quote:op maandag 14 februari 2005 08:56 schreef grootmeesterflits het volgende:
[..]
alle mensen die serieuzer als sirieuzer spellen vind ik sukkels.
nee volgens mij argentijnsquote:op maandag 14 februari 2005 12:12 schreef hanneke1983 het volgende:
das zeker weer een of ander amerikaans meisje?
hehe lachen ... maarja hoe komen we aan foto ... herkent je vriend ook die stem dan?quote:op maandag 14 februari 2005 22:45 schreef isabitch het volgende:
om het topic een beetje nieuw leven in te blazen: kan iemand om een foto vragen van hans? mijn vriend denkt hem te kennen(hij kent een hans vd heuvel te den haag van ongeveer die leeftijd en hij vindt hem het type voor dit soort dingen)
kwestie van telefoonnummers vergelijken.quote:op maandag 14 februari 2005 22:45 schreef isabitch het volgende:
om het topic een beetje nieuw leven in te blazen: kan iemand om een foto vragen van hans? mijn vriend denkt hem te kennen(hij kent een hans vd heuvel te den haag van ongeveer die leeftijd en hij vindt hem het type voor dit soort dingen)
ik ken hem niet, maar als het leuker is dan dit topic, dan moet het wel geweldig zijn. heb je misschien een linkje voor mij?quote:op zondag 13 februari 2005 04:21 schreef bolderbast het volgende:
en na een uurtje ben ik helemaal bijgelezen....eindelijk weer eens een klassieker in wording op fok
al staat alberto en de fietsnerd van tweakers er nu nog boven......hopelijk neemt die vent nog zn telefoon op en is dit topic nog lang niet dood
alberto loopt de park te checkenquote:op dinsdag 15 februari 2005 09:07 schreef moreno het volgende:
[..]
ik ken hem niet, maar als het leuker is dan dit topic, dan moet het wel geweldig zijn. heb je misschien een linkje voor mij?
misschien kan je wat met de foto die op de geenstijl website staat?quote:op maandag 14 februari 2005 22:45 schreef isabitch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |