Whehehe typisch ja, alleen mis ik het het vele gestotter van die eikel nog, verderquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:48 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
"Hetterroristenbeleiddeugtnietenikkandatbewijzen. Iemandzegtterroristenbeleid, danzegikdatis beleid-voor-terroristen. Wiewarenereerder, deterroristenofhetbeleid? Juist,deterroristen. Dushet beleidkomtnįdeterroristenendusloopjealtijdachterdefeitenaanhoewelingevalvanDonnerfietsjeeraltijdachteraan. Bovendienmoetjenietvoorterroristenzijnmaarerjuisttegenzijn. Iksteldusvoordatwehetterroristenbeleidafschaffenenweinplaatsdaarvanlekkernaarpinkpopgaan."
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:21 schreef petre86 het volgende:
[afbeelding]
"poeh he! laat je shoarma staan, schuif gezellig aan, intergreer met sesamstraat!"
En Meneer Baard.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:41 schreef petre86 het volgende:
[..]Gerda, hakim en Elvan(?) is het al gelukt toch?
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:17 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
"Ik zou zeggen, laat die terroristen gerust bij mij in de show komen zitten. Worden ze gegarandeerd diezelfde week nog omgelegd."
quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
"Overdag zijn achmed en fatima gewone medelanders , maar savonds hebben zij een niet allerdaagse hobby. Achmed borduurt bodywarmers met explosieven houders , terwijl fatima de koran achterstevoren uit haar hoofd leert voor de dag dat ooit weddendat weer op tv komt. Zijn deze mensen terroristen, ik laat het in het midden beslis voor uzelf "
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |