Sorry ey ik ga even met Hailie over de markt lopen en Cody en Hailie vertrekken.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:35 schreef Nano het volgende:
"Ok" Lizzie draait zich weer om.Opeens gaat de wekker af."Cody heb jij dat klere ding aangezet!We hebben vakantie!"Ze slaat één keer hard tegen de wekker en het ding valt stil.Dan draait ze zich weer om en valt weer in slaap.
"Kom anders een keer langs" en ze maken meteen een afspraak. "Ik zie je dan wel hé" en Joost geeft Bart een hand en doet zijn jas aan en rijdt nog even naar Sander. Daar aangekomen wordt hem verteld dat hij voorlopig niet bij Sander mag, wegens onderzoeken en zijn toestand is nog steeds kritiek. Machteloos gaat Joost naar huis..quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:40 schreef Luiss het volgende:
[..]
Bart van rosmalen
''Geen dank''
''Hier heb je mijn mobiele nummer voor als je mij ooit nog nodig hebt ''
Yvette kijkt bezorgd naar Patricia en zegt...quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Het gesprek gaat nog een tijdje door. Patricia vertelt over alles wat is veranderd in haar leven en wat hetzelfde is gebleven.
"Met Winston heb ik nog steeds geen contact, die is er ook even tussenuit. Babette heb ik al een tijdje niet meer gezien. Met Joost gaat het beter, gelukkig heb ik met hem wel contact. En dan Ralf..."
Patricia stokt even, maar vertelt dan alles over Ralf. Dat hij haar zoon niet is, dat Arthur hem altijd voorgelogen heeft en dat Ralf nu een tijdje op Curacao verblijft.
Patricia is geschokt. Ze had niet gedacht dat het zover zou komen...quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:47 schreef Briggy het volgende:
[..]
Yvette kijkt bezorgd naar Patricia en zegt...
Toen ik van het AZF wegreed zag ik iemand op de rails staan bij de spoorwegovergang.
Het was Ralf, ik kon hem nog maar net voor de rijdende trein wegtrekken, voor ik wat kon
zeggen was hij al weggerend.
En daarna stop je ermeequote:Op donderdag 17 februari 2005 23:00 schreef bar_rel het volgende:
Ik was er niet want er was een leuke filmMaar morgen ben ik er hoor want dan is de (tijdelijke) exit van Winston
en dan hep ik ook de Cliff hé
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:03 schreef Woelli het volgende:
IK weet niet of ik der vanavond ben hoor !!!![]()
omdat Lau'ratje vandaag 17 is geworden![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:03 schreef Woelli het volgende:
IK weet niet of ik der vanavond ben hoor !!!![]()
omdat Lau'ratje vandaag 17 is geworden![]()
Ach, dat is toch weer keivaag enzoquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:01 schreef bar_rel het volgende:
Gefeliciteerd..*O*
Maar dat betekend ook dat je de exit van Winston mis![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:16 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ach, dat is toch weer keivaag enzo![]()
Startquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:55 schreef bar_rel het volgende:
Winston hoort de golven, en bekijkt de blaadjes nogmaals. Hij snapt maar niet wat de steekwoorden op het blaadje betekenen. Hij kijkt uit het raam, hij ziet een mooie zonsonderdang misschien wel ze laatste. Winston staat op en begint tegen Remco te vragen wat hij moet doen, die geeft geen kik terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |