Dat is eenquote:Als alle homoseksuelen een tijdlang stoppen met hun zonden, dan moeten jullie eens kijken wat dat oplevert! Een drastische afname van het aantal besmettingen. Er is maar 1 manier om die ziekte uit te roeien en dat is onthouding.
quote:doodverwensing aan het adres van homo's.
Nee. Jullie begrijpen mij verkeerd. Als homoseksuelen geen seks meer met elkaar zouden hebben, dan zou die ziekte snel verleden tijd zijn.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:36 schreef Monus het volgende:
Moustafa.... dat kan je niet zeggen.
[..]
Dat is een
[..]
Als ménsen (hetero én homo) geen onveilige seks meer zouden hebben... en als junks alleen schone naalden zouden gebruiken etc etc.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:39 schreef Moustafa het volgende:
Nee. Jullie begrijpen mij verkeerd. Als homoseksuelen geen seks meer met elkaar zouden hebben, dan zou die ziekte snel verleden tijd zijn.
Die ziekte komt vooral bij homoseksuelen voor hoor. Eigenlijk kun je zeggen dat we de ziekte aan hen te danken hebben. Blijkbaar kunnen zij niet veilig vrijen. Daarom moeten ze maar helemaal geen seks meer hebben.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als ménsen (hetero én homo) geen onveilige seks meer zouden hebben... en als junks alleen schone naalden zouden gebruiken etc etc.
Overigens is dat waarschijnlijk al te laat voor Afrika.
De paus moet de condoom maar eens gaan promoten.
Ja, en alle marokkanen zijn tasjesrovende volgelingen van de pedofiel Mohammed.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:43 schreef Moustafa het volgende:
Die ziekte komt vooral bij homoseksuelen voor hoor. Eigenlijk kun je zeggen dat we de ziekte aan hen te danken hebben. Blijkbaar kunnen zij niet veilig vrijen. Daarom moeten ze maar helemaal geen seks meer hebben.
Als hetero's geen buitenechtelijke seks meer zouden hebben en zich niet in zouden laten met homo's dan zou het snel gedaan zijn met de ziekte.quote:Als ménsen (hetero én homo) geen onveilige seks meer zouden hebben... en als junks alleen schone naalden zouden gebruiken etc etc.
De Paus heeft de condoom nooit verboden voor afrikanen. Wel heeft hij gezegd dat het onnodig is voor Christenen. Maar als je on-Christelijke gedragd vertoont en men met de halve stad loopt te bonken, dan is de kans groot dat je AIDS oploopt. Eigen chuld dikke bult.quote:Overigens is dat waarschijnlijk al te laat voor Afrika.
Het komt vooral bij homoseksuelen voor. Ze hebben verantwoordelijkheid. Als zij allemaal veilig zouden vrijen, dan zou dit probleem snel opgelost zijn. Het enige probleem wat wij nu hebben zijn homo's die niet veilig vrijen. En hoeveel dat er zijn, dat kunnen we waarschijnlijk niet bevatten. En dat moet aangepakt worden.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, en alle marokkanen zijn tasjesrovende volgelingen van de pedofiel Mohammed.
Nu jij weer.
Over welke virussen heb je het eigenlijk? Nog nooit van problemen gehoord uit dat gebied en specifiek over de bedevaart?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:22 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Van mij mag je zoveel steentjes naar pilaren gooien als je wil maar hou die enge virussen bij je wil je?
Wat laat je jezelf weer heerlijk kennen, huillieheameauxquote:Op zondag 20 februari 2005 21:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, en alle marokkanen zijn tasjesrovende volgelingen van de pedofiel Mohammed.
Nu jij weer.
Praat ik nu met een homoseksuele? Dan heeft sowieso de discussie geen zinquote:Op zondag 20 februari 2005 21:49 schreef Youssef het volgende:
Wat laat je jezelf weer heerlijk kennen, huillieheameaux
Bijna alle junken in nederland gebruiken schone naalden.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:41 schreef DennisMoore het volgende:
Als ménsen (hetero én homo) geen onveilige seks meer zouden hebben... en als junks alleen schone naalden zouden gebruiken etc etc.
Dus als de paus condooms gaat promoten dan gaan de homos ze gebruiken? Af denk je werkelijk dat heel afrika naar de paus luistert, en dat heel afrika uit christenen bestaan.quote:Overigens is dat waarschijnlijk al te laat voor Afrika.
Je praat hier met een hele delegatie homoseksuele. N_I_ zit in ieder geval goed, Monus volgens mij ook. Maar de rest zijn allemaal rugriddersquote:Op zondag 20 februari 2005 21:54 schreef Moustafa het volgende:
[..]
Praat ik nu met een homoseksuele? Dan heeft sowieso de discussie geen zin![]()
De droom en ideologie van N_I_.quote:Op zondag 20 februari 2005 19:43 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Op zich wel goed dat het zo'n agressief virus is. Nu de risicogroepen de toegang ontzeggen tot openbare gebouwen waar de ziekte gemakkelijk kan worden overgebracht op normale mensen. Het is eigenlijk belachelijk dat mensen die gewoon normaal gedrag vertonen moeten boeten voor de ziekelijkheid van anderen. En het ruimt lekker snel op. En in no time behoren deze risicogroepen tot verleden tijd en dat hebben ze dat aan zichzelf te danken.
Ik gaquote:Op zondag 20 februari 2005 21:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je praat hier met een hele delegatie homoseksuele. N_I_ zit in ieder geval goed, Monus volgens mij ook. Maar de rest zijn allemaal rugridders
quote:Op zondag 20 februari 2005 21:49 schreef Moustafa het volgende:
[..]
Het komt vooral bij homoseksuelen voor. Ze hebben verantwoordelijkheid. Als zij allemaal veilig zouden vrijen, dan zou dit probleem snel opgelost zijn. Het enige probleem wat wij nu hebben zijn homo's die niet veilig vrijen. En hoeveel dat er zijn, dat kunnen we waarschijnlijk niet bevatten. En dat moet aangepakt worden.
http://www.advocate.com/html/stories/884/884_chasers.aspquote:Nearly two thirds of 3,000 Gay.com users surveyed recently admitted to having unprotected anal sex. New cases of HIV infection have increased 8% in 25 states. Syphilis is on the rise in New York, Los Angeles, San Francisco, and Palm Springs, Calif. And we are hearing about unusual staph infections in gay men that can be treated only with advanced antibiotics. Why?
Kan je nagaan, zelf in een tropic over AIDS zijn de meenste mensen homos.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je praat hier met een hele delegatie homoseksuele. N_I_ zit in ieder geval goed, Monus volgens mij ook. Maar de rest zijn allemaal rugridders
Dat fossiel is dement dude!quote:Op zondag 20 februari 2005 21:46 schreef N_I_ het volgende:
Omdat homo's het verdommen om zich in een bepaalde hoek te laten drukken. Ruggegraat heet dat.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:04 schreef Monus het volgende:
[..]
Kan je nagaan, zelf in een tropic over AIDS zijn de meenste mensen homos.
quote:Op zondag 20 februari 2005 22:01 schreef Monus het volgende:
[..]
[..]
http://www.advocate.com/html/stories/884/884_chasers.asp
Het is een kloon Saleheim!quote:
Of ze proberen het bij zichzelf te verdringen.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:04 schreef Monus het volgende:
Dat geldt ook voor hetero's dombo.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:13 schreef Moustafa het volgende:
Kijk, als je homoseksueel wil zijn. Ik vind het echt niet erg. Maar als je extra onveilig gaat vrijen terwijl je weet dat je aids kan verspreiden.
We zitten niet in de tropic's Monus!quote:Op zondag 20 februari 2005 22:04 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik weet dat je N_i_ bent lieverd.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:13 schreef Moustafa het volgende:
Ik zeg het misschien een beetje verkeerd, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel.
Eigenlijk kunnen we ook zeggen dat op commando van waardeloze sprookjesboeken, gelovige hetero`s fokken als konijnen waardoor de wereld opgescheept zit met overbevolking, drukte en stress, woningnood, honger, milieu vervuiling en daaruit voortkomende natuur rampen, incest en kindermishandeling en de daaruit voortkomende trauma`s, depressies, godsdienstwaanzin waaronder mensen gebukt gaan, oorlogen die de laatste 2000 jaar door invloed van die fascistische sprookjesboeken zijn uitgevoerd enz. Eigenlijk kun je zeggen dat we al die ellende aan hen hebben te danken, want blijkbaar kunnen ze niet zelf denken zonder hun sprookjesboek en vervolgens hun primitieve voortplantingsdrift een beetje binnen de perken houden.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:43 schreef Moustafa / N_I_ het volgende:
[..]
Die ziekte komt vooral bij homoseksuelen voor hoor. Eigenlijk kun je zeggen dat we de ziekte aan hen te danken hebben. Blijkbaar kunnen zij niet veilig vrijen. Daarom moeten ze maar helemaal geen seks meer hebben.
Aha, busted!!!quote:Op zondag 20 februari 2005 22:17 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ik weet dat je N_i_ bent lieverd.![]()
Zomaar een uitspraak en jij trapt erin? Enig bewijsquote:Op zondag 20 februari 2005 22:38 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Aha, busted!!!
Well done Andromeda!![]()
jij wenst hele groepen mensen dood en durft jezelf christen te noemen??quote:Op zondag 20 februari 2005 19:43 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Op zich wel goed dat het zo'n agressief virus is. Nu de risicogroepen de toegang ontzeggen tot openbare gebouwen waar de ziekte gemakkelijk kan worden overgebracht op normale mensen. Het is eigenlijk belachelijk dat mensen die gewoon normaal gedrag vertonen moeten boeten voor de ziekelijkheid van anderen. En het ruimt lekker snel op. En in no time behoren deze risicogroepen tot verleden tijd en dat hebben ze dat aan zichzelf te danken.
Ontopic blijven svp.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:44 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zomaar een uitspraak en jij trapt erin? Enig bewijs
Ik hoef aan jou geen verantwoording af te leggen.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:44 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zomaar een uitspraak en jij trapt erin? Enig bewijs
Een grote melting pot waar allerlei moslims bij elkaar komen en virussen uitwisselen. Zorg jij nou maar dat jij geen ongewenst souvenir importeert.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Over welke virussen heb je het eigenlijk? Nog nooit van problemen gehoord uit dat gebied en specifiek over de bedevaart?![]()
[..]
Heel vroeger waren er ook beschavingen waar homosexuality heel normaal was, maar zoals we allen weten bestaan die beschavingen dus niet meer. Na 2000 jaar bestaat het christendom nog steeds, is dat slaafse fok kudde blijkbaar heel wat slimmer dan al die homos.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:23 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen we ook zeggen dat op commando van waardeloze sprookjesboeken, gelovige hetero`s fokken als konijnen waardoor de wereld opgescheept zit met overbevolking, drukte en stress, woningnood, honger, milieu vervuiling en daaruit voortkomende natuur rampen, incest en kindermishandeling en de daaruit voortkomende trauma`s, depressies, godsdienstwaanzin waaronder mensen gebukt gaan, oorlogen die de laatste 2000 jaar door invloed van die fascistische sprookjesboeken zijn uitgevoerd enz. Eigenlijk kun je zeggen dat we al die ellende aan hen hebben te danken, want blijkbaar kunnen ze niet zelf denken zonder hun sprookjesboek en vervolgens hun primitieve voortplantingsdrift een beetje binnen de perken houden.
Daarom zouden ze maar beter helemaal geen kinderen meer mogen fokken, die eencelligen die zich hun hele miezerige bestaan angstvallig samen met de rest van hun slaafse fok kudde comformeren aan een waardeloos sprookjesboek, dan roeit dat godsdienstwaanzinnige inteelt zichzelf binnen niet al te lange tijd uit!![]()
Toenemend aantal allochtonen met HIVquote:Op zondag 20 februari 2005 21:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Over welke virussen heb je het eigenlijk? Nog nooit van problemen gehoord uit dat gebied en specifiek over de bedevaart?![]()
[..]
Wat laat je jezelf weer heerlijk kennen, huillieheameaux
Geez. Neem eens een lesje logica.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:22 schreef Monus het volgende:
Heel vroeger waren er ook beschavingen waar homosexuality heel normaal was, maar zoals we allen weten bestaan die beschavingen dus niet meer. Na 2000 jaar bestaat het christendom nog steeds, is dat slaafse fok kudde blijkbaar heel wat slimmer dan al die homos.
Dat is valse informatiequote:Op zondag 20 februari 2005 23:32 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Toenemend aantal allochtonen met HIV
Bron : http://www.rivm.nl/infect(...)ber_allochtonen.html
http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/441100018.pdf
Laat je zelf maar eens testen Youssef, men weet maar nooit hé.
???quote:Op zondag 20 februari 2005 23:22 schreef Monus het volgende:
[..]
Heel vroeger waren er ook beschavingen waar homosexuality heel normaal was, maar zoals we allen weten bestaan die beschavingen dus niet meer. Na 2000 jaar bestaat het christendom nog steeds, is dat slaafse fok kudde blijkbaar heel wat slimmer dan al die homos.
Yes it's all conspiracy....quote:
Kennelijk allemaal allochtonen die de islam hebben laten vallen en zo geïntegreerd zijn dat ze buiten het huwelijk wippenquote:Op zondag 20 februari 2005 23:32 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Toenemend aantal allochtonen met HIV
Bron : http://www.rivm.nl/infect(...)ber_allochtonen.html
http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/441100018.pdf
Laat je zelf maar eens testen Youssef, men weet maar nooit hé.
Bij jou hoop ik. Aangezien dit een verplichting is van een hogere macht. En het ander gewoon een primitieve vorm van het botvieren van je lusten is. De arrogantie straalt ervan afquote:Op zondag 20 februari 2005 23:05 schreef Saleheim het volgende:
Begint het kwartje al een beetje te vallen?
Ik hoop het voor jou lieverd, ik zou niet willen dat jou iets overkomt.quote:Op maandag 21 februari 2005 00:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kennelijk allemaal allochtonen die de islam hebben laten vallen en zo geïntegreerd zijn dat ze buiten het huwelijk wippenMaar ik denk hier eerder dat het gaat om Antillianen of Bulgaren
Ach, ik ben al flink gaan minderen hier. Maar af en toe kan ik het gewoon niet latenquote:Op maandag 21 februari 2005 00:05 schreef Moustafa het volgende:
Youssef wat doen we hier? Alsof we die homoseksuelen kunnen overtuigen. Ooit.....
Hogere macht???quote:Op maandag 21 februari 2005 00:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Bij jou hoop ik. Aangezien dit een verplichting is van een hogere macht. En het ander gewoon een primitieve vorm van het botvieren van je lusten is. De arrogantie straalt ervan af
Hej, kennelijk ben je al 37. Heb jij niets beters te doenquote:
Ik ben vandaag geregistreerd en nu moeten ze me al nietquote:Op maandag 21 februari 2005 00:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ach, ik ben al flink gaan minderen hier. Maar af en toe kan ik het gewoon niet laten
Sommige mensen zoals ik hebben kennis van zaken en een eigen mening, wat met de nodige bewijs ondersteund wordt. Andere mensen zoals jij hebben geen kennis en lopen achter de meute aan zonder een eigen mening, meenstal komen ze ook niet verder dan een beetje scheeuwen en schelden als je met bewijzen komt.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:55 schreef andromeda1968 het volgende:
Onze expert, totaal niet gehinderd door enige kennis van zaken en kwistig rondstrooiend met zijn eigen bekrompen en achterhaalde meningen als zijnde objectieve feiten....![]()
Wat voor de een een 'verplichting van een hogere macht' is, is voor de andere pure bull. Daarom mag jij nooit verwachten dat degenen die die hogere macht niet erkennen zullen buigen voor wat jij vindt. DAT niet kunnen accepteren en verwachten dat jij via je godsdienst een impact op mijn leven kunt hebben als blije homosexueel is pas de hoogste en tevens gevaarlijkste vorm van arrogantie.quote:Op maandag 21 februari 2005 00:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Bij jou hoop ik. Aangezien dit een verplichting is van een hogere macht. En het ander gewoon een primitieve vorm van het botvieren van je lusten is. De arrogantie straalt ervan af
Wie ben jij om voor een ander te bepalen of zijn leven wel of niet zinvol is. Weer dat zelf gaan zitten op Allah's troontje.quote:Op maandag 21 februari 2005 00:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej, kennelijk ben je al 37. Heb jij niets beters te doenZou me behoorlijk rot voelen als ik zo een doelloos leven achter de rug had, rug, <-->begrijp je hem
al een beetje bang voor de dood?
![]()
Dat is het hem nou precies, Godslasteraar heeft het al zo mooi verwoord in een ander topic;quote:Op maandag 21 februari 2005 00:17 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Wat voor de een een 'verplichting van een hogere macht' is, is voor de andere pure bull. Daarom mag jij nooit verwachten dat degenen die die hogere macht niet erkennen zullen buigen voor wat jij vindt. DAT niet kunnen accepteren en verwachten dat jij via je godsdienst een impact op mijn leven kunt hebben als blije homosexueel is pas de hoogste en tevens gevaarlijkste vorm van arrogantie.
quote:Dan zie je weer eens wat gelovigen zo graag willen, ze willen zich onderwerpen (=letterlijk Islam)
ze willen knechtje zijn, stof eten, knielen, vleien, en gestraft worden door hun strenge Heer.
Pure SM.
Dan moet het ook wel onverdraagbaar zijn dat er mensen zijn die hun Führer niet serieus nemen en zomaar hun eigen gang gaan en alle voorschriften van de Heer der Aarde aan hun leren laarsen lappen, en vervolgens ook niet gestraft worden maar een succesvol leven leiden.
Vandaar die haat en bereidheid tot geweld, aangezien hun almachtige Schepper het telkens laat afweten. Dan maar zelf in aktie komen en mensen dwingen mee te buigen voor de Dwerg der Hemelen.
sommige mensen wíllen onderdaan zijn, een Führer hebben, of die nu God, Allah, Stalin, Hitler, OBL heet doet er niet toe. Kruipen door het stof, dat willen ze.
Peuter gelul!quote:Op maandag 21 februari 2005 00:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej, kennelijk ben je al 37. Heb jij niets beters te doenZou me behoorlijk rot voelen als ik zo een doelloos leven achter de rug had, rug, <-->begrijp je hem
al een beetje bang voor de dood?
![]()
Monus! ik val hier haast in slaap van je geblaat, Aan domme mensen verspil ik verder geen tijd meer. Doei.quote:Op maandag 21 februari 2005 00:15 schreef Monus het volgende:
[..]
Sommige mensen zoals ik hebben kennis van zaken en een eigen mening, wat met de nodige bewijs ondersteund wordt. Andere mensen zoals jij hebben geen kennis en lopen achter de meute aan zonder een eigen mening, meenstal komen ze ook niet verder dan een beetje scheeuwen en schelden als je met bewijzen komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |