zolang je maar geen kop groter bentquote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:16 schreef Varr het volgende:
Zolang je als man zijnde maar langer bent.
Het uitzoeken van een vrouw is te vergelijken met het kopen van een auto. Iedereen koopt de voor hem meest geschikte wagen die binnen zijn (financiele) mogelijkheden ligt. Er zijn natuurlijk ook duurdere rijtuigen in verschillende modellen, die niet iedereen kan betalen ('krijgen').quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:22 schreef gigant het volgende:
ik val toch meer op net wat kleiner dan ik ben, en of ze dan lelijker zijn boeidn? Ik kies ze toch zelf uit.
En alle blondines zijn domquote:
Ja als met zon instelling leeft, zul je nooit die lamborghini rijden, zoals ik wel doequote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:37 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Het uitzoeken van een vrouw is te vergelijken met het kopen van een auto. Iedereen koopt de voor hem meest geschikte wagen die binnen zijn (financiele) mogelijkheden ligt. Er zijn natuurlijk ook duurdere rijtuigen in verschillende modellen, die niet iedereen kan betalen ('krijgen').
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |