Kijk eens in het dierentuin-topic....daar heb je inhoud niet geschikt voor jeugdige kijkertjesquote:Op zondag 13 februari 2005 11:32 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
gaat dit topic wat meer inhoud krijgen?
Misschien toch meer drinken. Dan weet je wel waar het vandaan komtquote:ik heb trouwens aardige koppijn![]()
en het komt niet door de drank
Naar dierentuin-topic rentquote:Op zondag 13 februari 2005 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk eens in het dierentuin-topic....daar heb je inhoud niet geschikt voor jeugdige kijkertjes
Zeg...jij was niet van de diertjesquote:
denk dat dat andere deeel van je post hem meer aanstond...quote:Op zondag 13 februari 2005 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg...jij was niet van de diertjes.
Voor neukende dieren maak ik wel een uitzondering hoorquote:Op zondag 13 februari 2005 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg...jij was niet van de diertjes.
Denk het ookquote:Op zondag 13 februari 2005 11:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
denk dat dat andere deeel van je post hem meer aanstond...
Was JIJ dat??!! Knap lastig in zo'n leeuwenpak zeker?quote:Op zondag 13 februari 2005 11:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk het ook. Dat is nl. precies het stuk waar-ie nu op aan het reageren is in het topic. Doe ik daar nu zo mijn best voor
![]()
![]()
jeeequote:Op zondag 13 februari 2005 11:57 schreef Shark.Bait het volgende:
Jeez.. jullie zijn bij elkaar net zo erg als een stuart
Alleen als ik jouw posts leesquote:
* Dr_Flash shark achterna roept: "Neem brood mee! Kan nog wel ff duren hier!"quote:Op zondag 13 februari 2005 12:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Alleen als ik jouw posts lees
ben zo terug
koekje d'rbijquote:Op zondag 13 februari 2005 12:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Alleen als ik jouw posts lees
ben zo terug
quote:
leg uitquote:Op zondag 13 februari 2005 12:56 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb net 2 antiliaanse plakjes Hollandse cake op
Van die plakjes cake?quote:Op zondag 13 februari 2005 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja de grap is er wel een beetje vanaf inmiddels
antilliaanse plakjes zijn 2.5 cm dik.. heerlijkquote:
quote:Op zondag 13 februari 2005 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was JIJ dat??!! Knap lastig in zo'n leeuwenpak zeker?
ikke niet, ik mag straks sportenquote:Op zondag 13 februari 2005 12:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Iemand nog leuke fotografische bezigheden geplanned voor vandaag?of zijn jullie al weg?
Er zijn toch geen leeuwen meer in Blijdorp?quote:
Ikke niet...ik ga me nog even verdiepen in UML en zoquote:Op zondag 13 februari 2005 12:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Iemand nog leuke fotografische bezigheden geplanned voor vandaag?of zijn jullie al weg?
Nee...Azlan is pasgeleden verhuisd naar Burgers'. Ze zijn wel bezig met een nieuwe kudde leeuwen. Die zou binnen een paar maanden moeten komen.quote:Op zondag 13 februari 2005 13:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Er zijn toch geen leeuwen meer in Blijdorp?
ff de slaap uit mijn ogen wrijven en nog een keer kijken maarquote:Op zondag 13 februari 2005 13:09 schreef Xilantof het volgende:
In den haag zijn er toch nog wel blauwe stukjes lucht te ontdekken![]()
Hangt een beetje af van de draagtijd natuurlijkquote:Op zondag 13 februari 2005 13:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee...Azlan is pasgeleden verhuisd naar Burgers'. Ze zijn wel bezig met een nieuwe kudde leeuwen. Die zou binnen een paar maanden moeten komen.
Het was ook hier van korte duur, maar voorlopig is het wisselend en is de zon toch meer wel dan niet te zien. Ik zit maar 45 km van Amsterdam.quote:Op zondag 13 februari 2005 11:27 schreef Schanulleke het volgende:
Nou Borelus, jij boft maar met die zon, hier is daar geen spoor van te bekennen...
ook nodig cker? ik heb film nog uit gekeken vanacht en toen was ik nog niet moequote:Op zondag 13 februari 2005 13:30 schreef Briggy het volgende:Hoi Bowiefan... ik zit ook lekker aan de koffie
De zon doet het nog steeds hier!
ik zit vol met goede ideenquote:
Ik zie geen zon, en schenk net een Hoegaarden Grand Cru inquote:Op zondag 13 februari 2005 13:41 schreef Xilantof het volgende:
Ik zie ook de zon, en ik heb net jus d'orange op
quote:Op zondag 13 februari 2005 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie geen zon, en schenk net een Hoegaarden Grand Cru ineens kijken of dat helpt
![]()
LOLquote:Op zondag 13 februari 2005 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie geen zon, en schenk net een Hoegaarden Grand Cru ineens kijken of dat helpt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |