abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25132744
Richard
Richard loopt na zijn drinkgelag in De Jage naar buiten.
Het is erg fris en dat doet hem goed.
Hij loopt een beetje zwalkend naar huis.
Onderweg komt een auto hem tegemoet rijden.
In die auto zit Tara, zijn zus.
Het is erg donker en Tara ziet Richard niet.
Plotseling verschijnt Richard in haar koplampen.
En dan volgt een harde klap.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25132762
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:02 schreef Orginial het volgende:

[..]

Dan ineens wordt er aangebeld. "Wie is daar?" en David loopt naar de deur. "Ik ben het, Meuskens" en dan doet David open. "Ja, wat moet je?" vraagt hij geirriteerd. "Ik kwam even kijken hoe het ervoor staat met de zaken, Joost Kolthof is inmiddels weer thuis en heeft weer de grootste praatjes dus ik neem aan.. "
"Jij neemt aan wat?" schreeuwt David razend. "Joost gaat weer volop vooruit dus het enigste wat jij moest doen in dat miezerige bestaan van je is Joost onschadelijk maken zodat hij mij niet aan gaat geven, en wat doe jij? Je laat het mislukken, het enigste wat je hoefde te doen!" "Weet je wat? Je kan oprotten, Meuskens!" en hij duwt Meuskens de deur uit en smijt de deur met een klap dicht. "Verdomme!!" en hij geeft een schop tegen de deur.
pi_25132775
Iris praat verder met Chris."Ik heb die vrouw al vaker ontmoet,volgens mij is ze een zwerver.Als ze me soms aankeek voelde ik dat ze iets speciaals was,voor mij,en op de een of andere manier mis ik haar en voel ik dat er meer achter deze vrouw zit!" Chris knikt."Zal ik anders eens naar vermiste personen bellen?Misschien weten die meer." vraagt hij."Dat is goed." zegt Iris.Dan gaat Chris de deur uit om te bellen.
de groeten :P
  donderdag 17 februari 2005 @ 21:09:58 #129
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25132818
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:06 schreef Beach het volgende:
Richard
Richard loopt na zijn drinkgelag in De Jage naar buiten.
Het is erg fris en dat doet hem goed.
Hij loopt een beetje zwalkend naar huis.
Onderweg komt een auto hem tegemoet rijden.
In die auto zit Tara, zijn zus.
Het is erg donker en Tara ziet Richard niet.
Plotseling verschijnt Richard in haar koplampen.
En dan volgt een harde klap.
Tara springt meteen uit de auto.
Ze is helemaal verschrikt
en helpt de man. Ze ziet dat het richard is.

''Richard gaat het?''
pi_25132845
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:07 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Jij neemt aan wat?" schreeuwt David razend. "Joost gaat weer volop vooruit dus het enigste wat jij moest doen in dat miezerige bestaan van je is Joost onschadelijk maken zodat hij mij niet aan gaat geven, en wat doe jij? Je laat het mislukken, het enigste wat je hoefde te doen!" "Weet je wat? Je kan oprotten, Meuskens!" en hij duwt Meuskens de deur uit en smijt de deur met een klap dicht. "Verdomme!!" en hij geeft een schop tegen de deur.
Joost Kolthof
Ondertussen aan de andere kant van Fokdam...

Joost rijdt door het park, dat is goed wat beweging voor je. Die woorden hoort hij nog steeds in zijn hoofd, iets wat Afkens hem heeft wijsgemaakt. "Het is voor het goede doel" en dan rijdt hij door. Ineens komt hij bij een sloot en ziet hij Sander in de berm liggen. "Saaaaaaaander!!" en Joost rijdt meteen de berm in. "Wat moet ik doen?!" en in paniek toetst hij het alarmnummer in. "U spreekt met Joost Kolthof, ik moet nu een ambulance hebben die naar het AZF gaat, het gaat om één slachtoffer genaamd Sander Beutinga, zo snel mogelijk hij is er niet goed aan toe!" en dan hangt hij op en kijkt met de angst in zijn ogen naar zijn beste vriend die half in de sloot ligt. "Sander, geef niet op!" "De ambulance is onderweg, maar je mag niet opgeven. Hoor je me?"
pi_25132868
"Ik voel mijn benen niet. Aauw."
Richard schreeuwt het uit van de pijn.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25132930
Cody word wakker en ziet dat Lizzie nog lig te slapen ''wat ben je mooi zo denkt hij en hij kust haar in der nek''
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  donderdag 17 februari 2005 @ 21:15:28 #133
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25132947
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:12 schreef Beach het volgende:
"Ik voel mijn benen niet. Aauw."
Richard schreeuwt het uit van de pijn.
Okee, blijf liggen beweeg je niet. Ik Bel een ambulance.
Tara belt een ambulance en de ambulance staat er al snel voor.
pi_25132963
Lizzie wordt langzaam wakker en kijkt in de ogen van Cody.Ze slaat haar armen om hem heen."Hoe laat is het?"
pi_25132976
Bart

*Loopt door het park en hoort ineens dat erom hulp geroepen word ''
Bart : '' Ik kom er aan ''
*bart springt in de sloot en haalt de voor hem onbekende man eruit *
Bart: '' Ik zal hemproberen te reanimeren ,, heb jij de ambulance al gebelt ? ''
pi_25133009
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:08 schreef Poezzy het volgende:
Iris praat verder met Chris."Ik heb die vrouw al vaker ontmoet,volgens mij is ze een zwerver.Als ze me soms aankeek voelde ik dat ze iets speciaals was,voor mij,en op de een of andere manier mis ik haar en voel ik dat er meer achter deze vrouw zit!" Chris knikt."Zal ik anders eens naar vermiste personen bellen?Misschien weten die meer." vraagt hij."Dat is goed." zegt Iris.Dan gaat Chris de deur uit om te bellen.
Ondertussen zit Meary weer in het opvanghuis.Ze denkt aan Iris en Cody en hoe het verder zal gaan met haar leven.Ze maakt zich zorgen,het is druk in haar hoofd.Ze voelt een pijnlijke steek in haar hoofd en gaat snel even liggen.Plotseling stapt er een medewerkster van het tehuis binnen en een agent.De agent vertelt:"Mevrouw,er is een telefoontje gekomen vanuit een internaat.Ene Iris zit er en zegt u te kennen.Weet u hiervan?" Als Meary de naam Iris hoort schrikt ze."J-ja,die ken ik!" De medewerkster heeft de telefoon nog aan de hand met Chris aan de andere kant van de lijn.Chris loopt naar Iris en geeft haar de telefoon."Ze is gevonden." zegt hij.Iris pakt bibberend de telefoon aan en houd hem aan haar oor.Meary doet hetzelfde en ze begint:"I-iris,ik moet je wat heel belangrijks vertellen!Kan ik je een keer zien?" Iris voelt dat het moét,en ze vraagt toestemming van Chris.Van hem mag het.Ook Meary mag naar Iris toe en ze spreken af voor de volgende dag."Tot morgen." zegt Meary."Doeidoei" zegt Iris en ze hangt op.Ze voelt vreugde maar ze voelt zich ook zenuwachtig."Wat zou ze te vertellen hebben..?" denkt ze.Meary zit zich in het opvanghuis ook voor te bereiden hoe ze alles gaat vertellen..
  donderdag 17 februari 2005 @ 21:19:10 #137
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25133013
Patricia zit op haar kamer en denkt aan Joost. Hij nam het verhaal over Ralfs verleden best goed op. Tenminste, dat denkt Patricia...
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_25133026
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:16 schreef Nano het volgende:
Lizzie wordt langzaam wakker en kijkt in de ogen van Cody.Ze slaat haar armen om hem heen."Hoe laat is het?"
weet ik niet mompelt Cody ey ik hoor Hailie huilen ik doe haar even in bad .
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_25133043
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:17 schreef Luiss het volgende:
Bart

*Loopt door het park en hoort ineens dat erom hulp geroepen word ''
Bart : '' Ik kom er aan ''
*bart springt in de sloot en haalt de voor hem onbekende man eruit *
Bart: '' Ik zal hemproberen te reanimeren ,, heb jij de ambulance al gebelt ? ''
"Ja natuurlijk wat dacht jij dan" en dan komt de ambulance eraan en wordt Sander in de ambulance geladen. "Je moet het halen, Sander" en Joost wordt ook de ambulance ingeladen. Joost kijkt naar de jongen die Sander heeft geredt. "Wat sta je daar nou. Jij moet ook mee!" en dan stapt ook de jongen in en vertrekken ze naar het AZF.
  donderdag 17 februari 2005 @ 21:22:20 #140
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_25133088
Yvette rijdt richting huize Kolthof.

Het lijkt net alsof ik nooit weggeweest ben, denkt ze.
Wat zal het raar zijn om iedereen weer te zien.

Ze belt aan...
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
pi_25133156
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:20 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Ja natuurlijk wat dacht jij dan" en dan komt de ambulance eraan en wordt Sander in de ambulance geladen. "Je moet het halen, Sander" en Joost wordt ook de ambulance ingeladen. Joost kijkt naar de jongen die Sander heeft geredt. "Wat sta je daar nou. Jij moet ook mee!" en dan stapt ook de jongen in en vertrekken ze naar het AZF.
Bart van Rosmalen

*zit naast de vooralsnog onbekende man *
''Hey, ik ben Bart van Rosmalen aangenaam ''
''Wat is er precies gebeurt ? ''
  donderdag 17 februari 2005 @ 21:25:23 #142
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25133158
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:22 schreef Briggy het volgende:
Yvette rijdt richting huize Kolthof.

Het lijkt net alsof ik nooit weggeweest ben, denkt ze.
Wat zal het raar zijn om iedereen weer te zien.

Ze belt aan...
Edward de butler doet open en verwelkomt Yvette. Patricia komt net aanlopen en is verrast als ze Yvette na al die jaren weer ziet. Ze nodigt haar uit om te gaan zitten en bij te praten.
pi_25133205
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:25 schreef Luiss het volgende:

[..]

Bart van Rosmalen

*zit naast de vooralsnog onbekende man *
''Hey, ik ben Bart van Rosmalen aangenaam ''
''Wat is er precies gebeurt ? ''
"Ik weet het allemaal niet, hij lag daar ineens en.." Joost weet het allemaal niet meer en legt zijn hoofd in zijn handen. "Pfoeww, even stoom afblazen" "Ik ben trouwens Joost, Joost Kolthof" en hij geeft Bart een hand. Even later komen ze aan bij het AZF en wordt Sander op een brandcard naar de IC gebracht.
pi_25133232
Iris verveelt zich.Plotseling krijgt ze een uiterlijksbui,ze kijkt in de spiegel.Dat haar,dat heeft ze al eeuwen zo!!"Ik wil iets anders!" zegt ze.Toevallig hoort Chris het en Iris vraagt hem om raad."Kleurtje erin?" bedenkt Chris.Iris vind dat een goed idee."Welke kleur?Zwart,rood,blond?Ik wil iets opvallends." piekert ze."Roze?" Chris flapte het er zomaar uit."Ja,top!" zegt Iris.Samen met Chris gaan ze naar de kapper.Iris laat haar haar roze verven en het staat haar heel goed.Samen lopen ze terug naar het internaat.Chris zegt maar steeds hoe goed het haar staat.Iris is vrolijk.
pi_25133299
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:27 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Ik weet het allemaal niet, hij lag daar ineens en.." Joost weet het allemaal niet meer en legt zijn hoofd in zijn handen. "Pfoeww, even stoom afblazen" "Ik ben trouwens Joost, Joost Kolthof" en hij geeft Bart een hand. Even later komen ze aan bij het AZF en wordt Sander op een brandcard naar de IC gebracht.
Bart van rosmalen

* Arts komt binnen ''
''Mogen bij even bij de patient kijken om te zien hoe het met hem gaat ?''
pi_25133354
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:31 schreef Luiss het volgende:

[..]

Bart van rosmalen

* Arts komt binnen ''
''Mogen bij even bij de patient kijken om te zien hoe het met hem gaat ?''
"Ja natuurlijk" en Joost rijdt een stukje naar achter. "Kom Bart, we kunnen nu toch niks doen. We gaan even bijkomen in de kantine" en Joost rijdt alvast vooruit. Even later zitten ze in de kantine. "Nog bedankt dat je Sander gered hebt"
  donderdag 17 februari 2005 @ 21:35:09 #147
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_25133372
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:25 schreef Frey het volgende:

[..]

Edward de butler doet open en verwelkomt Yvette. Patricia komt net aanlopen en is verrast als ze Yvette na al die jaren weer ziet. Ze nodigt haar uit om te gaan zitten en bij te praten.
Yvette kijkt nog steeds verbaasd naar Patricia...
en vraagt zich af waarom niemand haar verteld heeft dat Patricia nog leeft.

Ze vertelt dat ze van plan is voorlopig in Fokdam te blijven.
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
pi_25133381
"Ok" Lizzie draait zich weer om.Opeens gaat de wekker af."Cody heb jij dat klere ding aangezet!We hebben vakantie!"Ze slaat één keer hard tegen de wekker en het ding valt stil.Dan draait ze zich weer om en valt weer in slaap.
pi_25133459
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:34 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Ja natuurlijk" en Joost rijdt een stukje naar achter. "Kom Bart, we kunnen nu toch niks doen. We gaan even bijkomen in de kantine" en Joost rijdt alvast vooruit. Even later zitten ze in de kantine. "Nog bedankt dat je Sander gered hebt"
Bart van rosmalen

''Geen dank''
''Hier heb je mijn mobiele nummer voor als je mij ooit nog nodig hebt ''
  donderdag 17 februari 2005 @ 21:40:13 #150
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25133460
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:35 schreef Briggy het volgende:

[..]

Yvette kijkt nog steeds verbaasd naar Patricia...
en vraagt zich af waarom niemand haar verteld heeft dat Patricia nog leeft.

Ze vertelt dat ze van plan is voorlopig in Fokdam te blijven.
Het gesprek gaat nog een tijdje door. Patricia vertelt over alles wat is veranderd in haar leven en wat hetzelfde is gebleven.
"Met Winston heb ik nog steeds geen contact, die is er ook even tussenuit. Babette heb ik al een tijdje niet meer gezien. Met Joost gaat het beter, gelukkig heb ik met hem wel contact. En dan Ralf..."
Patricia stokt even, maar vertelt dan alles over Ralf. Dat hij haar zoon niet is, dat Arthur hem altijd voorgelogen heeft en dat Ralf nu een tijdje op Curacao verblijft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')