in de landen waar die verboden is overtreden ze de lokale wetten dus.. je en?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:17 schreef Monus het volgende:
[..]
Ken je die sekte waar Tom Cruise en John Travolta ook in zit (ben de naam vergeten), die is in de nodige landen verboden terwijl zij geen verboden dingen doen. Ze hebben laast ook een centum in spanje geopend.
[..]
Nee, ik vraag me in dit soort gevallen niet af of ze een condoom gebruikt hebben. Maar aangezien je echte vraag blijkbaar is waarom ik in dat soort posts niet post.quote:Vraag je je trouwens bij onderstaande gevallen ook altijd bezorgd af of de daders wel netjes een condoom omgedaan hebben Monus, ik zie je namelijk nooit reageren op dergelijke topics, zal wel komen omdat er geen homo's negatief in belicht worden!?
Welke landen, welke verboden, welke lokale wetten?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:45 schreef petre86 het volgende:
in de landen waar die verboden is overtreden ze de lokale wetten dus.. je en?
Wat zijn dit voor een stomme vragen?quote:wat is dat voor vergelijking?
En wat doe jij nu dan, denk je?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 03:15 schreef Monus het volgende:
hoewel het erg in is in nederland om marokkanen af te zeiken zie ik er niet de fun van in.
lever mij dan eerst maar het bewijs dat scientology is verboden op sommige plaatsen en de redenen daartoequote:Op zaterdag 19 februari 2005 03:21 schreef Monus het volgende:
[..]
Welke landen, welke verboden, welke lokale wetten?
Je weet niks maar loopt wel een hoop te blaten...
[..]
Wat zijn dit voor een stomme vragen?
Gut, en daar heb je ook echt onafhankelijke wetenschappers voor nodig om te constateren dat barebacking typerend is voor homo's. Oh, wat zeg ik, barebacking is specifiek een term die voor homo's gebruikt wordtquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:49 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Youssef die het beter weet dan al die onafhankelijke wetenschappers die er al studies over gemaakt hebben, of het zelfs beter weet dan de realiteit ...
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:34 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Denk eerder moslims die uit de bedevaart uit Mekka de meest resistente virussen weer het land mee in nemen zodat er straks daadwerkelijk geen enkele antibiotica er nog tegen gewassen is.
Om ook maar eens een generaliserende uitspraak te doen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:37 schreef mineo39-76 het volgende:
Een jaar ervoor was voor het eerst een artikel verschenen in het gerenommeerde Amerikaanse medische tijdschrift New England Journal of Medicine dat melding maakte van een geheimzinnige ziekte onder homos. Maar in 1982 waren er maar weinig Nederlandse artsen die iets van deze ontwikkelingen wisten. Pas in de jaren erna drong langzamerhand door dat het om een fatale virusziekte ging die niet alleen homos trof, maar zich ook verspreidde onder drugsgebruikers en hemofiliepatiënten.
Dat de doorsnee homo net zoveel te maken heeft met barabacking als elke hetero-vrouw met prostitutie..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 07:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Gut, en daar heb je ook echt onafhankelijke wetenschappers voor nodig om te constateren dat barebacking typerend is voor homo's. Oh, wat zeg ik, barebacking is specifiek een term die voor homo's gebruikt wordt
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 09:34 schreef andromeda1968 het volgende:
Met andere woorden, Youssef, je bent weer aan het lullen!
Mja wanneer niet eigenlijk hé.quote:
dus geef het beesjte een andere naam en het is anders?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 07:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Gut, en daar heb je ook echt onafhankelijke wetenschappers voor nodig om te constateren dat barebacking typerend is voor homo's. Oh, wat zeg ik, barebacking is specifiek een term die voor homo's gebruikt wordtSorry, foutje van mijn kant
hij begint te gillen als je alle moslims over 1 kam scheert... maar das natuurlijk ook weer andersquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
omdat deze hom's als groep aangeduid zijn ipv als individuen is het gelijk typerend?![]()
Van mij mag je zoveel steentjes naar pilaren gooien als je wil maar hou die enge virussen bij je wil je?quote:[b][..]En maar disclaimers eronder plaatsen. Jongens, dat hoeft niet, want ik kan er tegen. Gezien het lulverhalen zijn
Mekka een probleem, terwijl iedereen de hele wereld over reist?
[..]
Jij begint echt er omheen te lullen. Jij maakt een rare vergelijking tussen een sekte en bug chasers en doet dat ook nog zonder bewijs, daarna moet ik bewijs vinden voor jou. Jij bent degene die met bewijs moet komen dat er geen sektes zijn gesloten zonder iets strafbaar te hebben gedaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 04:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
lever mij dan eerst maar het bewijs dat scientology is verboden op sommige plaatsen en de redenen daartoe. Jij kwam tenslotte aandraven met deze sekte.. moet je niet de bewijslast bij mij neerleggen!
en ik zei dat er wel degelijk bepaalde verschillen waren tussen een sekte en deze groep bugchasersquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:26 schreef Monus het volgende:
[..]
Jij begint echt er omheen te lullen. Jij maakt een rare vergelijking tussen een sekte en bug chasers en doet dat ook nog zonder bewijs, daarna moet ik bewijs vinden voor jou. Jij bent degene die met bewijs moet komen dat er geen sektes zijn gesloten zonder iets strafbaar te hebben gedaan.
Zoek het zelf maar uit waarom...
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=Scientology+forbidden
ze hebben een "profeet" dat is dus duidelijk anders, maar jij komt met deze sekte aandraven, ik trek alleen de vergelijking in het tot stervens toe verafgoden van iets.quote:Scientology was started by sci-fi writer L. Ron Hubbard, and evolved from his initial concept of Dianetics. The Scientology religion is based exclusively upon L. Ron Hubbard's research, writings and recorded lectures -- all of which constitute the Scriptures of the religion. These encompass more than 500,000 pages of writings, nearly 3,000 recorded lectures and more than 100 films. He is the only source of the religion, and he has no successor. A fundamental doctrine of the Scientology religion is that spiritual freedom can be attained only if the path outlined in these works is followed without deviation, for it is an intensively researched and workable route.
Dus een sekte die als doel heeft een dodelijke ziekte te verspeiden (aangezien deze ziekte niet alleen in deze groep blijft) in jouw ogen wel goed en mag gewoon bestaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:56 schreef petre86 het volgende:
ze hebben een "profeet" dat is dus duidelijk anders, maar jij komt met deze sekte aandraven, ik trek alleen de vergelijking in het tot stervens toe verafgoden van iets.
maar dan nog is dit een eigen keuze, die bugchasers kiezen voor een ziekte, net zoals sekteleden kiezen voor een sekte. of dat verboden zou moeten worden of niet..
zo'n kleine groep is niet representatief voor alle homoseksuelen, net zoals die sekte niet representatief is voor alle amerikanen (oorsprong ligt in the usa)
Gelukkig zijn in iedergeval de rechters in nederland het niet met je eens. Als je weet dat je HIV besmet bent en bewust onbeschermde sex hebt kan je aangeklaagt worden voor zware mishandeling. En volgens mij heeft de politie in nederland geen aanklacht nodig voor zware mishandeling! Een zeer goede zaak natuurlijk.quote:als je hiv krijgt is dat toch echt je eigen fout, je kiest er voor om onveilig seks te hebben, met risico op een soa zoals hiv..
Ehhh..... nou die rechtszaak loopt al een tijdje. Eigenlijk is het nog niet helemaal duidelijk of het blote feit dat je als HIV-positieve onbeschermde sex hebt gehad, leidt tot het misdrijf zware mishandeling, of dat dit alleen het geval is, als iemand daadwerkelijk besmet wordt.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:49 schreef Monus het volgende:
[..]
Dus een sekte die als doel heeft een dodelijke ziekte te verspeiden (aangezien deze ziekte niet alleen in deze groep blijft) in jouw ogen wel goed en mag gewoon bestaan.
[..]
Gelukkig zijn in iedergeval de rechters in nederland het niet met je eens. Als je weet dat je HIV besmet bent en bewust onbeschermde sex hebt kan je aangeklaagt worden voor zware mishandeling. En volgens mij heeft de politie in nederland geen aanklacht nodig voor zware mishandeling! Een zeer goede zaak natuurlijk.![]()
quote:Hoge Raad verwijst de zaak over poging tot zware mishandeling door een met HIV besmette verdachte naar hof Den Bosch
Den Haag, 18 januari 2005 - De Hoge Raad heeft vandaag uitspraak gedaan in de zaak van een verdachte die in juni 2003 door het gerechtshof te Arnhem is veroordeeld tot een gevangenisstraf van twee jaar en drie maanden wegens poging tot zware mishandeling.
De verdachte heeft tegen die uitspraak beroep in cassatie ingesteld. Eerder was de verdachte door het gerechtshof te Leeuwarden op 9 augustus 2001 veroordeeld wegens poging tot doodslag. Dat arrest is door de Hoge Raad op 25 maart 2003 vernietigd, omdat de bewijsvoering van het bewezenverklaarde opzet - voor poging tot doodslag - onvoldoende was.
Het Arnhemse hof heeft op 30 juni 2003 bewezen verklaard dat de verdachte, terwijl hij wist dat hij besmet was met het HIV-virus, onbeschermd seksueel contact heeft gehad met een minderjarige jongen. Later is gebleken dat de jongen niet besmet is geraakt.
Samenvatting van de griffier van de Hoge Raad der Nederlanden (buiten verantwoordelijkheid van de Hoge Raad)
De bewijsmiddelen die door het Arnhemse hof zijn gebruikt, houden in hoe de feitelijke gang van zaken bij het seksuele contact was. Het Arnhemse hof heeft de verdachte vrijgesproken van de primair tenlastegelegde poging tot doodslag omdat de dood van het slachtoffer, gelet op de huidige stand van de medische wetenschap, een te ver verwijderd gevolg is van het handelen van de verdachte, zodat dit hem niet kan worden toegerekend. Wel heeft het hof in Arnhem de verdachte veroordeeld wegens de subsidiair tenlastegelegde poging tot zware mishandeling. Naar het oordeel van het Arnhemse hof doet zich hier een geval voor van "voorwaardelijke opzet"; de verdachte heeft bewust de aanmerkelijke kans aanvaard dat het slachtoffer door het seksueel contact met HIV besmet zou raken.
De Hoge Raad heeft geoordeeld dat het hebben van onbeschermde seksuele contacten door iemand die met het HIV-virus is besmet gevaarzettend is. Dat brengt op zichzelf nog niet mee dat diegene ook voorwaardelijk opzet heeft gehad op de kans dat de ander met HIV zou worden besmet. Die kans is naar algemene ervaringsregels niet zonder meer aanmerkelijk. Dat kan onder bijzondere omstandigheden anders zijn, maar daarover heeft het Arnhemse hof niets vastgesteld. De Hoge Raad merkt nog op dat de vraag of het aangaan van onbeschermde seksuele contacten door een persoon die besmet is met het HIV-virus ook strafbaar zou moeten zijn zonder dat sprake is van (voorwaardelijk) opzet, ter beoordeling van de wetgever staat.
De uitspraak van het Arnhemse hof is daarom door de Hoge Raad vernietigd en de zaak is voor verdere behandeling verwezen naar het gerechtshof te Den Bosch.
Volgens mij is Fons S ook veroordeeld voor onder andere dit...quote:Op zondag 20 februari 2005 16:02 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ehhh..... nou die rechtszaak loopt al een tijdje. Eigenlijk is het nog niet helemaal duidelijk of het blote feit dat je als HIV-positieve onbeschermde sex hebt gehad, leidt tot het misdrijf zware mishandeling, of dat dit alleen het geval is, als iemand daadwerkelijk besmet wordt.
Bron: http://www.rechtspraak.nl(...)smette+verdachte.htm
[..]
Vaginale seks idem.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:06 schreef Monus het volgende:
Maar we gaan in iedergeval de goede kant op. En bijna iedereen in nederland die AIDS heeft weet dat er een groot risico op besmetting is als je onbeschermende anale sex hebt zodat we in de meenste zaken kunnen spreken over "voorwaardelijke opzet".
Op zich wel goed dat het zo'n agressief virus is. Nu de risicogroepen de toegang ontzeggen tot openbare gebouwen waar de ziekte gemakkelijk kan worden overgebracht op normale mensen. Het is eigenlijk belachelijk dat mensen die gewoon normaal gedrag vertonen moeten boeten voor de ziekelijkheid van anderen. En het ruimt lekker snel op. En in no time behoren deze risicogroepen tot verleden tijd en dat hebben ze dat aan zichzelf te danken.quote:AIDS II: Faster Acting and Drug Resistant
A Reuters article (Ref. 1) reports that a new drug-resistant faster-acting version of the AIDS virus has been detected. This should be major news on all the cable news shows, but the liberal media is hesitant to tell the public all the details for fear of creating widespread homophobia. The liberals have always considered homosexuals their allies against mainstream Christian society, and they have been willing to cover up for them --suppressing the reality of their sick life style while Hollywood promotes a sanitized "Will and Grace" version of the homosexual for Mr. and Mrs. Joe Sixpack.
The cost to society of AIDS is a carefully-guarded secret. A disease spread by homosexuals and drug users has been transformed into the equivalent of breast cancer in the minds of many Americans. The fact that AIDS could be stopped overnight if people just controlled their behavior is conveniently airbrushed out of the picture. Not only have billions of dollars been spent to prolong the lives of completely undesirable elements of our society, we have spent additional billions to treat people with AIDS in Africa.
Most major corporations grant full medical benefits to homosexuals with AIDS and their "life partners." This cost is rapidly draining dry the health care benefits for many normal Americans...
...
A Reuters article (Ref. 1) reports "One day after the discovery of a drug-resistant, fast-developing AIDS case in New York prompted city health officials to announce an alert... New York health officials announced on Friday that 'a highly resistant strain of a rapidly progressive' HIV had been diagnosed for the first time in a city resident. The case was found in an unidentified man in his 40s who had multiple male partners and unprotected anal sex, often while using the illegal drug crystal methamphetamine. The man developed AIDS as early as 2-3 months after infection, and no more than 20 months, the officials said."
En dat noemt zich 'christen' en 'gelovig'.quote:Op zondag 20 februari 2005 19:43 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Op zich wel goed dat het zo'n agressief virus is. Nu de risicogroepen de toegang ontzeggen tot openbare gebouwen waar de ziekte gemakkelijk kan worden overgebracht op normale mensen. Het is eigenlijk belachelijk dat mensen die gewoon normaal gedrag vertonen moeten boeten voor de ziekelijkheid van anderen. En het ruimt lekker snel op. En in no time behoren deze risicogroepen tot verleden tijd en dat hebben ze dat aan zichzelf te danken.
Moet ie wel, niemand anders doet het..quote:Op zondag 20 februari 2005 20:41 schreef Saleheim het volgende:
[..]
En dat noemt zich 'christen' en 'gelovig'.
Nee, ik noem hem liever reli-fascistje.quote:Op zondag 20 februari 2005 20:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet ie wel, niemand anders doet het..
Dat is eenquote:Als alle homoseksuelen een tijdlang stoppen met hun zonden, dan moeten jullie eens kijken wat dat oplevert! Een drastische afname van het aantal besmettingen. Er is maar 1 manier om die ziekte uit te roeien en dat is onthouding.
quote:doodverwensing aan het adres van homo's.
Nee. Jullie begrijpen mij verkeerd. Als homoseksuelen geen seks meer met elkaar zouden hebben, dan zou die ziekte snel verleden tijd zijn.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:36 schreef Monus het volgende:
Moustafa.... dat kan je niet zeggen.
[..]
Dat is een
[..]
Als ménsen (hetero én homo) geen onveilige seks meer zouden hebben... en als junks alleen schone naalden zouden gebruiken etc etc.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:39 schreef Moustafa het volgende:
Nee. Jullie begrijpen mij verkeerd. Als homoseksuelen geen seks meer met elkaar zouden hebben, dan zou die ziekte snel verleden tijd zijn.
Die ziekte komt vooral bij homoseksuelen voor hoor. Eigenlijk kun je zeggen dat we de ziekte aan hen te danken hebben. Blijkbaar kunnen zij niet veilig vrijen. Daarom moeten ze maar helemaal geen seks meer hebben.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als ménsen (hetero én homo) geen onveilige seks meer zouden hebben... en als junks alleen schone naalden zouden gebruiken etc etc.
Overigens is dat waarschijnlijk al te laat voor Afrika.
De paus moet de condoom maar eens gaan promoten.
Ja, en alle marokkanen zijn tasjesrovende volgelingen van de pedofiel Mohammed.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:43 schreef Moustafa het volgende:
Die ziekte komt vooral bij homoseksuelen voor hoor. Eigenlijk kun je zeggen dat we de ziekte aan hen te danken hebben. Blijkbaar kunnen zij niet veilig vrijen. Daarom moeten ze maar helemaal geen seks meer hebben.
Als hetero's geen buitenechtelijke seks meer zouden hebben en zich niet in zouden laten met homo's dan zou het snel gedaan zijn met de ziekte.quote:Als ménsen (hetero én homo) geen onveilige seks meer zouden hebben... en als junks alleen schone naalden zouden gebruiken etc etc.
De Paus heeft de condoom nooit verboden voor afrikanen. Wel heeft hij gezegd dat het onnodig is voor Christenen. Maar als je on-Christelijke gedragd vertoont en men met de halve stad loopt te bonken, dan is de kans groot dat je AIDS oploopt. Eigen chuld dikke bult.quote:Overigens is dat waarschijnlijk al te laat voor Afrika.
Het komt vooral bij homoseksuelen voor. Ze hebben verantwoordelijkheid. Als zij allemaal veilig zouden vrijen, dan zou dit probleem snel opgelost zijn. Het enige probleem wat wij nu hebben zijn homo's die niet veilig vrijen. En hoeveel dat er zijn, dat kunnen we waarschijnlijk niet bevatten. En dat moet aangepakt worden.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, en alle marokkanen zijn tasjesrovende volgelingen van de pedofiel Mohammed.
Nu jij weer.
Over welke virussen heb je het eigenlijk? Nog nooit van problemen gehoord uit dat gebied en specifiek over de bedevaart?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:22 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Van mij mag je zoveel steentjes naar pilaren gooien als je wil maar hou die enge virussen bij je wil je?
Wat laat je jezelf weer heerlijk kennen, huillieheameauxquote:Op zondag 20 februari 2005 21:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, en alle marokkanen zijn tasjesrovende volgelingen van de pedofiel Mohammed.
Nu jij weer.
Praat ik nu met een homoseksuele? Dan heeft sowieso de discussie geen zinquote:Op zondag 20 februari 2005 21:49 schreef Youssef het volgende:
Wat laat je jezelf weer heerlijk kennen, huillieheameaux
Bijna alle junken in nederland gebruiken schone naalden.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:41 schreef DennisMoore het volgende:
Als ménsen (hetero én homo) geen onveilige seks meer zouden hebben... en als junks alleen schone naalden zouden gebruiken etc etc.
Dus als de paus condooms gaat promoten dan gaan de homos ze gebruiken? Af denk je werkelijk dat heel afrika naar de paus luistert, en dat heel afrika uit christenen bestaan.quote:Overigens is dat waarschijnlijk al te laat voor Afrika.
Je praat hier met een hele delegatie homoseksuele. N_I_ zit in ieder geval goed, Monus volgens mij ook. Maar de rest zijn allemaal rugriddersquote:Op zondag 20 februari 2005 21:54 schreef Moustafa het volgende:
[..]
Praat ik nu met een homoseksuele? Dan heeft sowieso de discussie geen zin![]()
De droom en ideologie van N_I_.quote:Op zondag 20 februari 2005 19:43 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Op zich wel goed dat het zo'n agressief virus is. Nu de risicogroepen de toegang ontzeggen tot openbare gebouwen waar de ziekte gemakkelijk kan worden overgebracht op normale mensen. Het is eigenlijk belachelijk dat mensen die gewoon normaal gedrag vertonen moeten boeten voor de ziekelijkheid van anderen. En het ruimt lekker snel op. En in no time behoren deze risicogroepen tot verleden tijd en dat hebben ze dat aan zichzelf te danken.
Ik gaquote:Op zondag 20 februari 2005 21:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je praat hier met een hele delegatie homoseksuele. N_I_ zit in ieder geval goed, Monus volgens mij ook. Maar de rest zijn allemaal rugridders
quote:Op zondag 20 februari 2005 21:49 schreef Moustafa het volgende:
[..]
Het komt vooral bij homoseksuelen voor. Ze hebben verantwoordelijkheid. Als zij allemaal veilig zouden vrijen, dan zou dit probleem snel opgelost zijn. Het enige probleem wat wij nu hebben zijn homo's die niet veilig vrijen. En hoeveel dat er zijn, dat kunnen we waarschijnlijk niet bevatten. En dat moet aangepakt worden.
http://www.advocate.com/html/stories/884/884_chasers.aspquote:Nearly two thirds of 3,000 Gay.com users surveyed recently admitted to having unprotected anal sex. New cases of HIV infection have increased 8% in 25 states. Syphilis is on the rise in New York, Los Angeles, San Francisco, and Palm Springs, Calif. And we are hearing about unusual staph infections in gay men that can be treated only with advanced antibiotics. Why?
Kan je nagaan, zelf in een tropic over AIDS zijn de meenste mensen homos.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je praat hier met een hele delegatie homoseksuele. N_I_ zit in ieder geval goed, Monus volgens mij ook. Maar de rest zijn allemaal rugridders
Dat fossiel is dement dude!quote:Op zondag 20 februari 2005 21:46 schreef N_I_ het volgende:
Omdat homo's het verdommen om zich in een bepaalde hoek te laten drukken. Ruggegraat heet dat.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:04 schreef Monus het volgende:
[..]
Kan je nagaan, zelf in een tropic over AIDS zijn de meenste mensen homos.
quote:Op zondag 20 februari 2005 22:01 schreef Monus het volgende:
[..]
[..]
http://www.advocate.com/html/stories/884/884_chasers.asp
Het is een kloon Saleheim!quote:
Of ze proberen het bij zichzelf te verdringen.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:04 schreef Monus het volgende:
Dat geldt ook voor hetero's dombo.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:13 schreef Moustafa het volgende:
Kijk, als je homoseksueel wil zijn. Ik vind het echt niet erg. Maar als je extra onveilig gaat vrijen terwijl je weet dat je aids kan verspreiden.
We zitten niet in de tropic's Monus!quote:Op zondag 20 februari 2005 22:04 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik weet dat je N_i_ bent lieverd.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:13 schreef Moustafa het volgende:
Ik zeg het misschien een beetje verkeerd, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel.
Eigenlijk kunnen we ook zeggen dat op commando van waardeloze sprookjesboeken, gelovige hetero`s fokken als konijnen waardoor de wereld opgescheept zit met overbevolking, drukte en stress, woningnood, honger, milieu vervuiling en daaruit voortkomende natuur rampen, incest en kindermishandeling en de daaruit voortkomende trauma`s, depressies, godsdienstwaanzin waaronder mensen gebukt gaan, oorlogen die de laatste 2000 jaar door invloed van die fascistische sprookjesboeken zijn uitgevoerd enz. Eigenlijk kun je zeggen dat we al die ellende aan hen hebben te danken, want blijkbaar kunnen ze niet zelf denken zonder hun sprookjesboek en vervolgens hun primitieve voortplantingsdrift een beetje binnen de perken houden.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:43 schreef Moustafa / N_I_ het volgende:
[..]
Die ziekte komt vooral bij homoseksuelen voor hoor. Eigenlijk kun je zeggen dat we de ziekte aan hen te danken hebben. Blijkbaar kunnen zij niet veilig vrijen. Daarom moeten ze maar helemaal geen seks meer hebben.
Aha, busted!!!quote:Op zondag 20 februari 2005 22:17 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ik weet dat je N_i_ bent lieverd.![]()
Zomaar een uitspraak en jij trapt erin? Enig bewijsquote:Op zondag 20 februari 2005 22:38 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Aha, busted!!!
Well done Andromeda!![]()
jij wenst hele groepen mensen dood en durft jezelf christen te noemen??quote:Op zondag 20 februari 2005 19:43 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Ontopic blijven svp.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:44 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zomaar een uitspraak en jij trapt erin? Enig bewijs
Ik hoef aan jou geen verantwoording af te leggen.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:44 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zomaar een uitspraak en jij trapt erin? Enig bewijs
Een grote melting pot waar allerlei moslims bij elkaar komen en virussen uitwisselen. Zorg jij nou maar dat jij geen ongewenst souvenir importeert.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Over welke virussen heb je het eigenlijk? Nog nooit van problemen gehoord uit dat gebied en specifiek over de bedevaart?![]()
[..]
Heel vroeger waren er ook beschavingen waar homosexuality heel normaal was, maar zoals we allen weten bestaan die beschavingen dus niet meer. Na 2000 jaar bestaat het christendom nog steeds, is dat slaafse fok kudde blijkbaar heel wat slimmer dan al die homos.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:23 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen we ook zeggen dat op commando van waardeloze sprookjesboeken, gelovige hetero`s fokken als konijnen waardoor de wereld opgescheept zit met overbevolking, drukte en stress, woningnood, honger, milieu vervuiling en daaruit voortkomende natuur rampen, incest en kindermishandeling en de daaruit voortkomende trauma`s, depressies, godsdienstwaanzin waaronder mensen gebukt gaan, oorlogen die de laatste 2000 jaar door invloed van die fascistische sprookjesboeken zijn uitgevoerd enz. Eigenlijk kun je zeggen dat we al die ellende aan hen hebben te danken, want blijkbaar kunnen ze niet zelf denken zonder hun sprookjesboek en vervolgens hun primitieve voortplantingsdrift een beetje binnen de perken houden.
Daarom zouden ze maar beter helemaal geen kinderen meer mogen fokken, die eencelligen die zich hun hele miezerige bestaan angstvallig samen met de rest van hun slaafse fok kudde comformeren aan een waardeloos sprookjesboek, dan roeit dat godsdienstwaanzinnige inteelt zichzelf binnen niet al te lange tijd uit!![]()
Toenemend aantal allochtonen met HIVquote:Op zondag 20 februari 2005 21:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Over welke virussen heb je het eigenlijk? Nog nooit van problemen gehoord uit dat gebied en specifiek over de bedevaart?![]()
[..]
Wat laat je jezelf weer heerlijk kennen, huillieheameaux
Geez. Neem eens een lesje logica.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:22 schreef Monus het volgende:
Heel vroeger waren er ook beschavingen waar homosexuality heel normaal was, maar zoals we allen weten bestaan die beschavingen dus niet meer. Na 2000 jaar bestaat het christendom nog steeds, is dat slaafse fok kudde blijkbaar heel wat slimmer dan al die homos.
Dat is valse informatiequote:Op zondag 20 februari 2005 23:32 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Toenemend aantal allochtonen met HIV
Bron : http://www.rivm.nl/infect(...)ber_allochtonen.html
http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/441100018.pdf
Laat je zelf maar eens testen Youssef, men weet maar nooit hé.
???quote:Op zondag 20 februari 2005 23:22 schreef Monus het volgende:
[..]
Heel vroeger waren er ook beschavingen waar homosexuality heel normaal was, maar zoals we allen weten bestaan die beschavingen dus niet meer. Na 2000 jaar bestaat het christendom nog steeds, is dat slaafse fok kudde blijkbaar heel wat slimmer dan al die homos.
Yes it's all conspiracy....quote:
Kennelijk allemaal allochtonen die de islam hebben laten vallen en zo geïntegreerd zijn dat ze buiten het huwelijk wippenquote:Op zondag 20 februari 2005 23:32 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Toenemend aantal allochtonen met HIV
Bron : http://www.rivm.nl/infect(...)ber_allochtonen.html
http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/441100018.pdf
Laat je zelf maar eens testen Youssef, men weet maar nooit hé.
Bij jou hoop ik. Aangezien dit een verplichting is van een hogere macht. En het ander gewoon een primitieve vorm van het botvieren van je lusten is. De arrogantie straalt ervan afquote:Op zondag 20 februari 2005 23:05 schreef Saleheim het volgende:
Begint het kwartje al een beetje te vallen?
Ik hoop het voor jou lieverd, ik zou niet willen dat jou iets overkomt.quote:Op maandag 21 februari 2005 00:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kennelijk allemaal allochtonen die de islam hebben laten vallen en zo geïntegreerd zijn dat ze buiten het huwelijk wippenMaar ik denk hier eerder dat het gaat om Antillianen of Bulgaren
Ach, ik ben al flink gaan minderen hier. Maar af en toe kan ik het gewoon niet latenquote:Op maandag 21 februari 2005 00:05 schreef Moustafa het volgende:
Youssef wat doen we hier? Alsof we die homoseksuelen kunnen overtuigen. Ooit.....
Hogere macht???quote:Op maandag 21 februari 2005 00:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Bij jou hoop ik. Aangezien dit een verplichting is van een hogere macht. En het ander gewoon een primitieve vorm van het botvieren van je lusten is. De arrogantie straalt ervan af
Hej, kennelijk ben je al 37. Heb jij niets beters te doenquote:
Ik ben vandaag geregistreerd en nu moeten ze me al nietquote:Op maandag 21 februari 2005 00:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ach, ik ben al flink gaan minderen hier. Maar af en toe kan ik het gewoon niet laten
Sommige mensen zoals ik hebben kennis van zaken en een eigen mening, wat met de nodige bewijs ondersteund wordt. Andere mensen zoals jij hebben geen kennis en lopen achter de meute aan zonder een eigen mening, meenstal komen ze ook niet verder dan een beetje scheeuwen en schelden als je met bewijzen komt.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:55 schreef andromeda1968 het volgende:
Onze expert, totaal niet gehinderd door enige kennis van zaken en kwistig rondstrooiend met zijn eigen bekrompen en achterhaalde meningen als zijnde objectieve feiten....![]()
Wat voor de een een 'verplichting van een hogere macht' is, is voor de andere pure bull. Daarom mag jij nooit verwachten dat degenen die die hogere macht niet erkennen zullen buigen voor wat jij vindt. DAT niet kunnen accepteren en verwachten dat jij via je godsdienst een impact op mijn leven kunt hebben als blije homosexueel is pas de hoogste en tevens gevaarlijkste vorm van arrogantie.quote:Op maandag 21 februari 2005 00:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Bij jou hoop ik. Aangezien dit een verplichting is van een hogere macht. En het ander gewoon een primitieve vorm van het botvieren van je lusten is. De arrogantie straalt ervan af
Wie ben jij om voor een ander te bepalen of zijn leven wel of niet zinvol is. Weer dat zelf gaan zitten op Allah's troontje.quote:Op maandag 21 februari 2005 00:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej, kennelijk ben je al 37. Heb jij niets beters te doenZou me behoorlijk rot voelen als ik zo een doelloos leven achter de rug had, rug, <-->begrijp je hem
al een beetje bang voor de dood?
![]()
Dat is het hem nou precies, Godslasteraar heeft het al zo mooi verwoord in een ander topic;quote:Op maandag 21 februari 2005 00:17 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Wat voor de een een 'verplichting van een hogere macht' is, is voor de andere pure bull. Daarom mag jij nooit verwachten dat degenen die die hogere macht niet erkennen zullen buigen voor wat jij vindt. DAT niet kunnen accepteren en verwachten dat jij via je godsdienst een impact op mijn leven kunt hebben als blije homosexueel is pas de hoogste en tevens gevaarlijkste vorm van arrogantie.
quote:Dan zie je weer eens wat gelovigen zo graag willen, ze willen zich onderwerpen (=letterlijk Islam)
ze willen knechtje zijn, stof eten, knielen, vleien, en gestraft worden door hun strenge Heer.
Pure SM.
Dan moet het ook wel onverdraagbaar zijn dat er mensen zijn die hun Führer niet serieus nemen en zomaar hun eigen gang gaan en alle voorschriften van de Heer der Aarde aan hun leren laarsen lappen, en vervolgens ook niet gestraft worden maar een succesvol leven leiden.
Vandaar die haat en bereidheid tot geweld, aangezien hun almachtige Schepper het telkens laat afweten. Dan maar zelf in aktie komen en mensen dwingen mee te buigen voor de Dwerg der Hemelen.
sommige mensen wíllen onderdaan zijn, een Führer hebben, of die nu God, Allah, Stalin, Hitler, OBL heet doet er niet toe. Kruipen door het stof, dat willen ze.
Peuter gelul!quote:Op maandag 21 februari 2005 00:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej, kennelijk ben je al 37. Heb jij niets beters te doenZou me behoorlijk rot voelen als ik zo een doelloos leven achter de rug had, rug, <-->begrijp je hem
al een beetje bang voor de dood?
![]()
Monus! ik val hier haast in slaap van je geblaat, Aan domme mensen verspil ik verder geen tijd meer. Doei.quote:Op maandag 21 februari 2005 00:15 schreef Monus het volgende:
[..]
Sommige mensen zoals ik hebben kennis van zaken en een eigen mening, wat met de nodige bewijs ondersteund wordt. Andere mensen zoals jij hebben geen kennis en lopen achter de meute aan zonder een eigen mening, meenstal komen ze ook niet verder dan een beetje scheeuwen en schelden als je met bewijzen komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |