Nee...ik bevestig het nog evenquote:
* op tenen gaat staan en met gestrekte arm boven het hoofd het toetsenbord tracht te beroerenquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:10 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
* op tenen gaat staan en met gestrekte arm boven het hoofd het toetsenbord tracht te beroeren
We kunnen iets lastigs verzinnen, dan heb je die resterende 96 posts zo versletenquote:
Tsss wat een amateur...ik heb natuurlijk een stoel met een liftje....quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:10 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
* op tenen gaat staan en met gestrekte arm boven het hoofd het toetsenbord tracht te beroeren
iets lastigs?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:11 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
We kunnen iets lastigs verzinnen, dan heb je die resterende 96 posts zo versleten
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:10 schreef Ouwesok het volgende:
Ik ben er nog wel hoor, maar ben wat trager...mijn flesje bier is verdampt in hoog tempo....quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:16 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
waar is [afbeelding] eigenlijk
stiekem naar bed gegaan zonder wat te zeggen.....
* Bowiefan had niet over die kraaiepootjes moeten beginnen![]()
ach u is nog aan het bieren....quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:17 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben er nog wel hoor, maar ben wat trager...mijn flesje bier is verdampt in hoog tempo....![]()
Ik heb er nog wel eentje hoor Peaquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel hoor, maar ben wat trager...mijn flesje bier is verdampt in hoog tempo....![]()
Ah...hier komt de intelligente inbrengquote:
*kuch* *hoest* *keel schraapt* *rochelt* *slikt*quote:
koekje d'rbijquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*kuch* *hoest* *keel schraapt* *rochelt* *slikt*
Whe'z jer Coz? Is it snowin' outsaid?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:28 schreef pea4fun het volgende:
Ah...hier komt de intelligente inbreng
Nee dank jequote:
Het is opquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
effe geen bier meer voor mij vanavond
Nee dat heb ik net voor je opgezopendronken....quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
effe geen bier meer voor mij vanavond
Doei Xilquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:38 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga stoppen
fijne avond nog.
en ik denk dat ik morgen een nieuw topic aantref
dag dag
Cola...daar wordt je pas lelijk van!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee dank je
Ik zit mezelf vol cola te gieten.
en dan dorito's met hete salsa dip erbij
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:33 schreef Shark.Bait het volgende:
dorito's met hete salsa dip erbij
Beetje koppijn, het valt gewoon ff niet goedquote:
Welterusten xilaquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:38 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga stoppen
fijne avond nog.
en ik denk dat ik morgen een nieuw topic aantref
dag dag
Zou Ouwesok dat niet lekker vindenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:41 schreef Ouwesok het volgende:
[..]* zich ijllings naar de pot begeeft
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje koppijn, het valt gewoon ff niet goed
quote:
Vind-ie vast niet ergquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:45 schreef Rewimo het volgende:
Kijk nou uit wat je Sok geeft, straks zit ie weer een dag thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |