Yvette staart uit het raam en vraagt zich af of ze er wel verstandig aan heeft gedaan om terug te keren.quote:Op maandag 21 februari 2005 21:33 schreef Frey het volgende:
Patricia loopt hotel Le Foque binnen en geeft een brief voor Yvette af bij de receptie. Daarin staat ook weer waarom ze zo snel al weggaat. Ze zullen ze brief meteen brengen en Patricia verlaat het hotel weer...
Babette en Marjolein staan gezellig te praten met Esmee....Marjolein luistert aandachtig...quote:Op maandag 21 februari 2005 21:39 schreef digispeed het volgende:
[..]
Aangekomen op schiphol zijn ze snel door de douane en wachten bij de GATE, totdat ze kunnen boarden. Esmee heeft erg echt zin in en kletst gezellig met Babs en Marjolein. Wat is ze blij als ze straks lekker in Buenos Aires zit.
Ey wat is er vraagt Cody is er iets met iris?quote:Op maandag 21 februari 2005 21:44 schreef Nano het volgende:
Lizzie neemt de telefoon vrolijk op."Hey Joostje!Hoe is het met je?"
"Haha, niks hoor" "Hoeist daar?"quote:Op maandag 21 februari 2005 21:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey wat is er vraagt Cody is er iets met iris?
" Wat gaaf!" "Wanneer?"quote:Op maandag 21 februari 2005 22:02 schreef Nano het volgende:
"Mooi weer!"roept Lizzie door de telefoon."En we gaan trouwen!"
Babette voelt zich een beetje licht in haar hoofd....quote:Op maandag 21 februari 2005 22:03 schreef digispeed het volgende:
Aangekomen op Heatrow is het mankement gevonden en wordt het gerepareert, en kunnen ze hun reis verder vervolgen naar Argentinie.
Bij Esmee, Babette en Marjolein zit de schrik er nog goed in maar nemen op de schrik nog maar een glas champagne.
Even later gaat de bel en rijdt Joost naar de deur. "Hoi Iris, wat zie jij er goed uit"quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:56 schreef Poezzy het volgende:
Ondertussen pakt Iris haar spullen in.Het gesprek met Meary moet later maar aan de telefoon verdergaan..ze verheugt zich om terug te gaan!
"Bedankt" zegt Iris en ze glimlacht.Even weet ze niks te zeggen,toch wel vreemd om weer in bekend gebied te zijn.."Noem me voortaan trouwens maar Jemena" zegt ze.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Even later gaat de bel en rijdt Joost naar de deur. "Hoi Iris, wat zie jij er goed uit"
De vrouw aan de deur vraagt aan de Meneer wie hij is en wat hij moet, waarop de man verontrustellend reageertquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:01 schreef bar_rel het volgende:
We zien in de verte van Fokdam een jongeman lopen. Hij draagt zware tassen en loopt richting de van Kolthoffs. Hij komt dichterbij, en klopt aan bij het huis van de Kolthoffs. De man begroet de vrouw aan de deur:
''Goedemiddag, ik ben op zoek naar Winston kolthoff is hij aanwezig?''
Als ze op zijn kamer zitten horen ze ineens bekende stemmen. Dan verschijnen Lizzie en Cody in de deuropening. "Nu al terug van Jamaica?" en dan legt Cody uit dat hij zich zorgen maakte om Iris en meteen een last-minute-reis heeft geboekt. Iris en Cody huilen van geluk. "Oja ze heet voortaan Jemena" zegt Joost lachend tegen Lizzie.quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:02 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Bedankt" zegt Iris en ze glimlacht.Even weet ze niks te zeggen,toch wel vreemd om weer in bekend gebied te zijn.."Noem me voortaan trouwens maar Jemena" zegt ze.
Elisa zit in de Jage en kijkt naar Yacinto. "Hey schilt er iets?" en dan valt haar oog op de brief. "Maar dat kunnen ze niet menen!"quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:12 schreef Tha_T het volgende:
Yacinto
Geachte Meneer Van Jelden,
Wij als gemeente hebben een balang van 42% in uw gelegenheid en daarom zou de gemeente graag u het volgende willen mededelen. Het college van B&W is van mening dat uw gelegenheid een doorn in het oog is en daarom zou de gemeente u willen vragen de kamers meer te verhuren en uw gelegenheid vaker open te hebben om meer inkomsten te vergaren. Tevens wil de gemeente aangeven dat dit niet de eerste keer is dat er een brief als deze is verstuurd naar uw adres.
Vriendelijk groetend,
Het college B&W
"Jemig he, dat wordt weer veranderen. Net nu het zo goed ging maar ja wat moet dat moet."
"Het gaat wel, Babette is op vakantie en Ralf is vertrokken, en ik heb geen idee waar Patricia is" "Hoe was he.." en dan gaat plotseling de telefoon. "Met Joost Kolthof.." en dan hoort Joost alles van Elisa over de Jage. "We komen er meteen aan" en dan vertelt hij het aan Cody, Jemena en Lizzie. "We moeten nu gaan!" en Edward brengt Joost naar beneden. Even later arriveren ze in de Jage..quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:14 schreef Nano het volgende:
"Hoe is het hier in het koude kikkerlandje?"Lizzie lacht."Jamaica is toch een stuk lekkerder!"Ze zet de maxi cosi op tafel.
"Wat bazel je nou, wij zijn toch je vrienden?" "Mijn familie komt me toch helemaal de keel uit dus ik trek hier wel in" "En Cody en Lizzie denk ook wel toch?"quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:52 schreef Tha_T het volgende:
Yacinto
"Jongens, ik heb een probleem. Ik moet meer omzet gaan draaien namens de gemeente en tevens moet ik ook meer appartementen gaan verhuren. Nou is die omzet hopelijk geen probleem maar de appartementen wel. Dus zouden jullie mensen kennen die hier zouden willen gaan wonen laat het me even weten. Ik ga ook nog adverteren maar ik vreeg het ergste."
"Mooi , dat is dan geregeld" en dan herrinert hij zich dat Tara ook nog een woonruimte zocht nu Gwen besloten heeft terug naar haar adoptie ouders te gaan en Winston niet vindbaar is. "Ik bel haar meteen" en even later geeft Joost het verlossende antwoord. "Jep, ze komt" en dan pakken ze allemaal wat te drinken. Dan ineens komt Sander binnen. "Hey, kom erbij" en dan ziet Joost dat Jemena er verdrietig bijzit. "Scheelt er iets?"quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:58 schreef Nano het volgende:
"Ja,natuurlijk!Als we jou daar mee helpen altijd.Het lijkt me erg gezellig!"Lizzie stoot Cody aan en knikt naar hem."Eh......ja!Natuurlijk!We komen hier wonen!"
"Ja,straks zit ik alleen in huize Kolthof"quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Mooi , dat is dan geregeld" en dan herrinert hij zich dat Tara ook nog een woonruimte zocht nu Gwen besloten heeft terug naar haar adoptie ouders te gaan en Winston niet vindbaar is. "Ik bel haar meteen" en even later geeft Joost het verlossende antwoord. "Jep, ze komt" en dan pakken ze allemaal wat te drinken. Dan ineens komt Sander binnen. "Hey, kom erbij" en dan ziet Joost dat Jemena er verdrietig bijzit. "Scheelt er iets?"
"Ach jij kan er ook nog wel bij!" zegt Joost lachend en dan toosten ze op de goede afloop. "We gaan er samen wat van maken!"quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:04 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Ja,straks zit ik alleen in huize Kolthof"![]()
"Nou, met een beetje geluk zitten: Ik, Cody , Lizzie , Jemena, Tara en jij deze week nog in de Jage" maar dan schiet Joost iets te binnen. "Bart zocht ook nog woonruimte, ik ga hem meteen bellen" en dan komen ze uiteindelijk aan het juiste aantal huurders voor de Jage. "Het gaat ons lukken met zijn allen" en dan heffen ze hun glas en kijken elkaar lachend aan.quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:06 schreef Tha_T het volgende:
Yacinto
"Jongens dat is fantastisch. Dan ben ik bijna aan de hoeveelheid die ik moet hebben. Daar kan zeer zeker op gedronken worden. Jongens pak wat te drinken. Dan heffen we samen het glas op een goede toekomst die nu zeer zeker binnen handbereik is" "Proost!!"
Zeker wetenquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:19 schreef Nano het volgende:
We maken er wat van met z'n allen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |