Leuk omdat het een hoog tempo was denk ik?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:17 schreef Ludacriss het volgende:Fantastisch gespeelt door Mendes zeg
![]()
Was zeker een leuke wedstrijd... jammer dat davids niet scoorde
Yepz... maar dat is ook het Engelse voetbal hequote:Op dinsdag 27 september 2005 17:24 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Leuk omdat het een hoog tempo was denk ik?
Voetballend ging eht namelijk helemaal nergens over. Jammer dat niemand wat rust kon brengen, want na 60 was ik duizelig van het heen en weer kijken![]()
Ik vond het de laatste tijd eigenlijk wel meevallen met dat kick and rush, maar helaas werd het gisteren weer in ere hersteldquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:51 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Yepz... maar dat is ook het Engelse voetbal he
Nou, ben benieuwd...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
Lekker dat Arsenal juist een type Edgar Davids mist, we eindigen dit seizoen als beste club uit London.![]()
Ik hoop het voor julliequote:Op maandag 3 oktober 2005 10:51 schreef M0NTANA het volgende:
Fuck, Chelsea komt natuurlijk ook uit London. We eindigen boven Arsenal, dat bedoelde ik.![]()
Dacht het nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:51 schreef M0NTANA het volgende:
Fuck, Chelsea komt natuurlijk ook uit London. We eindigen boven Arsenal, dat bedoelde ik.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:50 schreef M0NTANA het volgende:
Eerst zaterdag 29 september 2005 op White Hart Lane winnen van Arsenal, daarna pas de tweede plaats verdedigen. Jammer voor Dennis Bergkamp dat hij in zijn laatste seizoen onder de Spurs moet eindigen, iets wat helaas al meer dan tien jaar niet is voorgekomen en hij dus niet gewend is.
Jammer dat ik er waarschijnlijk niet bij kan zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:50 schreef M0NTANA het volgende:
Eerst zaterdag 29 oktober 2005 op White Hart Lane winnen van Arsenal, daarna pas de tweede plaats verdedigen. Jammer voor Dennis Bergkamp dat hij in zijn laatste seizoen onder de Spurs moet eindigen, iets wat helaas al meer dan tien jaar niet is voorgekomen en hij dus niet gewend is.
Het ging hem er slechts om dat ik de datum foutief vermelde, DG weet zelf ook wel dat Arsenal spoedig onder de Spurs zal eindigen, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:19 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Het moet er toch een keer van komen he
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het ging hem er slechts om dat ik de datum foutief vermelde, DG weet zelf ook wel dat Arsenal spoedig onder de Spurs zal eindigen, zoals het hoort.
Ik ben er 12 december, ga naar de wedstrijd tegen Portsmouth.quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:29 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Cool moet je zeggen wanneerZit heel de kerstvakantie daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |