Ik zou nummer 29 overslaan wat bijlezen betreft. Het zou een teleurstelling kunnen worden wanneer je in dit topic enig zinnig postgedrag van wie dan ook verwacht......quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:59 schreef Borelius het volgende:
Nog even alles nagelezen, morgen waarschijnlijk vervolgnummer 30, het is weer rap gegaan vandaag. De zolder is klaar, trouwens! Ik ga nu meteen de koffer in want ik ben best moe.
Dus slaap ze allemaal en tot morgen!
quote:Op zondag 13 februari 2005 00:03 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik zou nummer 29 overslaan wat bijlezen betreft. Het zou een teleurstelling kunnen worden wanneer je in dit topic enig zinnig postgedrag van wie dan ook verwacht......
ik had ook nog een hele leuke,quote:Op zondag 13 februari 2005 00:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Deze ook, maar ik blijf em leuk vinden
[afbeelding]
Vast welquote:Op zondag 13 februari 2005 00:11 schreef pea4fun het volgende:
Ik geef ook op...jullie redden het wel vol zonder mij he?
Trusten allemaal
Meest originele die ik heb zien gebeuren was dat de fotograaf er met de bruid vantussen ging......quote:Op zondag 13 februari 2005 00:18 schreef Bowiefan het volgende:
onFOTic dan maar
als je dan jarenlang fotograaf bent,
alles hebt gedaan op het gebied van de trouwreportages,
dan probeer je eens wat nieuws.....
quote:Op zondag 13 februari 2005 00:26 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Meest originele die ik heb zien gebeuren was dat de fotograaf er met de bruid vantussen ging......
Dat is inderdaad echt gebeurdquote:Op zondag 13 februari 2005 00:40 schreef Bowiefan het volgende:
je meent het..... dat is echt gebeurt
Doe die maar bij de andere dierentuinfeauteaux, anders houden we hier maar één topic over en da's een smalle basis voor een forumquote:Op zondag 13 februari 2005 00:52 schreef PdeHoog het volgende:
Nog maar 25 posts en dan is dit topic vol. Zal ik hier zo de dierentuinfoto's deel III maar posten dan
![]()
Briggyquote:Op zondag 13 februari 2005 01:12 schreef Briggy het volgende:
Kwil wel ff meehelpen met vol posten, maar ik heb niets te vertellen
Uuuuuh goedenacht trouwens
quote:Op zondag 13 februari 2005 01:07 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Doe die maar bij de andere dierentuinfeauteaux, anders houden we hier maar één topic over en da's een smalle basis voor een forum
Dan mag ie dus ook in het begraafplaatsentopicquote:Op zondag 13 februari 2005 01:15 schreef PdeHoog het volgende:
Ik krijg bij de preview allemaal kruisjes
Van mij wel, maar ik vraag me af of het zo stemmig is.....allemaal rode kruisjes tussen de grafstenenquote:Op zondag 13 februari 2005 01:20 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dan mag ie dus ook in het begraafplaatsentopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |