Leuk dat jij denkt dat dat wassen wasquote:Op zondag 13 februari 2005 11:32 schreef CartWOman het volgende:
Toen Gijs 'm nog had vond ik het altijd een lief gezicht, zo geconcentreerd en voorzichtig als'ie z'n plassertje waste.
Nou, bij sommige katten is dat toch andersquote:Op zondag 13 februari 2005 10:58 schreef Spindizzy het volgende:
Maar mijn katten hebben dat ook hoor. Volgens mij hangen ze hun leuter er alleen even uit om hem te wassen want ik heb er nooit iets sexueels aan kunnen ontdekken.
Om van een olifant maar te zwijgen. Spontane zaadlozing is niet des kats.Krolse poes dient écht haar staart opzij te doen.quote:Op zondag 13 februari 2005 10:58 schreef Spindizzy het volgende:
Het is maar goed dat je geen hond hebt, je zou je rotschrikken
Maar mijn katten hebben dat ook hoor. Volgens mij hangen ze hun leuter er alleen even uit om hem te wassen want ik heb er nooit iets sexueels aan kunnen ontdekken.
Jij hebt de leuter van je kat eraf gehakt?quote:Op zondag 13 februari 2005 11:32 schreef CartWOman het volgende:
Toen Gijs 'm nog had
Zo staat het er welquote:Op maandag 14 februari 2005 10:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jij hebt de leuter van je kat eraf gehakt?
evenals mijn mededeling dat ik ook wel eens een stijve hebquote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:07 schreef Steijn het volgende:
Jammer dat dit nou weer moet, mijn bijdrage wissen.
Krolse [?] MkeyMo en Steijn: ongeacht des katers liefdeszangen, krolsheid is een poezig privilege.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
evenals mijn mededeling dat ik ook wel eens een stijve heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |