Als je ze uithebt, geef dan even een korte samenvatting, heb ik er misschien ook nog wat aanquote:Op zondag 13 februari 2005 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...bakkie koffie, tweede wasmachine van vandaag staat aan, het zonnetje schijnt en ik zit hier met "Fundamentals Of Software Engineering" en "Software Engineering, Theory And Practice" voor m'n neus
We gaan gezellig lezen
*Aan Blues Brothers moet denkenquote:Op zondag 13 februari 2005 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...bakkie koffie, tweede wasmachine van vandaag staat aan, het zonnetje schijnt en ik zit hier met "Fundamentals Of Software Engineering" en "Software Engineering, Theory And Practice" voor m'n neus
We gaan gezellig lezen
ja daahaaaagquote:Op zondag 13 februari 2005 14:07 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als je ze uithebt, geef dan even een korte samenvatting, heb ik er misschien ook nog wat aan
* Bowiefan lijkt het leuk om een keer wat met dat prinsclausplein te doenquote:Op zondag 13 februari 2005 13:59 schreef Briggy het volgende:
Hé Xilantof, weet jij nog een leuke lokatie in Den Haag?
Ik heb het idee dat ik alles wel gezien heb hier in de buurt...
Ik wil nog ff met de camera op pad nu het droog is
phoe, ff denken.quote:Op zondag 13 februari 2005 13:59 schreef Briggy het volgende:
Hé Xilantof, weet jij nog een leuke lokatie in Den Haag?
Ik heb het idee dat ik alles wel gezien heb hier in de buurt...
Ik wil nog ff met de camera op pad nu het droog is
Hieroquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 13 februari 2005 14:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ja daahaaaag
Die samenvatting kan ik je nu ook al geven hoor. "software engineering is moeilijk en wordt veelal uitgevoerd door prutsers, aangezien niemand zich houd aan de reeds ontwikkelde standaarden omdat die standaarden eigenlijk niet flexibel zijn en we toch maar wat graag freewheelen, met alle gevolgen van dien uit de hand lopende projecten dus
"
Tsssquote:Op zondag 13 februari 2005 14:55 schreef Ouwesok het volgende:
* het gevoel heeft dat we een offtopic-record gaan bereiken vandaag
Iemand moet natuurlijk de eerste zijnquote:Op zondag 13 februari 2005 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsss
Moet het eerst kwantificeerbaar zijnen moet er bovendien al een record staan
Is het gezellig daar?quote:Op zondag 13 februari 2005 14:43 schreef Bowiefan het volgende:
ik ben hier, en jij ?
maar ik ga zo eerst ff doesjen
Heyquote:Op zondag 13 februari 2005 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iemand moet natuurlijk de eerste zijn
Maar laten we het eens kwantificeren. Loop jij de afgelopen SC-topics eens door en tel alle posts die voldoen aan de volgende eigenschappen:
- er wordt niet gesproken over fotografie
- er worden geen plaatjes getoond
- er wordt meerdere malen (meer dan eens dus) gebruik gemaakt van een smiley
100 pagina's tekst over hoe specificaties in elkaar moeten zittenquote:Op zondag 13 februari 2005 15:05 schreef PdeHoog het volgende:
En nu sluit ik FOK ff af tot ik tenminste het hoofdstuk uit heb![]()
![]()
jullie leiden af
Tot straks
Beetje voorspelbaar Bowiequote:Op zondag 13 februari 2005 15:54 schreef Bowiefan het volgende:
ik was weer schoon...
eeeeh Flash.... als je die webcam aansluit... zet dan wel ff een interessante dame onder die doesj.... zitten er maar weinig te wachten op beelden van jou
Oh ff kijkenquote:Op zondag 13 februari 2005 15:59 schreef Puckzzz het volgende:
Hey hallootjes maar weer
Nou ik ben bezig geweest met dat #$%@onderwerp van deze maand, maar ik vind er zelf vrij weinig aan. Wat vinden jullie ervan? foto staat in het desbetreffende topic
* Bowiefan hard nadenktquote:Op zondag 13 februari 2005 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal zorgen dat er genoeg stoom isMag jij gaan raden waar dat vandaan komt
pssssst Bowiefan...Watteh???quote:Op zondag 13 februari 2005 16:09 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
* Bowiefan hard nadenkt
eeeh bruine bonen
[sub]pssst puckzzzzzz: [url=http://forum.fok.nl/topic/669342/3/50#25072211[sub]]http://forum.fok.nl/topic/669342/3/50#25072211[sub][/url]
De studie was leukquote:Op zondag 13 februari 2005 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom pak je niet gewoon een andere studie PdH?
Hij is te druk Puckzzz....quote:Op zondag 13 februari 2005 16:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
pssssst Bowiefan...Watteh???
ik plaats toch gewoon een plaatje??hier eens proberen dan...
[afbeelding]
Leuk he? Toen ik een plekje aangeboden kreeg op alsikmaarinbeeld.com kon ik geen nee zeggenquote:
Grinnik...ja maar dat is niet de bedoeling!quote:
En de rest...en de rest...en de rest?quote:
Ik zat niet te klagen hoor...en ik weet natuurlijk wel welke foto ik neerzetquote:Op zondag 13 februari 2005 16:40 schreef PdeHoog het volgende:
De rest is ook mooi. Alleen vraag ik me nou af wat je zat te klagen over rimpeltjes gister
Ik zie ze zo niet op die foto...of bewoog je zo snel dat ze niet meer zichtbaar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |