Dus je kiest twee verliesmomenten ?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:40 schreef Stuart het volgende:
Ik heb er maar 2![]()
1. De bronzen medaille van Dennis van der Geest![]()
2. De eerste overwinning van Regillio Tuur op de destijds regerend wereldkampioen![]()
Het moment van Tuur dat ik noemde was géén verliesmoment, dat kwam daarna pasquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus je kiest twee verliesmomenten ?
Brons is mooi, maar is dat echt het mooiste dat je ooit gezien hebt ?
Tuur vloog er al snel uit tegen een Roemeen.
Moet er voor winst niet een verschil van twee punten zijn?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:36 schreef tong80 het volgende:
1- De Nederlandse Volleyballers die met 17-16 in de 5de set van de Italianen winnen in de Olympische finale.
Weer geen winnaar.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:47 schreef Chriz2k het volgende:
De zegereeks van Martin Verkerk op Roland Garros.
Voor mij uitsluitend absolute winnaars.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:50 schreef tong80 het volgende:
Weer geen winnaar.
Dat dacht ik eerst ook, en weet nog dat ik verbaasd was dat ze aan het juichen gingen. Destijds in de vijfde set dus niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:48 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Moet er voor winst niet een verschil van twee punten zijn?
Zat ik ook wel een beetje mee. Een top 10 was wellicht handiger geweest.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:51 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 kan nog niet kiezen. Het lijstje is op dit moment reeds gereduceerd tot 6. Er moeten er dus nog 3 afvallen. deze post wordt vervolgd.
Ten eerste... ach, laat ook maar.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:52 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
AZ die straks met 3-0 van PSV wint.
Dan krijg je obligate lijstjes waarin iedereen hetzelfde post.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zat ik ook wel een beetje mee. Een top 10 was wellicht handiger geweest.
Het lezen van de OP blijft moeilijk voor sommigequote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:52 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
AZ die straks met 3-0 van PSV wint.
Waarom is dat nou weer afgezaagd?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:02 schreef Leatherface het volgende:
Afgezaagd, maar goud voor Van Velde in SLC, en goud voor Van Den Hoogenband in Athene.
Er was wel degelijk een verschil van 2 punten. 17-15 was de eindstand van de laatste setquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, en weet nog dat ik verbaasd was dat ze aan het juichen gingen. Destijds in de vijfde set dus niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |