselijk irri, en dan doen ze het het liefst om 4 iuur 's morgens.
Ikke op die muur omrammen maar ze gaan veheugd door.....
pi_25071730
quote:
Op zondag 13 februari 2005 13:03 schreef switchblade het volgende:
Mijn boven buren hoor ik ook altijd..maar gelukkig alleen in het weekend
Weekend nuekers
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  zondag 13 februari 2005 @ 13:50:30 #6
113733 Boooringgg
Just what I am.
pi_25071842
Dan zou mijn vriendin, en ik juist boven het gebonk uit komen, ben je lekker aan sexen doe je moeite gaat iemand verstoren!
Ken ik jou niet ergens van ?? - Never seen before~
--------------------------------------------------------------
Eindelijk heeft FOK! mij...
_____________Tsjah..Interessant, Tov~_________
pi_25072010
Wil ik naar bed gaan, hoor ik m'n buurvrouw opeens roepen 'lik me!'.

Buurvrouw was ook in andere opzichten nogal, erm, vocaal. Wat alleen wat minder was dat ze een bijbaantje had als barjuf, en dat ze dus wel eens om drie uur 's nachts kriksessies had van drie kwartier...
pi_25072073
Ach ik maak het wel eens mee, en dan wil ik niet zeggen dat hun plezier de meine is maar ach zolang ze plezier hebben en ik er niet echt veel last van heb... go on!.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_25072536
quote:
Op zondag 13 februari 2005 13:12 schreef Lybo het volgende:
Wat een onderwerp!
Hewt is net of het over mijn buren gaat, mijn buuf gilt net zo hard dan de zusjes Williams die aan het tennissen zijn.
en hoe oud zijn de buurvrouwen waar het om gaat? Ik bedoel, is je buurvrouwtje een mokkeltje van 20-25 lijkt me het nog wel ok, maar mijn buurvrouw is ergens tussen de 45-50 en dan is dat idee, toch wat minder lekker
Haleloeja
pi_25072683
Mijn buurvrouw was een studente van 25. Waar ik de dag daarna gezellig mee in de keuken kon gaan staan kletsen.
  zondag 13 februari 2005 @ 15:10:10 #11
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25072980
Ik hoor mijn onderburen regelmatig.
En zij ons ook.
So what?
  zondag 13 februari 2005 @ 15:43:19 #12
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_25073391
Sjaa, in 4 studentenhuizen gewoond. Dan heb je mazzel als het een keer een nacht stil is.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_25074752
Nee, nog nooit mijn buren gehoort, zij ons wel
Ze hebben weleens op de muur gebonkt, dat is een genant moment, vooral de volgende dag als je naar buiten moet en ziet dat de buren buiten staan, goedemorgen buurvrouw, buurvrouw heel stuurs kijken
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  † In Memoriam † zondag 13 februari 2005 @ 19:49:28 #14
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_25074804
toen ik een jaar of 10 was deed ik de deur van mijn oudere zus haar kamer open voor een cd ofzo. zag ik haar met haar 3 jaar oudere vriend in bed was nogal schokkend.
:')
pi_25075302
quote:
Op zondag 13 februari 2005 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
toen ik een jaar of 10 was deed ik de deur van mijn oudere zus haar kamer open voor een cd ofzo. zag ik haar met haar 3 jaar oudere vriend in bed was nogal schokkend.
ja oke, maar dan weet zij ook dat je daarbinnen bent....in dit topic is de vraag of je mensen wel eens gezien/gehoord hebt zonder dat DIEGENE dat ook wist....(dus dat je door glazen raam je zus zag sexen, zonder dat ze jouw zag/hoorde)
Haleloeja
pi_25075378
Ik hoor mijn buren regelmatig ruziemaken. Ik zou ze liever horen neuken!
pi_25075502
Mijn broertje en zijn (toenmalige) vlam. Wat kan dat meid een lawaai produceren zeg! Ben blij dat hij haar weer gedumpt heeft. Kan ik tenminste weer slapen.
Don't hurry, be crappy!
pi_25075684
Heb wel eens aantal jaar terug het bed van mn zus 'verdacht' horen kraken toen haar vriend bleef slapen..

En van mn andere zus ook wel eens wat geluiden opgevangen
pi_25075771
Toen ik nog in een studentenhuis woonde heeft er een tijdje een dame boven mij gewoond die niet alleen luidruchtig was, maar bovendien graag met meerdere het bed deelde. Ik kon er altijd wel om lachen. Enne, goed voorbeeld doet goed volgen. Dus als mijn vriendin en ik haar weer hoorde dan kregen wij vanzelf zin om ook even er tegenaan te gaan...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 13 februari 2005 @ 21:59:33 #20
109978 Okkie_
chop chop flats
pi_25076655
Dikke vadsige bovenbuurvrouw die ik regematig hoor ketsen met haar schapenslachter
Ook het onzinnige kan zinnig zijn!
pi_25076961
Ik sliep bij mijn vriendin worden we 's morgens wakker van een gehijg en een gebonk ik de kamer naast ons. Dus wij kijken elkaar al zo eens aan van: Ja ja. Komt me daar een paar tellen later toch in één keer een kreun van achter die muur vandaan zetten.

Wij maar naar beneden. Half uur later komt haar zusje met der vriend helemaal verwilderd naar beneden zetten. Nee ze moesten snel naar de wc en douchen.
pi_25077381
quote:
Op zondag 13 februari 2005 14:35 schreef Gelderland het volgende:

[..]

en hoe oud zijn de buurvrouwen waar het om gaat? Ik bedoel, is je buurvrouwtje een mokkeltje van 20-25 lijkt me het nog wel ok, maar mijn buurvrouw is ergens tussen de 45-50 en dan is dat idee, toch wat minder lekker
Waarom? Of denk je zelf op die leeftijd alleen mens-erger-je-niet te spelen?

Jij mag het geluid misschien wat minder lekker vinden, een buurvrouwtje van 20-25 maakt uiteindelijk ook geen geluid voor jou.
pi_25077526
Ja die twee boven mij doen alleen: vechten/ruzien en snachts voor 23:00 of
tegen 1:30 dingesen..
pi_25077627
Het buurmeisje van mijn ex had geen leven als ik daar op bezoek was. Dan hoorde je ineens de stereo van stand 2 naar 8 gaan aan de andere kant van de muur, whehehe

Mijn huidige studentenflat is vrij goed geïsoleerd dus tegenwoordig valt het wel mee.
pi_25081314
Kon de bovenburen altijd vrij goed horen, altijd rond een uur of 1 of 2 's nachts. Begon met een zacht gekreun van de bovenbuurvrouw en het werd steeds luider en luider! Soms duurde het wel meer dan een uur aan een stuk, niet normaal meer hoe iemand meer dan een uur lang zo hard kan kreunen de hele tijd. En dat dan een keer of 5 / 6 per week.. Laatste tijd hoor ik niks meer, misschien is het uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')