abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25150901
Lizzie loopt naar de deur.Cody houdt eerst Hailie om de hoek."Hey schatje!"Lizzie pakt Hailie over en kijkt naar de rammelaar die Cody voor Hailie gekocht heeft.
pi_25150930
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 21:04 schreef Nano het volgende:
Lizzie loopt naar de deur.Cody houdt eerst Hailie om de hoek."Hey schatje!"Lizzie pakt Hailie over en kijkt naar de rammelaar die Cody voor Hailie gekocht heeft.
Mooi he lacht Cody.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_25150975
Yacinto
"Was ik maar weer thuis want dit is niet om te eten" zo dacht Yacinto hardop terwijl hij zijn ontbijt op zat te eten.
"In dat geval heb ik goed nieuws voor u Meneer Jelden" Zei de stem van de dokter die Yacinto iedere dag bezocht om te kijken hoe het ging en voor de nodige testen uiteraard.
"Is het dan eindelijk zover? Mag ik The Jage eindelijk weer runnen?"
"Ja, zover is het maar ik zou het voorlopig nog even rustig aan doen"
"Mag ik u bedanken voor alle zorg en bezorgdheid"
"Ach ja, het hoort erbij he. Als u zich wil omkleden en zich bij de balie melden dan bent u vanmiddag nog thuis"
"U heeft geen idee hoe blij ik ben"
"Blij dat te horen, en hopelijk zie ik u nooit meer"

En zo kleedde Yacinto zich aan en meldde zich bij de balie. Klaar om naar huis te gaan
pi_25150984
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 21:04 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Start
Remco pakt de papieren uit de handen van Winston, hij legt hem uit wat hij moet doen, wanneer en hoe laat. Winston kijkt naar zijn horloge en ziet dat het over 30 minuten al tijd is. Dan commandeert Remco dat Winston naar buiten moet….
Winston loopt naar de pier. Hij ziet voor zich grote wolken. Dat moet met de tijdsloop te maken hebben denkt hij. Een tijdsloop die alles bepaald in het leven, zoals Remco al zei. “Mijn plicht roept” luidt er door Winston heen. Winston kijkt voor zich en ziet dat er in de verte donkere wolken zich verzamelen. “Er is niet veel tijd meer” bedenkt hij zich.
Correct en tevens juist...
  vrijdag 18 februari 2005 @ 21:11:21 #180
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25151029
Yvette is alweer naar huis gegaan en Patricia zit op haar kamer. Ze is erg aangedaan door Ralfs actie en ze weet wie de grote schuldige is.
"Arthur..."
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_25151030
"Ja!"Lizzie legt Hailie in de box die in de hoek van de kamer staat.Ze geeft Cody een kus."En zelf nog wat leuks gezien?"
pi_25151062
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 21:11 schreef Nano het volgende:
"Ja!"Lizzie legt Hailie in de box die in de hoek van de kamer staat.Ze geeft Cody een kus."En zelf nog wat leuks gezien?"
Ja een heele dikke negerin die me een knip oog gaf lach't cody
Do it again now
pi_25151097
De volgende dag stapt Meary het internaat waar Iris verblijft binnen.Chris begroet haar en begeleid haar naar de kamer van Iris.Meary klopt aan en Iris roept: "Binnen!" Meary kijkt naar Iris,Iris naar Meary.Ze zijn allebij zenuwachtig voor wat komen gaat..
de groeten :P
pi_25151104
"Haha,ik bedoelde eigenlijk of je nog wat gekocht had?"
pi_25151106
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 21:09 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Winston loopt naar de pier. Hij ziet voor zich grote wolken. Dat moet met de tijdsloop te maken hebben denkt hij. Een tijdsloop die alles bepaald in het leven, zoals Remco al zei. “Mijn plicht roept” luidt er door Winston heen. Winston kijkt voor zich en ziet dat er in de verte donkere wolken zich verzamelen. “Er is niet veel tijd meer” bedenkt hij zich.
Remco staat aan de andere kant van de pier. Er is geen weg meer uit behalve door in het water te springen. Maar het water is te wild, de golven komen al bijna tot het strandhuis waar Remco en hijzelf in zaten. Winston kijkt nog steeds de wolken. Er is geen verandering in het leven meer te verplaatsen…

De ontmoeting met Tara…
De aanslag in Azie…
De moeder die weer op kwam dagen bij huize kolthof…
De dromen…het “spel” de rare woorden “ka kok nem s;pp”
  vrijdag 18 februari 2005 @ 21:17:41 #186
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25151146
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 21:11 schreef Frey het volgende:
Yvette is alweer naar huis gegaan en Patricia zit op haar kamer. Ze is erg aangedaan door Ralfs actie en ze weet wie de grote schuldige is.
"Arthur..."
Patricia krijgt een flashback, over Ralfs geboorte. Tenminste, het had Ralf moeten zijn... Ze hoort de baby niet huilen en raakt in paniek. Arthur loopt met de arts naar buiten en neemt de baby mee. Het lijkt wel alsof ze uren weg zijn. Dan komen ze terug, met de baby. Hij leeft nog... Of niet?

Patricia pakt een foto van Arthur en haar en scheurt deze in tweeën.
pi_25151211
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 21:15 schreef Nano het volgende:
"Haha,ik bedoelde eigenlijk of je nog wat gekocht had?"
''Nee ik zag zelfs niet zo veel wel een paar LP's van Bob Marley maar we hebben geen lp speler of wel thuis nu ik het over thuis heb waar gaan we eigelijk wonen ?''
Do it again now
pi_25151230
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 21:14 schreef Poezzy het volgende:
De volgende dag stapt Meary het internaat waar Iris verblijft binnen.Chris begroet haar en begeleid haar naar de kamer van Iris.Meary klopt aan en Iris roept: "Binnen!" Meary kijkt naar Iris,Iris naar Meary.Ze zijn allebij zenuwachtig voor wat komen gaat..
Meary gaat naast Iris zitten en komt gelijk ter zake."Luister Iris,de laatste tijd zijn er veel vreemde dingen gebeurd en ik snap dat je in de war bent.." Iris knikt."Maar nadat ik je alles uitgelegd heb snap je me wel." Meary wacht even.Iris zegt:"Vertel.." Dan begint Meary..
de groeten :P
pi_25151282
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 21:15 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Remco staat aan de andere kant van de pier. Er is geen weg meer uit behalve door in het water te springen. Maar het water is te wild, de golven komen al bijna tot het strandhuis waar Remco en hijzelf in zaten. Winston kijkt nog steeds de wolken. Er is geen verandering in het leven meer te verplaatsen…

De ontmoeting met Tara…
De aanslag in Azie…
De moeder die weer op kwam dagen bij huize kolthof…
De dromen…het “spel” de rare woorden “ka kok nem s;pp”
Het onweert en regent, Winston kijkt naar achter. Hij ziet Remco staan. “Een beter leven”
Mijn leven is alles behalve goed geweest. Mijn hallucinaties, mijn verleden met mijn moeder. Het enigste goede is Tara..dan springt Winston naar voren, de zee in….
pi_25151299
"Geen idee.We moeten snel een huis zoeken voor ons vieren.Ja,misschien mogen we wel in de west-vleugel wonen van mijn moeder."Lizzie gooit het tijdschrift op de stapel en laat zich op de bank vallen."Vind je dat wat?"
pi_25151350
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 21:24 schreef Nano het volgende:
"Geen idee.We moeten snel een huis zoeken voor ons vieren.Ja,misschien mogen we wel in de west-vleugel wonen van mijn moeder."Lizzie gooit het tijdschrift op de stapel en laat zich op de bank vallen."Vind je dat wat?"
hmmn je moeder '' Cody trekt een vies gezicht '' Daar kan ik nou niet echt goed mee over weg''
Do it again now
pi_25151398
"Ja,dat is ook wel waar maar het huis is best groot.We hebben een eigen ingang.Ik denk niet dat je haar heel vaak zal zien."Ze gaat tegen Cody aanhangen en kijkt naar Hailie die met haar handjes over de rammelaar wrijft.
pi_25151421
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 21:29 schreef Nano het volgende:
"Ja,dat is ook wel waar maar het huis is best groot.We hebben een eigen ingang.Ik denk niet dat je haar heel vaak zal zien."Ze gaat tegen Cody aanhangen en kijkt naar Hailie die met haar handjes over de rammelaar wrijft.
oke maar dan alleen vor jou en hij zoent lizzie op der mond.
Do it again now
pi_25151422
Yacinto

"Die Joost moet ik eens goed spreken want dat wat hij mij heeft aangedaan is niet zomaar vergeten maar laat ik eerst maar eens kijken hoe het met The Jage is gegaan"

En zo rede twistend stapt Yacinto in de taxi

"The Jage alstublieft"

Terwijl Yacinto de sleutel in het slot omdraait bedenkt hij zich hoe het voorval is gebeurd. "Ik weet zeker dat er ergens een briefje lag" bedenkt Yacinto zich tijdens het schoonmaken. "Eens kijken of de politie hier iets van weet"
  vrijdag 18 februari 2005 @ 21:32:38 #195
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25151467
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 21:17 schreef Frey het volgende:

[..]

Patricia krijgt een flashback, over Ralfs geboorte. Tenminste, het had Ralf moeten zijn... Ze hoort de baby niet huilen en raakt in paniek. Arthur loopt met de arts naar buiten en neemt de baby mee. Het lijkt wel alsof ze uren weg zijn. Dan komen ze terug, met de baby. Hij leeft nog... Of niet?

Patricia pakt een foto van Arthur en haar en scheurt deze in tweeën.
Patricia is Arthur helemaal zat en pakt haar koffers. Ondertussen denkt ze steeds weer aan haar kinderen. Arthur had een goede vader voor hen moeten zijn, maar hij vertikte het. Macht en aanzien waren alles voor hem...
pi_25151558
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 21:23 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Het onweert en regent, Winston kijkt naar achter. Hij ziet Remco staan. “Een beter leven”
Mijn leven is alles behalve goed geweest. Mijn hallucinaties, mijn verleden met mijn moeder. Het enigste goede is Tara..dan springt Winston naar voren, de zee in….
Winston wordt wakker in een badkuip en het is donker. Hij roept om hulp maar niemand antwoord. Hij probeert weg te lopen, maar het lukt niet..iets houdt hem tegen. Dan springen de lichten aan. Hij ziet iemand aan de overkant van waar hij zit, en ook ligt er iets in het midden van de kamer. Dan kijkt hij naar beneden naar zijn voet, hij ziet dat hij vast zit aan een ketting, een enorme ketting die zelf weer vast zit aan een enorm grote pijp, dan hoort hij een stem: “ Welkom bij mijn spel Winston, je zit in de kamer waar je misschien dood gaat….”

Cliff!

&

Exit Winston Kolthoff
pi_25153080
Ik was er niet wegens een verjaardag, die ik vergeten was.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 00:17:36 #198
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25154697
Mededeling

Door pers. omstandigheden kan ik voorlopig niet zoveel mee meer doen met SOP, ik moet meer tijd aan mezelf gaan besteden enzo....Ik heb in overleg met Orgi besloten dat ik hoogstens twee keer per week mee doe....Dit heeft wel gevolgen...
De karakter Babette verdwijnt in dit seizoen even helemaal....volgend seizoen maakt ze haar opwachting gewoon weer op. Dit houd dus in dat ik met Marjolein en Jamaica door ga, omdat dit een heel belangrijk verhaal is, als ik er niet ben neemt Orgi de rol van Marjolein over...

ik hoop hierbij jullie genoeg te hebben geïnformeerd....

vriendelijke groetjes

Chrisje
don't give me that fucking bullshit
pi_25154792
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:17 schreef haagse_elfje het volgende:
Mededeling

Door pers. omstandigheden kan ik voorlopig niet zoveel mee meer doen met SOP, ik moet meer tijd aan mezelf gaan besteden enzo....Ik heb in overleg met Orgi besloten dat ik hoogstens twee keer per week mee doe....Dit heeft wel gevolgen...
De karakter Babette verdwijnt in dit seizoen even helemaal....volgend seizoen maakt ze haar opwachting gewoon weer op. Dit houd dus in dat ik met Marjolein en Jamaica door ga, omdat dit een heel belangrijk verhaal is, als ik er niet ben neemt Orgi de rol van Marjolein over...

ik hoop hierbij jullie genoeg te hebben geïnformeerd....

vriendelijke groetjes

Chrisje
Sterkte en succes trouwens nog, ik wou het nog een keer extra zeggen.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 00:22:45 #200
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25154824
dank je wel
don't give me that fucking bullshit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')