Mijn ex heeft in z'n huis wel dat apparaten in de keuken aangaan. Planten die spontaan van de vensterbank vallen wanneer de gordijnen dicht zijn. Voordat ik dat hoorde had ik ook een vervelend gevoel in dat huis, hij ook, zijn ex ook. 1 keer toen we in bed lagen hoorde we ook ineens dikke knal
![]()
Wij meteen een logische verklaring bedenken, de geiser oid, maar die is nooit zo hard
![]()
En ik had eens een ouijabord gemaakt met een vriendin. Zaten we in de speeltuin, stelde een vraag, komt er ineens rook van dat bord af. Ik heb m weggegooid en halsover kop naar mn fiets gerend
En heel wat jaar geleden werd ik 's nachts wakker omdat mn tv van de ene op de andere zender ging
Verder kan ik ff niets meer herinneren hehe
Oh ja mn ex weer.
Vroeger sliep die met zn broer op een kamer, en zijn broer zag 's nachts een monnik bij z'n bed staan. Mijn ex heeft nooit wat gezien. Later heeft die broer verteld dat die monnik altijd bij 't bed van m'n ex stond, hij wilde hem vroeger alleen niet banger maken.
En in datzelfde huis bij de schuur in de tuin schijnt het ook alles behalve prettig te zijn