had volgens mij te maken met problemen met rechten ofzoquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:16 schreef B.M het volgende:
heb em vandaag eindelijk binnen gekregen, mooie box, alleen waarom zit de originele theme niet in het begin van de afleveringen
die 'simpele' dvdtjes die koop ik 2e handsquote:Op zondag 27 februari 2005 07:42 schreef tonks het volgende:
Sorry beetje offtopic maar, waar haal jij het geld vandaan om zoveel dvd's te bestellen![]()
Ja ik kijk ook wel eens op dat forum van dvd.nl maar het is altijd zo'n risico of ze het wel opsturenquote:Op zondag 27 februari 2005 07:54 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
die 'simpele' dvdtjes die koop ik 2e hands
je krijgt ze altijdquote:Op zondag 27 februari 2005 07:58 schreef tonks het volgende:
Ja ik kijk ook wel eens op dat forum van dvd.nl maar het is altijd zo'n risico of ze het wel opsturen
Goh, je hebt wel vertrouwen in je medemens of niet?quote:Op zondag 27 februari 2005 07:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja ik kijk ook wel eens op dat forum van dvd.nl maar het is altijd zo'n risico of ze het wel opsturen
ik heb best wel vertrouwen in de medemens maar je hoort wel eens van die verhalenquote:Op zondag 27 februari 2005 12:21 schreef Hare het volgende:
[..]
Goh, je hebt wel vertrouwen in je medemens of niet?
Ik anders niet hoor, en heb net als KQ ook nog nooit problemen gehad (en toch al zeker meer dan 100 dealsquote:Op zondag 27 februari 2005 12:57 schreef tonks het volgende:
[..]
ik heb best wel vertrouwen in de medemens maar je hoort wel eens van die verhalen
Ok okee dan vertrouw ik jou en KQquote:Op zondag 27 februari 2005 13:08 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik anders niet hoor, en heb net als KQ ook nog nooit problemen gehad (en toch al zeker meer dan 100 deals)
Deal! Wat moet je hebben?quote:Op zondag 27 februari 2005 13:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Ok okee dan vertrouw ik jou en KQmaar als et misgaat krijg ik van jou me geld terug
![]()
![]()
![]()
Ze hebben daar ook een traderslijst. Daarop staan positieve en negatieve punten aangegeven. Dus iemand met een aantal plusjes kan je dan wel vertrouwen.quote:Op zondag 27 februari 2005 13:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Ok okee dan vertrouw ik jou en KQmaar als et misgaat krijg ik van jou me geld terug
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |