Nee, joh! Met Mido, Defoe, Keane (wordt overigens wel in verband gebracht met NUFC) en El Hamdaoui heeft Martin Jol de beschikking over vier talentvolle spitsen en Dirk Kuijt is iemand die je haalt voor de basis, niet voor een rotatie-systeem...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:05 schreef sqlsmurft het volgende:
En wellicht goed voor Dirkie Kuijt ! Martin was wel gecharmeerd van hem, maar wilde hem niet halen omdat hij al genoeg spitsen had. Nu dus niet meer... Kortom ik zie Edgar de balletjes al inleveren bij Dirkie en dan wordt het een mooi seizoen
Alsjeblieft geen Kuijt bij Spursquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:05 schreef sqlsmurft het volgende:
En wellicht goed voor Dirkie Kuijt ! Martin was wel gecharmeerd van hem, maar wilde hem niet halen omdat hij al genoeg spitsen had. Nu dus niet meer... Kortom ik zie Edgar de balletjes al inleveren bij Dirkie en dan wordt het een mooi seizoen
"Talentvol" is El Hamdaoui maar je denkt toch niet dat ie komend seizoen een kans gaat krijgen tussen die andere 3 die vele klasse beter zijn?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:07 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Nee, joh! Met Mido, Defoe, Keane (wordt overigens wel in verband gebracht met NUFC) en El Hamdaoui heeft Martin Jol de beschikking over vier talentvolle spitsen en Dirk Kuijt is iemand die je haalt voor de basis, niet voor een rotatie-systeem...
Als je een systeem speelt met twee spitsen, lijkt mij één goede back-up voldoende, de rest moet je opvullen met jeugdspelers. Want hoe groot is de kans dat je twee spitsen tegelijk mist???quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
"Talentvol" is El Hamdaoui maar je denkt toch niet dat ie komend seizoen een kans gaat krijgen tussen die andere 3 die vele klasse beter zijn?
en die heeft onlangs ook zijn contract verlengd dus daar zit een aardig prijskaartje aanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:41 schreef aldostuta het volgende:
Johnson zou ook een miskoop zijn vrees ik....
Gelukkig maar, Johnson is weer zo'n typisch one season wonder waar ze in Engeland patent op lijken te hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en die heeft onlangs ook zijn contract verlengd dus daar zit een aardig prijskaartje aan
rijtje Stewart,Phillips etc.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Gelukkig maar, Johnson is weer zo'n typisch one season wonder waar ze in Engeland patent op lijken te hebben.
Why not?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Phillips hoort daar niet echt bij, imo.
sssssssssst........quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Aldo je moet je avatar veranderen...
Die schiet er toch elk jaar wel tussen de 10 en 15 binnen normaliter. Dan ben je gewoon een goede PL-spits.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |