Weekend nuekersquote:Op zondag 13 februari 2005 13:03 schreef switchblade het volgende:
Mijn boven buren hoor ik ook altijd..maar gelukkig alleen in het weekend![]()
en hoe oud zijn de buurvrouwen waar het om gaat? Ik bedoel, is je buurvrouwtje een mokkeltje van 20-25 lijkt me het nog wel ok, maar mijn buurvrouw is ergens tussen de 45-50 en dan is dat idee, toch wat minder lekkerquote:Op zondag 13 februari 2005 13:12 schreef Lybo het volgende:
Wat een onderwerp!
Hewt is net of het over mijn buren gaat, mijn buuf gilt net zo hard dan de zusjes Williams die aan het tennissen zijn.
ja oke, maar dan weet zij ook dat je daarbinnen bent....in dit topic is de vraag of je mensen wel eens gezien/gehoord hebt zonder dat DIEGENE dat ook wist....(dus dat je door glazen raam je zus zag sexen, zonder dat ze jouw zag/hoorde)quote:Op zondag 13 februari 2005 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
toen ik een jaar of 10 was deed ik de deur van mijn oudere zus haar kamer open voor een cd ofzo. zag ik haar met haar 3 jaar oudere vriend in bedwas nogal schokkend.
Waarom? Of denk je zelf op die leeftijd alleen mens-erger-je-niet te spelen?quote:Op zondag 13 februari 2005 14:35 schreef Gelderland het volgende:
[..]
en hoe oud zijn de buurvrouwen waar het om gaat? Ik bedoel, is je buurvrouwtje een mokkeltje van 20-25 lijkt me het nog wel ok, maar mijn buurvrouw is ergens tussen de 45-50 en dan is dat idee, toch wat minder lekker![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |