Niemand die t weet? Of dat shirt ergens gezien heeft?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:01 schreef kikoooooo het volgende:
Vorige week zag ik iemand metzo'n nike Joga Bonito t-shirt lopen... zwart met gouden letters.
Enig idee waar ik die kan krijgen?
Foto's? die namen zeggen me niet zoveel eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:06 schreef VIP het volgende:
Ben ook op zoek naar Nike Air span 42,5 en nog de Air structure 42,5
Iemand enig idee where to get? Ebay is al moeilijk.
kitbagquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:01 schreef kikoooooo het volgende:
Vorige week zag ik iemand metzo'n nike Joga Bonito t-shirt lopen... zwart met gouden letters.
Enig idee waar ik die kan krijgen?
Zoiets alleen dan met "gaas"quote:
vraag naar de Nike Truckerscap, dat zijn die petten met dat gaas achterop wat jij bedoelt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Zoiets alleen dan met "gaas"
jezus wist niet dat het zo moeilijk is om gewoon een goede pagina te vinden met een grote collectie aan nike spul. www.nike-shop.com oid.
ik ga denk ik dan maar die witte halen. Heb ik iig het type nummer :S
niet achterop. Voorop ook. snif ik zal de winkel vandaag wel inlopen en een foto maken. van de witte versiequote:Op woensdag 24 mei 2006 13:23 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
vraag naar de Nike Truckerscap, dat zijn die petten met dat gaas achterop wat jij bedoelt.
dat waren service onvriendelijke hufters, die bijvoorbaat zonder moeite te nemen al zeiden dat ze dat niet konden. of enigzins maar moeite deden om tot een oplossing te komen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:03 schreef fretclick het volgende:
lol, vraag gewoon in de winkel waar ze de witte versie hebben of ze ook aan zwart kunnen komen.
Jij ook!quote:
die kleur of een andere? ken deze voor je bestellen, maar duurt ff, (vanaf maat 11 helaas)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:56 schreef Slamm het volgende:
Ik ben op zoek naar deze:
[afbeelding]
Nike Skateboarding Classic. Je hebt ook de Tennis Classic, maar daar is oa de tong dunner van...
Weet iemand waar je die kan halen (regio Rotterdam)?
LEFT had ik al geprobeerd, had ze helaas niet!
k zal een kijken wat ik te weten kan komen, maar heb geen samples gezien of wat dan ook...quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:57 schreef thaWarhead het volgende:
Hey Floyd, heb jij enig idee of deze Huf FC's uit gaan komen (in NL of de VS?) Geruchten zijn namelijk dat dat niet gaat gebeuren.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |