Tja wat wou je anders zeggen.quote:
Was die politie dan ook snel bij.quote:Op zondag 13 februari 2005 04:13 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik zag net nog in 't centrum een meisje van d'r fiets vallen.. Plat op d'r muil.. Blijft ook 10 sec. zo liggen.. Ondertussen zette een mannenkoor 't lied "daaaaar moeeeeet een pieeeeemel in.. daar moet een ..."
2 Agenten hielpen d'r uiteindelijk overeind
maar die is ieg nog grappigquote:Op maandag 2 januari 2006 18:09 schreef Krizzle19 het volgende:
Of bij het plaatsen van een reactie op een topic:
"Klik hier als je weinig geduld hebt..."
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:40 schreef Jajong het volgende:
Er valt een tsunami op je dak.. "Jezus, gaat het? "
Jawel want het is rood...quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:00 schreef Richelle het volgende:
[..]
oke ik snap het nietdas tog geen domme opmerking?
Mwoa...grappig?quote:
weetikquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:51 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Mwoa...grappig?Lekker gevoel voor humor heb je dan
![]()
Of zoiets: Je weet!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:37 schreef Maikuuul het volgende:
Of je komt ergens binnen,
Hey je bent er
Owja ? :/
Jeweetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Of zoiets: Je weet!
wtf moet ik nu weer weten?![]()
Dat is niet dom maar slim, het past toch al niet, dus als je dan ook nog een stoel wilt meenemen dan past het alsnog niet, de situatie blijft hetzelfde, je hebt geen ruimte en na die stoel heb je dat nog steeds niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:23 schreef Mip1988 het volgende:
laatst bij de ikea
we kochten een kast en kwamen tot de conclusie dat het krap gaat worden in de auto.. erg krap
komt m'n ma om de bocht:
'he nu we er toch zijn nemen we die stoel ook mee! Het past toch niet!'
broer en ik:![]()
Aahw, ze word verlegenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:08 schreef Richelle het volgende:
[..]
weetikmaar toch vind ik het grappig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |