Ik wil eigenlijk liever helemaal niet zo oud worden......ik vind het nu al lekker best zo...Op dit moment ben ik erg gelukkig, wanneer ik nu zou gaan, zou ik het helemaal niet erg vinden....quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De enige remedie tegen oud worden is jong sterven.....laat mij maar lekker oud worden
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:54 schreef Shark.Bait het volgende:
http://www.harteman.nl/photography/
Misschien leerzaam voor de zoo-fotters
Tering wat nu weerquote:
Hm, dat bewijst iig dat de apenheul leuke plaatjes kan opleveren...Ik geloof dat daar nog mensen naartoe wilden?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:54 schreef Shark.Bait het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar PdH iss toch redelijk beschaafd dacht ik
tssss... ben je al uit de luiersquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
hoewel...dit jaar 29. Komt wel akelig dicht in de buurt van 30
Ik sta er niet onwelwillend tegenoverquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hm, dat bewijst iig dat de apenheul leuke plaatjes kan opleveren...Ik geloof dat daar nog mensen naartoe wilden?
Zeg ouwe l**....wil je geen opmerkingen maken over MIJN leeftijdquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:01 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
tssss... ben je al uit de luiers![]()
![]()
Tegen welke dierentuin sta jij wel onwelwillendquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:03 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik sta er niet onwelwillend tegenover
Laat weer eens zien dat je ook zonder digiflex hele leuke dingen kunt doen in den dierentuinquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest, dus ik wil het ook wel eens zien daar hoor. Als het weer weer meeteriger wordt ga ik in het meettopic eens lekker wat meetjes uitzoekenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:03 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik sta er niet onwelwillend tegenover
Zoals ik in het vorige topic al zei:quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tegen welke dierentuin sta jij wel onwelwillend![]()
Zit ik daarvoor nou dit topic vol te spammen met spannende tijgerfoto'squote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:10 schreef Puckzzz het volgende:
Toch vind ik dat de foto's van Harteman niet veel bijzonderderer zijn dan wat ik hier voorbij heb zien komen. Bijvoorbeeld de foto's van Ouwesok, en Bowiefan (ik vergeet ongetwijfeld nog een paar mensen maar het gaat om het idee) Ik krijg de indruk dat die van Harteman ook gewoon in een dierentuin zijn genomen....:{
Ik vroeg het toch helemaal niet aan jouquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals ik in het vorige topic al zei:
Optiefen met je dieren
Dieren zijn KT
![]()
Jij bent vast diegene die de lama altijd spuugtquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals ik in het vorige topic al zei:
Optiefen met je dieren
Dieren zijn KT
![]()
Nee dat ging over wie ik wel en niet mee zou nemen in een boot als de Zondvloed komtquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij bent vast diegene die de lama altijd spuugt![]()
Ben blij dat ik geen ark heb, hoef ik daar ook niet over na te denkenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat ging over wie ik wel en niet mee zou nemen in een boot als de Zondvloed komt
http://brigitte.fotografeert.nl/quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:16 schreef Puckzzz het volgende:
Waar is die site van briggy nog maar weer??? die had echt een superfoto van een leeuw...
Ik was ook gauw klaar anders hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ben blij dat ik geen ark heb, hoef ik daar ook niet over na te denken
wat heb ik toch een heerlijk makkelijk leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |